נכתב ב - 23/10/2010 17:39:19
3
8
שלום לכולם ובפרט למומחים לא מזמן התקנתי גגון : רגליים 750 , מוטות 861 ושני מנשאים 591 . בנסיעה מהירה ( מעל 90 קמ"ש ישנה שריקה חזקה מאוד ובלתי נסבלת מהגגון / או מהמנשאים .
עזרתכם הדחופה דרושה לפתרון הבעיה . קשה לי להאמין שזה מאפיין את כלל הגגונים , נ.ב את הגגון התקין לי מתקין של החברה , פרטיו פורסמו דרך האתר הזה .
תודה אלון
החיים הם כמו אופניים , אם קשה לך סימן שאתה בעליה !
נכתב ב - 30/10/2010 20:22:42
3
8
משהו הזוי לא ?! אף אחד לא הגיב ! מה זה אומר ? שאני דפוק וכול הגגונים שורקים ? או שרק שלי שורק ? נו באמת ממש קשה לי להאמין שטולה מיצרים גגונים שנמכרים באלפי שקלים וזה המוצר שמתקבל .... חייב לציין שהמתקין הנחמד ובאמת נחמד יצר איתי קשר וסיפר לי שלא ניתן לבטל את הרעש מאחר ויש שינוי באוירודינמיות של הרכב . מאוד מאריך אותו אבל נראה לי הזוי שכול הרכבים שנוסעים עם גגון טולה סובלים מרעשים נילוים ובלתי נסבלים .
החיים הם כמו אופניים , אם קשה לך סימן שאתה בעליה !
נכתב ב - 02/11/2010 14:29:12
0
1
אכן גם לי יש שריקות נראה מוזר אבל כנראה זה המוצר לא משנה כמה יקר עדיין בעייתי
נכתב ב - 08/12/2010 22:54:54
8
12
שלום לך שותף לבעיתך,גם לי גגון 591 חדש וגם שורק במהירות כ 90 פלוס
נכתב ב - 12/12/2010 11:05:21
0
1
גם אצלי יש גגון טולה חדש ואני מופתע מכמות הרעש מעל 100 קמ"ש. האם האביזר thule fairings משפיע באופן משמעותי על הרעשים?
נכתב ב - 15/04/2012 22:14:36
24
98
שלום לכולם
האם מצאתם פתרון לשריקה\ רעש בזמן הנסיעה ?
לאחרונה רכשתי גגון אלומניום (טולה) והשריקה \ רעש פשוט בלתי נסבל עד שנאלצתי לפרק את הגגון הקדמי ..... גגון על רכב סקודה אוקטביה
ברכב הקודם - רנו מאגן -היה רעש אבל בקמות נסבלת
גגון טולה פיקס פוינט
תודה לעונים
The Truth will set you free
נכתב ב - 26/12/2012 09:12:42
9
23
תוספת של thule fairings מורידה משמעותית את הרעש של השריקות. אפשר גם לייצר חלק כזה לבד דיי בקלות
נכתב ב - 31/12/2012 22:01:29
19
175
מנסיוני,או שיש באחד המוטות חור(קידוח) או מרווח אחר שקיים. פשוט לעבור בעין ובמגע,אצלי זה עזר.בהצלחה!
אם זה קשה סימן שאתה בעליה !
נכתב ב - 03/01/2013 22:32:41
0
2
לי יש גגון טולה עם 2 מנשאים 591 על שברולט קרוז. גם אחרי מספר פירוקים והעברה בין רכבים (מאותו הסוג) עדיין שריקה ורעש חזק מעל 90-100 קמ"ש
נכתב ב - 29/01/2013 21:06:27
8
12
מזה כשנתיים נוסע עם גגון הפוך
כלומראופניים הפוכות לכיוון הנסיעה
להצליב בין המנשאים
השריקות נעלמו
נכתב ב - 10/02/2014 13:57:47
0
1
רכשתי אתמול וגם אצלי יש שריקות... הרכבתי על מגאן סטיישן את הגגון האלומיניום ושני מנשאים 591. זה מתחיל ממהירות 60 קמ"ש... ודי חזק באזור ה100 קמ"ש
מישהו נוסף ניסה את החלפת הכיוון? כיסיתי את כל החורים בין המנשא והגגון ובתוך הגגון - ללא הועיל... המוכר אכן אמר שהחלפת הכיוון יכולה לעזור, אבל נראה לי מוזר...
