נושא: שדרוג מערכת הילוכים

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 15/11/2017 22:01:13
תאריך הצטרפות
27/10/2017
נושאים
3
תגובות
0
שלום לכולם אני רוכב על ספאישלאייז סטמפג׳מפר שנת 2006 הלכו לי שתי הפלטות (32 ו- 44) צריך להחליף גם את הקסטה (9) ושרשרת רוצים ממני קרוב ל 1000 שח השאלה שלי האם במחיר הזה כבר לא כדאי לי להזמין מחול קיט ולשדרג או לחדש את כל המערכת ואם כן איזה דגם כדאי לי האם כמו שהולך היום פלטה אחת רק מקדימה ו 11 מאחור תודה מראש מצרף גם תמונה למה יש לי היום

נכתב ב - 15/11/2017 22:24:16
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
הרכיבים ברמת Deor עולים בארץ פחות מ 500 שח.

לחופש נולד
נכתב ב - 16/11/2017 10:54:57
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
שיפטר 11 XT
מעביר 11 XT
קסטה 11-46 SUNRACE
גג''ש 
תוודא את קוטר מעגל החלוקה של הקראנק שלך bolt circle diameter 
קישור לרכיבים, תשווה מחירים באתרים אחרים, בסביבות 200 דולר למערכת

Work Less Ride More
נכתב ב - 16/11/2017 13:10:04
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אין צורך לנהות אחרי טראנדים ולזרוק כספים.
עלות כל השיפוץ סביב 200 ש"ח, ויש לך מערכת מתפקדת לשנים רבות.
שרשרת סראם 951 תשע גלגשים. אין שרשרת יותר טובה ממנה בייקום כולו. 77 שח
קסטה שימנו אורגינל 11-34 או  12-36 88 שח
שתי פלטות מעולות, שבחיים לא יישברו ולא יתעקמו (מפלדה)..55 שח יחד
כל זה יחד במחיר של 220 ש"ח כולל משלוח לחלקים מאוד איכותיים!!!


 

נכתב ב - 16/11/2017 17:24:48
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
לאופנוחן
במצב הזה וגם בכמה דוגמאות נוספות אתה כנראה אולי צודק  
בסיטואציה של  החלפה כתוצאה מפגם  במערכת ישנה באופנים ישנות
יש לקחת בחשבון  אם כדאי לבצע שדרוג משמעותי  משקולי מחיר  ואמינות ...

אבל אצלך בכל מצב לא צריך לשדרג  באופן גורף  מבחינה אידיאולוגית 
כפי שאתה כותב בתגובה "לא  לנהות אחרי טראנדים " וגם בפוסטים אחרים יש לך התנגדות לשדרוג ...
אתה מסרב לאורך השנים לקבל את התפתחות הטכנולוגיה  בגרופ אופני השטח ....

היום עברו כמעט כולם לפלטה אחת בקראנק ולקסטה גדולה מאוד מאחור .
הטכנולוגיה הישנה קראנק טריפל  עם קסטות קטנות  נגמרה מזמן ...
אפילו על קראק דאבל קפצו  אופנים עם טריפל  זה ישן נושן  ונמכר רק  כאופני בסיס ...

בארץ סטטיסטית אם תבדוק בכל החנויות ואתרי המכירה ברשת במכירה בארץ 
כמעט כול אופני השטח החדשים שנמכרים היום עם פלטה אחת וקסטה גדולה מאחור ...
זה לא טראנד או אופנה מתחלפת
זה טכנולוגיה אחרת  שאין מעביר קדמי לפשט את תהליך החלפת ההילוכים .


לאופנוחן אני מקווה שלא תחשוב שאני נגדך בגלל הערות שלך לאחד הפוסטים שלי
זה דעתי בנושא 
נימקתי את הטעונים מספיק ברור גם בעברית הקלוקלת שלי ...

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 16/11/2017 22:01:10
תאריך הצטרפות
13/11/2008
נושאים
9
תגובות
4
קודם כל תודה לכל המגיבים אתם אחלה חברה....
בהמשך לפוסט משתף אתכם בערעורי
1. היום בגיל 49 כבר לא רוכב שטח כמעט אלה שבילים חשבתי לעבור לז"ק גם בשביל השדרוג לאופניים חדשות..... אבל ממש לא אהבתי
2. משם כבר אמרתי אם אני נשאר עם שלי שהם סך הכל במצב טוב אולי כדאי לשדרג אותם, השאלה שלי האם יש הבדל ברכיבה בין פלטה אחת ל 3 (אני אחד שאוהב חידושים)אבל אוהב גם שיש לזה ערך מוסף.
3. דבר אחד שלא הבנתי במידה ואני מחליט רק לתקן איך אני יודע שאני קונה את הפלטות הנכונות כרגע יש לי 22 32 44 על ה 32 חרוט 32-v7-2000 ועל ה -44 זה V4 על ה 22 זה V3 ובכל זאת האם כבר להחליף שלטש פלטות וזהו.
ותודה שוב לכולם

נכתב ב - 16/11/2017 22:55:05
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
הפלטות, שרשמתי לך מתאימות.