נושא: מוט כסא מתכוון

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 13/02/2011 16:02:06
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי

מתלבט בן הדגמים של K.S   הדגם האחרון ובן הגרוויטי דרופר
מבחינת מחיר הם כמעט שווים
אומנם שתי שיטות עבודה שונות KS עובד כנגד בוכנת אויר  והשני עובד בשלושה מצבים כנגד קפיץ.
איזה מהם אמין יותר(תחזוקה וקלקולים) ונוח יותר לרכיבה .???


לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 13/02/2011 18:51:43
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
תיקון =K.S  הידראולי (שמן)

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 13/02/2011 19:04:28
תאריך הצטרפות
01/12/2008
נושאים
132
תגובות
2567
לטעמי הפרטי וכך גם בחרתי בפעם ה-3 :

הKS הינו הדראולי,מה שאומר פעולה חלקה/נעימה/זורמת יותר,אפשרות עצירה בכל נקודה,וממנה גם חזרה מיידית למעלה בלחיצה על הידית.

הGD הוא מכני,פחות "חלק" בעבודה,נקודות ירידה/עצירה קבועות ויש צורך ללחוץ על האוכף כאשר רוצים להרימו בחזרה.

אני לא אהבתי את המכניים,ובחרתי בהדראולי.(המכני היחידי שהיה לטעמי אינו משווק/נמכר בארץ).

אמינות ? תקלות ? יש לשניהם אוהבים ושונאים,בד"כ כל אחד יגיש ששלו הכי הכי....

מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 13/02/2011 21:12:32
תאריך הצטרפות
22/12/2008
נושאים
93
תגובות
1030
פתח מעל 100 רכיבות
"בד"כ כל אחד יגיש ששלו הכי הכי...."
אז הנה:
ה-KS שלי נרכש ב- 30.5.10. אחרי חודש אושפז להחלפת בוכנה במסגרת אחריות.

ומחר הוא מתאשפז שוב.

כנראה מזל רע, כי מבעלי KS אחרים אני שומע על אמינות סבירה ומעלה

נכתב ב - 13/02/2011 21:54:04
תאריך הצטרפות
01/12/2006
נושאים
25
תגובות
868
היי
אני משתמש בגרוויטי דרופר טורבו . שלושת המצבים מתאימים לי.  אין  בעיות של צידוד , נזילות, ווכיוונים . עובד חלק ואמין  . רכשתי אותו "באופני הבירה " והם גם נותנים את השירות הטכני . הלוק שלו קצת  איך לומר מעפאן.

אם אתה כבר חי,אז תחייה ...
נכתב ב - 13/02/2011 22:04:40
תאריך הצטרפות
23/07/2009
נושאים
23
תגובות
160
כנ"ל כמו רמיו.
אני קניתי את ה-GD CLASSIC, לפני 3 חודשים, ועד עכשיו 0 תקלות.
3 מצבים ידועים מראש ומתאימים לכל המצבים: עליות, ירידות זורמות וירידות מאוד טכנית.יש האומרים פחות שמן פחות דליפות..
אני מניח שזה טעם אישי. מניסיוני ה-GD דרש ממני 0 טיפול.

בהצלחה

Free your mind and your ass will follow
נכתב ב - 14/02/2011 07:45:51
תאריך הצטרפות
22/06/2010
נושאים
29
תגובות
31
יש לי שנה GD קלסי  הוא גס שני מצבים בדרך כלל אמין
אך שווה ליבדוק את רוק שוק יש לו מרחק 5 אינץ לאומת 4  בGD  
הרבה ממליצים אלו

נכתב ב - 14/02/2011 07:47:55
תאריך הצטרפות
22/06/2010
נושאים
29
תגובות
31
יש לי שנה GD קלסי  הוא גס שני מצבים בדרך כלל אמין
אך שווה ליבדוק את רוק שוק יש לו מרחק 5 אינץ לאומת 4  בGD  
הרבה ממליצים אליו

נכתב ב - 14/02/2011 07:47:55
תאריך הצטרפות
22/06/2010
נושאים
29
תגובות
31
יש לי שנה GD קלסי  הוא גס שני מצבים בדרך כלל אמין
אך שווה ליבדוק את רוק שוק יש לו מרחק 5 אינץ לאומת 4  בGD  
הרבה ממליצים אליו

נכתב ב - 14/02/2011 07:57:41
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
היי בשן,
אני על ה-KS יפה ונחמד רק לא תמיד חוזר למקומו, רגיש לליכלוך. היות והיה עבורי זול משמעותית מה-GD בחרתי בו , אחרת הייתי בוחר ב-GD..

