נכתב ב - 05/03/2013 08:59:22
167
1836
מסתבר שיש כאן פורום שנקרא "דבר האיגוד" אז אני מנצל אותו לספר לאיגוד דבר שהם בטח יתעניינו לשמוע, במיוחד כי הם לא ניתנים להשגה בשום דרך אחרת.
באמצע פברואר נרשמתי עם חבר למרוץ בארי, נרשמנו ל72 ק"מ שפירושו 3 הקפות של 24. לפי דרישתם עשינו בדיקת מאמץ, שלחנו והגענו בבוקר המרוץ כשאנו מוכנים למאמץ הרציני של 72 ק"מ בעצימות גבוהה על סינגל בארי.
הארגון של המרוץ היה לקוי ובעיקר מזלזל לאורך כל הדרך. הבטיחו שתי נקודות מים אבל בפועל שמו רק אחת. השילוט היה טוב לאורך רוב המסלול אבל לאחר כ5 ק"מ הוא פתאום נפסק לחלוטין בתוך היער (לאורך הס"ש הירוק) וחזר רק ביציאה ממנו, 3 ק"מ אחר כך. בפועל חשבתי שאני לא על המסלול. התדרוך בהתחלה היה משהו כמו "חברה סעו בזהירות" ללא שום התייחסות לנושא העקיפות, נקודות בעיתיות לאורך המסלול וסימון המסלול באזור הבור היה מפורק לחלוטין עוד לפני הזינוק. כל אלו מתגמדים מול נושא מדידת הזמנים. בתדרוך נאמר לנו כי מי שיוצא לשלוש הקפות חייב לסיים את שתי ההקפות הראשונות בתוך שעתיים וחצי כדי לצאת להקפה השלישית. לאורך כל המסלול רכבתי עם תוכנת אנדומונדו כשאני שומר על קצב מתאים ומהירות גבוהה יחסית על מנת לעמוד בדרישה. ללא שתכננו, יוני שרוכב איתי בדרך כלל ואני היינו צמודים לאורך כל המסלול כשכל פעם אחד אחר מאיתנו מוביל בכמה עשרות מטרים ומדי פעם אנו מתחלפים. מדידת הזמנים נעשתה ללא צ'יפ אלא כששופטת אחת עומדת עם מיקרופון ומקריאה את המספרים שחולפים אותה. בהקפה הראשונה היא הקריאה לא נכון את המספר שלי ואנשים שהיו ליד מיהרו לתקן אותה. לסיום ההקפה השניה הגענו כשיוני נמצא כ30 מ' לפני בשעתיים ו19 דקות. להפתעתנו הודיעה לנו השופטת כי סיימנו ולא נוכל לצאת להקפה השלישית. מחינו וטענו כי עמדנו בזמנים וכאן מגיע הפלא: השופטת ושופט נוסף שהיה על המחשב טענו כי השנה המוביל עשה את ההקפה ב56 דקות במקום שעה ולכן החליטו לקצר את לוח הזמנים ולא לתת לנו הקפה שלישית!
מעולם לא שמעתי על אירוע ספורט בו משנים את כללי התחרות לאחר הזינוק אבל מסתבר שבאיגוד אפשר. ניסינו לדבר עם ארז גנור מקום ועם נמרוד הנגבי אחר כך, שניהם היו רשומים באתר כמארגנים ושניהם הסכימו עימנו כי ההחלטה אינה נכונה והפנו אותנו לשיפוט מטעם איגוד האופניים. בתוצאות המירוץ שהתפרסמו אחר כך מתברר גם שלא רשמו בכלל את ההקפה השניה שלי ומדידת הזמנים שלי היתה רק על הקפה אחת. זה לא רק חובבנות, זה זלזול באנשים שהשקיעו מאמץ וכסף בהשתתפות באירוע שהאיגוד שותף לו. כמובן שבנינו את כל חלוקת המאמץ שלנו על שלוש הקפות ולכן המדידה שלנו אינה הוגנת.
בדיקה באתר איגוד האופניים מעלה כי יש איגוד, יש הנהלה, ועדות, שופטים, יו"ר ומזכירה. פנינו אליהם במכתב שנשלח פעמיים במייל ועוד פעם בפקס, המתנו ותזכרנו אותם למעלה משבועיים. מתברר שאין באיגוד האופניים אף אחד שטורח לענות למכתבים או חושב שהעניין שלנו ראוי לבדיקה והתייחסות. בימים הקרובים נעלה את הסיפור ברשת לטובת מי שחושב להשתתף באירועים שהאיגוד הזה מארגן.
Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 05/03/2013 09:17:22
227
5840
אל תכעס.
אנחנו ישראלים ויש לנו המון יתרונות.
סדר וארגון אינם כלולים בהן.
להיפך, נראה שאנו מגשימים את הנבואה על עצמינו בשמחה רבה... וה"יהיה בסדר" המפורסם הופך עם הזמן מביטוי בוז לתכונה נחשקת.
החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 05/03/2013 09:18:05
111
832
אם ככה הדבר כמו שאתה כותב ורושם
ביזיון
כמובן שיש לתת לאיגוד או לדובר/ת במה לאמר את דבריהם
בנושא הזמן של סיבוב שני- וההפכה שעשו לכם- לא עושים דברים כאלה באמצע מירוץ
ולא משנה מה יקרה .
אני מקווה שבכל זאת נהניתי לפחות מהמרבדים האדומים שהיו- הייתי שם לידך באותו יום.
כל יום ללא רכיבה הינו יום מבוזבז.
נכתב ב - 05/03/2013 09:49:44
37
407
ביזיון ! ! !
ואח"כ שואלים למה הענף לא מתפתח מספיק,
כי מתיחסים לענף הנ"ל כפי שמתיחסים לענף הכדורגל
מסחרה אחת גדולה!
טוב יותר שני גלגלים מארבע
נכתב ב - 05/03/2013 10:10:58
167
1836
בטח שנתתי להם הזדמנות להגיב. ביום ראשון לאחר המירוץ שלחתי להם מכתב במייל. בחמישי אותו שבוע בפקס, השבוע שוב תזכורת במייל.
איגוד שלם, יש מזכירות, יו"ר, וועדות, משרדים.
ואף אחד לא למד קרוא וכתוב?
Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 05/03/2013 22:59:25
93
715
יש גם את הסיפור של שניידר
רוכב על - לא מקצוען בהגדרה - מקצוען בנשמה
סיים ב 1:03 (!!!!!!!!!) הקפה (ע"פ הסטופר שלו 00:59, רוכב על PATADA במשקל 13 ק"ג, אבל זה לא העניין)
משום מה נרשם כ 1:23 אבל נתנו לו את המקום השני.... (באמת תודה רבה)
אני לא השתתפתי, זה לא הקטע שלי, אבל מסביבי היה באז רציני של כמה וכמה חברים רציניים שהשקיעו בשביל זה והוציאו המון זמן וכסף
וחזרו מאוכזבים מאוווווד
נכתב ב - 06/03/2013 06:57:15
167
1836
לא ציינתי שבסיום האירוע היתה להם ״תקלה״ ובגללה במשך שעות הם הסתבכו עם הזמנים. מעניין למה באירוע אחר שהייתי בו, הדזרט צ׳אלנג׳ הכל תיקתק, התדרוך היה תדרוך, המדידה היתה עם צ׳יפ והמנהל היה זמין ונגיש על קו הסיום (עז הרים). אולי כי נתנו לחברה פרטית? אגב שם היו 1500 רוכבים, בערך פי עשר ועדיין הכל עבד מצוין.
Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 06/03/2013 07:02:36
55
5427
רונן ואחרים,
לדעתי התרומה שלכם לעניין צריכה להיות סיכום של הכשלים והמלצות לשיפור, ללא עצבים וללא כעס מיותר , הרי את הנעשה אין להשיב, מה שיגיע ברוח טובה לכתובת הנכונה, אולי יתרום לשיפור בפעם הבאה.
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 06/03/2013 07:11:56
99
1819
מקומם ומכעיס (ובעיקר מפני שאת הנעשה אין להשיב).
Forgive your enemies but remember the bastard's names
נכתב ב - 06/03/2013 07:37:17
162
482
היכן שיש איגוד וועד יש גם בחירות. אולי הגיע הזמן שכל חובבי הרכיבה יושמעו, יבחרו וישנו.
אני בטוח שהאיגוד מורכב מPRO'S בלבד והתחום הזה כבר מזמן חרג מלהיות תחביב תחרותי.
האתר שלהם:
http://www.ofanaim.org.il/
באתר, מסתבר, יש חברי הנהלה שהיו אמורים לסיים את תפקידם בפברואר 2013...
בכדי להירשם לאיגוד יש לשלם 390 ש"ח לשנה.
