נכתב ב - 08/01/2017 21:36:34
147
1672
בשנים האחרונות זה הפך למנהג אצלי לעלות לקברי צדיקים באופנים בראש חודש .
( המשפחה של אשתי מסורתית ואני זורם ומשלב זאת באופנים ) שזה מסלולים הררים הקשים .
מספר פעמים הייתי שם נתחיל מהפעם האחרונה .
מצורף מפת וגרף למסלול מ 6.2016 רכיבת התחזקות מהכנרת מרון
ממתחם רבי מאיר בעל הנס למתחם הראשי רבי שמעון בר יוחאי
ביחס לעליות אחרות מדובר בהפרש גובה כ 950 מ' זה כפול מהכרמל .
והרי ירושלים , אבל בכל המסלולים העולים מהכינרת הטיפוס מפוצל והגובה המצטבר כ 1500 מ' מתחלק על כ 40 ק"מ .
מבחינת % שיפוע אין משהוא בעיתי ( במסלול 2016 הכניסה דרך מרר מֻעָ'אר קצת תלולה ) .
הנקודה היחידה הקשה באמת ולא משנה באיזה מסלול מגעים זה הסיום שעולה למתחם רבי שמעון בר יוחאי יש שם קיר הפרט בהמשך .
הערה -בזמנו בחיבור במחלף בכביש 65 בין כביש 807 שעולה ממגדל לצד השני היה בלגן במחלף .
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 09/01/2017 11:03:09
147
1672
מצרף תמונה מהקיר למתחם רבי שמעון בר יוחאי .
קטע קצת תלול בעיקרון יש שם במרכז קיר ברמת קושי בנונית כ 160 מ' 17% ~
אבל עייפים מהדרך הארוכה מהכנרת הקיר הופך לקשה ודורש תשלובת קלה ,
למרות שעייפים יש משהוא באוויר ובאווירה שגורם להתרוממות רוח שעוזרת בטיפוס הקטע הסופי...
הערה : בפוזיצית הצילום זה פחות מחצי קטע הקיר התלול מהזויית הזו זה נראה תלול יותר מבמציאות ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 09/01/2017 18:57:19
147
1672
מצורף מסלול מפה וגרף מ.6.2015
התחלה מצמח המפה והגרף מתייחסים רק לקטע , מצ' אלמגור אלמגור ,כורזים , צ' עמיעד , ראש פינה, צפת ,מרון מתחם בר יוחאי,
הקטע מצ' אלמגור לצפת מדובר ב כ 24 ק"מ בהפרש גבהים של מעל 1000 מ
הטיפוס דרך ראש פינה לצפת יפה וקשה מהמסלול דרך מחלף אליפלט .
למרות שאני לא דתי במקור מבית פולני האמונות האלו זרות לי - אבל יש משהוא בהרגשה באוויר שמגעים ברכיבה מהכנרת למתחם רבי שמעון בר יוחאי שגורם לתחושת הנאה ממש הרגשת היי
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 09/01/2017 22:07:28
147
1672
מהכנרת לצפת מירון זה כ 1000מ' הפרש גובה שיפועים משתנים עם קטעים תלולים יותר
אבל יש פיצוי בקטעים עם מנוחה לרגלים שלפעמים זה יותר קל באופן כללי ולפעמים לא .
זה שונה מהטיפוס לרמת גולן שהוא באופן עקרוני שיפוע אחיד מתון עם תנודות נקודתיות
כך שבטיפוס לרמת הגולן כמעט אין מנוחה לרגלים .
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 10/01/2017 09:58:08
147
1672
מצורף קובץ מפה וגרף .
במסלול זה הקטע הפחות ידוע לרוב הרוכבים
זה הטיפוס מהכנרת צ' אלמגור לכיוון אלמגור וממשיך לכיוון כרוזים ...
כביש 8277 מגיע לחיבור עם כביש 90 לפני צ' עמיעד ..
הקטע הרלוונטי זה 2.2 ק"מ עם % 8.5 ~ שיפוע ממוצע
בגלל שהקטע די ישר ללא פניות או סרפנטינות
מרגשים שהוא לא נגמר רואם רחוק הרבה עליה...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 10/01/2017 17:50:26
147
1672
מצורף מפה וגרף למסלול מ 8.2013 ו 6.2014
יציאה ממתחם מסעדת אל ואדי צ' צלמון יורדים דרך מגדל צ' כפר נחום עולים לעמיעד , מחלף אליפלט לצ' עין זיתים .
סיום במירון מתחם קבר רבי שמעון בר יוחאי
זה כ 46 ק"מ כיוון אחד עולים מגובה 200- בכינרת עד מעל לגובה 700 + במירון
במסלול הזה שולב העליה התלולה למתקו ספיר
( כתבתי על זה פוסט מפורט לפני שבוע שעבר )
בקצרה ליד גינוסר יש הזדמנות לטיפוס מיוחד זה בונוס לא חייבים .
זו עלייה תלולה ללא מוצא למתקן ספיר של מקורות אורך ~ 1800 מ' 12% שיפוע ממוצע , מורכב מ3 קירות .
המשך על כביש 90 עמיעד עולים למחלף אליפלט לכביש 89 עוקף צפת עד צ' עין זיתים ומשם
למתחם רבי שמעון בר יוחאי
בדרך עוברים על גשר עכברה הגשר בגובה כ 80 מ' מעל ערוץ נחל עכברה
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/01/2017 07:04:45
147
1672
יש באג במפות גוגל ממוחשבות או כל המכשירים שמבוססים על גוגל מפות
לא מזהה גשרים ומחלפים זיהוי הגבהים זה לפי הטופוגרפיה הטבעית
המשמעות בכול מקום שהכביש עובר על גשר או מחלף התכנות מזהות לפי החלק הנמוך
דוגמה בולטת רואים בגשר עכברה ששם הנפילה זה 80 מ' זה נראה כמו קיר .
זה חוזר בכול התכנות ובכול המקומות בעולם לא רק בישראל ...
מצורף קטע מוגדל מהגרף רואים שבגשר עכברה הטופוגרפיה יורדת לנחל
אני השלמתי ידנית את הגשר ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/01/2017 11:12:12
147
1672
במסלול של 2013 , 2014
פניתי בצומת עין זיתים לקבר רבי יהודה בר אלעאי (מצורף מפה)
אשתי התפללה במתחם הקבר (מגעים לשם הרבה מאמינים )
אותי עניין יותר הקיר המופיע בתמונה שנמצא במרחק נגיעה מקבר הצדיק
הקיר כ 240 מ' בערך 17% ממוצע , בגלל הפוזיציה של התמונה זה נראה מפחיד יותר מהמציאות .
זה לא בדיוק כביש זה כורכר מהודק ודחוס כך שגם עם אופני כביש אפשר לטפס למרות קטעים משובשים .
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/01/2017 11:27:28
35
1462
אני יכול להבין שמשעמם לך
כמעט ולא מגיבים לפרסומים שלך, מזה תוכל להסיק שהאינפורמציה כנראה אינה רלוונטית לגולשים פה שהם בדר"כ רוכבי שטח שלא מפחדים משום עליה וזוית
צא להשתזף בשמש ועדיף אפילו לרכב מאשר לבזבז זמן על המקלדת
נכתב ב - 11/01/2017 12:16:11
147
1672
זה פורום אופני כביש
אני כותב על מסלולים שקשורים לרכיבת כביש
בכל המסלולים יש עליות תלולות וגם קירות
רוב המקומות רוכבים לא מכירים ואני מפרט את המסלול ומה שקשור לנושא
זה שלא מגיבים או רק מעטים שואלים שאלות לא אינדיקציה שלא קוראים ...
אני מסתמך על כמות הצפיות ומשווה יחסית לזמן שהפוסט מופיע
ברגע שאני ירגיש שאין צפיה זה אינדיקציה שלא מתענינים
כתבתה בעבר הערות כאלה ברמיזה אותך זה לא מעניין אל תקרא .
.
אני מכיר את כל הארץ בכבישים בכל המקומות הייתי במשך השנים צברתי הרבה מסלולים
בארסנל יש לי עוד הרבה מקומות שיפתיעו את מי שירצה לראות ולקרא ...
תאמין לי אני ממש לא משועמם יש לי משפחה אשה ילדים נכדים
והרבה עבודה במשרד אדריכלים ...
אבל רכיבה זה חלק מהחיים שלי
בחודשים האלו אני מתעד את כל מה שעשיתי ...
