שיפוץ אופניים ישנים.... טוב אז ראשית הם לא כל כך ישנים. 2005 אלו אופניים מודרניים לחלוטין, ולא באמת ישנים.
כעת לעניין:
ניתן בסכום של כ-500 שקל לסגור את כל השיפוץ של האופניים. וזאת כאשר אתה תלוי בעצמך בלבד.
לבולם מאחורה בורח אוויר מאחת משתי סיבות: 1. הטבעות האוטמות O-RING שחוקות. יש לפוקס קיט עם כל הטבעות ובקבוקון סיכה, כדי לסדר את נושא האוויר. בנוסף יש להם גם קיט של דליפת שמן, וזה קיט נפרד. אז אני מניח שאתה צריך רק את קיט האוויר. ניתן לקנות בהרבה אתרי אינטרנט, וזה עולה 60-70 ש"ח פלוס מינוס. לדוגמה
כאן ואפילו
פה. אלו קיטים אורגינליים, שמגיעים מהחברה עצמה. 2. הבעיה השנייה, שהתוצאה שלה בריחת אוויר, זה שריטה בבוכנה. במקרה כזה, הטבעת לא יכולה לאטום והאוויר תמיד יברח. ואז צריך להחליף את הבוכנה. במקרה כזה, לא לגעת יותר בבולם, ולקנות חדש. היום יש בולמים נהדרים הכי מודרנים תוצרת טאיוואן ב-100 דולר. אם תלך להחליף את הבוכנה אצל מישהו בארץ, ישלקו ממך לפחות 500 ש"ח, המנוולים. לכן תקנה חדש וזהו.
לגבי גלגלים: הכי טוב לקנות שני גלגלים ולא אחד, מכיון שההבדל בין שני גלגלים לאחד הוא אולי 20 דולר. והסיבה: המשלוח בדואר לגלגל אחד או שניים זה אותו כסף. הנה יש לך כאן
גלגל 26 רוחב 19 ממ במגוון צבעים נאבות משובחות עם מיסבים סגורים (4 מאחורה 2 מקדימה). 19 ממ רוחב חישוק מספק עבור 26 אינטש, אבל לא מספק עבור 29 אינטש, שם צריך לפחות 21 ממ רוחב. ועדיפות ל-23 ממ. אם אתה במשקל סביר
כשמונים קילו +-, אז 19 ממ על 26 אינטש זה בסדר גמור. אם אתה במשקל כבד 100 קילו או יותר, אז זה בהחלט לא מספק. מעבר לזה שמדובר ב-32 שפיצים אז זה בהחלט מספק. אני אישית לא נוגע (אפילו עם מקל) בגלגלים עם 28 או 24 שפיצים.
נ.ב יש הדרכה מפורטת ביוטיב במספר סרטונים, כיצד לפרק את הפוקס, כדי להחליף את האטמים.
נ.ב 2 אם יש לך קצת ידיים טובות, אתה לא צריך שום חנות. תעשה הכל בעצמך.
נ.ב 3 אתה יכול בקלות לחסוך גם את נושא הגלגלים. גש לחנות אופניים ליד ביתך. יש שם קרוב לוודאי גלגלים 26 יד שנייה בשפע (150 ש"ח לגלגל אחורי איכותי מקסימום). זה שהשוק מלא באידיוטים, אתה מרוויח מזה. אין שום הבדל בין 26 ל-27. מי שקונה 27, זורק כסף. ומי שעיניו בראשו, ומוחו בקודקודו - מרוויח מכך.