נושא: מסלולים

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 23/01/2017 14:18:52
תאריך הצטרפות
30/04/2016
נושאים
6
תגובות
1
צהריים טובים,
מחפש המלצה למסלול רכיבה באזור הצפון (חיפה וצפונה) לרכיבת כביש עד 90 ק"מ גובה מצטבר 700 מ' לערך.
יש למישהו המלצות?

נכתב ב - 23/01/2017 17:37:07
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אתה צריך להגדיר  
את יום הרכיבה והשעות 

מצורף 3 מסלולים מאזור חיפה 

את כולם עשיתי בתקופות שונות  
מסלול B  
הרבה פעמים בוריציות שונות

A  מסלול מעגלי מתחיל במתחם אלונים  ובחזרה
B  מסלול  מעגלי מתחיל מקסטרה וחזרה  
C מיגור לשלומי ובחזרה באותו הכביש 

קח בחשבון שכביש זה דבר מסוכן  בכל ימי השבוע  ...
בחלק מהכבשים סביר שיש עבודות  תשתית 

אם תגדיר מקום להתחלה  נחפש עוד התאמות 

אריה סדובניק

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 24/01/2017 10:07:05
תאריך הצטרפות
30/04/2016
נושאים
6
תגובות
1
אהלן אריה
רכשתי את אופניי באוגוסט 16 ועד היום התאמנתי בבית על טריינר באמצעות תוכנת TRAINERROAD. רוצה להתחיל לצאת לכביש. אני מתגורר בעמק יזראעל אך נייד.
אני מתכוון לצאת קודם למרובע ליד קיבוץ השופט כדי לחוש את האופניים כי לא הזדמן לי לרכב עליהם למעט הטריינר.
כרגע אני מתאמן בערב אך סביר להניח שאמשיך במהלך השבוע להתאמן על הטריינר כשעה עד שעתיים וחצי ובשבתות בבוקר אצא לרכיבות בכביש.
כמובן שאעדיף לצאת באזור שלי אך אין לי בעיה מעת לעת לסוע.
עוד שאלה קטנה, פרטתי גובה מצטבר 700 את זה גזרתי מהשטח בדרך כלל הרכיבות היו שעתיים עד 3 גובה מצטבר 400-1000 האם סביר לרוכב כביש מתחיל?
תודה

נכתב ב - 24/01/2017 11:28:02
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אם עדין לא רכבתה בכביש  באופן רציף 
אני מציע  שתתחיל ממסלול משורי  עם נגעה של עליה קטנה

בימי שישי ושבת יש רוכבים על כביש 4 מפרדיס לחיפה והחזרה 


אם אתה ניד תגיע ברכב למתחם תחנת הדלק בעופר
זה מקום מקובל 
שרוכבים מתחילים  ממנו בעיקר בשישי ושבת

תרכב עד  לחיפה קסטרה  קסטרה תסתובב ותחזור לעופר 
כל צד זה 17.5 ק"מ 4 פעמים זה 70 ק"מ = ~ 350 מ' מצטבר
​בכל פעם אפשר להוסיף עליה לניר עציון  פעמים נותן  10 ק"מ =~ 350 מ' מצטבר


המשמעות של גובה מצטבר זה הצטברות כל הקטעים שעולים  
לגבי דיוק ואופן המדידה של כל המכשרים והתוכנות  זה תלוי אך הם מכוונים הכוונה אם הם סופרים כל גבשושית או מדלגים על קפיצות קטנות
כך נוצר הבדל בין מכשירי המדידה .

במסלולים שצרפתי זה בערך מהזיכרון  שלי 

מסלול שחוזר על עצמו כמו כביש 4 זה משעמם
אבל טרינר זה יותר משעמם 

גם אני רכבתי הרבה מאוד שעות על טרינר
לפי התמונה שאני מצרף לשחיקת הגלגלת תבין כמה  רכבתי ...

אריה סדובניק



 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות