נושא: טלפון מומלץ לשימוש כמכשיר ניווט

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 29/10/2016 16:59:01
תאריך הצטרפות
06/06/2010
נושאים
10
תגובות
25
חונך
שלום לכולם יש לי מכשיר חדש של גרמין שמשמש אותי כמערכת ניווט. אבל ברכיבות ארוכות מאוד הבטרייה נגמרת. מחפש המלצה לטלפון שעיקר השימוש שלו יהיה מכשיר ניווט. דרישות: מסך בהיר שניתן לראות עם שמש ישירה. שלא יתחמם יותר מידי וידע לעבוד רצוף עם מסך דולק. בטרייה כמה שיותר גדולה (למרות שסביר שתהיה לי גם בטריית גיבוי). תודה לעוזרים.

נכתב ב - 29/10/2016 17:51:20
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
בדרישות שלך , מכשיר ניווט יתן לך את המענה הכי טוב...
היום כמעט כל מכשיר ניווט מחזיק לפחות כ-10 שעות 
איזה מכשיר יש לך?

מניסיון של חברים שלי שרוכבים עם טלפון לניווט, מכשיר טלפון יתחמם לך ברכיבות בקיץ , הסוללה תגמר מהר ואם תשתמש במטען נייד המכשיר יתחמם יותר מהר , תצטרך להגן עליו טוב בחורף מפני רטיבות, הוא לא יהיה עמיד בנפילות כמו מכשיר ניווט יעודי...

נכתב ב - 29/10/2016 17:58:38
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
"נסיון של חברים".... :)

המכשיר לא מתחמם,
יש סוללות רזרבה,
יש פאוץ' נהדר שמגן עליו.

פצצה. [זה שבתמונה]

נכתב ב - 29/10/2016 17:59:50
תאריך הצטרפות
10/07/2015
נושאים
0
תגובות
1
בניתי מתקן ניווט ממטען נייד 13000mah מחובר באמצעות תושבת לכידון ובעזרת ולקרו (סקוץ') חיברתי אליו טלפון נייד (במקרה זה גלקסי s6). דולק שעות רבות ללא בעיה. משתמש בעיקר בתוכנת gpsies. עובד נהדר אבל אכן לא מומלץ בגשם.

נכתב ב - 29/10/2016 18:20:36
תאריך הצטרפות
06/06/2010
נושאים
10
תגובות
25
חונך
יש לי גרמין 820. והבטרייה לא מחזיקה 10 שעות. בערך חצי. היום שינית הגדרות - כיבוי backlight אחרי 30 שניות. לדעתי זה יעזור. נראה ברכיבה הבאה. הטלפון שלי זה גלקסי s6. יש לי פאוטצ טוב שגם ארגנתי לי יכולת להטענה מבטרייה חיצונית. אבל הטלפון עם מסך דולק קבוע מאוד מאוד מתחמם....

נכתב ב - 29/10/2016 19:47:13
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
טלפון יותר ישן לא מתחמם,
אני משתמש כבר זמן רב ב archos 50 פלטינום
לא מתחמם כמו שכתבתי,
יש לי סוללות רזרבה, כל אחת מחזיקה מעל 5 שעות.
עובד ממש יופי. רק לניווט.
מותקן עליו oruxmaps , osmand
מסמן לעצמי נקודות על המפה ברכיבה והכל נשמר כ  GPX ביחד עם המסלול.

כמובן שהטלפון צריך להיות כל הזמן במצב טיסה. [לא צריך סים].

כפתור הווליום בצד משנה את זום המפה, מאד נוח!
 

נכתב ב - 29/10/2016 20:42:07
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
אני מאמין שמה שעשית יעזור להארכת חיי הסוללה.
לפי נתוני היצרן הוא יכול להחזיק עד 15 שעות עבודה, נראה לי של-10 תגיע בלי בעיה...

אל תקנה פלאפון לניווט מהסיבות שרשמתי לך למעלה , כל מתקן שלא תשים הפלאפון יתחמם ותאלץ לעצור את הרכיבה מספר פעמים תוך כדי רכיבה על מנת לקרר אותו...

מי שאומר לך שהפלאפון לא מתחמם הוא מדבר שטויות כשהמסך דולק קבוע ובשמש, אם לא משאירים את המסך דולק למשך כל הרכיבה ומדליקים אותו רק כשמגיעים לפיצול או פניה יש מצב שהוא לא מתחמם אבל לפי מה שרשמת זה לא מה שאתה מחפש או שהרכיבות שלו קצרות ומסתיימות עד 9 בבוקר בימי הקיץ...

