נושא: החלפת ידיות מעצורים + מכלולים באופניי DAHON

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 07/05/2017 14:40:57
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
שלום רב
רוכב על אופניי דאון d8.
אני מחפש דרך לקבל עצמת בלימה טובה.
לפני האפשרות הזו ניסיתי להחליף לרפידות טובות יותר (לא משהו גנרי).

1. ידיות איכותיות בשילוב מכלולים איכותיים עשויים להוות שדרוג מורגש לעומת מה שמגיע "מהמפעל"?
2. האם אפשר להתקין גם מערכת של אופניי כביש?
3. איך ניתן לדעת שבחירה במכלולים X (דגם כזה או אחר) לא יגרום לבעיה בקיפול האופניים? **כי אולי המכלולים יבלטו יותר.

אודה מאד לעזרתכם - אך גם להכוונה למוצר/ים שנראה לכם טוב למטרה שאני מחפש.
תקציב: -300ש"ח כולל הכל
איביי ואתרים שונים מחו"ל ששולחים לארץ יתקבלו בתודה.

תודה מראש ושבוע טוב!

**ההחלטה כבר נפלה ואין ברצוני לנסות עוד לכוונן ולנסות רפידות אחרות.
פשוט מערכת טובה יותר.
 

נכתב ב - 07/05/2017 15:41:07
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
ראשית אופניים עם גלגלים 20 אינטש הם אף פעם לא אידיאל לעצירה טובה בעזרת מעצורי V, מכיון שהעצירה נעשית על חישוק קטן בקוטר 406 ממ.
שנית, אין שום אפשרות להבטיח לך, שהברקסים החדשים לא יפריעו לקיפול של האופניים. זה משהו שבאחריותך לבדוק. לי אין את האופניים הללו כדי לבדוק.
שילוב של שתי החברות השולטות בענף מעצורי ה-V (שימנו וטקטרו) יכול להיות מצויין, ולא יקר.
כאן הברקסים של שימנו 125 ש"ח מחיר בן בן בן זונה..
כאן הידיות של טקטרו.ב80 ש"ח. מחיר טוב מאוד. ידיות מאוד מפנקות 4 אצבעות.
המחירים כוללים משלוח.
תתקשה מאוד  למצוא משהו יותר טוב מזה. קל מאוד יהיה למצוא משהו יקר מזה.
ולגבי ההתאמה לאופניים כמו קיפולם וכו', כאמור, זה באחריותך שלך.
בקיצור, ב-205 ש"ח אתה מקבל מעצורים ברמה מאוד גבוהה.

נכתב ב - 07/05/2017 17:23:13
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
תודה רבה לך
נחמד מצידך גם לחפש בשבילי.

מצאתי את הפוסט בבלוג הזה(הלינק ממש ישירות לחלק שקשור לשדרוג הבלמים):
http://handsonbike.blogspot.co.il/2011/10/journey-of-boardwalk-part-14-caliper.html?m=1

כותבים על שימוש מוצלח בקאליפרים הללו של טקטרו:
http://www.ebay.com/itm/Tektro-R559-Long-Reach-Caliper-Brakes-Black-Silver-53-73mm-Front-Rear-/221816368155?var=&hash=item33a5492c1b:m:mdipjGde9cngugKsbAJGIEQ

אתה רואה סיבה שמה שהבאת לא יתאים?
בדגם של טקטרו מדובר על זה שהוא גבוה ולכן יכול להתלבש מעל הכנפיים.

מה דעתך?

אגב, יש מצב שיש לי ידיות של Avid...

תודה!

נכתב ב - 07/05/2017 18:14:43
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אני לא אוהב ידיות של AVID ולכן לא נתתי. הניסיון שלי איתם לא טוב. חוזק חומרים לא מספק. יציקות אלמוניום גרועות. מכה טיפה מעל לקטנה והם נשברים. אגב עולים גרושים כעת. 35 ש"ח לזוג ידיות הנה כאן.
הברקס שנתת זה לא V ברקס, ולכן אני בכלל לא מתעסק בזה. אצלך יש V- ברקס, למה אתה צריך את המעצורים הללו. אני לא מכיר אותם ולא בטוח שניתן בכלל להתקין אותם אצלך. בכל אופן לי אין ניסיון עם מעצורים כאלה, בכלל. ככל שאני יודע מעצורים לינארים V הם הכי חזקים, ולכן השתמשו בהם בהתחלה באופני הרים, עד שעברו לדיסקים. בכל מקרה הידיות של הV ברקס, בכלל לא מתאימות לברקסים כביש הללו.
אפשר גם ידיות של שימנו אם אתה מתעקש במקום הטקטרו. להערכתי רמה דומה לידיות של הטקטרו. האסתטיקה של שניהם די דומה. הטקטרו יותר גדולות, ועם גומי מפנק לאצבעות.
בקיצור אל תחפש הרפתקאות, מה גם שאתה נראה אחד, שלא כל כך בעניינים.

