נחזור למתקן ספיר
אני מצרף שוב את הגרף אבל עם סימון בצהוב % שיפוע ואורך לכל קיר
הקובץ זה גרף השוואה בין ספיר לקטע התלול בצובה 2 הגרפים מאופסים באותה ק: מ .
כך שאפשר להשוות גם ויזואלית את דרגת הקושי .
הקטע בצובה נחשב בתחילת העשור הקודם לקשה מרגע שנעשה שימוש בקומפקט עם קסטה גדולה
היום כל רוכב מתחיל יכול לעלות את צובה בקצב שלו.
מתקן ספיר זה אופרה אחרת עלית קירות ברמה מעבר לסטנדרט המקובל
רואם גם וזיאלית את התרוממות הקירות הרבה מעל השיפוע בצובה .
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות