נכתב ב - 13/02/2011 16:02:06
46
345
מתלבט בן הדגמים של K.S הדגם האחרון ובן הגרוויטי דרופר מבחינת מחיר הם כמעט שווים אומנם שתי שיטות עבודה שונות KS עובד כנגד בוכנת אויר והשני עובד בשלושה מצבים כנגד קפיץ. איזה מהם אמין יותר(תחזוקה וקלקולים) ונוח יותר לרכיבה .???
נכתב ב - 13/02/2011 18:51:43
46
345
תיקון =K.S הידראולי (שמן)
נכתב ב - 13/02/2011 19:04:28
132
2567
לטעמי הפרטי וכך גם בחרתי בפעם ה-3 :
הKS הינו הדראולי,מה שאומר פעולה חלקה/נעימה/זורמת יותר,אפשרות עצירה בכל נקודה,וממנה גם חזרה מיידית למעלה בלחיצה על הידית.
הGD הוא מכני,פחות "חלק" בעבודה,נקודות ירידה/עצירה קבועות ויש צורך ללחוץ על האוכף כאשר רוצים להרימו בחזרה.
אני לא אהבתי את המכניים,ובחרתי בהדראולי.(המכני היחידי שהיה לטעמי אינו משווק/נמכר בארץ).
אמינות ? תקלות ? יש לשניהם אוהבים ושונאים,בד"כ כל אחד יגיש ששלו הכי הכי....
מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 13/02/2011 21:12:32
93
1030
"בד"כ כל אחד יגיש ששלו הכי הכי...." אז הנה: ה-KS שלי נרכש ב- 30.5.10. אחרי חודש אושפז להחלפת בוכנה במסגרת אחריות. ומחר הוא מתאשפז שוב. כנראה מזל רע, כי מבעלי KS אחרים אני שומע על אמינות סבירה ומעלה
נכתב ב - 13/02/2011 21:54:04
25
868
היי אני משתמש בגרוויטי דרופר טורבו . שלושת המצבים מתאימים לי. אין בעיות של צידוד , נזילות, ווכיוונים . עובד חלק ואמין . רכשתי אותו "באופני הבירה " והם גם נותנים את השירות הטכני . הלוק שלו קצת איך לומר מעפאן.
אם אתה כבר חי,אז תחייה ...
נכתב ב - 13/02/2011 22:04:40
23
160
כנ"ל כמו רמיו. אני קניתי את ה-GD CLASSIC, לפני 3 חודשים, ועד עכשיו 0 תקלות. 3 מצבים ידועים מראש ומתאימים לכל המצבים: עליות, ירידות זורמות וירידות מאוד טכנית.יש האומרים פחות שמן פחות דליפות.. אני מניח שזה טעם אישי. מניסיוני ה-GD דרש ממני 0 טיפול.
בהצלחה
Free your mind and your ass will follow
נכתב ב - 14/02/2011 07:45:51
29
31
יש לי שנה GD קלסי הוא גס שני מצבים בדרך כלל אמין אך שווה ליבדוק את רוק שוק יש לו מרחק 5 אינץ לאומת 4 בGD הרבה ממליצים אלו
נכתב ב - 14/02/2011 07:47:55
29
31
יש לי שנה GD קלסי הוא גס שני מצבים בדרך כלל אמין אך שווה ליבדוק את רוק שוק יש לו מרחק 5 אינץ לאומת 4 בGD הרבה ממליצים אליו
נכתב ב - 14/02/2011 07:47:55
29
31
יש לי שנה GD קלסי הוא גס שני מצבים בדרך כלל אמין אך שווה ליבדוק את רוק שוק יש לו מרחק 5 אינץ לאומת 4 בGD הרבה ממליצים אליו
נכתב ב - 14/02/2011 07:57:41
78
3934
היי בשן, אני על ה-KS יפה ונחמד רק לא תמיד חוזר למקומו, רגיש לליכלוך. היות והיה עבורי זול משמעותית מה-GD בחרתי בו , אחרת הייתי בוחר ב-GD.. מתי רואים לך ??
נכתב ב - 14/02/2011 17:04:05
46
345
אהלן יורם לא מראה לכל אחד/ת !!! הנטייה שלי היא לכוון ה KS מפני שהוא לא מוגבל לשלבים קבועים מתלבט מפני קלקולים וחוסר אמינות וכמו שאתה מעיד על אי חזרה למקומו ונאמר לי שיש לכסא חופש מסויים.
נכתב ב - 14/02/2011 17:25:04
13
31
אני רוכב על ה-ks כבר כמעט שנה,עבר מהסטמפי לאנדורו ועד עתה 0 תקלות.מדי פעם הרגישות של השליטה מהכידון יורדת מעט,מותחים קצת את הכבל(חצי דקה) וכמו חדש.לכל החברה שרוכבים איתי יש את ה-ks וכולם מאוד מרוצים.
נכתב ב - 18/02/2011 23:51:40
46
345
תודה לכל המשיבים רכשתי את הK.S
נכתב ב - 10/05/2011 19:53:10
46
345
לאחר כמעט שלושה חודשים מזמן הרכישה הספקתי להחליף לפני כשבועיים מוט חדש מפני שהמוט הראשון לא החזיק את המשקל בשלושה ס"מ האחרונים לפי טענת המכונואופן הבוכנה קרסה ומיד קיבלתי מוט כסא חדש שזה קרס בשבת האחרונה חזרתי לחנות היבואן ונאמר לי שהמוט יכול להחזיק משקל עד 120 ק"ג . אני שוקל 105 עם תיק של בערך 5 ק,ג נוספים והמסקנה שהמוט לא מחזיק משקל זה ובקשתי לזכות אותי על סכום העסקה. יאמר לזכות היבואן מוטואופן שקיבלתי שרות מעולה בהחלפה ועכשיו בזיכויי מלא למלוא סכום הרכישה. אתם מכירים/ ממליצים על מוט כסא מתכוונן המסוגל להחזיק משקל כבד.
נכתב ב - 10/05/2011 20:23:54
14
66
עאב טוב אני ממליץ בחום על ה- rase
מכני אמין וכן לבעלי משקל וכן בעל מס' רב של נקודות עצירה כל 2 ס"מ
החיים קצרים וצריך לנצל אותם
נכתב ב - 10/05/2011 20:24:57
14
66
החיים קצרים וצריך לנצל אותם
נכתב ב - 10/05/2011 20:38:53
15
414
משתמש בgd כבר שלוש שנים. שנתיים ראשונות בדגם הקלאסי על הטרנר 5spot ושנה עם דגם הטורבו על הסנטה. אפס תקלות, נוח מאוד. ותיקון להערה של ניר, בדגם הטורבו אין צורך ללחוץ על הכסא כדי להרימו (רק בקלאסי). מספר חברים שלי שרוכבים עם הks ממליצים עליו מאוד אבל מידי פעם נתקלים בתקלות. בנוסף שמעתי רק דברים טובים על הrase וגם על השרות המצויין שלו.
חיים פעם אחת, צריך לנצל כל רגע.
נכתב ב - 10/05/2011 22:13:26
91
692
תבדוק על המוט אוכף של רוקשוקס, יש לי אותו כמה זמן, דיי חדש אבל בינתיים אין בעיות איתו. RockShox Reverb -- http://www.sram.com/rockshox/products/reverb
WHO DARES WINS
הכל עניין של פוקוס ואמונה, ברגע שיש את שניהם, הרוכב הוא בלתי מנוצח
נכתב ב - 11/05/2011 00:45:54
46
345
נכתב ב - 11/05/2011 09:16:07
428
11304
אבנר יש לי את הרוקשוק אתה מוזמן לבדוק לא רכבתי אתו מספיק בשביל להמליץ על אמינות ועמידות למשקל יש תזוזות מסויימות אולי זה בתחום התקני בקשר ל RASH מכיר את הנוגעים בדבר
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 11/05/2011 12:02:16
239
1473
אני עובד עם GD כי כשקניתי אותו הוא היה היחיד בקוטר 27.2 (לא יודע מה המצב כרגע).
ייבאתי אותו בעצמי ישירות מהחברה וחסכתי עלויות ב- 50%.
החלפתי פעמיים את הכבל בין הידית לכסא בעלויות זניחות.
שלחתי את הכסא לתיקון יצרן אחרי שמנגנון התפס נידפק - והוא חזר על חשבונם מתוקן. יש כאלה שתיקנו תקלה דומה לבד בלי עלויות ובזמן קצר.
הכסא הוא בעל 3 מצבים ומהלך של 4 אינטש.
לי מאוד נוח שהמצבים קבועים - נמוך = טכני. גבוה = עליות. אמצע = עליות ומישורים טכניים. חסר לי עוד אינטש אחד כדי שהכל יהיה מושלם.
http://aldudi2.wordpress.com/
נכתב ב - 11/05/2011 15:27:40
14
66
היי בשן לגבי הrase הוא נימכר בשופ הרים ואני קניתי אצל עמוס באור יהודה.
לגבי פרטיים טכנים אתה יכול לראות כתבה bikezone .co.ilהשוואה בין ארבע מוטות אוכף
החיים קצרים וצריך לנצל אותם
נכתב ב - 11/05/2011 16:39:32
3
225
אהלן, רוכב על GD קלסיק כשנה..כמו שציינו עמיתיי ל GD...המראה לא משהו, אבל עושה את העבודה ולא היו בעיות מיוחדות. אצל החבר'ה שאני רוכב איתם יש לרובם KS (בינתיים ללא שום תקלות מיוחדות אם בכלל) ורוק שוק רברב (גם אחלה). לכן בשורה התחתונה, וזה לדעתי האישית בלבד, כולם פחות או יותר בסדר, ההבדל הוא האם רוצה מכני שעוצר בתחנות קבועות (GD) או הדראולי שעוצר בכל מקום שתרצה.
ובסוף, יש כמובן את אלמנט המחיר. דרך אגב, יש מבצע למוט של KS באתר של בייקפלוס (האחריות היא של היבואן מוטואופן) קבל לינק - http://www.bikeplus.co.il
נכתב ב - 11/05/2011 17:31:51
9
93
רוכב על רוקשוקס חצי שנה אפס תקלות 100% אושר!
ה-KS החדשים גם מעולים...
בניגוד ל אליG
אני אישית מעדיף את הרוקשוקס...גם אין הרבה הבדל במחיר
לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים.
נכתב ב - 11/05/2011 20:38:22
1
36
אני רוכב עם KS - הייתה לי תקלה אחת איתו. התקלה תוקנה במסגרת האחריות של מוטו אופן, מאז ועד היום אפס תקלות. ממליץ בחום!!
Life sucks, but in a beautiful kind of way
נכתב ב - 14/05/2011 22:58:41
3
37
רוכב עם GD טורבו שלושה מצבים כבר כשנה וחצי ועומד לרכוש נוסף. מעולה. בחדש אזמין שני מצבים בלבד -- מצב הביניים מיותר. אני עולה או יורד ירידות מתונות במצב הגבוה, ויורד ירידות תלולות/טכניות במצב הנמוך -- וזהו. ממליץ (אלא אם חשוב לך ה- look).
נכתב ב - 14/05/2011 23:20:07
55
5427
יעקב, אני מבין שאין לך צורך במצב הבייניים, אך האם הוא מפריע לתפקוד של המוט?
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 15/05/2011 00:23:21
3
37
מצב הביניים לא מפריע, אבל אני בעד lean and mean: מצב נוסף = חור נוסף במוט, ואפשרות לתקלה בטווח הארוך. למה להוסיף אם לא צריך? כללית, אני לא משתמש במוט אלא אם צריך: ירידות טכניות וארוכות. ירידות קצרות (אפילו תלולות) אני יורד מאחורי המושב בלי להוריד את המוט. לכן כל הגימיק של המוטות ההידראוליים (אינסוף מצבים) נראה לי -- גימיק.
נכתב ב - 15/05/2011 10:15:28
55
5427
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 15/05/2011 18:15:13
18
42
חצי שנה באפס תקלות. מאוד נהנה והרבה יותר ביטחון בירידות. נראה לי יתרון של חברה שתחום עיסוקה העיקרי הוא בולמים. למי שבמרכז התקנתי אצל היבואן בסידן בהרצליה. רדו בזהירות
אם זה עדיין מסתובב- סימן שאני מתקדם. ( מוטו לעליות בלבד )
נכתב ב - 15/05/2011 20:42:33
13
240
בקשר לRASE - רייז -
דבר ראשון - הכתבה שמשווה השוותה את המוט הראשון שהגיע ארצה, מאז חלו מספר שיפורים טכניים ואי אפשר להתעלם מכך.
יתרונות מוטות מכניים בכלליות - אין אטמים נוזלים, הטיפול היחיד לו המוט זקוק הוא שימון פה ושם.
ספציפית על ה RASE - עולה הכי גבוה (עד 9 אינצ'ים) ויורד הכי נמוך - ממש עד השלדה,לעומת האחרים שנשארים בין 5 ל-10 ס"מ מעל השלדה.
הרייז עולה ממש מהר למעלה ויורד בלחיצת אצבע עדינה.
הנה כמה פרטים www.msmarketing.co.il/rasebikes
נכתב ב - 16/05/2011 12:14:54
93
398
רוכב עם GD טורבו 3 מצבים (מצב ביניים "1 פחות מגובה מקסימלי),אחלה מוט, חזק ויציב ,מנגנון פשוט להפעלה וזה מה שרציתי במכשיר שחשוף לנפילות ,היתקלויות עם ענפים וכו', (ניסיון מר בקריעת כבל הידראולי בטיול מדבר...)
לדעתי אביזר בטיחות חשוב ביותר!! אין צורך ביותר מ-"4 (ברשותי"5)!! גובה בינתיים חשוב בשטחים "מעורבים" ,שצריך לדווש בקטע טכני משולב (הרכיבה היא לא עלייה או ירידה...)
כל כבל הילוכים פשוט מתאים, מגיע עם גומי הגנה מ"ג'יפה "בוץ חול וכו' שלא יכנסו למכלולים, אתר של היצרן מעווולה הסברים וסירטוני הסברה לכל הטיפולים....
ממליץ
נכתב ב - 16/05/2011 16:34:23
32
214
שלום, מתעלק על השרשור, מאחר וגם אני עומד בפני רכישה של מוט אוכף מתכוונן. האם מישהו יכול להעיד מקרוב על יציבות המוטות לנידנודים "טבעיים" ב- Joplin4 וב- Rase? אני מוכרח להודות שעד כה יצאתי מבולבל מהדגמים שעולים כאן, מאחר ולרובם קיימים "מקטרגים" שחוו בעיות אמינות" כאלו ואחרות... המטרה שלי היא מוט אוכף אמין, כרגע מבלי התחשבות במחיר. די הייתי סגור על ה-KS אך בעקבות דבריו של בשן הוא ירד מהפרק. אשמח לקבל את עזרתכם.
נכתב ב - 16/05/2011 20:25:44
42
473
אפי שלום אני כבר רוכב כשנה עם ג'ופלין 4 אפס תקלות אין תזוזה צידית להבדיל מהשלוש קראנק בראדר למדו והשכילו להוציא מוט מושלם ... עובד חלק בכל מצב אין בעיות עם הכבל והרמוט..בקיצור מושלם.
מי לי בשמים ועמך לא חפצתי בארץ
נכתב ב - 16/05/2011 20:35:52
132
2567
לא מבין מדוע בשן "הפחיד" אותך,באמת שלא............
