נושא: ה"בוסט"

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 19/01/2017 15:25:20
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מושג יחסית חדש פרץ לעולמינו "בוסט" אגיד את מה שידוע לי ואתם תוסיפו את שלכם 
הבוסט זה תקן חדש לאורך צירי הגלגלים תוספת של 10 מ"מ שזה מחייב נבות ארוכות יותר שילדה ומזלג רחבים יותר , זה מאפשר גלגלים חזקים יותר מכיוון שמפתח השפיצים גדול יותר [בסיס המשולש בין שפיץ ימין לשמאל גדול יותר] 
לא יודע איך התעשיה התגלגלה לעניין הזה אך הערכה שלי שזה התחיל מהגלגל "29 ואז נמצא מחסור ביחסי העברה ואז הואץ המירוץ אחרי הקסטה מרובת ההילוכים שככל הנראה דורשת מרחב
לחגיגה הצטרף הצמיג הרחב והתנועה העולמית להארכת הציר תפסה תאוצה 
שאלות : 
האם הגלגלים והנבות אכן ממושמעים לתקן החדש או מסתפקים בהתקנת מתאמים שזה בעצם עבודה בעיניים 
אין מסומנים הגלגלים בתקן בוסט 
האם הגלגל הקדמי גם זקוק לבוסט או אפשר לוותר עליו 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 19/01/2017 18:27:35
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
נושא הBOOST כמו הרבה הדברים החדשים באופניים, זה הרבה קטע מסחרי, עם טיפת תועלת אמיתית.
הבוסט בגלגל הקדמי הוא 10 ממ בלבד, ובגלגל האחורי הוא 6 ממ בלבד. וכמו שאמרתי ברור שזה עניין מסחרי לעשות עוד בוכטה כסף, אבל הרעיון העומד מאחורי זה- ניתן לבנות גלגל יותר חזק, ומכיון שהשפיצים נמצאים בזווית יותר גדולה ביחס לקו הדימיוני שהחורים בחישוק נמצאים. הבדיחה היא שהחיזוק בגלגל האחורי הוא רק 3 ממ מכל צד, ואילו מקדימה זה 5 ממ. מיותר לציין אבל אם קיימת בעיה בדרך כלל בחוזק גלגלים אז היא בגלגל האחורי כמעט תמיד ופחות בקדמי.
לסיכום הBOOST כשמו כן הוא נועד לחזק את הגלגל, עקב הזווית היותר גדולה של השפיצים. האם צריך את זה? לדעתי לא. ואגב מדובר רק על גלגלים עם THROUGH אקסל ולא השחרור המהיר הישן והטוב של פעם. כלומר מאחורה מ142 ל-148 ממ ומקדימה מ-100 ל-110 ממ.
בכל מקרה ככל שיש יותר אפשרויות באופניים בכלל בסופו של יום זה לטובת הצרכן החכם. מכיון שברגע שקיים טרנד חדש, כולם רודפים אחריו, מעלים את מחירו של הטרנד, אבל במקביל הביקוש לטרנד הקודם ירד, והצרכן החכם יכול לקנות בזול את מה שכולם קנו יום קודם ביקר.
אני אעלה יותר מאוחר שרטוט כדי שתראו שההבדל בין הזווית של שפיץ עם נבה 142 ולבין שפיץ עם נבה 148 שולי לגמרי. ב-29 ששם צריך את זה אולי יותר, זה אפילו עוד יותר בדיחה. מכיון שככל שהגלגל יותר גדול, הזווית קטנה. כלומר דווקא בגלגל יותר קטן החיזוק יהיה יותר גדול. רק שגלגל קטן לא זקוק כלל לחיזוק.
ועוד משהו: לא, אין לזה שום קשר לקסטה. המקום לקסטה הוא אותו מקום. זה רק קשור למיקום החורים בנבה יחסית לחורים בחישוק.
נ.ב הדרך הכי בטוחה, פשוטה וזולה לעשות חיזוק BOOST לגלגל זה לשים חישוק חזק. זה כל הסוד הגדול. כל השאר אלו גימיקים לטחון לכם את הארנק. לא להתפתות לשטויות.
נ.ב 2 הBOOST למעשה אמור לחזק את הגלגל בלי להוסיף לו משקל כמעט. בניגוד לחיזוק הגלגל בדרך של חישוק יותר מסיבי, שמגדיל המשקל כמובן. האם זה באמת מחזק הגלגל בצורה משמעותית כמו חישוק מחוזק? ספק רב....

נכתב ב - 19/01/2017 19:19:44
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
אופנוחן, לפעמים אתה 'משה אופניק' ולפעמים ידען נהדר. תענוג ההסבר שלך, ככה בלי לבדוק. ,👍

החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 19/01/2017 21:46:31
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
בכל מקרה האופניים החדשים מגיעים עם בוסט על כן מי שמתיחס ברצינות לשווי
הנכס במכירה שלו כמשומש עדיף שהבוסט יהיה כלול
ב2016 רוב האופניים השוויםמגיעים עם בוסט
השינוי קטן אבל אם מביאים בחשבון את כל השינויים הקטנים של השנים האחרונות כמו עובי משתנה של הסטירר הכידון וכו' 
מגיעים בסוף לאופניים עם ביצועים משופרים על אותו המשקל ואפילו פחות משקל 
אז תוספת אחוז חוזק ללא משקל נוסף זו ממש מציאה 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 20/01/2017 07:12:48
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
המטרה העליונה של תקן הבוסט הינה לשפר את הקשיחות הצידית של הגלגל, לכן המשמעות שלו בגלגל הקדמי חשובה הרבה יותר במהלך הרכיבה, בדיוק כמו שציר 100 /15 היה חשוב  יותר מזה שמאחור - 142/12, שניהם כמובן אגב צירי TROUGH ולא QR, הדור השני של צירי הTROUGH ארוך יותר 110 מקדימה ו 148 מאחור שזה בדיוק 13 מ"מ יותר מצירי הQR הותיקים.

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 20/01/2017 22:01:18
תאריך הצטרפות
04/12/2008
נושאים
227
תגובות
5840
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
אדינק'ה, יש סיבה מיוחדת מדוע הציר אינו QR? ועל כל תקר נתחיל להתעסק עם כלי עבודה וכו'...

החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 20/01/2017 22:37:49
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
ציר דק אינו מספק קשיחות צידית כמו הציר העבה גם בגלל שהוא דק וגם בגלל שהוא אינו עובר החוצה
הQR הוותיק בעצם אינו ציר הוא בורג הידוק של הציר למזלג

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 21/01/2017 06:49:15
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
לא צריך כלי עבודה רפול, בדיוק כמו צירי ה 15 / 20  וה12 בסטנדרט הקודם.
ההבדל בין תקני הTROUGH ל QR הינו שהראשון מחבר בין השלדה/ מזלג לנאבה ואילו השני משמש רק להידוק לכן אינו משמש כציר.

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 21/01/2017 12:10:19
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
הקפיצה המשמעותית הייתה במעבר מ QR9 לציר 15/100 קדמי ו 12/142 אחורי. בתקופת ה QR כמעט אחרי כל פירוק והרכבת גלגל הרפידות נגעו בדיסק. ה QR הושאל מעולם אופני הכביש ולא ממש התאים לאופני שטח.

מסכים אם כל מילה של אופנוחן, ה BOOST משפיע לרעה על הקשיחות הצידית של הארנק התרומה לקשיחות הצידית של הגלגל זניחה.

צביקה, אופניים זאת לא השקעה, אחרי ה BOOST יגיעו עוד חידושים ותמיד נאלץ למכור אופניים אחרי 3 שנים לפי הנוסחה משקלXערך המתכת.

היתרון היחידי של ה BOOST, הוא מאפשר להכניס יותר הילוכים לקסטה.
 

Work Less Ride More
נכתב ב - 21/01/2017 14:29:41
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
ככה חשבתי 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 21/01/2017 21:31:06
תאריך הצטרפות
10/11/2005
נושאים
3
תגובות
119
מעל 40000 ק'מ בגרופי
חונך
לפני כחודש רכשתי אופנים. כמובן בטכנולוגית BOOST
מרבית דגמי 2017 מהדגמים שרובנו רוכבים מגעים בטכנולוגית BOOST . אין מחיר מיוחד ל- BOOST לכן אין השפעה לרעה על הקשיחות הצידית של הארנק
ל- BOOST תרומה משמעותית לקשיחות הצידית של הגלגלים. החלפה לחישוק אגרסיבי יותר לא תפתור את בעיית הקשיחות הצידית של גלגלי 29
אין קשר בין BOOST למספר הילוכים. המרחק של הקסטה זהה ב- 142,148,157 בשימנו ובסראם
אין אפשרות לשדרג אופנים קיימות ל- BOOST
אין צורך בכלים מיוחדים לפרק את הגלגלים. הצירים בטכנולוגיות QR
הסבר קצר על טכנולוגית ה- BOOST
https://www.youtube.com/watch?v=3wg_E_VuIg4
 
 

נכתב ב - 21/01/2017 22:09:28
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
צביקה, אני עדיין עם 135/100, זה עובד נהדר. ברור לי בשדרוג הבא אהיה עם המילה האחרונה בתחום. גם אם ההבדל שולי למה לוותר? אל תשכח, כל השיפורים בתחום הגיעו בצעדים קטנים ומצטברים לתוצאות מצויינות.

לחופש נולד
נכתב ב - 22/01/2017 11:05:46
תאריך הצטרפות
19/08/2012
נושאים
93
תגובות
715
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אם כבר מדברים על זה...
למישו נסיון עם "שדרוג" גלגלים מ 142/12 &100/15 ל148 ו 110?
(ספיצית דיטי עוד יותר יעזור)
יש מתאמים כמובן של דיטי או וולף טוט' השאלה היא אם זה באמת עובד
ולא יהיו בעיות מיקום קסטה או אסימטריה כל שהיא

נכתב ב - 22/01/2017 16:08:26
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אני חוזר ומוסיף: בוסט זה גימיק שיווקי. אני מניח שמישהו מרוויח הרבה מאוד כסף מהגימיק הזה. כמו כן חברות האופניים רוצות שתקנו ותחליפו כל הזמן את האופניים שלכם. כל החברות הגדולות מעסיקות כל מיני מומחים, שכל תפקידם למצוא דרכים, איך להוציא מכם כמה שיותר כסף, ואיך לגרום לכם לקנות בלי סוף. תחשבו על זה שברגע שקניתם אופניים חדשים, לא תוכלו לדוגמה לשים גלגלים ישנים, שכבר יש לכם בבית, במקרה ותהיה לכם בעיה, ותצטרכו לקנות גלגל נוסף. הכל נועד כדי לחלוב אתכם כספית. שימו לב. וזה לא מקרה, כאמור, הם מעסיקים כל מיני אנשים שכל תפקידם לכבס לכם את הראש כדי להוציא מכם כסף.
בקשר ל"בוסט": החוזק הצידי בגלגלים מושג בעיקר בעזרת מבנה החישוק ורוחבו. ישנם מספר פקטורים לכך: 1.רוחב החישוק. 2.הדופן הכפולה. 3. העיניים בשתי צידי החישוק. 4. עקמומיות בסיסי החישוק העליון והתחתון. בשלב זה של התפתחות אופני ההרים, הנטיה היא לעבור לצמיגים גדולים של 2.6 ו-2.8 באופניים רגילים (לא פלוס), כמו גם מעבר ל-3.0 ו-3.2 שהם צמיגי פלוס. המעבר לצמיג עבה דורש חישוק רחב, וחישוק רחב לחלוטין מייתר את הצורך בבוסט. ושלא יעבדו עליכם.
אגב גם המעבר מנבה רגילה הסטנדרטית של ה-135 ל-142, מייותרת לגמרי.הנבות השמנות החלולות הגיעו מתחום ה-FR האורבן הפעלולים וכו'. וזה קיים שם כבר הרבה שנים. כעת זה זלג גם לאופני ההרים. אבל אין כל צורך בזה, מכיון שהמקרים שהציר הרגיל ה-135 ממ נשבר נדירים ביותר. מדובר על ציר פלדה כרומולי שמאוד מאוד קשה לשבור אותו. ברכיבה רגילה בסגנון של 99% מהרוכבים - אין מצב שזה יקרה.
אגב הסיפור של שיפורים הקטנים האלה, שאף אחד לא צריך קיים בכל מקום כמעט באופניים.
הנה רשימה חלקית:
1. מעבר מ-9 גלגלים ל-10 ול-11... מיותר לחלוטין.
2. מעבר מכידון 25.4 לכידון 31.8 מיותר לחלוטין עבור אלומיניום (נחוץ יותר עבור קרבון).
3. דוגמה יוצאת דופן: מעבר לציר חלול ארוך בבוטום בראקט. זאת הברקה נהדרת של מהנדסי שימנו.. למעשה הם הוציאו או שני המיסבים מחוץ לשלדה והאריכו את ציר ההנע. זה שיפר מאוד את החוזק של הציר ביחס לשלדה, ומונע הפסדי אנרגיה.
4. כל השינוי בצורה של הדרליאורים. עבודה בעיניים. מיותר לחלוטין.
5. 95 אחוז מהצמיגים החדשים, שמוציאים כל שני וחמישי. מיותרים לגמרי.
6. מעבר לפלטה בודדת מקדימה-  והגדלה לקסטות מפלצתיות. גימיקים שעולים לא מעט כסף.
7 מעבר למזלג מדורג, שהבסיס הוא 1.5 אינטש, במקום בסיס 1.125 אינטש. זה אגב שיפור סביר יותר, בעיקר עבור מזלגות קרבון.  אם כי אין כמובן שום בעיה במזלגות עם סטירר ישר גם באלומניום וגם בקרבון. מה גם שאין בעיה לשים מזלגות ישרים בתוך שלדות "מדורגות" ואין גם בעיה לשים מזלגותת מדורגות בתוך שלדות "ישרות". במקרה הזה יש תרופה לכמעט כל בעיה. בכל מקרה השיפור הזה נבע מכיון שכל מיני מזלגות- הסטיררים שלהם התנתקו מהמזלג עצמו. ברגע שהרחיבו את הסטירר בתחתית, החיבור עם המזלג למטה יותר חזק, ולכן זה שיפור שכנראה בהחלט היה רצוי.
7. מעבר בשיטת העברה של ההילוכים בשימנו לאופני הרים. הבלוף הכי גדול בהסטוריה של שימנו, אולי. הדבר נועד שלא תוכלו להשתמש בדליאור של 9 עבור 10 ולהיפך.
ועוד ועוד ועוד.....

