נושא: טיובלס וג'יפה

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 04/11/2017 19:36:54
תאריך הצטרפות
28/06/2016
נושאים
4
תגובות
5
הי,
1) כל כמה זמן מחדשים ג'יפה בצמיג טיובלס (במהלך תירון פנצ'ר ראיתי ששלי התייבשה לגמרי)?
2) כשמוסיפים ג'יפה חדשה, הישנה שהתייבשה נשארת בפנים או שמנקים (הבנתי שמכניסים דרך הונטיל ככה שאי אפשר לנקות)? האם מצטברות שאריות אחרי מספר הוספות?
3) כאשר משתמשים בותלעת, כל החלק שנמצא בצד החיצוני, פשוט נחתך מהחיכוך במהלך הרכיבה ולמעשה התולעת בקושי נראית על מישור הצמיג?
תודה,
ברק

נכתב ב - 05/11/2017 07:37:27
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
לאחר החדרת התולעת מומלץ לחתוך את השארית ולהשאיר 5-8 מ"מ 
תוספת חמר אני מוסיף רק שהחמר בפנים מתמעט או שפנצ'רים קטנים כבר לא נאטמים 
בשביל לנחש אם נגמר החמר , תפרק את הגלגל ותניח אותו אנך לכמה זמן תנער את הגלגל
למטה במקום שבו אמור להצטבר החומר וכך תוכל לשמוע את שיכשוך החמר ולהוסיף בהתאם.
לדעתי כל עוד הצמיג אטום לא כדאי לפרק אותו רק בכדי לבדוק אם יש התגבשות חמר 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 05/11/2017 09:24:20
תאריך הצטרפות
28/06/2016
נושאים
4
תגובות
5
תודה,
בכל אופן השארתי לתולעת ספייר של 5 ממ אבל אחרי נסיעת בשטח כל מה שבלט למעשה נחתך, רואים את קצה התולעת אבל היא בגובה פני הצמיג. זה תקין?

נכתב ב - 05/11/2017 09:51:29
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כמו חדש yes

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .