סיפור שקרה והכרת תודה ! או תודה ענקית ליהב ולכל משפחת ריסייקלס
פורסם על ידי:
,
25/02/2015
זה סיפור על שרות מצוין, יחס ראוי והולם ללקוח,
אהבת האופניים וכיבוד הרוכב עליהם.
הלוואי וירבו בעלי החנויות המתייחסים כך אלינו רוכבי השטח והאופניים בכלל.
סיפור שקרה והכרת תודה !
בשלהי שנת 2013 קבוצת רוכבי האופניים שזה מכבר התגבשה, "רוחות-הצפון", החליטה לרדת לחמשוש רכיבה בקיבוץ סמר. מזה זמן גמלה בי ההחלטה להחליף ולשדרג את האופניים, לעבור ל 29" ומשקל קל. מבדיקה מצאתי כי אופני Canyon אותם ניסיתי ובדקתי ממש מתאימות, נערכתי להזמנה אינטרנטית והתברר כי זמן האספקה מעל חודש ולא אצליח לקבלם לפני מועד הירידה לסמר.
בדקתי את הריפלי של איביז שהתנהגו מצוין אך המחיר והקשיחות של המוכרים במהלך העסקה הרתיעו אותי. נכנסתי לחנות של קנונדייל ליד מקום עבודתי ובדיוק הם היו בעיצומו של מבצע 40% הנחה לסקלפל אחד. גימור קצה כל האביזרים מקרבון כולל מוט כידון, שילדה חישוקים, בולם(לפטי) והסכום שהיה עלי לשלם ב 12 תשלומים שווים היה זהה לעלות הקניון -יבוא מגרמניה וללא "אבא-אמא" בארץ.
האופניים CANNONDALE SCALPEL 1 התאימו בצורה מדהימה כאילו בנו אותם עבורי. היגוי מושלם קלות מדהימה "גיהוץ השטח" עבודת בולמים מושלמת גלגלי קרבון של ריינולדס קלים ומהירים.
למותר לציין כי פשוט חגגתי בסמר ברכיבות והרגשתי קפיצת מדרגה מטורפת ביכולות ובביצועי הרכיבה.
לאחר כחודשיים התחילו להישבר שפיצים בגלגל האחורי, לתומי האשמתי את עצמי ובכל פעם תיקון המחייב החלפת פס איטום החלפת שפיץ ופין וכו' בקיצור גם הוצאה כספית וגם עוגמת נפש. כמעט כל רכיבה נשבר שפיץ או יותר וכך לאורך זמן וההוצאות הלכו וטפחו והכעס החל להצטבר.
נסעתי במיוחד לחנות היבואן ברח' החשמונאים בת"א, ריסייקלס, מנהל החנות, יהב קיבל אותי במאור פנים והרגיע, נתן הוראה לבנות לי מחדש את הגלגל, על חשבון החברה וכך היה.
אך מה רבה האכזבה כי שוב תוך שבועיים שלושה החלו שפיצים (חישורים) להישבר בזה אחר זה ובכל פעם נסעתי לת"א (מארבל או עפולה שבצפון) ולבסוף החליט מנהל חנות החברה כי הוא ידאג לי ובכל מקרה יפצה אותי בזוג גלגלים חדש על חשבון החברה, הוא שלח תיאור מקרה והזמנה ליצרן ובינתיים צייד את האופניים בחישוק חלופי מאלומיניום שעבד מצויין אך לא כמו הריינולדס. הובטח לי כי יוחלפו החישוקים על-חשבון החברה ויהי מה.
באותה הזדמנות הכנסתי את הבולם הקדמי (לפטי) לטיפול היות והגיע זמנו. עשו הטיפול ויצאתי מאושר. אלכס המכונאי, איש יקר, בעל הכשרה ומיונות מדהימים במכונאות האופניים טיפל כהלכה ושלחני לדרכי.
עם הרכיבה הראשונה התחיל לברוח שמן מהבולם. התקשרתי לחנות ואלכס הרגיע כי אלה רק עודפים. המשכתי ברכיבות והמצב הלך והחמיר נשמעו חריקות ומוט הבולם שינה צבע עקב חיכוך. הבאתי את האופניים לריסייקלס והם התנצלו וסיפרו כי הייתה טעות של היצרן ששלח להם שמן לא מתאים וכי הם על-חשבונם ידאגו ויחליפו לי את הבולם לבולם חדש. אומנם עבר מעט זמן מאז אך בתחילת השבוע החליפו לי את הבולם הקידמי על-חשבון החברה (בולם קרבון בשווי של כ 6,000 ₪). החזירו גם את גלגל הריינולדס עם חישורים עבים יותר ועם פינים מתאימים. אך בנוסף לכל זאת יהב, מנהל החנות חזר והדגיש כי החברה החליטה לפצות ולהחליף את זוג גלגלי הקרבון על חשבונה מתוך גישה של לקראת הלקוח, פיצוי על עוגמת הנפש. וכל זאת ללא דרישת תמורה כספית. (זוג גלגלים כ 8,000 ₪).
המדובר בגישה אמתית וכנה. יהב כמנהל החנות נוהג כך כי זו תפישת עולמו וכך הוא נוהג עם כל לקוחותיו. לדעתי הוא יכול לשמש כדוגמא ומופת להרבה מנהלי חנויות שישפרו דרכם ויינהגו כמוהו.
זו הזדמנות פז להודות ליהב, ליוני, לאלכס ולכל משפחת ריסייקלס על השרות המדהים המקצועיות והיחס הלבבי הטוב.
הוספת תגובה
להוספת הודעה הנך חייב להיות מחובר לאתר