נושא: יש טעם להפוך גלגליf כביש ל tubless?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 18/01/2017 10:59:49
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
לאופנים עם שלדת קרבון שקניתי יש גלגלי  DT Swiss spline 24 DB שהם די כבדים
שאלתי היא אם יש טעם להפוך אותם ל tubless  והאם יש עוד יתרונות מלבד משקל?
אני לא זוכר אפילו פנצ׳ר אחד עם אופני כביש אבל עשרות עם א. הרים ב-4 שנים האחרונות 

נכתב ב - 18/01/2017 11:50:31
תאריך הצטרפות
02/11/2016
נושאים
6
תגובות
14
תתחדש.
האופניים החדשות שלך מצוינות לרכיבות למרחקים ארוכים. ברכיבות כאלה עדיף לרכב עם צמיג קלינצ'ר כדי שתוכל להחליף בקלות ובמהירות פנימית כשיהיה (ויהיה) לך פנצ'ר.

לחסכון הקטן במשקל אין כמעט חשיבות ברכיבות במישור שאתה מתכנן לעשות.
טיובלס יכול להניב התגדות נמוכה יותר לגלגול במקרים מסוימים (תלוי בצמיג הספציפי שאתה משתמש בו ובהתאמה שלו לחישוק), כלומר רכיבה מהירה יותר. אבל המחיר הוא עלות כספית גדולה יותר, ויותר עבודה בכל פעם שצריך לתקן פנצ'ר.

נכתב ב - 18/01/2017 13:26:16
תאריך הצטרפות
13/03/2016
נושאים
0
תגובות
17
נראה שאתה מייחס הרבה חשיבות למשקל, אבל המשקל הוא חסר משמעות ברכיבה מישורית (תאורטית זה משפיע על התאוצה, אבל זה לא משמעותי). גם בעליות צריך לקחת את זה בערבון מוגבל למי שלא מתחרה.
לדוגמה, אם תוריד 2 קילו במשקל האופניים, זה יחסוך לך פחות מדקה בעלייה לנס הרים.
לי היו שני פנצ'רים בכ-5000 קילומטר על אופני כביש, שניהם כשנכנסתי לדרך עפר. להחליף פנימית לוקח כמה דקות, לא חושב שיש טעם בהפיכה ל-Tubeless. אם אתה רוצה אתה יכול להחליף צמיגים לעמידים יותר.
 

נכתב ב - 18/01/2017 14:34:43
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
הקטע המעצבן שעברתי בשלוש חנויות ואין פנימית של 28 מ״מ עובי
מסכים לגמרי לחוסר חשיבות של המשקל רק שיש הרבה קטעים של האצה בדרך. מנסיוני עם אופני הרים הפיכת גלגלי mavic  xmax st לtubless  עם בחירה של צמיגים קלים היו מאד משמעותיים  (העלו את המהירות הממוצעת  ב- 2 קמ״ש משמע קיצרו את הנסיעה ב-כ 10 דק׳)
אני אזמין פנימיות כי tubless בסך הכל זה כאב ראש מיותר 

נכתב ב - 18/01/2017 17:03:53
תאריך הצטרפות
02/11/2016
נושאים
6
תגובות
14
יש לי בבית פנימיות 700x28 חדשות.
אם תרצה, צור קשר ואני אמכור לך.

נכתב ב - 19/01/2017 10:43:26
תאריך הצטרפות
09/06/2014
נושאים
21
תגובות
59
תודה על ההצעה היזמנתי מחו״ל

נכתב ב - 26/01/2017 22:17:24
תאריך הצטרפות
17/03/2014
נושאים
23
תגובות
352
להחליף פנימית בגשם/תנאי רטיבות זה כאב ראש מיותר.
טיובלס חוסך לך הרבה עבודה וכשזה לא עובד מכל סיבה שהיא, תמיד אפשר להתקין פנימית

נכתב ב - 27/01/2017 21:19:44
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
טיובלס לא תפס באופני כביש, יש את הטובולר, לחץ גבוה, עמיד טוב לתקרים וניתן לרכוב עם פנצ'ר. חסרון, בעייתי בהחלפה ויקר. טוב בערוצים עם רכב ליווי עם גלגלים רזרביים. צמיג עם פנימית עדיין הפתרון הטוב והנח לרוכב החובב.

לחופש נולד