מתי רואים לך ??

לחופש נולד
נכתב ב - 14/02/2011 17:04:05
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
אהלן יורם
לא מראה לכל אחד/ת !!!
הנטייה שלי היא לכוון ה KS מפני שהוא לא מוגבל לשלבים קבועים
מתלבט מפני קלקולים וחוסר אמינות וכמו שאתה מעיד על אי חזרה למקומו ונאמר לי שיש לכסא חופש מסויים.

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 14/02/2011 17:25:04
תאריך הצטרפות
28/10/2008
נושאים
13
תגובות
31
אני רוכב על ה-ks כבר כמעט שנה,עבר מהסטמפי לאנדורו ועד עתה 0 תקלות.מדי פעם הרגישות של השליטה מהכידון יורדת מעט,מותחים קצת את הכבל(חצי דקה) וכמו חדש.לכל החברה שרוכבים איתי יש את ה-ks וכולם מאוד מרוצים.

נכתב ב - 18/02/2011 23:51:40
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
תודה לכל המשיבים
רכשתי את הK.S

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 10/05/2011 19:53:10
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
לאחר כמעט שלושה חודשים מזמן הרכישה הספקתי להחליף לפני כשבועיים מוט חדש מפני שהמוט הראשון לא החזיק את המשקל בשלושה ס"מ האחרונים לפי טענת המכונואופן הבוכנה קרסה ומיד קיבלתי מוט כסא חדש שזה קרס בשבת האחרונה
חזרתי לחנות היבואן ונאמר לי שהמוט  יכול להחזיק משקל עד 120 ק"ג .
אני שוקל 105 עם תיק של בערך 5 ק,ג נוספים והמסקנה שהמוט לא מחזיק משקל זה
ובקשתי לזכות אותי על סכום העסקה.
יאמר לזכות היבואן מוטואופן שקיבלתי שרות מעולה בהחלפה ועכשיו בזיכויי מלא למלוא סכום הרכישה.
אתם מכירים/ ממליצים על מוט כסא מתכוונן המסוגל להחזיק משקל כבד.

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 10/05/2011 20:23:54
תאריך הצטרפות
03/05/2007
נושאים
14
תגובות
66
פתח מעל 100 רכיבות
עאב טוב אני ממליץ בחום על ה- rase 

מכני אמין וכן לבעלי משקל וכן בעל מס' רב של נקודות עצירה  כל 2 ס"מ

החיים קצרים וצריך לנצל אותם
נכתב ב - 10/05/2011 20:24:57
תאריך הצטרפות
03/05/2007
נושאים
14
תגובות
66
פתח מעל 100 רכיבות

תיקון ערב טוב


החיים קצרים וצריך לנצל אותם
נכתב ב - 10/05/2011 20:38:53
תאריך הצטרפות
13/03/2009
נושאים
15
תגובות
414
מעל 20000 ק'מ בגרופי

משתמש בgd כבר שלוש שנים.
שנתיים ראשונות בדגם הקלאסי על הטרנר 5spot ושנה עם דגם הטורבו על הסנטה.
אפס תקלות, נוח מאוד.
ותיקון להערה של ניר, בדגם הטורבו אין צורך
ללחוץ על הכסא  כדי להרימו (רק בקלאסי).
מספר חברים שלי שרוכבים עם הks ממליצים עליו מאוד אבל מידי פעם נתקלים בתקלות.
בנוסף שמעתי רק דברים טובים על הrase וגם על השרות המצויין שלו.


חיים פעם אחת, צריך לנצל כל רגע.
נכתב ב - 10/05/2011 22:13:26
תאריך הצטרפות
22/06/2010
נושאים
91
תגובות
692
תבדוק על המוט אוכף של רוקשוקס, יש לי אותו כמה זמן, דיי חדש אבל בינתיים אין בעיות איתו.

RockShox Reverb -- http://www.sram.com/rockshox/products/reverb

WHO DARES WINS הכל עניין של פוקוס ואמונה, ברגע שיש את שניהם, הרוכב הוא בלתי מנוצח
נכתב ב - 11/05/2011 00:45:54
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
איך ניראה הRASE

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 11/05/2011 09:16:07
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אבנר
יש לי את הרוקשוק אתה מוזמן לבדוק 
לא רכבתי אתו מספיק בשביל להמליץ  על אמינות ועמידות למשקל 
יש תזוזות מסויימות  אולי זה בתחום התקני 
בקשר ל RASH   מכיר את הנוגעים בדבר   


"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 11/05/2011 12:02:16
תאריך הצטרפות
10/08/2008
נושאים
239
תגובות
1473
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
אני עובד עם GD כי כשקניתי אותו הוא היה היחיד בקוטר 27.2 (לא יודע מה המצב כרגע).

