נכתב ב - 03/02/2017 18:47:38
428
11304
בפעמיים האחרונות שאני רוכש אופניים אני מחליף מזלג בגלל שאני זקוק
לסטירר גבוה בשתי הפעמים אמרו לי שמעבר לגובה מסויים זה לא תקני ויכול
לגרום נזק והגבילו אותי בגובה . לאחרונה הלכתי למודד מקצועי והערכות שלי אומתו
מבלי שרמזתי על זה בכלל ואני צריך סטירר ארוך יותר אם אני רוצה להמנע ממאריך מגושם.
מבחינה טכנית אני לא רואה שום בעיה לרכב עם סטירר ארוך ולהוסיף טבעות אבל המוטיב הזה חוזר על עצמו מצד המוכרים בכל סבב רכישות שאני עושה .
המאמצים שעוברים על הסטירר למטה בחיבור למזלג הם עצומים ואילו בחלק העליון הרבה הרבה פחות ,אז מה ההתרגשות ?
האם מישהו נתקל בבעיה כלשהי עקב התקנת סטירר ארוך ?
למישהו יש מושג אם יש איסור מצד חברות האופניים בענייין או חברות הבולמים ?
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 03/02/2017 19:48:36
25
1719
אפס נזקים. שום בעיה. אני רוכב כך כבר מספר שנים על מספר זוגות אופניים. בחיים לא חותך סטירר. גם אם הוא בעודף של 15 ס"מ וגם יותר. ואפילו בונה תוספות בהתאם לצורכי.
הנה דוגמה. שמתי כתוביות עם הסבר. ללחוץ להגדלה.
נכתב ב - 03/02/2017 20:35:12
50
1735
אני תמיד מרכיב אופניים משלדה XL + חלקים כדי לקבל סטירר לא חתוך (265 מ''מ), הסטם מורכב תמיד בקצה הסטירר ומעולם לא נתקלתי בבעיה כלשהי כולל סוגיית אחריות, ראה תמונות בדף הרוכב.
צביקה, לדעתי לא כלכלי לקנות אופניים ולהחליף את הרכיב היקר ביתר שהוא המזלג, מזכים אותך באופן לא פרופורציונאלי ביחס לחדש ואתה נאלץ לקנות מזלג במחיר מחירון. בדוק את האופציה לקנות שלדה + חלקים (בדיוק את אלו שאתה רוצה בלי פשרות).
נכתב ב - 04/02/2017 09:32:43
428
11304
השאלה אם יש איזו הצהרה מצד היצרנים המגביל את אורך הסטירר
הצהרה כזו יכולה לעזור להם להתחמק מאחריות במקרה שבר
אופנוחן כן אני יודע שאתה רוכב כך אבל בכל זאת המסלולים שונים לגמרי ואני צריך אישורים מהיצרן
עופר כן אני אנסה בפעם הבאה להמנע מיזה הפעם האחרונה הקטנתי את הנזק ע"י
בחירה של מזלג X פיוז'ן [אגב מעולה עד עכשיו]
אם אני אזרום עם הרצונות המחירים יעברו את ה 30K
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 04/02/2017 09:41:52
55
5427
על פניו נראה שהרכיב היחיד שעומד בלחץ גבוה יותר מלבד הסטירר עצמו הינו ההד סט שסטירר ארוך מפעיל עליו מינוף גדול יותר.
עופר, מה הסיבה שאתה רוכב כך?
ישנם פתרונות אחרים לעניין כמו סטם בזוית רחבה וכידון עם רייז גבוה.
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 04/02/2017 10:13:47
40
571
אין לי מושג מה דעתו של יצרן זה או אחר,אבל אני רכבתי עם סטירר של בולם רוקשוקס רבה בלי לקצר שאליו מחובר סטם של 130 מ"מ במשך כחמש שנים ,רכיבות ארוכות ,חלקן קשות ואגרסיביות ללא שום בעיה בנושא.
נכתב ב - 04/02/2017 10:18:46
295
3812
נכתב ב - 04/02/2017 11:09:13
131
430
אהלן צביקה!
קראתי את מה שכתבו כאן המומחים ואני די מסכים איתם. כמו כן, אף פעם לא שמעתי או קראתי על נזק שנגרם מסטירר ארוך מידי.
אם בכל זאת ממשיך להיות מודאג לגבי אחריות היצרנים אז מוזמן לשלוח מייל ולשאול. הנה 2 מיילים של תחום שיכוך אופני הרים אצל פוקס:
מייל של מחלקת OEM אצלם- oembikeinquiry@ridefox.com
מייל של מחלקת מכירות בין לאומיות: distributorsales@ridefox.com
בטח יש גם מיילים תואמים באתר של רוקשוקס או אקספיוז'ן.
בהצלחה
נכתב ב - 04/02/2017 12:46:04
50
1735
צביקה
כתבתי לך, אין הצהרה מצד היצרנים שמוכרים שלדות בנפרד בנוגע לאיסור שימוש בסטירר ארוך!
פוקס מיצרים סטירר 265 מ''מ כדי שמי שצריך ישתמש בכל האורך.
אין שום נזק להד סט בשימוש בסטירר ארוך! 10 שנות ניסיון והרבה קמ.
המוכרים יספרו לך סיפורים כי האופניים שלהם מגיעות עם סטירר חתוך.
אדי
למה אני רוכב כך? כדי להתאים את הכידון לגובה הכיסא, זה הפיתרון הכי נכון. במקום לאלתר . כידון רייזר או סטם בזוית לא נותנים הגבהה מספקת.
נכתב ב - 04/02/2017 12:53:34
78
3934
הכוחות שפועלים על צינור הראש במקרים של מזלג ארוך ו או צינור היגוי ארוך גדולים יותר , יתכן ומקרי קיצון ייגרם נזק לשלדה, לא פגשתי במקרה כזה.
בקניית אופניים חדשים, זכותך לקבל את מידות האופניים ע"פ המידות המומלצות ללא תוספת עלות.
נכתב ב - 04/02/2017 17:05:04
25
1719
לא צריך לנסות להסביר, מדוע זה טוב לרכב עם סטירר גבוה. מי שלא מבין את ההגיון הארגונומי - עיוור. אני רוכב 17 שנה אחרונות על מס זוגות (חלק כמובן כבר לא קיימים), שבכולם הכידון גבוה מהאוכף לפחות ב25 ס"מ. זה נוח, זה ארגונומי. לא צריך להרים את הראש, אין מתח בצוואר. וזה גם נותן לכם שליטה יותר טובה על האופניים מכיון שהגב ישר, לא נוטה קדימה וניתן לשנות את מיקום מרכז הכובד יותר מהר. ואני מדבר גם על רכיבות שטח הכי אגרסיביות שיכולות להיות. כולל ביומיים האחרונים, אגב. אולי אעלה יותר מאוחר את הדגם, שאני רוכב בשטח (אם לא אתעצל לצלם). בדגם הזה הסטירר בולט 11 ס"מ, ותוספת 21 ס"מ. כלומר 32 ס"מ יחד. מוי מיו מוי כיף.
נכתב ב - 05/02/2017 10:06:28
428
11304
בשלב זה מספיק לי סטירר לא מנוסר , חשוב לי מה היצרנים אומרים
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 05/02/2017 20:49:54
131
430
אם חשוב מה היצרנים אומרים - פשוט פנה אליהם!
באתר של כל אחד מהם תוכל למצוא לחצן 'צור קשר', ואצל חלקם ייפתח לך אפילו צ'אט אוטומטי כשתהיה בתוך האתר.
בטוח שתוכל לקבל מהם את התשובות המתאימות.