ודבר אחד חשוב לא פחות. האיגוד מקבל 344,654 ש"ח בשנה ממועצת ההימורים.
ועכשיו לפרוטוקול האחרון מהישיבה שמתקיימת אחת ל- 3 חודשים והתקיימה באוגוסט (לפני חצי שנה!!!)
נושא הישיבה: אישור מאזן שנת 2011 והדו"ח המילולי
כולם הצביעו פה אחד. שיבחו אחד את השני וסגרו את הישיבה אחרי שעה
בקיצור, יש לי הרגשה שאם באמת רוצים לעשות משהו בנדון, אפשר להשפיע אבל צריך שהרבה מאיתנו יירשמו ויהפכו לחברי אגודה ואז נוכל לעשות את השינוי הדרוש.
הייתי רושם "מי איתי?" אבל זה כבר מתאים לדיון אחר :)
העכבר הוא מהיר אך הינשוף רואה בלילה
נכתב ב - 06/03/2013 07:49:34
274
4783
חכמים ממני ענו תשובות חכמות משלי, אותי רק מעניין דבר אחד.
אם לא טוב, לא מאורגן, יקר, מכוער, מושחת, וכל מיני טופינים בסיגנון. מדוע לא משפיעים ברגליים?
אמנם את הנעשה אין להשיב, אבל מי אמר שלא ניתן לשנות את העתיד?
כשניסינו את רעיון העדר על הקוטג' זה עבד מצויין.
כל אדם (אפילו בחורה) מתחייב בזאת אחרי שהוא קורא את השטויות שאני כותב לחייך ולא לקחת ברצינות שום מילה הנאמרת על ידי :)
נכתב ב - 06/03/2013 09:27:29
167
1836
את הרגליים שלי כבר לא יראו באיגוד עד שמשהו ישתנה שם. לטובת אחרים פרסמתי את החוויה שלי לאחר שניסיתי לשווא לקבל התייחסות מהאיגוד. מטרת האיגוד טובה ונכונה, הביצוע בפועל מזלזל ולא מקצועי.
Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 06/03/2013 16:13:44
42
416
אני עוד בהלם מהזמנים שרצים כאן לגבי הקפה של 24 ק"מ
נכתב ב - 06/03/2013 16:43:55
42
416
אני עוד בהלם מהזמנים שרצים כאן לגבי הקפה של 24 ק"מ
נכתב ב - 06/03/2013 16:50:58
37
1185
קצת היסטוריה:
לפני כמה שנים, בימים שהייתה לנו מלחמה גדולה מול הרט"ג, שהצרו את צעדינו ותקעו לנו דוחות על ימין ועל שמאל, הסתבר לנו שאנחנו לא יכולים לטעון טענות מפני שאנחנו לא מייצגים את עצמנו, אלא מיוצגים באופן גורף ע"י האיגוד, שהוא הגוף הרשמי שמייצג את כל רוכבי האופניים (!) וניזון ממימון ציבורי.
אלא שהאיגוד פעל נגדנו ודאג רק לכמה מאות חבריו, שהם הרוכבים המקצועיים.
במהומה שנוצרה (דרשנו, בין היתר לשלול מהאיגוד את התקציבים הממלכתיים מאחר שהוא מתעלם מציבור של מאות אלפים), האיגוד נאלץ להראות שהוא מכיל אותנו, ויצא בפרסומים שנצטרף לשורותיו והם ידאגו לנו.
אז עלה הרעיון, כמו שמעלה פה הינשוף, להרשם בהמונינו לאיגוד ולשנות אותו מבפנים. ואז הם הוציאו את התקנה השערוריתית שרוכבים חובבים יכולים להרשם (בתשלום מלא של כמה מאות שקלים) אבל לא יכולים להצביע ולא להשתתף בתחרויות. רק לשלם ולשתוק.
מיותר לציין שזה איגוד איזוטרי שאין לו שום הישגים. ושמעתי על אין ספור תקלות והתנהלות לא מקצועית בתחרויות.
לידיעתכם.
נכתב ב - 06/03/2013 17:12:00
51
1513
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
"אפשר להרשם אבל אי אפשר להצביע"
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אם זה נכון, אז באמת סחטיין על האיגוד, שלמד מצויין מהפוליטיקה הישראלית שלנו איך לעשות דברים 'כמו שצריך'...
Don't let your mouth write checks that your ass can't cash
נכתב ב - 06/03/2013 18:48:00
25
1719
המסקנה: להקים איגוד עצמאי לרכיבה עממית באופניים.
חלוקת התקציבים מתבצעת ע"פ מספר המשתתפים בענף בכל איגוד.
אם מקימים איגוד כזה, האיגוד של המקצוענים יקרוס, והכסף יעבור לאיגוד העממי.
במקרה ולא יעבירו כספים, יחטפו בג"ץ מייד!!
אתם לא רואים, שכל מה שקשור לספורט התחרותי בישראל- רקוב.
הכל רקוב: ג'ודו, שייט, שחייה, כדורסל, כדורגל וכו'. העסקנים מחרבנים על כולם!!
בקיצור כל הרוכבים החובבים, שטח וכביש, חייבים להתארגן, ולהקים איגוד משלהם.
נכתב ב - 06/03/2013 20:12:10
162
482
אני מוכן לתרום מזמני בכדי להריץ את האיגוד החלופי וחושב שהדבר יותר מראוי כשלנגד עיני אני רואה מקום תומך ברוכבים מתחילים. מקום שעוזר ומקדם קבוצות חובבים וכמובן שמאפשר לכל רוכב להרגיש חלק ממשהו גדול ולא כאחד שמזדנב אחרי ה"מקצוענים".
העכבר הוא מהיר אך הינשוף רואה בלילה
נכתב ב - 06/03/2013 20:36:52
87
1229
יש כבר עמותה שאימצה בחום את הרוכבים העממיים. קוראים לה "ישראל בשביל אופניים".
עמותה זו, להבדיל מאיגוד האופניים, לא זוכה לתקציבים מהמדינה אבל מצליחה במעט הכסף שיש לה מהכספים שמשלמים לה החברים בעמותה לקדם מספר פרוייקטים נאים ומכובדים שהאחרון בהם היה העלאת אופניים לרכבת ועוד היד נטויה.
אני מנצל שירשור זה וקורא לכל הגרופאים לעשות מעשה ולסייע כספית לעמותה, בין על-ידי תשלום של דמי חבר (לא משהו שמכביד על הכיס) או בין הצטרפות לפרוייקט "עיגול לטובה".
פרטים נוספים תוכלו לקבל מענת27.
סייקל-פרו - הכי שווה לרוכבי האופניים.
http://cycle-pro.co.il
נכתב ב - 06/03/2013 20:52:37
25
1719
"ישראל בשביל אופניים" מקדמת את האופניים ככלי תחבורה. בעיקר מול גופים שלטוניים, וזאת עמותה מבורכת ביותר, כמובן. זאת לא עמותה, שמטרתה ספורט חובבני עממי.
הרעיון כאן זה להקים עמותה, שתוכל גם לקחת תקציבים מתוך הטוטו. חלוקת התקציבים נעשית ע"פ מספר המשתתפים. בגלל זה הכדורגל מקבל הכי הרבה, כי יש להם מספר הספורטאים הפעילים הרב ביותר.
באופניים הפוטנציאל ענק. לבטח יותר גדול מכל ענף אחר, למעט אולי, כדורגל. ולא לשכוח שמדובר כאן על טווח גילאים עצום, שלא קיים בשום ענף ספורט אחר.
נכתב ב - 07/03/2013 12:30:22
37
1185
מצטרף לדבריו של אופיר,
"ישראל בשביל האופניים" אמנם לא ניזונה מתקציבים ממלכתיים כלשהם, אבל לאחר כמה שנים של פעילות מבורכת מאוד, ולא רק עבור הרוכבים לעבודה אלא גם לטובת רוכבי השטח (בזכותם אני עולה לרכבת בתל אביב עם האופניים, יורד בנהריה, עושה טיול בגליל וחוזר ברכבת הביתה), היא מוכרת בפועל ע"י מוסדות השלטון ויש לה דלת פתוחה אצל לא מעט פוליטיקאים. אם למישהו מאיתנו בוער משהו - "ישראל בשביל אופניים" היא כתובת מצויינת.
נכתב ב - 10/03/2013 03:49:33
8
57
אז לכבישונים יש גם תלונות על האיגוד. אם פעם, לאיגוד היתה דריסת רגל וגורמים באיגוד טרחו לכתוב מידי פעם תגובות בפורום אופני כביש (תפוז), אז עכשיו הם מגיפים תריסים ודנים עם עצמם לבד בחושך.