ייבאתי אותו בעצמי ישירות מהחברה וחסכתי עלויות ב- 50%.

החלפתי פעמיים את הכבל בין הידית לכסא בעלויות זניחות.

שלחתי את הכסא לתיקון יצרן אחרי שמנגנון התפס נידפק - והוא חזר על חשבונם מתוקן. יש כאלה שתיקנו תקלה דומה לבד בלי עלויות ובזמן קצר.

הכסא הוא בעל 3 מצבים ומהלך של 4 אינטש.

לי מאוד נוח שהמצבים קבועים - נמוך = טכני. גבוה = עליות. אמצע = עליות ומישורים טכניים. 
חסר לי עוד אינטש אחד כדי שהכל יהיה מושלם.

http://aldudi2.wordpress.com/
נכתב ב - 11/05/2011 15:27:40
תאריך הצטרפות
03/05/2007
נושאים
14
תגובות
66
פתח מעל 100 רכיבות
היי בשן לגבי הrase הוא נימכר בשופ הרים ואני קניתי אצל עמוס באור יהודה.

לגבי פרטיים טכנים אתה יכול לראות כתבה bikezone .co.ilהשוואה בין ארבע מוטות אוכף

החיים קצרים וצריך לנצל אותם
נכתב ב - 11/05/2011 16:39:32
תאריך הצטרפות
21/04/2009
נושאים
3
תגובות
225
אהלן,
רוכב על GD קלסיק כשנה..כמו שציינו עמיתיי ל GD...המראה לא משהו, אבל עושה את העבודה ולא היו בעיות מיוחדות. אצל החבר'ה שאני רוכב איתם יש לרובם KS (בינתיים ללא שום תקלות מיוחדות אם בכלל) ורוק שוק רברב (גם אחלה).
לכן בשורה התחתונה, וזה לדעתי האישית בלבד, כולם פחות או יותר בסדר, ההבדל הוא האם רוצה מכני שעוצר בתחנות קבועות (GD) או הדראולי שעוצר בכל מקום שתרצה.

ובסוף, יש כמובן את אלמנט המחיר.
 
דרך אגב, יש מבצע למוט של KS באתר של בייקפלוס (האחריות היא של היבואן מוטואופן)
קבל לינק - http://www.bikeplus.co.il


נכתב ב - 11/05/2011 17:31:51
תאריך הצטרפות
31/05/2009
נושאים
9
תגובות
93
רוכב על רוקשוקס חצי שנה אפס תקלות 100% אושר! ה-KS החדשים גם מעולים... בניגוד ל אליG אני אישית מעדיף את הרוקשוקס...גם אין הרבה הבדל במחיר

לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים.
נכתב ב - 11/05/2011 20:38:22
תאריך הצטרפות
31/05/2007
נושאים
1
תגובות
36
אני רוכב עם KS - הייתה לי תקלה אחת איתו.
התקלה תוקנה במסגרת האחריות של מוטו אופן, מאז ועד היום אפס תקלות.
ממליץ בחום!!

Life sucks, but in a beautiful kind of way
נכתב ב - 14/05/2011 22:58:41
תאריך הצטרפות
12/12/2009
נושאים
3
תגובות
37
רוכב עם GD טורבו שלושה מצבים כבר כשנה וחצי ועומד לרכוש נוסף.  מעולה.  בחדש אזמין שני מצבים בלבד -- מצב הביניים מיותר.  אני עולה או יורד ירידות מתונות במצב הגבוה, ויורד ירידות תלולות/טכניות במצב הנמוך -- וזהו.  ממליץ (אלא אם חשוב לך ה- look). 

נכתב ב - 14/05/2011 23:20:07
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
יעקב, אני מבין שאין לך צורך במצב הבייניים, אך האם הוא מפריע לתפקוד של המוט?

