נושא: שינוי במערכת הילוכים 2X10

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 19/09/2017 19:35:09
תאריך הצטרפות
18/02/2005
נושאים
48
תגובות
67
יש אצלי מערכת 2X10
מעוניין לקבל טווח מוגדל בנסיעה שטוחה, בלי לפגוע בעליות וכל זה בעלות שינוי נמוכה.

חשבתי לשנות -
קיים   2 (22,36) / 10 (11-36t)
חושב להחליף ל-    2 (22,38) / 10 (11-36t)
האם זה אפשרי? האם העלות באמת נמוכה?
צריך להחליף גם שרשרת?

האם אפשרי ועדיף, במקום, להחליף קסטה  11t (אולי 10-42t) ?

נכתב ב - 19/09/2017 23:40:45
תאריך הצטרפות
18/07/2012
נושאים
11
תגובות
82
חונך
מה שאתה רוצה בעצם זה להחליף את הגלגל הגדול 38 באחד קטן יותר 36.אין בעיה אפשרי .רק שהגלגל החדש יהיה זהה לישן במרחק ומספר הברגים ובעל אותו  OFFSET.

נכתב ב - 20/09/2017 08:17:27
תאריך הצטרפות
01/09/2008
נושאים
40
תגובות
3927
מעל 5000 ק'מ בגרופי
לפחות אצל שימאנו הגלגש"ם באים בזוגות ולא אמורים לערבב כדי לא לפגוע בפעולה של המעביר הקדמי,
יש אפילו 2 טיפוסי גלגשים של 38 שיניים - אחד שנועד לעבוד עם גלגש של 24 ואחד אחר שמתאים ל26.
אין לי מושג מה באמת קורה אם מערבבים בניגוד להמלצה שלהם.
בכל מקרה הקומבינציות הקיימות הן: 22-36,24-38,26-38,28-40

דבר טוב לא מחליפים
נכתב ב - 20/09/2017 15:03:40
תאריך הצטרפות
24/05/2015
נושאים
15
תגובות
41
מעל 5000 ק'מ בגרופי
חונך
אין לך שום בעיה להרכיב גגש 38 שיניים. 

נכתב ב - 20/09/2017 18:04:17
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
שימנו ממליצים על הפרש מקסימלי של 14 שיניים בין הפלטות, כאן יהיה הפרש של 16.
יתכן ובהצלבה קטן עם קטן השרשרת תגע במעביר, בנוסף ההחלפה בין הפלטות לא יהיה חלק ונח עפ התכנון של שימנו.
אם כל זאת, העסק יעבוד.

לחופש נולד
נכתב ב - 21/09/2017 21:25:38
תאריך הצטרפות
18/02/2005
נושאים
48
תגובות
67
מה דעתכם על -
להשאיר פלטות 22,36 
ובמקום, להחליף קסטה ל-  11t (אולי 10-42t).  האם אפשרי ועדיף?
האם צריך, אז, גם להחליף שרשרת?

נכתב ב - 22/09/2017 07:45:36
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
לגג''ש 10 בקסטה צריך hub ייעודי של סראם בתקן XD, כנראה שאתה לא יכול 10-42.
קסטה של 11 הילוכים לא תעבוד עם מעביר 10.
כשמבצעים שינוי בגג''ש גדול בקסטה או פלטות קדמיות תמיד נדרש לבדוק או לשנות אורך שרשרת.

Work Less Ride More