נושא: קסטה 11-46 SUNRACE

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 04/06/2017 08:30:44
תאריך הצטרפות
24/12/2014
נושאים
8
תגובות
7
שלום ..

האם  אפשר להרכיב קסטה 11-46 של SUNRACE  על ציר 135 MM  כמו  שימאונו?

והאם מעביר עם כלוב בינוני מספיק ?


תודה מראש

נכתב ב - 04/06/2017 09:34:05
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
כן , אפשרי על freehub סטנדרטי של שימאנו 9/10/11 הילוכים ללא קשר לרוחב ה hub.
למערכת  1X כלוב GS/בינוני מספיק  , הפרש שיניים 46-11=35 ולמעביר בינוני יכולת לטפל בהפרש 39 .
 

Work Less Ride More
נכתב ב - 04/06/2017 11:41:35
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אגב, זו חברה קוריאנית כמעט לא מוכרת בארץ אבל איכות מוצרים מצויינת. מייצרים ומפתחים מזה כמה עשרות שנים גם את מוצרי Sturmey-Archer

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 05/06/2017 08:28:21
תאריך הצטרפות
24/12/2014
נושאים
8
תגובות
7
תודה ויש לי שאלה נוספת

כרגע מורכב אצלי מערכת 1X9  עם קסטה 11-40 SUNRACE  9 SEEPD

מעביר אחורי X9 כלוב ארוך

מקדימה שימנו XT טריפל שמורכב במקום הפלטה האמצעית הרגילה NW 32 T  של RACE FACE
 

הבעייה היא שהשרשרת נמצאת על הגלגלש 36-40  ומסובבים אחורה את הקראנק אז השרשרת נופלת לאמצע הקסטה?

אשמח לעזרתכם?

נכתב ב - 05/06/2017 09:42:06
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
בעיה מוכרת במערכות 1X, ראה קישור לסרטון ויש עוד רבים אחרים
back pedaling problem

הפתרונות:
chainring bolt shims בעובי 2 מ''מ בין הקראנק לגג''ש קדמי כדי להסיט את הגגש 2 מ''מ פנימה ולתקן את ה chainline, לא תמיד אפשרי בגלל מגבלות שלדה או  עקב מגע  שנוצר בין גגש 11 לגגש 13 בקסטה לאחר ההסטה, ראה סרטון.
להעביר את הספייסר ב BB של הקראנק מהצד של הקראנק לצד השני, ראה סרטון.
לחיות עם התופעה. אין בעיה בפידול קדמי.

הייתה לי את הבעיה הזאת במערכת 2X10 ב38/גדול מקדימה בשילוב 32 או 36 בקסטה, לא הפריע לי בפידול!
אני פתרתי את הבעיה במעבר מ 2X10 ל 1x10 עם שימסים 2 ממ שקיבלתי בערכה של ONEUP.

הרכבתי לחבר 1X11 xt + sunrace11-46 ויש את אותה בעיה, לא בגלל ה SUNRACE, לדעתי מוצר מעולה, לא מפריע לו בפידול!

Work Less Ride More
נכתב ב - 12/06/2017 18:10:14
תאריך הצטרפות
11/02/2009
נושאים
6
תגובות
18
יש לי מערכת 2x10 מעוניין לעבור ל קסטה אחורית 11-46
האם נדרש רק להחליף לשיפטר ושרשרת 11? או שצריך גם להחליף כלוב אחורי?
יש לי כלוב ארוך XT עם קלאץ'
האם ניתן להישאר עם 2 פלטות קדימה? יש לי גג"ש 38/26

נכתב ב - 13/06/2017 06:04:59
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
11-46  מיועדת לגגש קדמי יחיד 1X במערכת 11 הילוכים
אתה נדרש להליף קסטה+מעביר אחורי (לא רק כלוב)+שרשרת+גגש קדמי NW

אם אתה רוצה להישאר עם 2X  / במערכת הנוכחית שלך, יש קסטות 10 הילוכים 11-40 של sunrace או גגש 40 להרחבת טווח קסטה של oneup למשל ועוד הרבה אחרים.

