נכתב ב - 24/08/2017 13:30:16
52
298
שלום,
לפני קניה של חומר אטימה לגלגלי "29.
אתמול בסיום הרכיבה הבחנתי בקוץ "נינגה" תקוע לי בגלגל קדמי. הגלגלים הם טיובלס. בבית שלפתי אותו, הנזק שתי דקירות סיכה בצמיג ששחררו את כל האויר. התברר לי שחומר האטימה כבר לא קיים (מילאתי לפני כשנה וחצי).
מתכונן לפרק את הוונטיל למלא בקבוקון חומר חדש ולנפח בתקווה שיאטום. אשמח להמלצה של איזה חומר לקנות ואיפה. כזה שיעשה את העבודה הכי טוב.
תודה
נכתב ב - 24/08/2017 13:48:55
55
5427
ג'ו הרגיל- לא הECO
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 24/08/2017 14:04:27
52
298
אדי תודה,
מה זה ג'ו הרגיל? הלבן? איזה נפח חומר אני צריך? (גלגלי "29)?
יש עוד אלט' לג'ו? היה לי פעם בפנימיות ולא עבד.
נכתב ב - 24/08/2017 22:16:58
40
3927
אדי, למה לא הeco?
ולגבי המילוי, הרבה יותר קל ויעיל וגם בריא לונטיל להפריד קצת את הצמיג מהגלגל ולמזוג את החומר ישר פנימה
נכתב ב - 24/08/2017 23:47:48
295
3812
ממליץ על ג'יפה של בונטרגר.
א. לא מוציאים קוצים אף פעם עד סוף חיי הצמיג. (יש לי כזה עם 9000ק"מ)
ב. מילוי חומר- מפרקים את החלק החיצוני המתפרק של הוונטיל, ועם בקבוקון שופכים 100 מילי.
* בגלל שהוצאת את הנינג'ה, קיימת אפשרות שתהיה חייב תולעת.
נכתב ב - 25/08/2017 09:19:26
52
298
הייתי חייב. הנינגה הרעיש והפריע בעין. בד"כ תופס אותן מיד לפי הרעש בגלגול ושולף אותן כאשר הן לא תקועות עד הסוף. גם חומר המילוי עושה את שלו ואוטם במיידי. את זאת גיליתי בבית והחומר כבר יבש. בכל מקרה ניקוב הצמיג הוא כמו הכשת נחש, כשתי סיכות. מקווה שהחומר יאטום את החורים.
נכתב ב - 25/08/2017 10:26:42
55
5427
נעם, כך התרשמתי מנסיון אישי ושל אחרים, נראה הרבה פחות יעיל
מוטי, אני משתמש ב150-170 מ״ל לצמיג
http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 26/08/2017 17:27:16
52
298
כמה תובנות בעקבות הטיפול. השתמשתי בג'ו הרגיל, בקבוקון של 125 מ"ל לכל גלגל.
לא נגעתי באיטום ההקפי. פרקתי את ליבת הוונטיל, מילאתי בחומר וניפחתי. בעיה בלתי צפויה שניתקלתי הייתה של הזלפת החומר לצמיג, קלטתי שחור הפיה וחור הוונטיל נסתמו מהחומר (כמו פעולתו בתוך הצמיג). יש לוודא מידי לחיצה שתיים שחור הוונטיל וחור פיית הבקבוקון פתוחים. הכנסתי (בזהירות) שפיץ ישן לתוך פיית הוונטיל ולחור הבקבוקון ממנו יוצא החומר לפתוח מידי פעם את המעבר. החומר, שהוא למעשה סוג של דבק סמיך, עובד וסותם שניהם ולא מאפשר את המשך הזלפתו אל תוך הצמיג. בסיום, עבד מצויין. סתם את ניקובי הנינגה מיידית.
אדי תודה. פגעת בול.
נכתב ב - 26/08/2017 18:38:04
50
1735
stans בבקבוק של 1 ליטר
ולנער טוב את הבקבוק לפני השימוש!
https://www.notubes.com/stan-s-tire-sealant-quart
נכתב ב - 27/08/2017 15:40:53
428
11304
להקטין את הסיכון שהג'יפה תסתום את הוונטיל מומלץ לאכסן את האופניים כשהוונטילים בחצי התחתון של
הגלגל אבל לא ממש למטה [בשעה שש] כך ששאריות הג'יפה ינזלו בתום הרכיבה מתוך הוונטילים לחלל הגלגל .
בפעם האחרונה שקניתי 1 ליטר חמר של סטנס [המומלץ] זה הספיק ליותר מידי זמן והמנה האחרונה כבר היתה מקולקלת
אז אם יש לך רק זוג אופניים אחד מספיק לרכוש חצי ליטר את המנה או שתים האחרונות ממליץ לאכסן בבקבוקון קטן ולאטום היטב
עם מינימום אוויר .
"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 27/08/2017 16:48:01
45
586
הכי קל למלא גיפה בגלגלים עם וינטיל צרפתי, עם מזרק גדול אותו ניתן לקנות בכל בית מרקחת.
פשוט ממלאים 125CC ג'יפה בצלוחית פלסטיק קטנה,
לאחר פירוק ראש הוינטיל, ממלאים כל פעם את המזרק ומזרקים לתוך הגלגל (חוזרים על הפעולה מספר פעמים בהתאם לגודל המזרק).
כל התהליך לוקח כ-5 דקות.
|