זו גם תחושתי . משהו ישתנה שם, אם לא יותר מספונסר .
הנה כמה שורות מה" וול-סטריט ג'ורנל" על שווי החשיפה של המותגים :
IFM Group, a sports-research company analyzes 800 TV channels for 24 hours a day to determine brand exposure.
IFM estimates that the average exposure value for a team ranges from $8 million for a low-ranking team to more than $100 million for a team with a top finisher. Cycling, says IFM's Mr. Lacher, "is still a great advertising investment if you can deal with the doping risk,"
שימו לב . בין 8 ל100 מליון$ , תלוי בנסיבות והפרטים ! בתנאי - שאתה יכול להתמודד עם עננת הסמים, לכשתופיע. הפיתוי הוא עצום לכולם .
================
סתם לדוגמה - ביאנקי השנה בג'ירו עשו חייל . כיכבו בשתיים-שלוש קבוצות שלקחו כמה לגים. מזה התקבל דבר כזה כמו התמונה למטה.
את השידור החי ראו מעל 150 מיליון רוכבים וחובבי אופניים בעולם המערבי. מאית האחוז מהם התלהבו מהאופניים והלכו למחרת להתעניין בביאנקי OLTRE/SEMPRE/INFINITO . זה בפוטנציאל 15000 איש שיוציאו מליוני דולרים . מליוני פוסטיםואיזכורים, תמונות ומה לא.
אבל הידיעה עצמה על "המנצח הוא רוכב קבוצת VACANSOLEIL " שבמקרה ניצח על ביאנקי מגיעה כבר למעל מיליארד וחצי איש בעולם באיזכורים בחדשות, אתרים, עיתונים וזה כבר חברה שמוכרת נופש וחופשות ומענינת קהל רחב יותר ..
ומאית האחוז כאן ?!
רכוב ותן לרכוב.
דע מאין באת ולאן אתה רוכב..