אגב, המנכ"לית הנוכחית (בוני אשל) מסיימת את תפקידה והיא מודה שלא היתה לה קדנציה טובה. היא גם הודיעה שהיא פורשת.
אז את האיגוד, לא ניתן להחליף. ניתן ואף רצוי לצמצם את חשיבותו בכל מה שלא קשור לרכיבה תחרוית בישראל. מה לעשות, האיגוד הנוכחי היה פה קודם והוא הגוף בעל הסמכות מבחינת איגוד האופניים הבינלאומי (UCI). רק שהאיגוד רואה רק את קצה האף של עצמו וחוץ ממספר רוכבי עילית, אף אחד מבאי פורום זה לא חשוב לאיגוד. בעיקר אם הוא לא משלם דמי חבר.
איגוד האופניים נסחט ע"י משטרת ישראל ברמות שאין לתאר. למה? לא יודע. גופים פרטיים מצליחים לארגן תחרויות בעלויות נמוכות יותר וברמה גבוהה יותר. על חלקן האיגוד פורש חסות - הן מוכרות כרשמיות + תקנון ובירוקרטיה, אבל הן עדיין הקרם שבקצפת.
מה עושים בנתיים? לכבישונים יש שלוחה בתוך "ישראל בשביל אופניים" שדואגת למקסימום הסדרה של שבילי אופניים בינעירוניים (לאט לאט זה מתחיל) + פיילוטים שונים.
חשוב מאוד, שגוף כזה מגיב הרבה יותר ומעורה הרבה יותר בהחלטות שעוברות ומגייס בקלות את קהילת הרוכבים (בעיקר בתפוז ופייסבוק) לצורך מתקפת המונים כשצריך.
והכי חשוב, הוא מהווה צלע שלישית בדיונים עם המשטרה ומשרד התחבורה ביחד עם האיגוד.
וצריך לתמוך במארגני התחרויות העממיות כמו הדזרט צ'אלנג' וכו' כי רק משם תבוא הישועה בהיבט התחרותי.
בהיבט הלא תחרותי, אפשר ואף רצוי לחבור ליב"א וליצור גוף מייצג מול קק"ל, רשות שמורת הטבע והגנים ועוד. אם "תתגייס" חטיבה שלמה לצורך העניין, יב"א לא יגידו לא.
ולינק לסיכום של "גיאחה" על אחד הכנסים שהיו. http://bikepanel.com/p/3904
נכתב ב - 10/03/2013 06:36:04
167
1836
נשמע מעניין להקים אלטרנטיבה לאיגוד, מצד שני אני מתרשם שאם נקים גוף רק לחובבים עלולים לא להכיר בנו לא? מה כל מי שמשחק כדורגל בערב יכול להתאגד?
ינשוף, בוא נדון בנושא ברצינות, יום שלישי בבוקר למשל
Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 10/03/2013 09:07:35
8
57
מאידך, הצד השני של המטבע, או סתם עובדה ששווה לברר קודם.
מי זה הרוכבים התחרותיים בתחום אופני השטח?
כמה הם? את מי זה מעניין?
בפורומים של אופני כביש, אתה יכול לראות ולעקוב או להצטרף אחרי הכנה של רוכבים לאירועים בינ"ל כמו BPB, מטולת ועוד.
לפני ואחרי כל מירוץ יש שירשורים על המירוץ, מי ניצח באיזו קטגוריה, פרשנויות, תמונות ועוד.
בפורם מסתובבים וכותבים גם מאמנים, ראש האיגוד לשעבר, כתבי עיתונות, רוכבים תחרותיים בעבר ובהווה.
מה יש בפורום אופניים בתפוז? בגרופי? הביאו תמונות של גינת הסלעים באוליפיאדה ו...?
כמה רוכבים רשומים בקטגורית השטח (XC אולימפי) בישראל?
כמה אנשים הולכים לראות תחרויות?
בגברים יש את רותם ישי ושלומי חיימי, איך קוראים למקום השלישי?
בנשים נוגה כורם וענבר רונן, איך קוראים למקום השלישי? יש בכלל מקום שלישי?
אם אתה מתקיל רוכב שטח ממוצע, הוא יודע לתת לך שלושה שמות של רוכבים בינלאומיים? שלושה של ישראלים?
אבל, באופני שטח מספיק להשקיע בין 10 (חורף) ל20 (קיץ) שעות שבועיות כדי להיות בטופ. בכביש זה כרטיס כניסה לדרג המאסטרס פרו המקומי, אבל ממש לא לעילית. כך שאפשר להיות הרבה יותר אופטימי בקשר לאופני השטח, זה ענף צעיר ומתפתח.