נכון להיום שולט מוט ה-K.S. ללא עוררין בשוק המוטות,מה שאומר שהוא מתאים לחתך הרחב של הרוכבים,ומן הסתם עליו נשמע,לטוב ולרע,יותר.
גם למוצר זה,כמו לאחרים,יש ייתרונות וחסרונות ויש אוהדים ושונאים.....
במונחי עלות/תועלת (ובעיקר בתוספת שירות היבואן) = בעיני ובעיני מרבית רוכבי השטח בארץ זהו המוצר המנצח.
אני משתמש במוט מהתוצרת הזו כבר זמן רב (מוט 3 במספר בגלל הח' שלדות/מידות),בהנאה רבה,באינטנסיביות מרובה.אני לא בדיוק קליל (90 ק"ג לפני תיק גב וכו'),רוכב בכל תא שטח אפשרי וללא המוט אין לי ספק כי הנאתי לא היתה כפי שהיא כיום.
מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 16/05/2011 22:22:09
227
5840
מצטער לקלקל את ההסכמות כאן..אבל לדעתי הבלתי מקצועית זה אביזר מיותר לרוב הרוכבים. ממש לא השדרוג האופטימלי. הייתי משדרג הרבה קודם גלגלים וצמיגים שיפטרים ושרשרת ועוד..
וזאת מעבר לעובדה שאני מכיר המון רוכבים שמתלוננים על תנודות ועל ירידה בלתי רצונית ותקלות שונות ומשונות. בקיצור, נראה שזה התעסקות רבה על שימוש יחסית מועט ואקסקלוסיבי.
מוט האוכף המתכוונן מקבל תוקף משמעותי רק לרוכבים טכניים שבאמת משתוללים ועוברים במהירות ממצב רכיבה אחד לשני.
החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 16/05/2011 23:14:25
93
398
בקשר לנידנודים-אין לי נידנודים ב-gravity (חוץ מנידנודים של מי שאין לו עדיין מוט ורוצה לרדת ירידות טכניות בביטחון) ברשותי טורבו "5
-חולק על קודמי- מוט כיסא הוא צורך לכל מי שרוכב בשטח משולב ירידות טכניות.נקודה. אפשר להימתח כמו "אוליב" ולעבור את הכיסא אבל אח"כ לקבל את הכסא בפנים\צלעות. כשיש מוט כסא נמוך ,חד משמעית -הבולם הקדמי פנוי ליבלום בקלילות אלמנטים, והידיים עוברות ממצב "הישענות על הבולם" למצב "משיכה של הכידון" והורדת עומס מהבולם.
המחסום הוא המחיר היקר-אם היה זול יותר -לכולם היה מוט...(לי לקח שנתיים וחצי לרכוש) כמובן שלהוריד ידנית ולהעלות -מתסכל-ואז נשארים עם כסא באמצע ודופקים את הברכיים...
נכתב ב - 16/05/2011 23:41:22
46
345
אנני בא לקטול את המוט מסוג KS למשקל שלי הוא לא מתאים (אשמח לקבל תגובות מרוכבים שמשקלם כולל ציוד מתקרב ל110 ק"ג ויותר ומשתמשים במוט זה או אחר) אני בטוח שרוכבים שמשקלם נמוך יותר יהנו ממוט זה, הוא יציב ללא חופשים ונוח מאוד לתיפעול וזוכה לשרות מעולה של היבואן מוטואופן. אין ספק שהמוט המתכוונן משדרג את חויית הרכיבה הטכנית ולא ניתן לוותר עלייו. כרגע מציעים לי במקום הרכישה את המוט ההדראולי של רוקשוק ואני מתכוון לנסות אותו.
נכתב ב - 17/05/2011 08:53:16
93
398
שווה לבדוק גם X-FUSION חברא שלי קנה ומאוד מרוצה, נראה ומרגיש איכותי ,חברה רצינית מאוד והבולמים שלה לא נופלים מהבולמים המפורסמים.
