נכתב ב - 05/04/2017 15:18:56
295
3812
מעניין לשמוע ממישהו ששרד עליות עם סינגל ספיד מאולתר. (לי זה עבד חלקי)
נכתב ב - 05/04/2017 17:32:35
45
586
יורד מהאופנים והולך ברגל (זה בכל זאת מה שאני עשיתי).
הנוף הוא אותו נוף.
קצת פחות קשה.
הרבה יותר לאט.
נכתב ב - 05/04/2017 17:49:38
55
5427
מה עבד חלקי?
לא הצלחת לעלות או שהשרשרת נפלה?
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 05/04/2017 18:35:00
78
3934
רכבתי מהרצליה לעין חרוד, בנתניה הלך המעביר, הפכתי אותם לס"ס, השרשרת הייתה מקפצת לעתים, הפתרון? צינור השקייה כמוביל שרשרת פתר את הבעיה עד עין חרוד.
נכתב ב - 06/04/2017 02:07:40
295
3812
החזיק עד החצי עליה הראשונה.
הסידור עם הצינור גינה רעיון!
מה שלמדתי אחרי הסטאז' הזה שמותחן שרשרת בתיק לרכיבות ארוכות הוא חובה ופותר את הבעיה בקלות לאחר פירוק המעביר.
טוב שזה קרה לי, למדתי המון על ההשרדות ללא מעביר אחורי, וגם התמחות מיוחדת בפתיחת חוליה מהירה של סראם ללא כלי מיוחד..
מה דעתכם על זה:
http://www.ebay.com/itm/272599514030
נכתב ב - 06/04/2017 07:32:21
428
11304
המותחן צריך לשמור גם על הכיוון לגלג"ש הרצוי כי יש בעיתיות עם השליטה במיקום הרחבי של המותחן ,
לכן הפריט החשוב ביותר זה איזולירבנד שאפשר לעשות איתו כל מיני מניפולציות ואם אין צינור אז מגלגלים חתיכת פלסטיק
לצורת צינור קטן , וזה הפריט חובה הנוסף חתיכת פלסטיק שנגזרה משפורפרת פלסטיק של משחת שיניים הפלסטיק הזה
יציל אותך גם מקרע בצמיג וכאן הפריט השלישי בסט וזה אזיקונים שמקיפים את הצמיג והחישוק ובשילדה
שלושת הפריטים הללו יכולים לעזור במגוון בעיות גם שאין מותחן וצינור מזדמן
מכיוון שהכיוון בעיתי עדיף לתת עדיפות לכיוון של נפילת השרשרת למטה ולא טיפוס השרשרת לגל"גש הגדול
ראינו גם שככל שהמותחן קרוב לקסטה כך שולטים יותר טוב בנפילת השרשרת לכן המותחן שבקישור לא ממוקם כלכך טוב
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 06/04/2017 07:38:05
295
3812
נכתב ב - 06/04/2017 12:32:09
6
26
ניסיתי לרכב עם מותחן בגלל קפיציות של השרשרת.
קצת בוץ ואתה בצרות! בגללל הבוץ המותחן נגרר עם השרשרת ומעט הרס את המעביר. מאז לא מתקרב.
מי שבוחר לשים מותחן שישים לב גם לזה.
המלצה שלי
נכתב ב - 06/04/2017 12:47:55
295
3812
נכתב ב - 06/04/2017 14:24:41
55
5427
אין צורך לקחת מותחן לרכיבה במקרה שאולי..., כמו שכתבו לפני ,אזיקונים, צינור השקיה ואזולירבנד יכולים להיות לעזר רב, חובה קו שרשרת נקי ,יכול לעבוד אפילו בלי עזרים אם כי הם בטוח לא יזיקו.
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 06/04/2017 17:01:14
295
3812
וממליץ לכל אחד לעשות את המשחקים האלה ליד הבית. לומדים רק על הבאמת ..
