נושא: מתלבט בין 2 צמיגי 29

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 24/11/2017 12:13:42
תאריך הצטרפות
04/08/2013
נושאים
46
תגובות
164
מישהו יודע מה עדיף לגלגל קדמי 29 לאופני שטח (בעיקר xc) מבין ה 2 הבאים?
שניהם מקסיס ארדנט  2.25
1. Kevlar LUST Tubeless 
2. TR EXO

נכתב ב - 24/11/2017 18:12:06
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
צורת הסוליה , שפת הצמיג והתבליט זהים בשניהם !
LUST טיובלס, יותר כבד,  בדופן שכבת  גומי עבה יותר שמונעת בריחת אוויר גם ללא חומר אטימה במידה ואין פנצ'ר.
TR EXO טיובלס ready עם שכבת הגנה נוספת נגד פנצ'רים EXO, יותר קל בכמעט 100 גרם מסה מתגלגלת,  מחויב להשתמש בחומר אטימה. הדור החדש של צמיגי הטיובלס.

לך על אופציה 2 כי ממילא אתה מוסיף חומר. 
 

Work Less Ride More
נכתב ב - 25/11/2017 01:52:10
תאריך הצטרפות
04/08/2013
נושאים
46
תגובות
164
תודה. 
עוד שאלה קטנה.
יכול להיות שלשימוש שציינתי עדיף אולי את הצמיג הבא?
מקסיס קרוסמרק 29 2.1 EXO .

או שזה לא ממש משנה?

נכתב ב - 25/11/2017 08:47:53
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מומלץ שצמיג קדמי יהיה עם קצת יותר אחיזה מהצמיג האחורי ולא פחות עבה ממנו 
כך שזה תלוי גם מה יש לך מאחור 
בכללי הקרוסמרק מצטיין כצמיג אחורי מהיר מצטיין בהישרדות אבל לא עם אחיזה מצטיינת 
אם לא אכפת לך לשלם יותר אז הארדנט רייס EXO יגשר בין הארדנט הרגיל לקרוסמרק
וללא פגיעה משמעותית באחיזה הנחוצה בקדמי 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 25/11/2017 12:05:48
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
תחפש צמיג TR + EXO, ה EXO בלבד לא מתאים לטיובלס.
רכבתי עד לא מזמן על קרוס 2.1 באחורי וארדנט 2.25 בקדמי, הקרוס מהיר ומעולה כאחורי אבל בזהירות בסיבובים עם דרדרת של אבנים קטנות על אדמה קשה. שהקרוס גמר את חייו אחרי הרבה מאוד קמ החלפתי באחורי לאיגניטור 2.1, מהיר ואוחז יותר טוב מהקרוס, חבל שלא זמין בארץ כל הזמן. חושב לשים איגניטור בקדמי שהארדנט יגמור את חייו.

Work Less Ride More
נכתב ב - 26/11/2017 19:28:57
תאריך הצטרפות
13/02/2009
נושאים
31
תגובות
698
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
חונך
אהלן דודי
כמה טיפים על צמיגים
סגנון הרכיבה שלך קובע איזה צמיג תרכוש 
סביר מאוד להניח שתחווה כמה צמיגים ותעבור אבולוציות התפתחותיות 
השונות מדעתם של היועצים למיניהם כולל אותי :)
אם אתה משלב ברכיבות שלך רכיבה טכנית לייט המקסיס ארדנט שציינת יספיק לך.
לגבי הסוג, אני חולק על חבריי הטיובלס עדיף ברמת הגמישות, האחיזה והחוזק.
קדמי זה אחיזה וחוזק.
אם סגנון הרכיבה שלך יותר אגרסיבי קח את המקסיס מיניון TR או 2.25  2.3 יש לו אחיזה נפלאה
לא תתאכזב מכיר אותו מהגלגל הקדמי שלי.
לגבי צמיג אחורי - מקסיס קרוסמרק LUST מעולה
חשוב - הצמיגים שציינתי בעלי עמידות גבוהה ביותר בכל שביל ושעל
בהצלחה
תיהנה  

כבד ואהוב את הזולת וחיה את היום כאילו אין מחר!!
נכתב ב - 27/11/2017 08:19:19
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
LUST   TR    EXO , הסבר לכל המונחים:http://www.maxxis.com/other-bicycle-information/bicycle-technology/advance-tire-construction
בעידן ה TR אין סיבה להשתמש ב LUST אם במילא מוסיפים חומר:
Maxxis Tubeless Ready (TR) tires provide the benefits of a UST tubeless tire without the weight penalty

 

Work Less Ride More
נכתב ב - 27/11/2017 21:34:22
תאריך הצטרפות
04/08/2013
נושאים
46
תגובות
164
תודה.
באופני ה29 אני רוכב xc בד"כ אז אני נראה לי שהארדנט יספיק.

בנוסף,  יש לי אופני ש"מ 27.5 שאתם אני רוכב בסגנון  קצת יותר טכני ואגריסיבי.
האופניים הגיעו במקור עם צמיגי 2.35 (schwalbe nobby nic) אני צריך להתחיל לחפש גם להם צמיג קדמי .
אם אני רוצה לשים ארדנט מקדימה (אני אבדוק גם את האופציה למיניון) עדיף לקחת צמיג בעובי 2.25 או 2.4? או שזה לא משנה?