נושא: שוב ענייני קרבון - עד כמה זה קריטי להשתמש במנשא 561 ולא 591?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 12/01/2012 20:42:47
תאריך הצטרפות
13/12/2008
נושאים
6
תגובות
122
 אני מבין שמנשא 561 מותאם במיוחד לאופני קרבון ושקיבוע האופניים נעשה דרך המזלג (לאחר פירוק הגלגל הקדמי), באופן שאינו יוצר עומס על השלדה.

מצד שני - הסתכלתי על מנשא 591 וראיתי שהמוט שלו כולל גומי מרופד, ולא נראה לי שהוא יוצר עומס רב על השלדה.

השאלה היא, מה רמת הסיכון שלי? יש לנו גם אופני קרבון (שטח + כביש) וגם אופני אלומיניום (שטח). לפעמים אנחנו נוסעים עם אלה ולפעמים עם אלה. אם הסיכון לנזק לשילדת קרבון משימוש במנשא 591 הוא קטן, נראה לי שזה פתרון נוח יותר.
האם זה באמת מסוכן לשלדה או שזה רק מקדמי זהירות ובטיחות חמורים במיוחד?


למה צריך מוטו? אפשר פשוט לרכב!
נכתב ב - 05/04/2012 11:31:47
תאריך הצטרפות
15/07/2009
נושאים
101
תגובות
471
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
ה 591 אינו מתאים לקרבון מישום שהוא יוצר לחץ על השילדה בעת הסגירה