נושא: הילוכים באופני DH/FR

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 18/09/2012 22:53:57
תאריך הצטרפות
13/07/2012
נושאים
65
תגובות
234
חונך
אני סתם רוצה לדעת לידע כללי.
אפשר לקחת אופני פרירייד עם 9 הילוכים לשנות את הקראנק והמעביר הקידמי ולגרום לכך שיהיו יותר הילוכים?
(חכמולוגים לא לענות).

נכתב ב - 19/09/2012 08:03:57
תאריך הצטרפות
10/02/2007
נושאים
39
תגובות
544
מעל 5000 ק'מ בגרופי
תלויי במספר גורמים,
לרוב בהחלט אפשרי - בד"כ עד 20 הילוכים.

גם אם לא ניתן להרכיב קראנק 2 פלאטות ואו מעביר קידמי, יש פתרונות כגון: המרדשמיט ואו מעביר קידמי עם מתאם לציר המרכזי של השילדה או מתאם.
הפתרון לא זול, אבל יעיל מאד!

יש גם שלדות שלא מאפשרות התקנת מעביר קידמי בכלל, בשל CS רחבים וקרובים למשולש הקידמי של השילדה.  כגון: SCOTT VOLTAGE FR


ישנם מקרים נדירים, בהם לא תמצא פתרון, אבל אלו לרוב יהיו אופנים על טהרת הDH

מדריך רכיבת אופנים (שטח) - מוסמך מטעם וינגייט. אסף רסיס - 0505803000 גם ב-Facebook, חד שבילים (סינגלים) למתחילים. משווק בלעדי, של שלדות בוטיק תוצרת גרמניה. Liteville - אופני קצה לרוכבי קצה. http://www.facebook.com/LiteVilleIl
נכתב ב - 19/09/2012 14:36:59
תאריך הצטרפות
05/11/2007
נושאים
87
תגובות
1229
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
חונך
אני מקווה שלא תחשוב אותי לחכמולוג אבל בשביל מה לעשות דבר כזה?
אופני DH בנויים למטרה מסויימת.
הם לא נועדו לטיפוסים אלא לירידות ולעמידה בעומסים כבדים.

רוצה אופני AM או XC? - רכוש לך זוג כזה. אופני AM הזולים והפשוטים ביותר ישקלו פחות מאופני DH. וכפי שציין ידידי מעליי - עלות ההתאמה של אופני DH לאופני AM אינה בטלה בשישים.

סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים. http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 19/09/2012 14:57:29
תאריך הצטרפות
13/07/2012
נושאים
65
תגובות
234
חונך
תודה על העזרה ואני סתם רציתי לדעת לידע כללי לא בשביל לעשות את זה באמת למרות שלדעתי האישית זה רעיון טוב.

נכתב ב - 13/07/2015 18:27:57
תאריך הצטרפות
12/07/2015
נושאים
4
תגובות
18
אומנם נסיוני על אופני FR\DH הוא דל , אבל מעניין אותי לדעת למה הצורך ביותר מגלגלש אחד מקדימה . אישית , מסתפק ב-8 :)

ride or die :)