נכתב ב - 10/07/2017 16:06:41
147
1654
השימוש היה בעיקר מנהלי כל יום רכיבה מכרכור לרכבת בבנימינה וגם גיחות לזכרון יעקב ...
( עבדתי שנים במשרדי אדריכלים בהרצליה ובת"א והדרך להגיע זה ברכבת )
התמונה ( מ 2008 הם עומדים בחוץ בקצה המגרש בבית שלי בכרכור )
אופני הכביש ראלי הבסיסיות של שנות ה80 היו בשם ווינר (winner)
זה דגם כבד ואמין , מברזל סוג של סגסוגת מצינורות פשוטים ...
רואים בתמונות את החיבורים בפינות שהיו ללא ריתוך - אלמנט יצוק שהצינור נכנס בחום ובלחץ זה גם יפה וגם חזק .
הקראנק הסטנדרטי היה דאבל קלסי 42 /52 הקסטה הייתה באופנים הבסיסיות 5 גלשיים 14,17,21,26,32
משקל האופנים למידה L כ 13 ק"ג
הגלגלים גודל 27" , צמיגים בערך 25 (החישוק היה מברזל החתך ברוחב 26 מ"מ וגובה 13 מ"מ עם 36 שפיצים )
בשנות ה 80-90 שקלתי הרבה פחות מ 70 ק"ג ...
אבל משקל הכללי של האופנים מעל 20 ק"ג זה היה כולל ,סבל גדול פנסים , תיק גדול עם בגדים וציוד לעבודה .
את קטע הירידה של זכרון יעקב לכיוון בנימינה בלי לפדל האופנים הגעו כמעט ל 70 קמ"ש ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/07/2017 10:56:04
147
1654
זיכרונות נעורים שהגענו מפולניה ישר לכרכור לשכונת הפרסים
ר" ח הנחל שם ריכזו את כל יוצאי אירן פרסים כורדים מאזור סננדג
לכל הגברים היה שפם , ואופנים עם 2 רמות
הדוד הפרסי מצד אשתי עדיין רוכב על אופניים כאלו
התמונה של האופניים רק לצורך המחשה
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/07/2017 22:56:28
9
333
אריה שלום,
לא רק חום ולחץ, גם סגסוגת מתכת לחיבור בין החלקים.
זה סוג של הלחמה - Fillet Brazing
נכתב ב - 12/07/2017 18:24:36
23
352
נכתב ב - 12/07/2017 19:35:04
78
3934
אריה, בהודו עדיין מוכרים אופניים כאלו.
נכתב ב - 12/07/2017 22:15:33
40
3927
ועוד תחת השם HERCULES.
מי שמתגעגע למעצורים עם שטנגות יקבל עודף מ 4200 רופי
נכתב ב - 12/07/2017 23:15:41
147
1654
לנתן הדוד פרסי שלי עדין שומר אמונים לאופני 2 הרמות
אני התקדמתי קצת במגביל וגם אחרי עידן אופני הראלי שלי
מצרף רשימת הדגמים שקניתי עד היום
סוף 2003 תחילת 2004 מרידה 909 שלדת מגנזיום גרופ דורה אייס במקור קראנק דאבל 53/39
בזמנו הם עלו 15000 ₪ זה שווה ערך להיום לערכתי כ 25000 ש"ח
משקל פחות מ 8 ק"ג למידה 53 .
ב 2009 האופנים האלו עלו את מעלה גולני
ב 2010 הוחלף קראנק לטריפל בגלל שהתחלתי לטפס בעיקר קירות תלולים ...
השלדה נשברה באוזן באחד מאתגרי הקירות ב 2013 .
2006 היה מבצע במצמן מאסי וינצרה שלדת אלומיניום אבל הגרופ שימנו 105 ..
קראנק דאבל 53/39 וקסטה 11/23
המשקל המקורי כ 9 ק"ג למידה 53 .
לאופנים האלו יש זכויות עם עלו הרבה עליות באלפים
האופנים האלו מ 2010 לא בשימוש ברכיבה בכביש הם משמשות כאופני טריינר מקובעות .
סוף 2007 סורוולו סוליסט קרבון גלגלי קרבון בורה אולטרה גרופ דורה אייס
קראנק 53/39 עדין בשימוש ( גלגלים מכרתי והחלפתי למביק עלית ) ....
המשקל המקורי 7 ק"ג למידה 53 .
הם עלו הון אני מנוע מלכתוב את המחיר המשפחה מצד אשתי יהרגו אותי אם ידעו את המחיר .
2011 אופני סגל שלדת מגנזיום צבע כחול מטלי - בהתאמה אישית
הרכבה גרופ שמנו 105 במקור קראנק קומפקט 50/34 .
משקל פחות מ 8 ק"ג למידה 53 .
השלדה נשברה טוטלוס ב 2015 בהכנות לאתגר הפלטה בנס הרים .
.
2013 אופני סגל מגנזיום צבע לבן - בהתאמה אישית הרכבה גרופ 105 קראנק דאבל 53/39
האופנים משמשות לכל הטיולים שלי .
משקל כ 8 ק"ג למידה 54 ~.
2015 אופני גינט TCR שלדת אלומיניום כבדה וחזקה גרופ 105 קראנק בודד פלטה 53 אין חיבור כבל למעביר קדמי .
יעוד האופנים היה לאתגר הפלטה על יחס 53/23 טיפוס נס הרים ...
אלו האופנים הכי כבדות משקל כמעט 10 ק"ג ברוטו למידה 53 .
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 13/07/2017 10:52:39
25
1719
אריה,
בער לך להראות לכולם, כמה גדול יש לך, והרסת את השרשור שפתחת. בשביל מה כל הרשימה הזאת, שעשית? אתה מי זה מעניין בכלל....
השרשור נפתח באופני הראלי הישנים שלך. החל להתפתח דיון מעניין על אופניים ישנים. שרשור שונה משרשורי הזבל הרבים, שפותחים כאן כל שני וחמישי. אותי אישית זה מעניין, ויש לי הרבה מה לומר בנושא אופניים ישנים ושיפוצם. סוף סוף נפתח שרשור קצת שונה, אז מיהרת לחרבן גם אותו. לא יזיק, אם תרגיע קצת עם הנארקיסזם שלך. הפעם הגזמת לגמרי. הוצאת ת'חשק להגיב לשרשור הזה.
נכתב ב - 13/07/2017 13:15:39
147
1654
היה שאלה של נתן על מה אני רוכב
נתן הוא רוכב כביש מתחרה והתשובה היתה מיועדת עבורו
זה גם כתבתי בתחילת התגובה על רשימת האופנים שלי
אני פתחתי את השרשור על השימוש שעשיתי באופני ראלי מהשנים 1982-2008
נראה לי הגיוני גם להשלים תשובה לשאלה של נתן כפי שאני הבנתי את השאלה
זה שהגבו לשרשור לגבי האופנים הפרסיות שיש להם שימוש היום בהודו
זה שזה כיון מעניין לדעתך אני כרוכב כביש לא רואה בזה עניין זה מבחנתי רק תוספת .
אני בטבעי רק רוכב כביש וכל מה שאני כותב קשור לאופני כביש ...
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
|