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 15/05/2011 00:23:21
תאריך הצטרפות
12/12/2009
נושאים
3
תגובות
37
מצב הביניים לא מפריע, אבל אני בעד lean and mean:  מצב נוסף = חור נוסף במוט, ואפשרות לתקלה בטווח הארוך. למה להוסיף אם לא צריך? כללית, אני לא משתמש במוט אלא אם צריך: ירידות טכניות וארוכות. ירידות קצרות (אפילו תלולות) אני יורד מאחורי המושב בלי להוריד את המוט. לכן כל הגימיק של המוטות ההידראוליים (אינסוף מצבים) נראה לי -- גימיק.

נכתב ב - 15/05/2011 10:15:28
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 15/05/2011 18:15:13
תאריך הצטרפות
02/01/2010
נושאים
18
תגובות
42
חצי שנה באפס תקלות. מאוד נהנה והרבה יותר ביטחון בירידות. נראה לי יתרון של חברה שתחום עיסוקה העיקרי הוא בולמים. למי שבמרכז התקנתי אצל היבואן בסידן בהרצליה. רדו בזהירות

אם זה עדיין מסתובב- סימן שאני מתקדם. ( מוטו לעליות בלבד )
נכתב ב - 15/05/2011 20:42:33
תאריך הצטרפות
10/09/2004
נושאים
13
תגובות
240
מעל 5000 ק'מ בגרופי
בקשר לRASE - רייז -

דבר ראשון - הכתבה שמשווה השוותה את המוט הראשון שהגיע ארצה, מאז חלו מספר שיפורים טכניים ואי אפשר להתעלם מכך.

יתרונות מוטות מכניים בכלליות - אין אטמים נוזלים, הטיפול היחיד לו המוט זקוק הוא שימון פה ושם.

ספציפית על ה RASE - עולה הכי גבוה (עד 9 אינצ'ים) ויורד הכי נמוך - ממש עד השלדה,לעומת האחרים שנשארים בין 5 ל-10 ס"מ מעל השלדה.

הרייז עולה ממש מהר למעלה ויורד בלחיצת אצבע עדינה.

הנה כמה פרטים www.msmarketing.co.il/rasebikes

אני רוכב, לא יתפסוני חי
נכתב ב - 16/05/2011 12:14:54
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
רוכב עם GD טורבו 3 מצבים (מצב ביניים "1 פחות מגובה מקסימלי),אחלה מוט, חזק ויציב ,מנגנון פשוט להפעלה וזה מה שרציתי במכשיר שחשוף לנפילות ,היתקלויות עם ענפים וכו', (ניסיון מר בקריעת כבל הידראולי בטיול מדבר...)

לדעתי אביזר בטיחות חשוב ביותר!! אין צורך ביותר מ-"4 (ברשותי"5)!! גובה בינתיים חשוב בשטחים "מעורבים" ,שצריך לדווש בקטע טכני משולב (הרכיבה היא לא עלייה או ירידה...) 

כל כבל הילוכים פשוט מתאים, מגיע עם גומי הגנה מ"ג'יפה "בוץ חול וכו' שלא יכנסו למכלולים, אתר של היצרן מעווולה הסברים וסירטוני הסברה לכל הטיפולים....

ממליץ

נכתב ב - 16/05/2011 16:34:23
תאריך הצטרפות
04/03/2006
נושאים
32
תגובות
214
מעל 10000 ק'מ בגרופי
שלום,

מתעלק על השרשור, מאחר וגם אני עומד בפני רכישה של מוט אוכף מתכוונן.
האם מישהו יכול להעיד מקרוב על יציבות המוטות לנידנודים "טבעיים" ב- Joplin4 וב- Rase?

אני מוכרח להודות שעד כה יצאתי מבולבל מהדגמים שעולים כאן, מאחר ולרובם קיימים "מקטרגים"  שחוו בעיות אמינות" כאלו ואחרות...

המטרה שלי היא מוט אוכף אמין, כרגע מבלי התחשבות במחיר.
די הייתי סגור על ה-KS אך בעקבות דבריו של בשן הוא ירד מהפרק.

אשמח לקבל את עזרתכם.


תנו חיוך הכל לטובה
נכתב ב - 16/05/2011 20:25:44
תאריך הצטרפות
24/10/2006
נושאים
42
תגובות
473
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
אפי שלום
אני כבר רוכב כשנה עם ג'ופלין 4 אפס תקלות אין תזוזה צידית להבדיל מהשלוש  קראנק בראדר למדו  והשכילו להוציא מוט מושלם ... עובד חלק בכל מצב אין בעיות עם הכבל והרמוט..בקיצור מושלם.

מי לי בשמים ועמך לא חפצתי בארץ
נכתב ב - 16/05/2011 20:35:52
תאריך הצטרפות
01/12/2008
נושאים
132
תגובות
2567
לא מבין מדוע בשן "הפחיד" אותך,באמת שלא............

נכון להיום שולט מוט ה-K.S. ללא עוררין בשוק המוטות,מה שאומר שהוא מתאים לחתך הרחב של הרוכבים,ומן הסתם עליו נשמע,לטוב ולרע,יותר.

גם למוצר זה,כמו לאחרים,יש ייתרונות וחסרונות ויש אוהדים ושונאים.....

במונחי עלות/תועלת (ובעיקר בתוספת שירות היבואן) = בעיני ובעיני מרבית רוכבי השטח בארץ זהו המוצר המנצח.

אני משתמש במוט מהתוצרת הזו כבר זמן רב (מוט 3 במספר בגלל הח' שלדות/מידות),בהנאה רבה,באינטנסיביות מרובה.אני לא בדיוק קליל (90 ק"ג לפני תיק גב וכו'),רוכב בכל תא שטח אפשרי וללא המוט אין לי ספק כי הנאתי לא היתה כפי שהיא כיום.


מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 16/05/2011 22:22:09
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
מצטער לקלקל את ההסכמות כאן..אבל לדעתי הבלתי מקצועית זה אביזר מיותר לרוב הרוכבים.
ממש לא השדרוג האופטימלי.
הייתי משדרג הרבה קודם גלגלים וצמיגים שיפטרים ושרשרת ועוד..

וזאת מעבר לעובדה שאני מכיר המון רוכבים שמתלוננים על תנודות ועל ירידה בלתי רצונית ותקלות שונות ומשונות. בקיצור, נראה שזה התעסקות רבה על שימוש יחסית מועט ואקסקלוסיבי.

מוט האוכף המתכוונן מקבל תוקף משמעותי רק לרוכבים טכניים שבאמת משתוללים ועוברים במהירות ממצב רכיבה אחד לשני.

החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 16/05/2011 23:14:25
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
בקשר לנידנודים-אין לי נידנודים ב-gravity  (חוץ מנידנודים של מי שאין  לו עדיין מוט ורוצה לרדת ירידות טכניות בביטחון) ברשותי טורבו "5

-חולק על קודמי- מוט כיסא הוא צורך לכל מי שרוכב בשטח משולב ירידות טכניות.נקודה.
אפשר להימתח כמו "אוליב" ולעבור את הכיסא אבל אח"כ לקבל את הכסא בפנים\צלעות.
כשיש מוט כסא נמוך ,חד משמעית -הבולם הקדמי פנוי ליבלום בקלילות אלמנטים, והידיים עוברות ממצב "הישענות על הבולם" למצב "משיכה של הכידון" והורדת עומס מהבולם.

המחסום הוא המחיר היקר-אם היה זול יותר -לכולם היה מוט...(לי לקח שנתיים וחצי לרכוש)
כמובן שלהוריד ידנית ולהעלות -מתסכל-ואז נשארים עם כסא באמצע ודופקים את הברכיים...

  

נכתב ב - 16/05/2011 23:41:22
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי

אנני בא לקטול את המוט מסוג  KS למשקל שלי הוא לא מתאים (אשמח לקבל תגובות מרוכבים שמשקלם כולל ציוד מתקרב ל110 ק"ג ויותר ומשתמשים במוט זה או אחר)
אני בטוח שרוכבים שמשקלם נמוך יותר יהנו ממוט זה, הוא יציב ללא חופשים ונוח מאוד לתיפעול וזוכה לשרות מעולה של היבואן מוטואופן.
אין ספק שהמוט המתכוונן משדרג את חויית הרכיבה הטכנית ולא ניתן לוותר עלייו.
כרגע מציעים לי במקום הרכישה את המוט ההדראולי של רוקשוק  ואני מתכוון לנסות אותו.


לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 17/05/2011 08:53:16
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
שווה לבדוק גם X-FUSION  חברא  שלי קנה ומאוד מרוצה, נראה ומרגיש איכותי ,חברה רצינית מאוד והבולמים שלה לא נופלים מהבולמים המפורסמים.

GT  מאבזרת את אופני הפרירייד  שלה במוט הכסא הזה!!

לגבי המשקל -עם ציוד לרכיבות מדבר ארוכות עברתי את ה-110 ק"ג עם הגרביטי.

גם חברי כנ"ל במוט כסא שהזכרתי.