נכתב ב - 10/02/2014 15:30:41
4
12
חברים, המלצה:
למי שיש קשרים - בדר"כ עם מתקין דודים - לקבל את הצינור השחור (עשוי מפוליאותלן מוקצף): לחתוך את אורך הצינור לפי רוחב הגגון!!! (כן כן, תקראו שוב - לחתוך את האורך של הצינור לפי הרוחב של הגגון - קצה לקצה):
הצינור שיוותר הינו בעל חור במרכז, בו עוברים המים החמים:
לחתוך הפעם לאורך הצינור כמו שפורסים דג, והצינור יהיה מחובר בצד אחד ופתוח בצד השני.
עכשיו להכניס את הצינור לגגון ולהדק עם אזיקונים.
אם תעשו את זה נכון ובסבלנות (ואהבה לאוטו ולגגון), הרעשים יופחתו מיידית בעשרות אחוזים.
נסיעה (שקטה) ומהנה
נכתב ב - 10/02/2014 21:00:32
104
589
בזמנו היה לי ולחבר בעבודה אותה מכונית
אצלו הגגון שרק, ואצלי לא.
הסיבה היא שבחיבורים של הגגון לגג המכונית אסור שיהיו חללים פתוחים שהופכים לצינור ונטורי מהירות האויר בצנור ונטרי מואצת וזה גורם לשריקה.
נכתב ב - 11/02/2014 08:59:32
2
27
בגדול
כנראה מדובר בבעית של אטם-
לא אטם לא נכון אלא אטם מהמילה איטום
המלצה:
קחו את הגגון.. תבדקו לאט וביסודיות היכן יש סדרים או חורים או חללים..
ופשוט לאטום אותם
או עם פוליטילן מקצץ או עם סיליקון..
ובשוט למלא ולרסס עם צבע שחור
שגיא
נכתב ב - 11/02/2014 15:36:02
15
84
שורק ועוד איזה שורק
יש לי מזמורים עד שאני מגיע ליעד
Fuck it, Dude. Let's go bowling.
נכתב ב - 11/02/2014 15:52:46
1
2
אז ככה,
כפי שכתב רונלי אני מצטרף ואף מוסיף :
- מבירור מעמיק שביצעתי מסתבר שיש שני מצבי רעש :
1. מהחיכוך של הגגון עצמו באוויר.
2. מהרווח "הפתוח" בין גג הרכב למוט הגגון.
הרעש בסעיף הוא הרעש המפריע יותר והוא למעשה נותן את התחושה כאילו הרכב ממריא המלווה ברעש תמידי בעיקר במהירות גבוהה.
רכשתי את ספוג הבידוד השחור שעולה כמה שקלים בודדים למטר בלבד.
השחלתי אותו בגגון בין שני המנשאים , גם במוט הדקמי וגם באחורי והרעש ירד משמעותית באחוזים גבוהים.
אחת לשנה בערך יש צורך להחליפו כי הוא מתפורר , אך ההשקעה שווה.
בהתפוררות האחרונה נסעתי כמה ימים ללא הבידוד וזה היה בלתי נסבל.
בהצלחה!
יובל
תזמון זה רק עינין של טיימינג
נכתב ב - 11/02/2014 15:52:46
1
2
אז ככה,
כפי שכתב רונלי אני מצטרף ואף מוסיף :
- מבירור מעמיק שביצעתי מסתבר שיש שני מצבי רעש :
1. מהחיכוך של הגגון עצמו באוויר.
2. מהרווח "הפתוח" בין גג הרכב למוט הגגון.
הרעש בסעיף הוא הרעש המפריע יותר והוא למעשה נותן את התחושה כאילו הרכב ממריא המלווה ברעש תמידי בעיקר במהירות גבוהה.
רכשתי את ספוג הבידוד השחור שעולה כמה שקלים בודדים למטר בלבד.
השחלתי אותו בגגון בין שני המנשאים , גם במוט הדקמי וגם באחורי והרעש ירד משמעותית באחוזים גבוהים.
אחת לשנה בערך יש צורך להחליפו כי הוא מתפורר , אך ההשקעה שווה.
בהתפוררות האחרונה נסעתי כמה ימים ללא הבידוד וזה היה בלתי נסבל.
בהצלחה!
יובל
תזמון זה רק עינין של טיימינג
נכתב ב - 16/02/2014 11:06:18
15
414
אצלי הגגון היה שורק את "שיר הדרדסים".
שמתי בובה של גרגמל על הדשבורד - הפסיק לשרוק
חיים פעם אחת, צריך לנצל כל רגע.
נכתב ב - 18/02/2014 11:01:00
87
1229
קודם כל גילוי נאות: אני הבעלים את החנות "הגרופית הקטנה" וגם היבואן של מנשאי SeaSucker.
ואחרי הגילוי הנאות אוסיף את דעתי (האובייקטיבית) - מנשאי SeaSucker הם התשובה האולטימטיבית נגד רעש הרוח.
הסיבה לכך נעוצה בעובדה שמנשאי הגג של סי סאקר אינם דורשים התקנת גגון.
לעובדה הזו יתרונות רבים נוספים:
1. חוסכים את הגידול בצריכת הדלק שמתלווה להתקנת גגון.
2. אין מניעה לשטוף את הרכב במכוני שטיפה אוטומטים.
3. אין בעיה להעביר את המנשא מרכב לרכב (רלוונטי כשיש יותר מרכב אחד במשפחה או כשרוצים לשדרג ולהחליף את המכונית).
4. אין שום פגיעה או שריטות במכונית.
לפרטים נוספים - [ קישור]
לרכישת מנשא - [ קישור]
סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים.
http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 18/02/2014 11:53:42
2
27
אופיר גלבוע
צר לי לא בנייד לא בשולחני ולא סמארטפון אי אפשר לפתוח את האתר או הקישורים שנתת..
תודה
שגיא
נכתב ב - 18/02/2014 11:55:12
87
1229
אצלי זה עובד. גולש עם כרום.
סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים.
http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 18/02/2014 14:47:46
24
429
היי לכולם,
ראשית הביטו בחתימה, למען הסר ספק "וגילוי נאות" יבואנים ונציגים של מונט בלנק וכן "יבואן מקבילי" של טולה.
על מנת לתת תשובות מלאות אני מעוניין להפריד בין סוגי גגונים וסוגי רכבים.
נתחיל ברכבים, אז ככה.... עוצמת הרעש (רעשי רוח ולא שריקות!!!!) תלויה בעיקר ברכב עצמו, מנסיון רב אנו יודעים שיש רכבים שקטים "יותר" ושקטים "פחות". וכנגד זה אין מה לעשות. יחד עם זאת אנו יודעים על אופציות עדיפות לרכב מסויים. לעיתים ניתן לשפר את הבעיה ע"י הזזת מיקום המוט הקדמי ממקומו (שוב... תלוי ברכב)
על בעיות שריקה ניתן להתגבר בקלות, ואין צורך לסבול מבעיה זו. כאן הפתרון מתחלק לשלושה,
1) במקרה של גגוני מונט בלנק - לרוב הבעיה נובעת מוחסר הקפדה על פרטים בזמן ההרכבה, או כמו כל ישראלי טוב (גם אני....) לא קוראים את ההוראות עד הסוף. ולכן לא סגרו את התעלות הפתוחות למטה ולמעלה עם הגומיות המסופקות בקיט!
2) במקרה של טולה אלומיניום, גם כאן חוסר הקפדה על פרטים ושוב לא סגרו את התעלות הפתוחות למטה ולמעלה עם הגומיות המסופקות בקיט!
3) טולה פלדה, כאן היצרן מעט "מפשל" הקיט אינו כולל גומיות לסגירת המסילות. אנו משתמשים בגומיות של מונט בלנק "להשלים" ולסגור המסילות בגגון. אך לא חובה ניתן לאלתר ממשהו אחר.