GT מאבזרת את אופני הפרירייד שלה במוט הכסא הזה!!
לגבי המשקל -עם ציוד לרכיבות מדבר ארוכות עברתי את ה-110 ק"ג עם הגרביטי.
גם חברי כנ"ל במוט כסא שהזכרתי.
בהצלחה
נכתב ב - 17/05/2011 14:26:05
32
214
תודה לעוזרים.
נרכש לבסוף מוט כסא RockShox Reverb
אצל אלעד קדוש מ-JOYRIDE.
אפי
נכתב ב - 23/05/2011 22:44:44
46
345
הרכבתי היום את המוט של רוקשוקס החיסרון שלו בזה שלא ניתן לנתק את הכבל ממוט הכסא כמו בK.S
נכתב ב - 23/05/2011 22:54:54
35
425
רפי , לא מסכים עם ההנחה שלך כלל ועיקר , מדובר באביזר סופר הכרחי המשדרג את רמת הרכיבה שלך לאין שעור . רוכב על ks מזה שנה וחצי 0 תקלות והנאה רבה .
נכתב ב - 24/05/2011 08:12:11
132
2567
קניתי אתמול,כמתנת יומהולדת ליורש , מוט מתכוונן של X פיוז'ן . יורכב (ויירכב) היום - חוו"ד / מסקנות / המלצות - > בהמשך.
מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 01/07/2011 19:20:15
46
345
המוט של רוקשוק בשמוש אצלי כחודש והיום הבוכנה קרסה השמן הושפרץ החוצה כנראה שהמיתקנים ההדראולים לא מתאימים לעומסים גבוהים וביחוד לא לי ניראה לי שאוותר על השידרוג הזה.
נכתב ב - 01/07/2011 19:30:47
78
3934
בשן, אתה מכסח מוטות סידרתי.
בשן אתה רוכב עילית, אתה צריך את האביזר המטופש הזה? זה לחובבים לא?
נכתב ב - 01/07/2011 19:49:22
46
345
אתה צודק יורם נכנסתי למספר קטעים טכנים בירידה עם כסא במקסימום גובה ואוטומטית התחת אחורה ובכלל שכחתי שאני יכול להוריד את הכסא.
נכתב ב - 01/07/2011 22:04:20
428
11304
אז מה עשית ??? ומה תעשה??? האם תקבל את כספך ?
אחרי שמתרגלים קשה לחזור אחורה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 01/07/2011 22:04:38
428
11304
אז מה עשית ??? ומה תעשה??? האם תקבל את כספך ?
אחרי שמתרגלים קשה לחזור אחורה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 02/07/2011 11:08:40
46
345
הובטח לי במעמד הקנייה ביטול העיסקה במידה וארצה
נכתב ב - 15/07/2011 15:28:19
46
345
הייתי אצל היבואן בסידן ונאמר לי שהונטיל ניפרץ וממנו דלפו האויר והשמן אני נותן לו עוד הזדמנות נוספת ונישמרת לי הזכות לביטול העיסקה.
נכתב ב - 29/10/2019 13:21:48
1
1
היכן אפשר לתקן כיסא מתכנוון הידאולי שמן ???
נכתב ב - 29/10/2019 15:01:34
4
30
איזה שמח היה פה פעם, דיון אשכרה היה דיון ומי ששאל שאלה- קיבל לפחות 5 תשובות באותו יום מחברה עם ניסיון..
אברהם, עד כמה שאני מכיר יש את "שיפ מעבדת בולמים" שעושים טיפולים כירורגיים לבולמים וכנראה שגם למוטות כיסא הדראוליים. מוזמן לחפש בפייסבוק. טרם יצא לי לטפל בבולם כלשהו אצלם אבל לא שמעתי אפילו על מישהו אחד שיצא לא מרוצה.
של איזה חברה המוט כיסא שלך?
|