נכתב ב - 06/02/2017 06:13:20
78
3934
ע"פ פוקס 30 מ"מ.
https://www.ridefox.com/fox_tech_center/owners_manuals/012/Content/Forks/32/All_Fork_Installation.html
נכתב ב - 06/02/2017 07:36:46
55
5427
דורון,
אם אתה רוכב עם האופניים שלך ( כמו אלו שבתמונה )במסלולים אגרסיביים ( בהגדרה רווחת ) במהירות סבירה, אתה יודע מה אפילו איטית, אז אתה כנראה הרוכב הכי טוב שאני שמעתי עליו
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 06/02/2017 07:56:51
428
11304
הקישור שעובד
הנה הקטע הרלבנטי אז יש איסור
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 06/02/2017 08:13:38
25
103
איך אני אוהב שפוקס מגזימים.
למה שלא ישימו תווית של "זהירות רכיבה על אופני הרים עלולה להוביל לפציעה חמורה או מוות" וככה זה יפטור אותם מכל אחריות?
לגבי הנושא, הרכבתי פוקס 160ממ על אופני 140ממ , שזה אמור להיות צעד יותר משמעותי בהחלשת האופניים וטחנתי סינגלים טכניים , הפרה המשוגעת ומנרה ואני אדם שאוהב ליפול, לבינתיים שברתי כידון עיקמתי חישוק ומעביר אחורי אבל הסטירר/מזלג עדיין לא מראים סימני חולשה , בנוסף לזה שפירקתי להחליף מיסבים בדקתי הכל לסדקים ומצאתי שהכל תקין.
המסקנה שלי, שגם כשהחלפתי פוקס 140 קוטר 32 ממ בפוקס 160 בקוטר 36 ממ, לא נגרם שום נזק אז אני לא רואה איך סטירר מוארך יכול לפגום בחוזק השלדה בצורה ניכרת, ובמידה ואכפת לך מאחריות פשוט כשמשהו נשבר תחליף למזלג המקורי/ זהה למקורי לפני מסירת האופניים.
נכתב ב - 06/02/2017 09:15:37
44
74
סליחה שאני מתערב אבל לא הגזמתם קצת עם הנושא ?
תגדילו סטירר כמה שתרצו אפילו 2 מטר ואם יקרה נזק לשילדה תחזירו הכל למצב המקורי תבואו לחנות ותגידו שנשברה השילדה במצב הזה וזהו נגמר הסיפור .
נכתב ב - 06/02/2017 09:59:25
428
11304
כשאתה קונה אופניים חדשים בחנות אתה אמור לקבל שירות ואחריות מהחנות
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 06/02/2017 11:17:21
227
5840
צביקה, כדרכך אתה מעורר מהומות סתם וכלום. תעשה מה שנוח לך וזהו.
החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 06/02/2017 11:51:00
55
5427
רפול, תוציא מפה את הבאלגנים של צביקה ואפשר לסגור ת'בסטה...לא?
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 06/02/2017 13:08:48
428
11304
אם X פיוז'ן לא מגבילים אורך סטירר ארכוש X פיוז'ן
אז נשאר לברר עם שאר היצרנים אם יש להם מגבלה כזו
30 מ"מ מעל המייסב נראה מצוץ מהאצבע ומוגזם
מזל שיש חברים כמו יורם שחופרים ברשת ומעבירים מידע לחברים
אם אחד למד מזה משהו עשיתי את שלי בינתיים אני רוכב
כבר שבוע עם מאריך של כמה ס"מ לסטירר
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 06/02/2017 13:52:37
78
3934
לצביקה יש את הפוסטים הכי מעניינים!!!
נכתב ב - 06/02/2017 18:54:22
50
1735
צביקה
"כבר שבוע עם מאריך של כמה ס"מ לסטירר", זה יותר גרוע מסטירר ארוך מלכתחילה!
הלכתי למדוד, יש לי 60 מ''מ טבעות ואני לא מוטרד, הסטם 7 מ''מ מתחת לקצה הסטירר כדי שיהיה מהודק היטב . זאת לא הנקודה החלשה באופניים/שלדה ונראה לי שפוקס מכסתחים.
בעידן ה 29 הקטינו את מידת ה HEADTUBE, כדי שיוכלו להנמיך את הכידון כמה שיותר ולכן צריך יותר טבעות מאשר ב 26 למי שלא חותך.