נכתב ב - 23/01/2017 08:06:01
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
גימיק או לא גימיק אלו עובדות בשטח ומומלץ להכיר את החומר 
מי שהולך להשקיע באופניים 10 - 20 K שקלים  כדאי לו שילמד את הגימיקים המטופשים הללו ויכלכל את צעדיו 
ואני ממליץ לו לשקול אופניים עם בוסט במידה והתשלום לא יהיה כבד מידי 
 
 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 23/01/2017 08:19:33
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
זהו שאין תשלום כבד, בגדול לא לוקחים תוספת על הבוסט ואין שום סיבה שיקחו.
ברור שזה משפיע וישפיע בהמשך כשהשלדות לא יתאימו לגלגלים הצרים יותר, כשמזלג האיכותי יתקע עם רגליים שאינן פתוחות לרווחה ועוד..
 

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 23/01/2017 10:00:04
תאריך הצטרפות
14/04/2013
נושאים
5
תגובות
341
דורון, זה שאתה לא רואה את הסיבה/שיפור לא אומר שאין שיפור.
 הרי כל רוכב סביר שיקח את האופנים שהיו פאר היצירה ב-2010 וישווה אותן לאופנים מהשנתון הנוכחי ההבדלים יקפצו בצורה בולטת, ההילוכים, המתלים הקשיחות של הגלגלים, יכולת התמרון הכל השתפר.
לך הכל נראה טריק שיווקי חסר תועלת אבל למרבית הרוכבים ההתקדמות מורגשת.
נ.ב.: נניח שכל חברות האופנים יסגרו את מחלקות הפיתוח ויחסכו מאות מיליונים ומעכשיו הן ימכרו את אותן אופנים רק בצבעים שונים, מה אתה חושב שאנשים לא ישדרגו את האופנים לחדשות כי שלהם יהרסו?
תורידו את מפלס הציניות לגבי הפיתוח של האופנים.
נ.ב.: לא כל פיתוח מצליח ולעיתים החברות מבצעות סיבוב נוסף עד שנמצא הפתרון המיוחל.

Nothing compare to the simple pleasure of bike ride
נכתב ב - 23/01/2017 11:30:04
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אין תשלום על הבוסט אבל מי שרוצה לשדרג ויש לו אופציה אופני 2016 ללא בוסט
ישקול לשדרג לאופני 2017 עם בוסט כך שבנקודת זמן זו העלויות יקפצו לו 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 14/03/2017 13:38:14
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
למי שלא חושש מחפירות ככה זה שרוצים ללמוד מגלים ניואנסים 
הזמנתי גלגלים לאופניים החדשים השילדה כמובן בוסט נאמר לי הגלגלים בוסט 
הגלגלים הגיעו לחנות ישירות מהיבואן ומה אני רואה ? 
גלגל רגיל שהתקינו בציר מתאם לרוחב בוסט 
בקיצור יש להבין שציר בוסט אינו הופך את הגלגל לבוסט 
גלגלי 29 המורכבים על נבות מעידן ה 26 שהמרחק בין הפלנג'ים פחות ב 12 ממ 
מהמרחק של גלגל בוסט אמיתי זה אחיזת עינים אין תרומה כלל לקשיחות הצידית 
הגלגלים הוחזרו ליבואן לאחר כבוד מה עוד , הנבה הכילה רק 22 מגרעות ברצ'ת לעומת 120 בנבות יוקרתיות 
נשדרג פעם אחרת 
המשך החפירה 
החישוקים הרחבים [הנחשקים] בגלגלי בוסט אינם סימטריים [הפרופיל] דהינו חורי הניפלים לא במרכז 
וככל הנראה אורך השפיצים אינו שווה בין ימין לשמאל לדעתי זה נובע מהרצון לנצל את הצד השני 
שלא בצד הקסטה לקבלת רוחב בסיס משולש גדול יותר ועשו זאת יפה 
ככה בנוי גלגל בוסט קבלו הסבר בקישור שאבי ריידר נתן למעלה
 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 15/03/2017 21:34:06
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
דבר נוסף וקטן האופניים עם בוסט מאחור חלק מהיצרנים מעדיפים לוותר על הקוויק רליס 
קצת הופתעתי אבל במחשבה שניה , טכנית נכון לוותר על זה זוהי בליטה מיותרת בזנב 

נראה לי שמיציתי את הנושא . . . . . . . . אלא אם כן מישהו רוצה להמשיך לחפור cool

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 16/03/2017 09:11:50
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
צביקה, בבוסט המרחק בין הפלנצים בקדמי גדל ב 10 ממ באחורי 6 ממ. זה יהיה התקן החדש לאופניי שטח יקרים, עד הפטנט הבא😉

לחופש נולד
נכתב ב - 16/03/2017 22:57:09
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
בגלל שהקסטות הולכות וגדלות הגלגל האחורי פחות נהנה מהתוספת של הבוסט 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 16/03/2017 22:58:22
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כנראה בגלל שהקסטות הולכות וגדלות הגלגל האחורי פחות נהנה מהתוספת של הבוסט 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 17/03/2017 19:42:21
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
בנאבות תואמות שימאנו, אורך ה FREEHUB ל 10 ו 11 הילוכים זהה, בוסט רחב ב 6 ממ מציר 142 ולכן כן תורם לקשיחות הצידית כי מפתח השפיצים גדל (  התרומה קיימת אבל זניחה). אם שימאנו יאריכו את ה FREEHUB כדי לדחוף עוד הילוכים  12 או 13? אז נחזור לקשיחות הקודמת.
נכון , רצוי לקנות תמיד את התקן האחרון אבל עד השדרוג הבא יהיה כבר SUPERBOOST.

Work Less Ride More
נכתב ב - 18/09/2019 19:32:09
תאריך הצטרפות
29/07/2012
נושאים
0
תגובות
1

נכתב ב - 28/09/2019 16:55:33
תאריך הצטרפות
02/06/2009
נושאים
18
תגובות
240
הבעיה עם כל ה"שדרוגים" המיותרים האלו, בנוסף למה שצוין כבר היא שאם בעבר יכולת לקחת בחשבון מכירה של האופניים המשומשות במחיר כלשהו, ככל שהשדרוגים מתאספים כך האופניים המשומשים נעשים פחות ופחות מעודכנים ופחות "שווים" וזו כבר פגיעה של ממש בצרכנים.
לכן, אני בעד רכיבה על זוג אופניים כל עוד נהנים ומסופקים והחלפה רק כשבאמת רוצים להתחדש או כשבאמת כבר לא משיגים חלפים...
בכבוד רב,
דינוזאור - רוכב על קנונדייל ג'קיל 2012 26" ונהנה!