Work Less Ride More
נכתב ב - 13/06/2017 08:50:22
תאריך הצטרפות
11/02/2009
נושאים
6
תגובות
18
האם קסטה 11-42 גם יכולה להתאים? ל 2X10

נכתב ב - 13/06/2017 10:26:47
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
עבור מעביר  XT 10 הילוכים עדיף 11-40, בוודאי אם אתה נשאר ב 2X עם 2 פלטות מקדימה.
במקור המעביר הזה תוכנן למקסימום 36, 40 עובד יפה, גם מניסיון אישי, 42 גבולי ונדרש לדחוף את בורג B עד הסוף או להחליף לארוך יותר וזה גורם ללחץ מוגבר על קפיץ המעביר.  אפשר להתקין כלוב עם פולי מוסט של oneup כדי ש ה 42 ינגן יפה.

Work Less Ride More
נכתב ב - 13/06/2017 11:25:58
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
ציבור הצרכנים זה ציבור חסר תקנה.

אל תעברו למספר גלגשים גדול יותר מאחורה. הכל עבודה בעיניים. אין לזה שום משמעות מבחינת הרכיבה. שימנו מכבסים לכם את הראש בלי סוף. מי שיש לו 9 גלגשים, שיישאר איתו (8 גלגשים אפילו יותר טוב). מי שיש לו 10 גלגלשים, שיישאר ולא יעבור ל-11. ככל שמספר הגלגשי"ם עולה, השרשרת נעשית צרה יותר, ולכן נגמרת יותר מהר. אלו עובדות ברורות. כך מדווחים כל רוכבי האופניים נטולי האינטרסים שעברו למספר גלגשים גדול יותר.

יותר מזה. שימנו בשנים האחרונות בכל פע,ם שהם עולים במספר הגלגשים, הם משנים את יחסי ההעברה של השיפטרים מול הגיר האחורי, במטרה לאלץ אתכם לקנות בכל פעם את כל המערכת. עד לפני כעשר שנים לערך, שימנו היתה גאה בכך שניתן להשתמש בכל גיר שרוצים עבור כל מספר גלגשי"ם. ברם עם השנים התיאבון שלהם עלה, ולכן החליטו לשנות בכל שינוי את יחסי ההעברה, כדי שתקנו את כל הסט. עד מערכת 9 כל היחסים היו שווים 1.7. ב-10 הם שינו ליחס 1.2 ב-11 הם שנו ל-1.1. אין לזה שום סיבה למעט לסחוט מכם כסף.


בקיצור לא לקנות יותר גלגשי"ם. ולא לתת לשימנו (או סראם) לעשות עליכם קופה. בזבוז כסף אחד גדול. מה גם שהשרשראות נעשות יותר ויותר צרות, ולכן נגמרות הרבה יותר מהר. אני רוכב עם שרשרת 9 סראם ללא החלפה 15-18 אלף ק"מ עד שהיא מתחילה להחליק על הגלגשים. איזה עוד שרשרת 10 או 11 עושה זאת.... אף אחת.

אל תאכלו ת'חרא, ששימנו מאכילה אתכם.

נ.ב:   יש לSUNRACE גלגשים 9
11-40 במחיר שפוי של  120 שח כולל משלוח.

נכתב ב - 13/06/2017 22:30:01
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
דורון, מסכים איתך..
אבל עם החברה רוצים לקנות שיקנו ויהנו, למה להוציא להם את ההנאה?😉
אני עדיין עם טריפל ו קסטה 11-34 ונהנה.
וגם עם ס"ס 44-18 ונהנה.

לחופש נולד
נכתב ב - 14/06/2017 17:54:22
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2488
חונך
תכלס דורון די צודק.
אין שום הבדל מהותי בין 10 גלגלשים ל 11 גלגלשים מאחור.
פשוט תתקינו קסטה עם טווח שנוח לכם איתו ותרכבו בסבבה.
אולי 12 גלגלשים זה שונה, לא יודע, עדיין לא ניסיתי.

נכתב ב - 16/06/2017 18:45:39
תאריך הצטרפות
03/02/2014
נושאים
24
תגובות
184
שלוש ארבע שנים אם 27 הילוכים סרם XO/X9 לפני שנה XT 2*11 תובנות - 27 הילוכים בולט פרוף רכיבות נטו תחזוקה מינימלית שימנו11*2 XT ים של תחזוקה קטנה ומעצבנת ,שימון אין סופי,כיוון שיפטרים ומותחן מעביר אחורי, קסטה אחרי 3,000 ק''מ שרשרת רק אורגינל,KMC היתה רחבה בשתי עשריות המ''מ הוציאה את הנשמה בכיוון עד שעליתי על זה.
תכלס כשזה "מנגן" והכל מכוון ליגה משלו שווה כל מאמץ אבל רק לבעלי ידיים איכותיות כמו כל מוצר טכני פרמיום אחרת זה עובד אבל פחות טוב ממערכות בחצי כסף.
השבוע עברתי לקסטה סאן רייס 11*46 מערכת 2*11 שתי רכיבות די שטוחות מרגיש מצוין ואיכותי המבחן האמיתי לפחות 50 ק''מ על 800/900 טיפוס חצי סינגלים חצי דרכים לבנות יבוא בקרוב מאוד ואז נדע.
בשני הגלגשים הגדולים בשתי הקסטות פידול לאחור מפיל את השרשרת לא משהו שהופך לי את העולם אבל אני לא מתחרה באף אחד חוץ מעצמי   

הרכיבה בוצעה היום 46*11 ב11*2 זאת המערכת המדויקת בשבילי עבדה ללא דופי ,עכשיו הקילומטרז'  יגדיר תחזוקה לא מצפה להבדל גדול. 

תירצה עד שאתה יכול כי כשתירצה לא תוכל
נכתב ב - 17/06/2017 22:00:16
תאריך הצטרפות
03/02/2014
נושאים
24
תגובות
184
עדכנתי תוך הפוסט

תירצה עד שאתה יכול כי כשתירצה לא תוכל
נכתב ב - 02/07/2017 08:09:39
תאריך הצטרפות
24/12/2014
נושאים
8
תגובות
7
למישהו מחברי הפורום יש ניסיון עם הקסטה 11-50  של SUN RACE ?

והאם מעביר עם כלוב בינוני יכול לעבוד איתה?

נכתב ב - 02/07/2017 09:07:11
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אני עם קסטה שימנו 11- 11X46 עם קרנק דבל 26X36 , נכון שלפי שימנו זה לא תקני אבל זה עובד 
השרשרת מותקנת בול באורך הנכון עם חיבור שרשרת שימנו ללא אפשרות משחק אם בשטח נקרעת השרשרת 
וצריך לקצר אותה בחצי חוליה ע"י חוליה מהירה השרשרת כבר קצרה ואסור לעשות הצלבה גדולה
[בגלל השיכוך האחורי שמותח עוד קצת את השרשרת]
למי שנזהר מרכיבה בסל"ד נמוך מידי הסט הזה זה כדאי כמובן המעביר עם כלוב ארוך 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 02/07/2017 10:11:45
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
 ל 11-50 הפרש של 39 שיניים ומעביר בינוני יכול לטפל עד הפרש של 39.
לפי שימאנו, מעביר אחורי בינוני או ארוך יכול לעבוד עם קסטה 46, לכן SUN מספקים בורג B ארוך כדי להרחיק את הפולי העליון ב 50, ראה סרטון.
B ארוך=מתח קפיץ נוסף שיקצר את חיי המעביר והרחקה של הפולי העליון מהקסטה תגרום להעברה פחות טובה בשאר הגג''שים.

חפש ביוטיוב sunrace 11-50, יש כמה סרטונים.
 

Work Less Ride More
נכתב ב - 02/07/2017 15:50:33
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
ההבדל בין 46 ל50 הוא 3% תוספת כח אני לא יודע אם שווה לעשות מניפולציות כאלו בשביל 3%

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 02/07/2017 23:13:03
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
8% גוטה.

לחופש נולד
נכתב ב - 03/07/2017 07:37:46
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
8.8% גוטה גוטה טעות שלי cool

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 03/07/2017 09:31:39
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
טווח הילוכים ב 1X
50/10=500%
50/11=454%
46/11=418%
42/11=382%
 

Work Less Ride More
נכתב ב - 03/07/2017 09:51:34
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
קסטה 11X46 עם דבל 26X36 נותן 590%

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 03/07/2017 16:46:26
תאריך הצטרפות
11/02/2009
נושאים
6
תגובות
18
הרכבתי קסטה 11-42 Sunrace עובד יפה מאוד