נכתב ב - 06/04/2017 18:21:34
24
184
לענין שחרור החוליה המהיר בסרם, קיים אטב כביסה שהקפיץ שלו ניראה כמו האות יו באנגלית שומרים קפיץ כזב בתיק,משחילים את הקפיץ לתוך החוליה לאורך בין שני הצירים ומשחררים אותה בשניה ,לוחצים את השפתיים העליונות של ה יו בעזרת פלייר כלשהו גם החוליות שחרור מהיר העקשניות ביותר נכנעות בקלות מנסיון.
תירצה עד שאתה יכול כי כשתירצה לא תוכל
נכתב ב - 06/04/2017 18:53:46
25
1719
אפרופו שחרור חיבור מהיר. סרט וידאו.
ואפרופו צינור PVC מוביל. קיים באופני רקמבנט כבר לפחות 20 שנה, וזה מחזיק שנים. פטנט מצויין. מגיע כך מהמפעל. הרבה יצרנים בונים באותה צורה. מצורפת תמונה.
נכתב ב - 06/04/2017 19:10:07
24
184
1+ לאופנוחן בדיוק על זה כתבתי
תירצה עד שאתה יכול כי כשתירצה לא תוכל
נכתב ב - 06/04/2017 20:54:59
295
3812
אז בקשר לחוליה של סראם,
קיפלתי ביד אחת את שתי החוליות, כך שבאמצע נותרה החוליה המהירה, ואז לחיצה עם שפיץ פלייר רגיל לגמרי נפתחת החוליה בקלות.
עשיתי את זה כמה פעמים על 3 חוליות מהירות של סראם.
נכתב ב - 06/04/2017 21:03:55
25
1719
מיקי, כאשר השרשרת מלוכלכת, ומאוד משומשת, אי אפשר לפתוח בדרך שהיצעת. בו נגיד שפתחתי וסגרתי לינקים כבר לפחות כ-100 פעמים. שרשרת פלוס לכלוך פלוס שימוש רב, צרה צרורה לפותחה. גם כשמשפריצים עליה חצי טון WD40.
נכתב ב - 06/04/2017 21:14:17
295
3812
אוקיי אני מאמץ את רעיון הקפיץ , כי אני לא מתכוון לסחוב שפיץ פלייר כבד בתיק.
נכתב ב - 06/04/2017 21:34:40
55
5427
נתקלתי כבר פעמיים בשרשראות 10 שלא היה ניתן לפתוח ללא כלי
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 06/04/2017 21:48:34
31
328
אני לוקח אתי בתיק את הכלי המדובר מאז המלצתו החמה של אדי, והשתמשתי בו כבר לא מעט, חלק על שלי ובחלק מהמקרים סייעתי לאחרים - תענוג 😎
be vewi vewi quiet, I'm twaing to catch a wabit
נכתב ב - 07/04/2017 18:06:52
428
11304
נראה לי יותר הגיוני פשוט לרכב ולא לייצר כל כך הרבה תקלות
בכל מקרה לא כדאי לוותר על פלאייר שפיץ קטנטן ,
יש לי מולטיטול זעיר שעשוי לשמש למגוון תקלות תמיד אצלי עמוק בתיק
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 08/04/2017 12:21:23
40
571
זה תמיד עובד לעיתים יותר ולעיתים פחות,הרעיון הוא לדווש בעדינות ואם יש בולם אח' לנעול אותו ולדווש בדחילו ורחימו.
פעולת מנע טובה יכולה להיות הרגל של לרכב על הגלג"ש הגדול מאחורה מה שפחות כי אז המעביר מתוח לכל אורכו וקרוב לשפיצים וכל עיוות קל
עלול להטות את המעביר אל סיום חייו.
נכתב ב - 10/04/2017 21:18:30
34
372
ממליץ על הכלי הנ"ל יודע לפתוח/לסגור חוליות חיבור מהיר של שרשרת . כמובן שכדאי גם לשאת חותך שרשרת קטן ואיכותי... (לשים לב לשרשראות של 11 הילוכים רוב גוזרי השרשרת לא מתאימים..) .
קל יעיל וזול
http://www.ebay.com/itm/222317546880?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
|