לגבי מה יתאים ומה לא, אין לי כל כך מושג. אני לא מכיר את האופניים שלך. אם יש לך כנפיים, אז צריך לדעת מה אורך הקליפרים הישנים שלך, כדי לוודא שהקליפרים החדשים ייכנסו מתחת הכנף (או מעליה). אין לי מושג מה יש לך שם. לגבי הידיות, אני לא רואה בעיה כלשהי. שוב הכל זה על סמך נסיון רב שלי באופניים בכלל, אבל לא על סמך הכרה של דגם הדהון הזה. ובטח אין לי שום תשובה בקשר לבעיות, שאולי יווצרו בקיפול האופניים.


מעבר לזה, לא נראה, שיש לי מה להוסיף בעניין.
בהצלחה.

נכתב ב - 07/05/2017 20:21:00
תאריך הצטרפות
05/08/2005
נושאים
12
תגובות
639
כמו שכתב לך אופנוחן, על מנת להשתמש בברקס הכביש של טקטרו תצטרך להחליף ידיות ברקס למתאימות זה אומר שתצטרך להחליף גם כידון כיוון שהם לא יעבדו טוב עם כידון שטוח ז"א הרבה יותר כסף ועבודה.
ההמלצה של אופנוחן היא מצוינת, לך איתה

נכתב ב - 08/05/2017 00:27:14
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
שלום,
​תודה לשניכם על החידוד והתמיכה בדיעת אופנוחן.
​אז בטח שלא אבחר בידיות AVID.

שמח לקבל את ההמלצה ו-99% שזה מה שאזמין.
​למה 99%? אולי יש משהו טוב יותר? או שזה ה-VFM(תמורה איכות...יודעים) הטוב ביותר בטווח ה-300?

​אכן יש כנפיים.
גובה הקליפרים הנוכחיים - 12.2-12.3ס"מ (הרי עוד לא החלפתי)

​האם בדיקת גובה הקליפר המבוקש תיתן אינדיקציה די טובה לגבי התאמה או אי התאמה?

​תודה ולילה טוב!

​אגב, הסט שהבאתי בתחילת ההודעה נבדק בפועל ומתאים.

נכתב ב - 08/05/2017 09:34:04
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
כמו שכתבתי מעצור הכביש משמעותית פחות טוב בעצירה. V ברקס זה המוצר הכי טוב לעצירה בעזרת חישוק. הברקסים כביש, שרצית - לא מתאימים לגלגלי 20 אינטש. חלשים מידי. ובניגוד למה שנאמר לעיל, קיימות ידיות מיוחדות למעצור כביש, המתאימות לכידון שטוח. אבל זה לא לעניין עבור גלגלי 20 אינטש. יהיו יותר גרועים, ממה שיש לך כעת.
הברקס של שימנו אמור להיות 107 ממ אורך. אבל אין ביטחון מלא.
ואת הברקסים הללו של שימנו, מצאתי לך אפילו יותר זולים ב-102 ש"ח במקום 125. אתה יכול לקנות כאן. זה מוכר מעולה, שקניתי אצלו הרבה. כלומר כל השדרוג ב-180 ש"ח בלבד. עם ה-120 ש"ח הנותרים תעשה מצוות.

נכתב ב - 08/05/2017 10:41:03
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
לדעתכם תוספת של כמעט 40ש"ח עבור DEORE כדאית?
הבעיה שקשה לדעת מידות של הקאליפרים...נראה לי בעיקר צריך לבקש מהמוכר שימדוד.
והרי בגלל שאני משתמש בכנפיים אני צריך בגודל של הנוכחיים +-
 

נכתב ב - 08/05/2017 10:58:31
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אתה נודניק מארץ הנודניקים. קוץ בישבן. ולא העיפרון הכי מחודד בקלמר.

נכתב ב - 08/05/2017 11:04:04
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
אין ספק שאתה מלא ברצון טוב לעזור...חיפשתי קצת מידע לפני ונתקלתי בך.
אבל ממש ממש no
שום דבר לא מצדיק תגובה שכזו
יכלת לפנות אלי בהודעה פרטית ולהגיד לי זאת בדרך נעימה יותר.

Alf
נכתב ב - 08/05/2017 11:14:29
תאריך הצטרפות
01/04/2003
נושאים
1047
תגובות
5440
פתח מעל 50 רכיבות
חונך
בהחלט תגובה לא לעניין ..
אחרי שנתת פה פתרונות מקצה לקצה עם עזרה מדהימה ...   חבל .no

ההבדל בין מציאות לתיאוריה הוא שבתיאוריה אין הבדל בין מציאות לתיאוריה | טיפ : אל תכתבו בפורום משהו שלא הייתם אומרים לבנאדם בפנים...
נכתב ב - 08/05/2017 17:15:10
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
חבר,
אני בסה"כ רציתי לדעת אם יש לאופניים כאלו ושימושים כאלו ה-DEORE יהוו שדרוג של ממש או שה-ACERA זה בול מה שצריך ולא יותר...
ונכון שקצת חפרתי...
כמו שציינתי - אפשר לפנות בפרטי ולהגיד את זה (בטוחני כי בפרטי מרגישים פחות נעים להגיב כך).

► "קוץ בישבן. ולא העיפרון הכי מחודד בקלמר"?  היית יכול להעביר את המסר בדרך נעימה ומכבדת יותר.

ועם כל זאת אני מודה על הרצון הטוב לעזור....
מאחל לך יום טוב ונעים

מעדכן כי לבסוך רכשתי בארץ סט ידיות+קאליפרים של SHIMANO DEORE ב-250ש"ח

נכתב ב - 08/05/2017 21:18:32
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
נו, זה עוצר יותר טוב?

לחופש נולד
נכתב ב - 08/05/2017 22:04:01
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
יש גבול לכל תעלול. צריך לדעת למי לעזור.
הבחור הזה קבל כאן אינפורמציה, שלא יקבל בשום פורום בעולם בשום שפה. נתתי לו קומבינציה מושלמת של ידיות טקטרו מדהימות, שאני מכיר אישית, עם קליפרים הכי חדשים של שימנו. אבל יש אנשים שאסור לעזור להם, מכיון שהם סובלים מחשדנות וחוסר אמון מוחלט באנשים. אין לי בעיה עם מישהו בור, יש לי בעיה עם בור, שלא נותן אמון במה שאומרים לו. הבחור הזה ביקש לקנות באיביי, בסוף הוא רץ לקנות בחנות בארץ ברקסים של דאור שהם בני 10 שנה לפחות. הפסיקו לייצר ברקסים דאור לפני המון שנים. יש לי אותם על אחד הזוגות הישנים שלי. ולמה הוא קנה? כי זה DEORE, בגלל השם. גם בורות גם טיפשות וגם חסור אמון מוחלט בבני אדם, בשבילי זה כבר יותר מידי. אם בן אדם (חדש) מגיע לפורום לשאול שאלות, אז שייתן אמון במה שאומרים לו.
לפחות יישאר החומר כאן, למי שירצה לקנות בעתיד V-ברקסים.
בפעם הבאה אני אברור ביתר קפדנות למי לעזור.

נכתב ב - 09/05/2017 09:01:11
תאריך הצטרפות
07/05/2017
נושאים
8
תגובות
7
אני חש אותך ובאמת מרגיש שאכפת לך. במלוא הרצינות.
אך המילים לדעתי לא במקום.

שום חוסר אמון וחשדנות? מאיפה הבאת את זה?
כמו ש-Deore זו סדרה וותיקה כך גם סדרת Acera.
שתי הסדרות עדיין נמכרות אם באמזון או chainreaction.

אגב, סדרת deore גבוהה מ-acera ב"שרשרת" הדגמים של החברה.
ACERA זה הדגם הראשון והבסיסי ביותר בסדרות Shimano.
הסדרות ממוספרות - החל מ-390 (אסרה) דרך 430 (אליביו) דרך 610 (דאור).
כלומר, דאור 2 דגמים מעל האסרה!
סתם לשם ציון.

Acera היו על אופניים הראשונים שלי לפני 15 שנים
שתיהן סדרות וותיקות.

אז בהפרש של 40₪ שהוא יחסית סביר קניתי סט שאמור להיות מוצלח יותר.

אני מאד מקווה שתמשיך לסייע כאן (וראיתי זאת...).
אל תיקח את זה אישית כי יש בכך מן הלגיטימיות.
שוב תודה רבה.