בהצלחה :)

 

נכתב ב - 29/10/2016 21:37:23
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
אם האורוקס אני מכוון את המסך למצב עמעום אחרי 30 שניות. הוא נדלק בנגיעה קלה במסך. כך המכשיר לא מתחמם והסוללה מחזיקה כ-8 שעות. בכל מקרה צריכים תמונה רק כשמתלבטים לגבי ההמשך.
אני מאוד נהנה מהgalaxy s7 בגלל בהירות המסך הגבוהה, העמידות במים והטעינה המהירה. יש מי שלא יסכנו, עם זאת, טלפון יקר על הכידון.

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 29/10/2016 22:09:07
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
גם גלקסי אקטיב 5 יעשה יופי את העבודה, והסוללה שלו גם מתחלפת למרות שהיא חזקה מאוד, הוא מותאם במיוחד לשטח מבחינת הראות והעמידות... ועולה באיביי 800 שח... (לא כולל משלוח ומיסים-אבל תביא עם מישהו וקיבלת את המכשיר לטעמי הכי טוב וחזק)

נכתב ב - 29/10/2016 22:15:49
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
הגלאקסי אקטיב לדורותיהם עובדים עם כל הרשתות הישראליות?
האם הם לא משוייכים תמיד לרשתות מסויימות בארה"ב?

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 30/10/2016 02:33:25
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
הסמסונג גלאקסי 4s כן מתחמם, לפעמים רותח.
הדגם שכתבתי קודם, לא מתחמם, מסך דולק קבוע.
אני לא אומר לרוץ לקנות, אלא לחפש טלפון לא בשימוש, ולהפוך אותו יעודי לניווט.

מה שחשוב לקחת את הטלפון לכל רכיבה ולהתאמן על השימוש באורוקס.

כל שאר השאלות הטכניות נפתרות כל אחד ושיטותיו.

נכתב ב - 30/10/2016 07:53:13
תאריך הצטרפות
27/04/2012
נושאים
8
תגובות
37
מעל 35000 ק'מ בגרופי
נתקלתי בטלפון הבא (לא ראיתי אותו פיסית):
 http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_346981.html?gclid=Cj0KEQjwkdHABRCHiZ2gs6yGh50BEiQAA91Wlh7Ty19Aox5OdTGz3lIqiGx5tq2pqKIc7zVCUTaWWcUaAvMZ8P8HAQ

הטלפון עם שני מסכים - קדמי ואחורי:
  • צד אחד מסך רגיל (נייד רגיל).
  • צד שני מסך e-Ink בעל גווני אפור כמו eReader. המסך (שבד"כ הינו צרכן האנרגיה העקרי) אינו צורך כמעט בטריה ויכול לעבוד מס. ימים. 
זה טלפון עם פוטנציאל מצוין ל-GPS לאופניים עם מסך דולק כל הרכיבה.

נכתב ב - 30/10/2016 08:17:20
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
סליחה,
אבל אני לא מבין איך אתם מצליחים לצפות במסך עם שמש ישראלית כזאת. לי יש שלושה מכשירים שונים, בכולם הנראות בשמש היא על הפנים. הייתי כעת בחו"ל חודשיים ולקחתי את הטבלט 7 אינטש הכי חדיש, שהיה לי. בכדי לצפות במסך הייתי צריך בכל פעם, להגיע מתחת לאיזה עץ, להפנות את גבי לשמש, להכניס את הטבלט מתחת החולצה ולהציץ במפה דרך הצוורון של החולצה. וזה באירופה שהשמש ועצמת האור הם בדיחה לעומת ישראל. רק כדוגמה: מתוך חודשיים רכבתי 50 יום עם חולצה ומכנסיים קצרים, לא מרחתי על עצמי שום קרם נגד שמש, וזה היה הקייץ הכי יבש ובהיר באירופה משנת 1935. ובכל זאת לא רק שלא נשרפתי מהשמש, אפילו בקושי השתזפתי. וכאן בארץ רכבתי בשבת האחרונה 85 ק"מ, וחזרתי שרוף לגמרי הביתה בידיים. שורף בצבע אדום.
וכל זה אני מספר, כדי להבין, איך אתם מצליחים לצפות במסכים בשמש הישראלית.  אני לא מצליח!

לגבי מה שבני כתב לעיל, השאלה האם המסך בגווני האפור נראה טוב בשמש. צריכת אנרגיה הייא בכלל לא עניין, מכיון שאין צורך לרכב עם מסך דולק כל הזמן. מיותר. ברגע שרוצים לצפות במפה, נוגעים במסך והוא נדלק, וזהו. אבל אם רואים טוב בשמש, ואם אכן המסך האפור מתפקד גם עם מפות, ועם תוכנות הניווט, ולא רק עם אותיות, אני קונה מייד.

