נושא: רעשים ותקרים................

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 17/10/2016 20:06:52
תאריך הצטרפות
06/09/2008
נושאים
89
תגובות
449
ערב טוב.
יש לי אופני כביש חדשות. TARMAC SPORT.
א. כאשר אני ברכיבה על הפלטה הגדולה, ועל הגלגל שיניים הקטן אחורה,
יש רעש שיקשוק. 
פעמיים העלו אותם על הסטנד, ו..... אין שום רעש!
לכן אין להם מושג ממה זה נובע.
הרעש דרך אגב נעלם רק בגלגל שיניים/[הילוך] הרביעי.
יש למישהו מושג מה הגורם?

ב. כאמור האופניים אצלי פחות מחודש. 6 רכיבות: ו... 4 פנצ'רים!!!
    ממוצע שנתי לאופני ההרים שלי.
    זה מתחיל להוציא לי את האוויר מהמפרשים!angry
    יש פתרון? 
שבוע טוב!

פתאום, כביש, זה לא רק אספלט!
נכתב ב - 18/10/2016 06:38:00
תאריך הצטרפות
24/05/2015
נושאים
15
תגובות
41
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
תנסה לתאר את הרעש
האם זה ררררררר
או תקתקתקתקתק
 או שתקליט ותעביר לכאן על מנת שנוכל לישמוע .
ואז נוכל לעזור לך 

נכתב ב - 18/10/2016 13:57:33
תאריך הצטרפות
11/07/2009
נושאים
6
תגובות
11
מעל 5000 ק'מ בגרופי
היי 
לגבי פנצ'רים גם אני סבלתי קשה מזה
בשלב ראשון ממליץ לפני כל רכיבה לנפח אוויר ל 120 PSI
בשלב השני אם לא מפריע לך משקלים אז תוסיף פס גומי שזה עוד שכבת הגנה לפנצ'רים
בהצלחה

נכתב ב - 18/10/2016 14:14:56
תאריך הצטרפות
11/03/2016
נושאים
25
תגובות
103
רוכב/ת מתחיל/ה
פנימית עם ג'יפה ובמידה ולא עזר, פס גומי כשכבת הגנה כמו שהציעו. זה גם תלוי בחומר הצמיג והעובי שלו, וכמה הוא שחוק.

נכתב ב - 18/10/2016 22:16:34
תאריך הצטרפות
06/09/2008
נושאים
89
תגובות
449
ערב טוב.
תודה למגיבים. נראה שפס גומי הפתרון. 

לגבי הרעש. נראה לי מסובך קצת להקליט, אבל אנסה. 
בנתיים, אני חושב שזה מזכיר קול של מתיחת שעון של פעם....

בנתיים גם מצאתי יתרון מסויים ברעש...
בתור מי שרכב על אופני הרים, ששם יש אפשרות לדעת על איזה הילוך האופניים,
באופני הכביש הרעש אומר לי שאני על אחד משלשת גלגלי השיניים הקטנים. וככל שזה חזק יותר, זה אומר שהגלגל קטן יותר.enlightened

יום טופ!

 

פתאום, כביש, זה לא רק אספלט!
נכתב ב - 23/10/2016 15:28:08
תאריך הצטרפות
24/05/2015
נושאים
15
תגובות
41
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
איזה שעון? קיר? יד? קוקיה?

נכתב ב - 25/10/2016 14:12:41
תאריך הצטרפות
17/02/2016
נושאים
11
תגובות
40
אני חושב שהרעש הוא מכיוון המעביר הקדמי, השרשרת נוגעת במעביר.
למעשה קיים במעביר מצב אמצע על מנת  לאפשר"הצלבה" פלטה גדולה מקדימה וגלגש גדול מאחורה. כאשר אתה נמצא בגלגש הקטן מאחור תמתח את הידית של המעביר הקדמי קצת יותר.

לגבי התקרים תוודא שאין בעיה בצמיג. היה לי תקר קטן שפצע את הצמיג וגרם לפנצ'ר אחד לפחות בכל רכיבה. כמובן כשהחלפתי את הצמיג הבעיה נפתרה.