נושא: ספין בייק בנ"צ - חווית שירות מאכזבת או איך תמיד כדאי לבדוק ביקורות גוגל לפני שמגיעים

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 17/08/2017 18:03:36
תאריך הצטרפות
03/10/2011
נושאים
130
תגובות
533
מזדהה עם כל מה שאני קורא עכשיו בביקורות גוגל.. אותה חוויה אחת לאחת..
הגיע הזמן שחנויות ילמדו שאם יתנו שירות גרוע הכל מגיע לאינטרנט וחשוב שאנחנו נקרא ביקורות לפני שנבזבז זמן ועצבים.

"ביקרתי בחנות, קבלתי את השירות הכי גרוע שיכולתי לבקש, יש שני מוכרים אחד נחמד והמבוגר שלא נחמד ומדבר מגעיל. לקחו ממני תשלום גבוה לתיקון פנצ'ר והחליפו גלגל במחיר מאוד יקר..."

"בעל הבית מתנהג באופן מחפיר. אני לקוח קבוע , קניתי 2 זוגות אופנים ותיקונים בלי סוף.בדרך כלל לא ראיתי את בעל הבית.
לאחר אחד התיקונים באופניו של בני האופנים לא היו תקינות. הגעתי לחנות והואשמתי ע“י בעל החנות בניסיון לגנוב אותו כולל צעקות האשמות אישיות. מעולם לא נתקלתי בדבר כזה לא להתקרב לחנות שלו !!!! ראו הוזהרתם."

"חוצפה לתמחר החלפת פנימית אחורית+ג'ל ב 120 ש"ח, כן, גם אם הם חשמליים! לא אמור לעלות יותר מ 40. כשבאתי ושאלתי אותו למה המחיר כל כך גבוה הוא ענה לי "זה מה יש", אז שאלתי אותו, לפחות אתם עושים את זה במקום? (כשהחנות ריקה ואין אף זוג אופניים במעבדה!) הוא אמר לי "מה פתאום, תבואי עוד שעה". פשוט בזיון."

"יקרים מדי! לוקחים חמישים שקל רק בשביל להסתכל על האופניים ועדיף שלא לקנות שם.
הדבר היחיד שהם טורחים להסתכל עליו פעמיים זה הארנק. קצרי רוח בלי סיבה, מזייפים ביקורות וגם בזיוף, הם לא מסוגלים להגיד יותר מדי דברים טובים."

"יקרים, מוכרים חסרי סבלנות, לא ממליץ להתקרב."

"
מחירים בשמיים.
לקחו לי 100 שח עבודה על החלפת כבל הילוכים
מלבד המחיר על הכבל שבו היה כתוב בחשבונית החלפת כבל הילוכים!
חוצפנים ברמות.
שלא תעיזו לדרוך במקום."

"חנות איומה ונוראה! שירות איום! מחירים בשמיים! לא להתקרב!!!"


"יקרים ושירות גרוע..."

 

תרכב כל עוד אתה יכול.
נכתב ב - 17/08/2017 18:17:27
תאריך הצטרפות
30/04/2015
נושאים
28
תגובות
122
חוץ מציטוטים של ביקורות של אחרים, מה רשמת? 
ספר על החוויה האישית שלך ולא מה אחרים אמרו...

לבד, מהר ושקט.
נכתב ב - 17/08/2017 19:04:38
תאריך הצטרפות
22/05/2006
נושאים
35
תגובות
1462
פתח מעל 600 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
חונך
מנסיון אישי, אני יכול להבין את המתלוננים, שרות ברמת עולם שלישי ולכן לא מתקרב לשם, למעט אולי רכישת פנימית, בשעת צרה.
לא ברור איך החנות בכלל מתקיימת, בדר"כ ריקה מקונים

נכתב ב - 18/08/2017 00:31:49
תאריך הצטרפות
03/10/2011
נושאים
130
תגובות
533
S.P כמו שאמרתי אחד לאחד. היחס, התנהגות העסק, היושרה, שירות, מחיר, יחסי אנוש.. לוקים בחסר בלשון המעטה.
בוא נגיד שלדעתי זה לא עסק שבונה על הרבה לקוחות מרוצים שמשלמים מחיר מקובל בשוק, אלא על מעט לקוחות חד-פעמיים שמשלמים מחיר גבוה.
באמת שלא רוצה לפרט יותר מדי, היום עסקים ישר קופצים לתבוע ולאיים (במיוחד הם נראים כאלה)  ולא רוצה להכנס לזה. המלצתי שומר נפשו ירחק. מי שלא מאמין לי מוזמן לבקר ולחוות על בשרו.
 

תרכב כל עוד אתה יכול.
נכתב ב - 18/08/2017 19:37:21
תאריך הצטרפות
30/04/2015
נושאים
28
תגובות
122
רדינג, זה לא עניין של להאמין או לא, אני פשוט חושב שאם אדם מכתיר כותרת של שרות מאכזב אז אני מצפה לשמוע את סיפורו האישי. אני לא משפטן אבל מניח שאם אתה מספר סיפור אמיתי בלי "לכלוכי סרק", אז לא תיתבע, אבל זה אני. בכל מקרה אני לא מאזור נ"צ (מניח שזה קיצור לנס ציונה) ולא מכיר את החנות. לגבי לקרוא ביקורות לפני שאתה ניגש למקום, אתה צודק אבל צריך לזכור שחלק מהביקורות הן לא אובייקטיביות (ממומנות לטובה או מתחרים לרעה). שבת שלום

לבד, מהר ושקט.
נכתב ב - 18/08/2017 20:13:38
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2488
חונך
אני מנס ציונה ואני יכול לאמת מה שנאמר כאן ממקור ראשון.
לפחות לגבי הקטע של בעל בית אנטיפת.

נכתב ב - 21/08/2017 05:46:56
תאריך הצטרפות
30/01/2010
נושאים
45
תגובות
925
פתח מעל 500 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
לא יכול להעיד לגבי מחירים, מקצועיות וכו' כי לא יודע. לא קניתי שם מעולם ופעם אחרונה שנכנסתי הייתה אולי לפני 7 שנים.
דבר אחד כן יודע, הבעלים אכן אנטיפת.
גם אם הוא מקצועי ובאמת מבין באופניים (הוא גם רוכב בעצמו ורכבנו ביחד מספר פעמים בעבר הרחוק) הדרך שבה הוא מעביר לך את המסר היא שאתה (כלומר הלקוח) מטומטם, לא מבין כלום, סתם מבלבל לו במוח וכו' (הבנתם את הרעיון, לא ??).
לגבי הבן, מעולם לא פגשתי בו אבל לפי מה ששמעתי הוא דווקא כן נחמד ושירותי.
לא יודע אם החנות כרגע מצליחה או לא, דבר אחד בטוח שהייתה יכולה להצליח יותר אם היה שינוי בגישה.
חבל indecision