דותנק, אתה צודק.
אנחנו מאמינים שהבאזז שייצר בזכות הבניינים החדשים, יקרין לבניינים הקיימים שיישרו קו באופן וולנטרי עם הסנדרט החדש.
אבל כן, אנחנו בהחלט מתכוונים לחכות בסבלנות עד שהתקנות יכנסו לפעולה (עניין של 90 יום מרגע אישורם - ביום חמישי האחרון) ואז ננסה להחיל אותם גם על מבני ציבור קיימים , תחנות רכבת, בתי ספר, מעונות סטודנטים..
ננסה לכוון לתקופת הסתגלות.
אין ספק, זה לא יהיה פשוט, יזכה להתנגדויות.
אנחנו לא מתרגשים. שום דבר שאנחנו עושים הוא לא פשוט ו/או הולך בקלות: לא העלאת אופניים לרכבת, לא הסדרת הרכיבה בשמורות, לא הפעילות מול מע"צ להגברת בטיחות הרוכבים, לא תקן החניה לאופניים שאושר, לא התקינה של האופניים החשמליים, לא הסדרת העלאת אופניים לאטובוסי אגד, לא פרויקט האופניים בתל אביב ולא.. ולא..
כן. אתם יכולים לעזור וכן, אנחנו צריכים את העזרה שלכם: הפעילות שלנו מתאפשרת תודות לתרומות ולדמי החבר. הצטרפות של חברים נוספים לעמותה (בעלות בקבוק שתיה 1 לחודש) משדרת מסר ברור למקבלי ההחלטות במממשלה, בכנסת, ברשות הטבע והגנים... קיים ציבור גדול שתומך בפיתוח תשתיות לרכיבה, בהגברת בטיחות הרוכבים ובקידום תרבות אופניים בישראל.
גיל - לשאלתך: הרוב המוחלט של הפעילות שלנו מתאפשרת תודות לתרומות ודמי חבר.
פחות מ- 10% מתקציב ההעמותה מוקדש לניהול והשאר- לפעילות. העמותה מבוקרת, מפוקחת ע"י רואה חשבון ורשם העמותות ויש לה את כל האישורים להעיד על כך.
אנחנו בתהליך שדרוג של אתר האינטרנט ובקרוב יעלו המסמכים התקציביים כחלק מתהליך השקיפות שאנחנו מקדמים.
ענת
ישראל בשביל אופניים
office@bike.org.il