אני מעוניין לחזור לנושא הרכבים, כאן הנושא מורכב מדי בכדי להסביר בכתב, שכן כל רכב והפתרון שלו...
לגבי סקודה החדשה 2014 אליו התיחסו בשרשור, לצערי הוא אינו שקט כקודמו, אך הנה כמה טיפים:
את המוט הקדמי יש להרכיב על הקדח הקדמי בפלדה, ואחורי באלומיניום.
חובה לסגור את המסילות!!! (לצורך ניסוי אפשר להשמש בנייר דבק רחב)
יש להרכיב את המנשאים בקצה ככל הניתן, (למי שיש מנשא אחד שיסגור אוזן אחת...)
את הרגלים של הגגון לחבר 3 ממ פנימה מהמידה המומלצת...
לגבי מידע נוסף או פרטני לרכבכם אתם מוזמנים לפנות אלינו בשעות אחר הצהריים-ערב, נשמח לתמוך ולחלוק את הידע והנסיון, זה רק יכול לעזור....
מקווה שעזרתי ולו במעט.
כל אחד רוצה להגיע לפסגת ההר, אלא שהאושר והסיפוק והקידום מתרחשים בעיקר בזמן הטיפוס!
נכתב ב - 23/02/2014 15:44:55
0
15
אני נוסע מזה כ-6 חדשים עם גגון של THULE מסוג wingbar , ו-3 מנשאי 591
הרעש לא נוראי כל כך גם מעבר ל-100 קמ"ש , כנראה הודות לגגון המוצהר כבעל מבנה אוירודינמי להפחתת חיכוך ורעשים, הגורם המשפיע יותר כנראה מהמיגלשים.
נכתב ב - 30/04/2014 12:53:49
0
1
פתרון לבעיית השריקות.
גם אצלי היו שריקות ורעשים חזקים בנסיעה עם גגון ומנשא של THULE, וזה למרות שהרכבתי את הגגון האיכותי יותר (WINGBAR).
הרכב המדובר הוא סיטרואן C4, גגון WINGBAR ומנשא 591.
בסופו של דבר גיליתי את מקור הרעש ואחרי טיפול פשוט - אין יותר רעש.
גיליתי שהרעש נגרם בגלל רווח בין הגגון לבין המנשא בפס הקדמי. מדובר בחריץ קטן ובמבנה לא אוירודינמי בעליל. הפתרון שלי היה פשוט - סלוטייפ מבד - הסוג החזק והעמיד. כיסיתי את כל החלק התחתון קדמי של המנשא כך שישתלב עם הגגון בלי רווח ובאופן אוירודינמי. באותה ההזדמנות כיסיתי גם את החריצים שבתחתית הגגון. וזהו - הרעשים נעלמו.
האמת שהופתעתי שזו היתה הבעיה מאחר ומדובר בגגון האיכותי ביותר של החברה והמנשא האיכותי שלה. הפתרון פשוט ולא ברור למה החברה לא דואגת לספק עם המנשא חלק מגומי לאטימה כדי למנוע את הרעשים.
בכל מקרה - פתרון פשוט וזול - מקווה שיעזור לעוד כמה אנשים כאן.
נכתב ב - 30/04/2014 15:21:49
0
15
רעיון טוב ופשוט, אנסה זאת בתקווה שיפחית את מעט הרעשים שעדיין קיימים.
תודה שחר.
אגב לפני כשבועיים היתה כתבה במוסף ממון של ידיעות אחרונות לגבי תוספת באחוזים של צריכת דלק בעקבות הגגון, במקרה נבדק שם הגגון הנ"ל שציינת והרכב שלי שהוא טויוטה קורולה, צויין שם על תוספת של 25% בצריכת הדלק, אני אישית לא בדקתי זאת וזה לא ישנה את הגישה שלי לתחום ואת הרגלי הרכיבה והנסיעות שלי , אך יש לי תחושה כי הנתון מוגזם מדי.
תודה דני
|