בהצלחה

נכתב ב - 17/05/2011 14:26:05
תאריך הצטרפות
04/03/2006
נושאים
32
תגובות
214
מעל 10000 ק'מ בגרופי
תודה לעוזרים. נרכש לבסוף מוט כסא RockShox Reverb אצל אלעד קדוש מ-JOYRIDE. אפי

תנו חיוך הכל לטובה
נכתב ב - 23/05/2011 22:44:44
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי

הרכבתי היום את המוט של רוקשוקס
החיסרון שלו בזה שלא ניתן לנתק את הכבל ממוט הכסא
כמו בK.S


לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 23/05/2011 22:54:54
תאריך הצטרפות
30/05/2006
נושאים
35
תגובות
425
מעל 10000 ק'מ בגרופי

רפי , לא מסכים עם ההנחה שלך כלל ועיקר , מדובר באביזר סופר הכרחי
המשדרג את רמת הרכיבה שלך לאין שעור . 
רוכב על ks מזה שנה וחצי  0 תקלות והנאה רבה .


אפשר לחיות , רק שיתנו .
נכתב ב - 24/05/2011 08:12:11
תאריך הצטרפות
01/12/2008
נושאים
132
תגובות
2567
קניתי אתמול,כמתנת יומהולדת ליורש , מוט מתכוונן של X פיוז'ן .
יורכב (ויירכב) היום - חוו"ד / מסקנות / המלצות - > בהמשך.

מאוד נחמד להיות חשוב אך יותר חשוב להיות נחמד ! ההנאה הגדולה ביותר של אדם חכם היא, להראות שהוא טמבל מול טמבל שמנסה להראות חכם.
נכתב ב - 01/07/2011 19:20:15
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
המוט של רוקשוק בשמוש אצלי כחודש והיום הבוכנה קרסה השמן הושפרץ החוצה
כנראה שהמיתקנים ההדראולים לא מתאימים לעומסים גבוהים וביחוד לא לי ניראה לי שאוותר על השידרוג הזה.

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 01/07/2011 19:30:47
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
בשן, אתה מכסח מוטות סידרתי.

בשן אתה רוכב עילית, אתה צריך את האביזר המטופש הזה? זה לחובבים לא?

לחופש נולד
נכתב ב - 01/07/2011 19:49:22
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
אתה צודק יורם
נכנסתי למספר קטעים טכנים בירידה עם כסא במקסימום גובה ואוטומטית התחת אחורה ובכלל שכחתי שאני יכול להוריד את הכסא.

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 01/07/2011 22:04:20
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אז מה עשית ??? ומה תעשה??? האם תקבל את כספך ?

אחרי שמתרגלים קשה לחזור אחורה

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 01/07/2011 22:04:38
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אז מה עשית ??? ומה תעשה??? האם תקבל את כספך ?

אחרי שמתרגלים קשה לחזור אחורה

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 02/07/2011 11:08:40
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
הובטח לי  במעמד הקנייה ביטול העיסקה במידה וארצה

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 15/07/2011 15:28:19
תאריך הצטרפות
03/11/2005
נושאים
46
תגובות
345
מעל 25000 ק'מ בגרופי
הייתי אצל היבואן בסידן ונאמר לי שהונטיל ניפרץ וממנו דלפו האויר והשמן
אני נותן לו עוד הזדמנות נוספת  ונישמרת לי הזכות לביטול העיסקה.

לרכב לגוף ולנשמה
נכתב ב - 29/10/2019 13:21:48
תאריך הצטרפות
18/07/2013
נושאים
1
תגובות
1
רוכב/ת מתחיל/ה
היכן  אפשר לתקן    כיסא  מתכנוון  הידאולי   שמן  ???

נכתב ב - 29/10/2019 15:01:34
תאריך הצטרפות
27/04/2019
נושאים
4
תגובות
30
איזה שמח היה פה פעם, דיון אשכרה היה דיון ומי ששאל שאלה- קיבל לפחות 5 תשובות באותו יום מחברה עם ניסיון..
אברהם, עד כמה שאני מכיר יש את "שיפ מעבדת בולמים" שעושים טיפולים כירורגיים לבולמים וכנראה שגם למוטות כיסא הדראוליים. מוזמן לחפש בפייסבוק. טרם יצא לי לטפל בבולם כלשהו אצלם אבל לא שמעתי אפילו על מישהו אחד שיצא לא מרוצה.
של איזה חברה המוט כיסא שלך?