נכתב ב - 30/10/2016 08:23:53
תאריך הצטרפות
27/04/2012
נושאים
8
תגובות
37
מעל 35000 ק'מ בגרופי
יש לי eReader עם מסך eInk. הוא עובד כמו נייר, דהיינו חייבים תאורה חיצונית לראות את הכתוב. בחושך יש להדליק אור כי הוא לא מוציא אור.
כך שהוא אידיאלי באור יום מלא. "לצערי" רכשתי לפני מס. חודשים טלפון נייד אחרת הייתי מזמין את זה.

נכתב ב - 30/10/2016 08:25:05
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
לא רק שרואים טוב אלא גם יוצא לי לתקן למבולבלים עם הגארמין את הדרך שמאבדים כל פעם laugh

נכתב ב - 30/10/2016 10:46:20
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
לא הרגשתי חימום יתר בגלקסי 4 אקטיב, בכל מקרה הוא על העריסה על האופניים ובד"כ כבוי, מדליק בצמתים... חשוב לבטל את אופציית התאורה האוטומטית ולהוציא ממצב חיסכון בסוללה... 

השבוע ניווטתי פעם ראשונה עם הטרייל זי- (אני תמיד עם האורוקס-והפעם לא הספקתי להכין מסלול)-היה מאוד נחמד הציפצוף הברור בהתרחקות וחזרה מהמסלול- כדאי שאורוקס יעתיקו את זה...פעם הגדרתי באורוקס את הפונקציה הזו-הצלצול היה חלש יחסית לרעש ברכיבה ולא נשמע. 

בטח יש דרך לעשות זאת...

לשאלתך- הגלקסי שלי הוא למעשה unlocked  ולמרות שהוא אמור לעבוד עם חברת AT&T הוא עובד רגיל בארץ בעברית כמובן.

הגלקסי 5 מחכה לי ב"ארה"ב הברית"... יגיע בקרוב.. לצרכים שלי, ולחוסר בפוזה שלי,הוא מספיק...ובעיקר נח להחליף סוללה ברכיבות מתגלגלות של יומיים שלושה..

נכתב ב - 30/10/2016 11:17:09
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
נתי, למה "חשוב לבטל את אופציית התאורה האוטומטית ולהוציא ממצב חיסכון בסוללה... "?
 

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 30/10/2016 12:12:20
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
מפני שבמצב אוטומטי התאורה מושפעת מהתאורה סביב המכשיר, ובד"כ שכבת אבק\העריסה בה הטלפון מוחזק, משלה את החישן ש"חשוך" ולא צריך אור חזק...

כשמבטלים ומקבעים את התאורה למקסימום אור, גם בשמש התצוגה ברורה מאוד.

נכתב ב - 30/10/2016 12:43:39
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
לגבי חיישן התאורה זה היה נכון עם תושבת דלתא שהשתמשתי בה פעם, אבל לא עם otterbox+quad lock שבשימושי היום. אבק מנגבים.
זה עדיף גם לחיסכון סוללה כשהתאורה הסביבתית חלשה וגם כי המצב האוטומטי בשמש מלאה בהיר יותר ממצב תאורה מקסימלית.
ומה לגבי מצב חסכון סוללה?

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 30/10/2016 12:51:17
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
מאח רואתה רבי ומורי בעניין הסלולר והאורוקס-נא צרף המלצה לעריסה שהזכרת... אני אכן עם העריסה הקודמת שציינת והיא אכן מסתירה את חיישן האור...

מצב חיסכון בסוללה גם הוא מוריד את עוצמת האור. ברכיבות ארוכות שהניווט הוא קריטי (אילתורי מדבר וכדומה) אין ברירה וצריכים עוד סוללה, כמובן במצב טיסה.  בשוטף רכיבות סופ"ש המסלולים מסומנים ברובם, והמסך מכובה רוב הזמן. 

נכתב ב - 30/10/2016 16:38:09
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
אם יש לך פייסבוק:
https://www.facebook.com/guy.shakhar/posts/10154741804934589
אם לא, תאמר ואעתיק את זה לכאן.

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 30/10/2016 17:29:17
תאריך הצטרפות
17/05/2013
נושאים
30
תגובות
121
אפשר להשיג את המתאם והתושבת של QUADLOCK בארץ?

נכתב ב - 30/10/2016 18:38:03
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
אני חושב שלא. אפשר להזמין ישירות מהחברה ברשת או באי-ביי.

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 30/10/2016 19:27:27
תאריך הצטרפות
31/12/2008
נושאים
93
תגובות
398
אין לי פרצוף ספר, אשמח לקישור קונבנציונאלי אחר. תודה.

נכתב ב - 31/10/2016 08:34:45
תאריך הצטרפות
15/04/2009
נושאים
8
תגובות
186
אני עובד עם xiaomi mi2 
במצב טיסה 
חושב לקנות את המכשיר הזה 
OUKITEL K10000
בעיקר בגלל סוללה של
10000mAh 

http://www.gearbest.com/cell-phones/pp_204428.html

נכתב ב - 31/10/2016 11:09:23
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
בפוסט קודם שהעליתי על שימוש בסמארטפון כ-GPS עלו בין השאר שתי טענות: הבהירות של מסכי הסמארטפון לא מספיקה באור שמש ישיר אין אפשרות לחבר את המכשיר לכידון באופן מאובטח. לגבי הטענה הראשונה אני מעלה כאן תמונה של המסך באור שמש ישיר בצהריים. בנוגע לשנייה רציתי להסביר איך אני מחבר את המכשיר לכידון: זה פתרון שהגעתי אליו אחרי כמה נסיונות לא מוצלחים עם חיבורים מאולתרים, תיקי שלדה (מתחככים בברכיים, פוגעים בקריאות, מקשים על הוצאת המכשיר), ומתקן בשם טיגרה (שביר בנקודת החיבור למתקן, מסורבל, והטלפון לא שליף) המתקון מבוסס של נרתיק של OtterBox מסוג symmetry שמשמש את הטלפון באופן קבוע. לOtterBox יש גם 3 רמות של נרתיקים עוד יותר מרופדים, למי שסף החרדה שלו נמוך משלי. אל הנרתיק מודבק מחבר אוניברסלי של Quad Lock. הוא מגיע עם הדבק הדו צדדי של 3M שמשמש גם מצלמות גו-פרו למשל, לא יתנתק בלי עבודה רצינית עם סכין. הטלפון מתחבר בחיבור מהיר לכידון עם תושבת מסוג Out-front של Quad Lock . היתרונות של החיבור: מאוד עמיד לטלטולים, אני קופץ איתו חופשי בסינגלים סלעיים, ללא שום שחרור. הריפוד הפנימי של הנרתיק מספק הגנה לטלפון מחבטות. אפשר לסובב את הטלפון למצב מאוזן או מאונך ולהטות אותו מעלה מטה. אפשר לחבר את מחבר ה- Out-frontבמוד "כבישון", כך שהטלפון יושב גבוה ומאפשר לשמור מבט על הכביש, או או במוד "שטיחון" כך שהוא יושב מעל הסטם במקום מוגן יחסית מהתרסקויות בשטח. אפשר ביד אחת לנתק ולחבר את הנרתיק מהתושבת: מצוין בשביל לצלם תמונה מהירה או לענות לשיחה דחופה. המיקרופון והרמקול חשופים לצורך שיחת רמקול, כמו גם חיישן האור והכפתורים. חסרונות: ייקר יחסית, ההזמנה מחו"ל ברשת לוקחת זמן. לגבי ההגנה מפני מים, אני חושב שאין בה צורך. מעטים הישראלים שרוכבים הרבה בגשם, וסמארטפונים חדשים כבר עמידים למים, אם מתחיל שטפון, אני בכל זאת אעביר אותו לתיק.

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 03/11/2016 11:43:03
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אני רוכב עם דלתא כבר שנתיים, שרד התהפכויות ובמודלים החדשים המסילות יותר ארוכות וקל לשלוף ולהחזיר את הטלפון.
המודל הקטן תאים לסמארטפון 5 אינץ' בלי כיסוי גומי והגדול לסמארטפון עם כיסוי.
למה הפסקת להשתמש בו? האם החיישן המכוסה הוא החיסרון היחיד?

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 03/11/2016 12:14:56
תאריך הצטרפות
04/05/2007
נושאים
336
תגובות
3257
הפסקתי להשתמש גם כי הכפתורים התחתונים היו מכוסים חלקית, קשה היה לשלוף ולהחזיר את הטלפון ביד אחת, ההתאמה לגודל הטלפון לא הייתה מושלמת, ואיכות הייצור של הפלסטיק ובמיוחד של ציר ההטיה מעלה-מטה דרשו שיפור. בסה"כ תושבת טובה, אבל לא מצויינת.

אני רוכב, לא יתפסוני חי.
נכתב ב - 03/11/2016 15:05:43
תאריך הצטרפות
30/10/2016
נושאים
3
תגובות
12
למי שמנווט גם בגשם, כדאי לחשוב על טלפון עמיד במים ואבק. יש היום מספר דגמים כאלה, לדוגמה: iPhone 7, Samsung Galaxy S7 ומספר דגמים של Sony Xperia.

בנוסף, הרבה יצרנים של כיסויים עמידים לשטח, למשל Otterbox, Lifeproof או Morphie (ועוד רבים) מציעים היום כיסויים שכוללים סוללה נוספת - שווה לבדוק.