נכתב ב - 03/09/2012 17:57:52
65
234
ישלי שאלה שכבר הרבה זמן אני רוצה לדעת את התשובה אני יודע שבאופני DH\FR יש 9 הילוכים רציתי לדעת אם אפשרי ליסוע עם אופניים כאלה לפעמים בעיר חוץ מבשטח או אם זה נוח ליסוע איתם בעיר מידי פעם או שבגלל שיש 9 הילוכים זה לא נוח אשמח אם מישהו שיש לו נסיון בזה יענה לי תודה.
נכתב ב - 03/09/2012 18:11:42
73
198
עניין של כושר
"Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride." - John F. Kennedy
נכתב ב - 03/09/2012 18:18:47
65
234
אפשר תשובה יותר מפורטת?
לדוגמא בירידות בעיר על הילוך 9 עדיין יהיה אפשרי לפדל או שהפדלים יברחו כאילו אני על הילוך נמוך?
ובעליות יותר קשה לעלות נכון?
תודה לעוזרים.
נכתב ב - 03/09/2012 18:23:55
29
122
ראיתי הרבה שרוכבים בתא על אופני דאון היל
נכתב ב - 03/09/2012 18:42:23
65
234
זה שראית אנשים נוסעים לא עונה על שאלותיי.
עוד תשובות?
נכתב ב - 03/09/2012 19:15:17
49
462
בע"ה
ההילוכים זה הבעיה הקטנה....
אני רוכב כל יום בעיר איזה 20 קילומטר על סינגל ספיד ונהנה מאוד!!
ההילוך יחסית נמוך לעיר, ולפעמים "נגמר" לי הפידול בירידות.
אבל אדרבה, זה זמן טוב להתרווח לאחור, לשחרר את הידיים, להנות מהבריזה, ולנוח קצת :)
הבעיה בעיקר בDH זה המשקל שלהם והמהלך הארוך של הבולמים!! וגם כמובן הצמיגים הגדולים ותנוחת הישיבה.
זה מורגש מאוד בעליות. תלוי כמה אתה מתכוונן לרכב, ומה הכושר שלך...
אבל לרכיבות לא ארוכות זה בהחלט תענוג!!
נכתב ב - 03/09/2012 19:31:38
148
1524
במישור החוף אין שום בעיה, כמו שאמרו, גם בלי הילוכים אפשר להסתדר,
בעיר עם עליות/ירידות, לא נחמד במיוחד.
כמו כן תנוחת הישיבה בDH לא ממש מתאימה לרכיבות ארוכות בכביש, זה גם נראה די מגוחך (לטעמי).
נכתב ב - 03/09/2012 21:21:50
65
234
תודה על התשובות אני בקטע של עליות לא מסתבך כמו פעם התחלתי לעשות עליות על הילוכים גבוהים והשאלה האחרונה שלי זה אם אפשר לכוון את הכסא באיזה זווית שרוצים באופני פרירייד\דאוןהיל? למשל בעיר שהוא יהיה ישר ובשטח כמו שהוא אמור להיות.
נכתב ב - 04/09/2012 10:30:26
131
430
יתרונות וחסרונות יש לכל דבר
תלוי מאוד גם איפה אתה גר
אני אישית וכב על 18 הילוכים
ובהכלט זה מעצבן שנגמר ההילוכים
- כיף להרגיש את הבריזה אבל כשאתה ממהר ...
מצד שני מדרגות ואורבני - שיפוצים בכביש מדרגות פתע וכל השאר אתה בולע עם הדאון היל
לשיקולך
נכתב ב - 04/09/2012 11:13:10
51
1720
מספר הילוכים לא קשור לכלום. הכל תלוי ביחסי העברה וכמובן בנכונות האופניים להתגלגל במקומות שלא בשיפוע למטה (ירידות)
אין לך סיבה לרכב עם אופני 20 קילו חוץ מאשר במסלולים מתאימים בד"כ בירידה .
אלה עם כן אתה מזוכיסט
http://youtu.be/Oos5Pwy5QYQ
נכתב ב - 04/09/2012 11:33:53
2
40
שלמה, מזל שתל-אופן לא לקחו אותך כמומחה מייעץ אחרת כל המייזם היה נגנז.
בנוסף שלחתי מייל לכל חברות האופניים שמיצרות קרוזרים והודעתי להם ששלמה אמר לעצור את הייצור.
יצאת חומוס
נכתב ב - 04/09/2012 11:54:24
51
1720
איציק אתה כמובן , כרגיל צודק יא חתיכת טרול. מדובר באופני שטח
20 קילו עם בולמי 7+ אינץ , צמיגים וזיות כסא והיגוי שמתאימות
בעיקר לירידות.
אולי במקום להדליק שרפות, תצטרף לאיזה
רכיבה אגרסיבית בשטח?
http://youtu.be/Oos5Pwy5QYQ
נכתב ב - 04/09/2012 12:15:55
99
1819
שלמה, אל תתגרה בו.
אני מסתכל על תמונת הפרופיל שלו ולא מפסיק לחפש את הגלימה האדומה מאחורה...
Forgive your enemies but remember the bastard's names
נכתב ב - 04/09/2012 12:35:01
2
40
שלמה אל תיעלב.
זה לא נגדך אישית.
יש לי בעיה עם קביעות חד משמעיות שאנשים מפריכים בלי לבסס אותם על עובדות.
אני זוכר שהייתי מתחיל, התייחסתי ממש ברצינות לדעות של כל מני "מומחים" ויצאתי אהבל הרבה פעמים וגם די עני..
אז אני משתדל שדברים שאני כותב יהיו מתוך ידע או מבוססים על עובדות
אתה הדגשת באדום זועק "ההילוכים לא קשורים לכלום" ובאופני עיר, מה לעשות , ההילוכים סופר חשובים כדי שלא תתאמץ עם הקרוזר 25 ק"ג שלך...
אם כבר, אז הבולמים הארוכים והבובינג המטורף יפריעו יותר.
אני רוכב עם קבוצת FR קבועה כבר שנים, אבל לא פוסל אף אחד
בידידות
נכתב ב - 04/09/2012 12:39:48
1
299
שלמה ואיציק אני מציע שתיצאו לרכיבה ביחד בסוף תגיעו למסקנה שאתם לא חומוס ו לא טרול ובסוף רכיבה תיתנו אחד לשני הרבה
נכתב ב - 04/09/2012 12:50:48
51
1720
איציק , הוצאת מההקשר.
מספר הילוכים לא קשור אם זה 3 ,9 או 30 אלה טווח יחסי העברה שאותה מערכת הילוכים מספקת.
במקרה של DH יש לך 9 הילוכים בעלי יחסי העברה מאוד גבוהים שמקרה הטוב יתאים למישור.....
כמו שציינתי , מהלך המתלה והזווית "אחורה" של הכסא , וצמיגים 2.5 יפריעו הרבה יותר מאשר "רק" 9 הילוכים.
http://youtu.be/Oos5Pwy5QYQ
נכתב ב - 04/09/2012 12:57:03
51
1720
מאיר - אל תתפתה , זאת זווית צילום מאוד מחמיאה שמדגישה את הגובה
http://youtu.be/Oos5Pwy5QYQ
נכתב ב - 04/09/2012 14:51:07
99
1819
גם אני רוצה, אבל יש לי בעיה: בגובה כזה אני מכסה את העיניים בכפות הידיים...
Forgive your enemies but remember the bastard's names
נכתב ב - 04/09/2012 15:32:11
428
11304
לא צריכה להיות שום בעיה
תענוג לרדת מדרגות לחצות איי תנועה מידי פעם קפיצה קטנה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 04/09/2012 17:01:03
65
234
לא עניתם לי על השאלה אני גר באזור די מישורי ככה שהבנתי שזה פחות משנה ההילוכים אני רוצה לדעת אם אפשר לכוון את הכסא באופני פרירייד ואם אפשר
לדעת מה המשקל של הדגם הזה ספציפית כי ב2013 אני מחליף אופניים ועכשיו אני חוקר על כל מיני דגמים הדגם הואhttp://khsbicycles.com/bikes/2012-khs-models/lucky-7/ רשום מה המשקל שלהם?
נכתב ב - 04/09/2012 18:55:46
49
462
בע"ה
כן, אתה יכול לכוון את הכסא שיהיה ישר.
האופניים כנראה שוקלות כ-18 ק"ג. אולי יותר.
אתה יכול להיכנס לחנות אופניים ולבקש לשקול אותם.
|