נושא: צמיג לא מתנפח... עזרה

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 04/11/2017 11:20:33
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
צמיג עם פנימית ג'ו ונטיל צרפתי.

ניסיתי לנפח (עם משאבת רצפה חזקה) אבל האוויר לא נכנס. ניסיתי להוציא אוויר - לא יוצא.
כנראה שהחומר סתם את הבונטיל לכניסת/יציאת אוויר. 

יש למישהו רעיון מה לעשות ???
 

נכתב ב - 04/11/2017 11:53:48
תאריך הצטרפות
10/04/2011
נושאים
99
תגובות
1288
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
מפרקים את הליבה ודוחפים אל תוך החור קיסם על מנת לפתוח אותו, כמו כן
תוודא ששני חלקי ליבת הונטיל משוחררים ולא דבוקים אחד לשני.

.
נכתב ב - 04/11/2017 12:52:33
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
תודה רחי. אבל מה זה הליבה? אני לא חושב שיש משהו שאפשר לפרק...
הונטיל הוא יחידה אחת. יש רק את הקצה של הונטיל שמתברג פנימה והחוצה כדי לנפח אויר. וזהו.

נכתב ב - 04/11/2017 15:21:42
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
בפנימיות פרסטה זולות הוונטיל לא מתפרק
על כן יש להחליפן וגם אם יש לך וונטיל מתפרק טיפול כזה ככל הנראה לא יחזיק הרבה זמן .
ברגע שמתחילה התגבשות חמר בוונטיל התהליך הזה ממשיך
לדעתי זה מתחיל כשהוונטיל דולף והחמר עושה את העבודה שלה הוא נועד ... לפח או טיובלס


"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 21/11/2017 22:30:54
תאריך הצטרפות
14/05/2010
נושאים
24
תגובות
166
אפשר להחליף ליבה. עולה 6 ש"ח במידה וזה מתפרק. צריך להיית תבריג פנימי, עם שני צדדים שטוחים, לא בעיה לזהות. אם אין ונטיל מתפרק, תחליף את הפנימית, או שדרג לטיובלס.

אין עוד מלבדו.
נכתב ב - 09/04/2018 22:56:51
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
הבעיה חזרה שוב... פשוט לא מצליח לנפח. הג'יפה סתמה את הונטיל (פנימית ג'ו עם חומר, ונטיל צרפתי)

להחליף לטיובלס פחות פרקטי כי הצמיג אינו צמיג טיובלס ולא רוצה להיכנס להוצאה של החלפת זוג צמיגים, מה גם שמדובר באופניים פשוטים שברוב הזמן רוכבים עליהם בעיר ולעיתים רחוקות קצת בשבילי הירקון עד לנמל ת"א. 

ניסיתי לנפח עם משאבת ריצפה וזה כאמור - לא הולך.
שווה לנסות בתחנת דלק? האם הלחץ אויר שם יותר חזק מהמשאבה? או שאולי חזק מידי ועלול להזיק לצמיג?

מישהו יודע האם ליבת הונטיל בפנימיות של ג'ו מתפרקת? 

תודה!!!


 

נכתב ב - 10/04/2018 07:31:08
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
קודם כל העיקר הבריאות , אבל במצבך צריך לעשות ניתוח לב פתוח להחלפת מסתמים 
ז"א הסבה לוונטיל פרסטה\גרמני במקרה הזה המסתם לא של חזיר אבל זה בסדר 
זרוק את הפנימית ותגדיל את חור הוונטיל לפרסטה נקה את השבבים והגרדים והתקן פנימית 
במקרה הזה אין צורך בשיקום צא ורכב [דרך אגב אפשר טיובלס גם על צמיגים רגילים ומשומשים]

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 10/04/2018 07:54:55
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
פרק את הליבה של הוונטיל , נקה ותחזיר חזרה או שתרכיב חדש...

נכתב ב - 11/04/2018 06:59:23
תאריך הצטרפות
02/08/2007
נושאים
16
תגובות
333
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
כל מה שניתן לדעת על פירוק ליבת ונטיל (יש כלים שונים בשוק, וניתן אפילו בזהירות עם פלייר אף):
https://youtu.be/91dmMH5okm0

אם הפנימית עם חומר אז כמעט בטוח (אם לא ממש בטוח...) שניתן לפרק את הליבה. כך החדיר היצרן את החומר פנימה מלכתחילה, וכך מוסיפים מידי פעם חומר כשצריך.
אם זה מורכב עבורך, פשוט תחליף לפנימית חדשה כפי שנאמר.

אגב, יש אפשרות שלא הונטיל עצמו סתום, אלא שנוצר "פקק" בתוך הצמיג עצמו (מתחת לונטיל כנראה) כתוצאה מהתגבשות חומר האטימה. גם כאן - הגיעה העת לפנימית חדשה.

בניגוד לידידי צביקה, איני חסיד (בלשון ההמעטה) של קידוח החישוק והחלפת החור לשרידר (לכך הוא התכוון, אם כי כתב בטעות פרסטה). זו עצת אחיתופל בעיקר למי שמלכתחילה התקשה בפירוק של ליבת ונטיל.... wink

Tell people an invisible man in the sky created all things, they believe you. Tell them what you've painted is wet, they have to touch it to believe.