פורום כביש כמעט לא פעיל רק בזמן טורים יש דיווח וסיכום יומי ...
אז אני פעמים בשבוע כותב פוסט ובמשלים בהדרגה כל יום קטע שקשור לפוסט ...
מי שרוצא קורא ומי שלא לדעתי זה הפסד שלו ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/01/2017 21:46:45
147
1672
מצורף מפה וגרף למסלול מ 2012
יציאה ממתחם תחנת הדלק ברמות
עולים דרך חד נס , גדות , מחניים , עמוקה , ביריה , רבי שמעון בר יוחאי .
זה כ 50 ק"מ - הפרש הגובה מהכנרת לביריה כ 1100 מ' ( כ 1700 מ' מצטבר במסלול )
הקטע מצ' מחניים עד ביריה נחשב לעליה יחסית קשה בגלל תווי הכביש והשיפועים .
( הקטע הרלונטי כ 6 ק"מ עם מעל 8% שיפוע ממוצע )
לפני עידן הקומפקט רוכבי הכביש אכלו הרבה קש בעליה הזו ...
עם 39/23 זה ממש קשה ...
ב2012 חלק מהכביש בהתחלה היה משובש עם שיפועים דו ספרתיים קצת מעל % 10 רוב הכביש עובר בתוך חורש .
באזור יש את מזבלת 'תאנים' בלב יער ביריה ותנועת משאיות זבל עולות ויורדות ...
היתרון במסלול הזה שיש באופן יחסי מיעוט תנועת מכוניות ברוב הדרך ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 12/01/2017 10:23:48
147
1672
מהרכס בביריה יורדים לכיוון צפת לחיבור לכביש 8900
הירידה זה קיר ארוך כ 600 מ' עם 13% שיפוע ממוצע
שמגיע לפניה חדה ימינה
צריך לקחת זאת בחשבון לא לתפוס מהירות בירידה היו שם תאונות אופנים
מצורף מפה וגרף למקום ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 12/01/2017 22:02:47
104
589
אריה כל הכבוד
תמשיך להנות ולהשקיע בתחביב שאתה אוהב
זה מהות החיים שלנו להנות מתחביבים בכל גיל ולא להפסיק
אני רואה שאתה לוקח את זה בכל הרצינות
נכתב ב - 12/01/2017 22:04:57
23
352
נכתב ב - 12/01/2017 23:02:52
295
3812
נכתב ב - 13/01/2017 07:08:12
13
734
כשאני פוגש טמטום אני יודע להתעלם....
על רישעות זה קצת יותר קשה, מודה.
אריה,
אתה מצליח לעניין ולסקרן אחד כמוני, שכביש זר לו לגמרי, ובטח כל מיני נתונים למינהם
אני לא יודע איך להסביר זאת, אתה פשוט כותב ומרתק אותי, אני נהנה לקרוא ובמיוחד לצפות בתמונות ולמחוא לך כף
*אל תתייחס לשוטים, כסילים ורשעים, זו כוונתם.
שבת שלום
למה לשתות ולנהוג אם אפשר לעשן ולעוף
נכתב ב - 13/01/2017 08:05:29
40
571
היי אריה.
בקיץ האחרון ירדתי מביריה למחניים (אופני הרים) הכביש משובש בצורה קשה,לא יודע אם כדאי לרכב שם עם אופני כביש.
נכתב ב - 14/01/2017 17:08:29
15
414
רענן
חיים פעם אחת, צריך לנצל כל רגע.
נכתב ב - 14/01/2017 17:50:09
100
984
שרגא הערתך לא לעניין, לא מנומסת, ולא מוסיפה לאופייך המתלהם שום נקודת זכות.
אם לא בא לך לפרגן לבנאדם, לפחות למעמדו ונסיונו, אל תלכלך.
רינו שירשורים מגעילים בעבר ונראה שאתה מנסה לעורר פה אחד כזה.
אם יש בך טיפה של כבוד אז תתנצל בפני האדון פה בפומבי כפי שניסיתה להעליבו.
שבוע טוב לכולם.
נכתב ב - 15/01/2017 08:44:41
78
3934
אריה, תאורים ואיורים מקסימים, תמשיך לאתגר אותנו.
|