למען הסר ספק, היתה תקופה שהייתי רוכב עשר שעות בשבוע בקצב לא רע וזה לא קל פיזית, במיוחד כאשר לא משלמים לך כסף=זמן בשביל זה.
עברו לידי כמה חבר'ה של מאסטרס פרו וסימנו לי להצטרף, אחרי 500 מטר, פרשתי מהדראפטינג בלי אויר לגמרי. והם היו אחרי 70 ק"מ אימון אינטרוולים ואני אחרי 15 קומיוטינג...
אגב, אני דוגמה רעה. אני גם לא יודע את התשובות לשאלות, לא התחרתי מעולם ולא הייתי מעולם במירוץ.
ביום שלישי, יש לכם איזה שמונה שעות לדון דיון עוצר נשימה .
אגב, כמה תחרויות שטח רשמיות יש לאיגוד בשנה? יש לי תחושה שמספיקה יד אחת כדי לספור.
21 כולל ליגת בתי ספר וכאלה. מתוכן 2 בלבד האיגוד מארגן בעצמו. (XCO)
+6 כולל הכל, 1 של האיגוד (XCM)
נכתב ב - 10/03/2013 10:49:35
162
482
משה,
אתה מפתיע אותי כל פעם מחדש עם הידע המדהים שלך :)
העכבר הוא מהיר אך הינשוף רואה בלילה
נכתב ב - 10/03/2013 12:24:58
8
57
עוד שני דברים:
הליגה למקומות עבודה. כמה אנשים מתחרים בליגה הזו? מאות!
אתם יודעים על קיומה? מתחרים שם?
<גם אני שונא את הפועל>
אנשים שאולי כדאי לדבר איתם:
תמיר אשל - היה מאמן הנבחרת ובחר להתפטר על חילוקי דעות מקצועיים.
וויקטור קיטייב - מאמן הנבחרת כיום. אירגן מספר מסלולי תחרויות ותחרויות בעצמו.
יאיר בן עמי - היה מאמן קבוצה ושותף בחנות ספינגו ז"ל (אאל"ט) וכיום עיתונאי/עורך אופניים בהארץ ושוונג.
יש עוד אנשים שיש להם מה לומר, אבל מהשלישייה הזו נראה לי שאפשר להרכיב תמונת מצב על מה האיגוד "ירשה" לעשות.
אף אחד מהם לא מרגיש מורם מעם ואפשר לדבר איתם באופן אישי.
תודה
נכתב ב - 10/03/2013 13:02:29
4
64
משה -
(אם היה גם סמיילי של כפיים, הייתי שם אותו).
באשר לנושא השרשור - ביזיון!
הייתה לי כוונה להירשם למירוץ ובסוף לא יצא. שמח שלא.
נכתב ב - 10/03/2013 17:48:22
27
374
אני לא יודע את המעמד המשפטי של האיגוד אבל צריך גם לבדוק את החוקיות של התקנה שאפשר להרשם אבל אי אפשר להצביע
אם הם עמותה אז אני לא חושב שזו תקנה חוקית. אחרת צריך בהחלט לפעול להקים איגוד מתחרה או לחילופין לשדרג את המעמד של ישראל בשביל האופניים
רק דגים מתים שוחים עם הזרם
נכתב ב - 10/03/2013 19:44:25
167
1836
תשמעו משהו : בפורום הטיולים של תפוז בו רשמתי במקביל ענה לי אחד, אייל הרשטיק בתגובה "תפנה למארגנים". ניסיתי להסביר לו כי פניתי למארגנים ושניהם הסבירו לי כי השיפוט היא באחריות הבלעדית של האיגוד. מצד שני, למה לאיגוד שלא לנפנף את הלקוח ולשלוח אותו הלאה? הרי ממילא אני לא חשוב בעינהם.
Aut viam inveniam aut faciam
נכתב ב - 10/03/2013 20:58:09
8
57
אייל הרשטיק הוא לא "סתם אחד" הוא עובד באיגוד והוא אחראי על הפעילות העממית ופרוייקט "אופניים לכולם".
לזכותו יאמר שהוא מריץ את הפרוייקט בצורה טובה.
לחובתו יאמר שהוא מייצג את האיגוד גם בקטעים הלא יפים, שבהם האיגוד הוא אנטי רכיבה...
|