נושא: חומר איטום לטיובלס

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 24/08/2017 13:30:16
תאריך הצטרפות
31/10/2009
נושאים
52
תגובות
298
שלום,
לפני קניה של חומר אטימה לגלגלי "29.
אתמול בסיום הרכיבה הבחנתי בקוץ "נינגה" תקוע לי בגלגל קדמי. הגלגלים הם טיובלס. בבית שלפתי אותו, הנזק שתי דקירות סיכה בצמיג ששחררו את כל האויר. התברר לי שחומר האטימה כבר לא קיים (מילאתי לפני כשנה וחצי).
מתכונן לפרק את הוונטיל למלא בקבוקון חומר חדש ולנפח בתקווה שיאטום. אשמח להמלצה של איזה חומר לקנות ואיפה. כזה שיעשה את העבודה הכי טוב.
תודה
  

אופניים, חיים בתוך חיים.
נכתב ב - 24/08/2017 13:48:55
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
ג'ו הרגיל- לא הECO

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 24/08/2017 14:04:27
תאריך הצטרפות
31/10/2009
נושאים
52
תגובות
298
אדי תודה,
מה זה ג'ו הרגיל? הלבן? איזה נפח חומר אני צריך? (גלגלי "29)?
יש עוד אלט' לג'ו? היה לי פעם בפנימיות ולא עבד.

אופניים, חיים בתוך חיים.
נכתב ב - 24/08/2017 22:16:58
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
אדי, למה לא הeco?
ולגבי המילוי, הרבה יותר קל ויעיל וגם בריא לונטיל להפריד קצת את הצמיג מהגלגל ולמזוג את החומר ישר פנימה

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 24/08/2017 23:47:48
תאריך הצטרפות
02/03/2013
נושאים
295
תגובות
3812
ממליץ על ג'יפה של בונטרגר.
א. לא מוציאים קוצים אף פעם עד סוף חיי הצמיג. (יש לי כזה עם 9000ק"מ)
ב. מילוי חומר- מפרקים את החלק החיצוני המתפרק של הוונטיל, ועם בקבוקון שופכים 100 מילי.
* בגלל שהוצאת את הנינג'ה, קיימת אפשרות שתהיה חייב תולעת.

נכתב ב - 25/08/2017 09:19:26
תאריך הצטרפות
31/10/2009
נושאים
52
תגובות
298
הייתי חייב. הנינגה הרעיש והפריע בעין. בד"כ תופס אותן מיד לפי הרעש בגלגול ושולף אותן כאשר הן לא תקועות עד הסוף. גם חומר המילוי עושה את שלו ואוטם במיידי. את זאת גיליתי בבית והחומר כבר יבש. בכל מקרה ניקוב הצמיג הוא כמו הכשת נחש, כשתי סיכות. מקווה שהחומר יאטום את החורים.

אופניים, חיים בתוך חיים.
נכתב ב - 25/08/2017 10:26:42
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
נעם, כך התרשמתי מנסיון אישי ושל אחרים, נראה הרבה פחות יעיל
מוטי, אני משתמש ב150-170 מ״ל לצמיג

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 26/08/2017 17:27:16
תאריך הצטרפות
31/10/2009
נושאים
52
תגובות
298
כמה תובנות בעקבות הטיפול. השתמשתי בג'ו הרגיל, בקבוקון של 125 מ"ל לכל גלגל.
לא נגעתי באיטום ההקפי. פרקתי את ליבת הוונטיל, מילאתי בחומר וניפחתי. בעיה בלתי צפויה שניתקלתי הייתה של הזלפת החומר לצמיג, קלטתי שחור הפיה וחור הוונטיל נסתמו מהחומר (כמו פעולתו בתוך הצמיג). יש לוודא מידי לחיצה שתיים שחור הוונטיל וחור פיית הבקבוקון פתוחים. הכנסתי (בזהירות) שפיץ ישן לתוך פיית הוונטיל ולחור הבקבוקון ממנו יוצא החומר לפתוח מידי פעם את המעבר. החומר, שהוא למעשה סוג של דבק סמיך, עובד וסותם שניהם ולא מאפשר את המשך הזלפתו אל תוך הצמיג. בסיום, עבד מצויין. סתם את ניקובי הנינגה מיידית.
אדי תודה. פגעת בול. 

אופניים, חיים בתוך חיים.
נכתב ב - 26/08/2017 18:38:04
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
stans בבקבוק של 1 ליטר
ולנער טוב את הבקבוק לפני השימוש!

 
https://www.notubes.com/stan-s-tire-sealant-quart

Work Less Ride More
נכתב ב - 27/08/2017 15:40:53
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
להקטין את הסיכון שהג'יפה תסתום את הוונטיל מומלץ לאכסן את האופניים כשהוונטילים בחצי התחתון של
הגלגל אבל לא ממש למטה [בשעה שש] כך ששאריות הג'יפה ינזלו בתום הרכיבה מתוך הוונטילים לחלל הגלגל .
בפעם האחרונה שקניתי 1 ליטר חמר של סטנס [המומלץ] זה הספיק ליותר מידי זמן והמנה האחרונה כבר היתה מקולקלת 
אז אם יש לך רק זוג אופניים אחד מספיק לרכוש חצי ליטר את המנה או שתים האחרונות ממליץ לאכסן בבקבוקון קטן ולאטום היטב 
עם מינימום אוויר .

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 27/08/2017 16:48:01
תאריך הצטרפות
24/06/2008
נושאים
45
תגובות
586
פתח מעל 50 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
הכי קל למלא גיפה בגלגלים עם וינטיל צרפתי, עם מזרק גדול אותו ניתן לקנות בכל בית מרקחת.
פשוט ממלאים 125CC ג'יפה בצלוחית פלסטיק קטנה,
לאחר פירוק ראש הוינטיל, ממלאים כל פעם את המזרק ומזרקים לתוך הגלגל (חוזרים על הפעולה מספר פעמים בהתאם לגודל המזרק).
כל התהליך לוקח כ-5 דקות.