167
1836
הי מיכאל,
אנחנו מאוד משקיעים בתמיכה שלנו במייל support@trailze.com שעונה על כל בעיה בתוך עד 24 שעות ולרוב תוך דקות.
אתה מוזמן לפנות ולקבל עזרה. על מנת שכולם יחכימו במקרה הזה - אם לא היתה קליטה סלולרית, יתכן והפרסום בפייסבוק לא קרה. כדאי לחכות קצת לפני שיוצאים מהאפליקציה. במצב עכשיו - אם תפתח אותה באזור עם קליטה סביר שזה יסתדר.
בכל מקרה אני לא מבקר כאן בפורום לעיתים תכופות ובטח לא מעוניין לפתוח כאן שרשור תמיכה. בכל בעיה, פנו למייל שצוין כאן למעלה ותקבלו מענה ענייני ומהיר.
בברכה
רונן ביתן
מנכ"ל
Trailze
Aut viam inveniam aut faciam