יורם, לא נראה לך מוזר שפוקס זרקו 30 לסטירר 1 1/8 ולסיטרר tapered? אם ה30 מכסתח למקרה של סטירר 1 1/8 ישר אז ב tapered אפשר יותר ארוך!
נכתב ב - 06/02/2017 19:24:39
227
5840
יש כאן בנות שקוראות ... אפשר לראות את פקיחת העיניים ולחלוח השפתיים.. מה זה כל הסקס הזה?
וכן, צביקה בהחלט מעורר עניין 😘
החיים יפים, הכל לטובה והרשות נתונה
נכתב ב - 06/02/2017 20:18:27
55
5427
עופר,
מה זה משנה טאפרד או 11/8 ?בחלק העליון הם באותו קוטר
החשש הינו מגזירה באזור שמעל ההד סט
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 06/02/2017 20:19:53
78
3934
עופר, נראה שזה כסת"ח.
אבל למה להם לקחת סיכון?
הסטירר מאלומיניום, רוכב של 120 קג, נתקע בסלע?
נכתב ב - 06/02/2017 21:32:29
50
1735
אדי
ממומנט בשורש / חיבור לכתר אם יש חופש במיסב בעומס מחזורי/תנודות?
לגבי גזירה+מומנט כפיפה בחלק העליון אכן אין הבדל.
ועוד נקודה להרגעה, מוט אוכף יותר ארוך מ 30 מ''מ, קוטר קטן יותר ואולי גם עובי דופן קטן מסטירר, מאלומניום ורואה מאמצים הרבה יותר גבוהים.
נכתב ב - 06/02/2017 23:11:39
131
430
צביקה, על איזה אופניים מדובר ועם איזה מזלג הם מגיעים במקור?
נכתב ב - 07/02/2017 09:03:39
428
11304
עוד לא בחרתי
הכיוון אופני XC שבילים גלגלים 29 מהלך בולמים קדמי 120-130 אחורי
120 זוות ראש בין 69 ל 70 BB לא גבוה עד נמוך מתלה יעיל דיווש בוסט קדמי אחורי
חישוק רחב 29 " ממ פנימי הילוכים XT 1X11
מודלים לחיקוי איביס ריפלי אלסוורט אפיפני ניינר גט טרנר סיזר [חלומות רטובים]
צריך מזלג לא מנוסר
רפי ,מה קורה ? מאז שאתה כתב במגזין אופניים אין לך זמן בשבילינו
תכנס למחשב ותכתוב משהו מעניין , לא בסמרטפון
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 07/02/2017 23:16:30
131
430
אוקיי, גם אם לא בחרת חושב שיש לפניך כמה אפשרויות:
1. פנה אל היבואנים של זוגות האופניים שאתה שוקל לקנות, יש מצב שיש להם איש קשר/מנהל טכני שעובד מול היצרנים בחו"ל שיוכל לברר לך את העניין. אם לא - מאמין שלמחלקות המכירות של היבואנים יש קשרים טובים עם המכירות של היצרנים השונים ויוכלו לברר בשבילך.
2. אם תחליט על דגם מסויים תוכל לפנות ליבואן שלו ולבקש שייצור קשר עם היצרן בחו"ל וינחה אותו לשלוח את הזוג שאתה רוצה בו עם סטירר לא מנוסר. מאמין שלא צריכה להיות בעיה עם זה כי חוסכים לעצמם קצת עבודה... במקום לנסר סטירר ולשים בקרטון עם שאר חלקי האופניים פשוט ישימו את הסטירר באורך המקורי.
3. שוב, לכל יצרן מזלגות ושילדות יש מייל לפניות ואצל חלקם יש צ'אט אוטומטי שנפתח כבר כשאתה נכנס לאתר שלהם. שווה לנסות! כך תוכל לקבל תשובה מוסמכת מהיצרן עצמו.
4. מאחל לך שתוכל לקנות את האייביס ריפליי כי הם אופניים מדהימים שכל רוכב יהנה מהם. לגבי הניינר ג'ט - בגלל שרשמת הסתקרנתי ונכנסתי לאתר ריסייקיל. ציפיתי לאיזה מחיר גבוה מאוד אבל הוא ממש לא בשמיים... אולי בכל זאת תוכל לקנות לך זוג.
