כל מה שניתן לדעת על פירוק ליבת ונטיל (יש כלים שונים בשוק, וניתן אפילו בזהירות עם פלייר אף):
https://youtu.be/91dmMH5okm0
אם הפנימית עם חומר אז כמעט בטוח (אם לא ממש בטוח...) שניתן לפרק את הליבה. כך החדיר היצרן את החומר פנימה מלכתחילה, וכך מוסיפים מידי פעם חומר כשצריך.
אם זה מורכב עבורך, פשוט תחליף לפנימית חדשה כפי שנאמר.
אגב, יש אפשרות שלא הונטיל עצמו סתום, אלא שנוצר "פקק" בתוך הצמיג עצמו (מתחת לונטיל כנראה) כתוצאה מהתגבשות חומר האטימה. גם כאן - הגיעה העת לפנימית חדשה.
בניגוד לידידי צביקה, איני חסיד (בלשון ההמעטה) של קידוח החישוק והחלפת החור לשרידר (לכך הוא התכוון, אם כי כתב בטעות פרסטה). זו עצת אחיתופל בעיקר למי שמלכתחילה התקשה בפירוק של ליבת ונטיל....
Tell people an invisible man in the sky created all things, they believe you.
Tell them what you've painted is wet, they have to touch it to believe.