תודה לכל מי שענה עד כה. מי שמכיר פתרונות פשוטים נוספים מהארץ ומהעולם, נודה על העברת מידע, רצוי בלוויית קישור או תמונה.
על הפתרון הפשוט ביותר, לפיו יוכרז המעבר על פסי הברזל כ"מפגש מסילת ברזל לא מבוקר" לפי
הנחיות של משרד התחבורה בקשר למפגשי פסי רכבת,(עמוד 8) מסרבים בהנהלת הרכבת לשמוע, אבל אנחנו נעשה נסיון נוסף מול הנהלת הרכבת כדי שעוד אנשים יוכלו להגיע לעבודה באופניים. החלופה של הגשר שיוצמד לכביש היא חלופה נוספת אותה אנחנו מבקשים לקדם, אם הפתרון הפשוט לא יהיה מקובל על הנהלת הרכבת.
גיא,
אנחנו מחחפשים פתרון פשוט וזול, כיוון שכמות האנשים שתעבור שם לא תהיה גדולה כמו זו שמגיעה מהרכבת.
איציק,
מבחינתה של עיריית פתח תקוה גשר אם המושבות הוא הפתרון, אבל לדברי המשתמשים בשביל המחפשים פתרון "עובד", אם יהיה שביל אופניים לאורך הכביש עד לקניון איילון, זה לא עתיד לפתור את הבעייה של הרוכבים שרוצים להגיע לרמת החייל, עתידים או כל יעד אחר בתל אביב. ודאי לא לאלו שאינם מוכנים לרכב על כביש. היעדר שביל אופניים מסודר מסוף דרך אם המושבות ועד פארק הירקון עושה את הקטע הזה למסוכן הרבה יותר מאשר חציית פסי הרכבת.
אבי,
האם תוכל לשלוח לנו תמונה של הגשר שהקימה עיריית ראש העין מעל נחל רבה? מה אורכו, מה רוחבו, מאילו חומרים הוא עשוי?
צביקה,
הבעיה שאתה מעלה (חציית המסילה) היא הבעיה נשוא השירשור. בסמוך למעבר החסום יש שלט שמבקש מהרוכבים להצטרף לקבוצת המשתמשים בשביל כדי שתוכלו להפוך לקבוצת לחץ על העיריה, על הנהלת הרכבת ועל החברה הלאומית לדרכים (מע"ץ). אני מציע שתצטרף לקבוצה הזו.
בקרו באתר bike2work.co.il