בהצלחה!
נכתב ב - 08/02/2017 07:04:50
428
11304
ברגע שהם מפרסמים הודעה כזו
כללי המשחק ברורים ואין מה לבקש מחברת הבולמים
כמובן שאצטרך להסתדר אכשהו ישירות עם המוכר בקבלת סטירר לא חתוך
מבלי לפרט יותר מידי פרטים
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 08/02/2017 22:27:53
50
1735
ניתן לרכוש ספייסרים לסטירר גם באורך של 50 מ''מ למרות ההמלצה של פוקס, כנראה לא מעט רוכבים גם משתמשים בזה ללא חשש.
נכתב ב - 09/02/2017 06:01:26
428
11304
עופר .... אתה ההוכחה שכמה שחופרים יותר מוצאים עוד מציאות
הצינור הזה מחזק את הסטירר מבחוץ
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 09/02/2017 08:33:38
50
1735
צביקה ידידי, זה ספייסר באורך 50.
הבולם חזר מטיפול, אין שום נזק, חוזר להרכיב עכשיו עם 2 ספייסרים של 30 ללא חשש.
נכתב ב - 14/02/2017 14:15:15
428
11304
למי שלא פוחד מחפירות זו המסקנה בעבורי
אם לא אצליח להשיג אופניים עם סטירר בלתי מנוסר אגש לשיפ להחלפת
הסטירר . הוא רכש לאחרונה מכבש לנעיצת הסטירר 300 ש"ח החלפה
שלב ב' לחרוט ספייסר אחד שלם כמו בתמונה שעופר שלח
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 14/02/2017 14:27:50
55
5427
לחיזוק, הייתי במקומך שותל סליב מדוייק לתוך הסטירר מתחת לשושנה, ישפיע על החוזק המבני הרבה יותר מטבעת חיצונית קצרה ולא מהודקת
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 14/02/2017 15:07:47
428
11304
נכון , ולהוסיף לוקטייט אדום
גם הציעו לי להתקין סטירר פלדה אבל אין עם התרחבות למטה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 14/02/2017 18:23:45
50
1735
טרנר CZAR+קיט + בולם קדמי לא חתוך+2 ספייסרים 30 ואתה מסודר.
הם ירכיבו לך אותם בשמחה וגם תקבל אחריות.
אין צורך בחריטת ספייסרים.
רכבתי שנה עם ספייסרים 4*15 לפני ה 2*30 והכל היה בסדר.
באופק ......................סולטן קרבון 29 עם מהלך אחורי גדול יותר (שמועות)
אם אתה רוכב AM אגרסיבי, ההצעה שלי לא מתאימה.
נכתב ב - 14/02/2017 21:29:58
428
11304
אלסוורט אפיפיני ב40% פחות מחיר
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 15/02/2017 08:23:57
50
1735
נכתב ב - 15/02/2017 08:26:33
50
1735
נכתב ב - 15/02/2017 08:59:38
50
1735
הכחול לא במלאי וכנראה יש טעות במחיר 4538
השחור בלי צבע בפול XT 5347
לוקחים תוספת 809 כדי להוריד את הצבע
וגם הטרנר יוצאים יותר בזול
צביקה * ידידי לא חכמה להשוות מחיר חול למחיר בארץ ***
מה המחיר בארץ?
הטרנר בארץ עולים ב 1500 ש''ח יותר ממחיר חול פלוס מעמ לפי הקישור ששלחתי לך. חיתוך סטירר תוסיף 50 שקל
נכתב ב - 15/02/2017 12:27:47
428
11304
רוצה מפרט דומה ל אלסוורט רק קרנק דבל וקסטה 11-46
מקבל הצעת מחיר מפדאלים .... עוד אתיעץ איתך תודה
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 15/02/2017 22:14:17
131
430
האם טרנר לא מייצרים עוד את ה- SULTAN? דגם ה- CZAR זה המחליף?
|