נושא: צמיגים רבותי צמיגים ! דיון לקראת זוג 29" לשטח

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 16/12/2017 18:22:51
תאריך הצטרפות
02/12/2008
נושאים
9
תגובות
34
חונך
פותח דיון להחלפת צמיגים לקראת 2018 הבאה עלינו
מחפש זוג חדש אחרי שנה וחצי עלמקסיס ארדנט מקדימה 2.2 ואייקון מאחורה 2.1 שהמוטו ALL AROUND כלומר מפארקים מהירים ודרכי עפר ועד טכני של פארק קנדה, חרובית בריטניה ועוד  
ראיתי לא מעט אפשרויות ועלו שמות מעניינים 
Geax Saguaro
Schwalbe Nobby Nic 29
Schwalbe Racing Ralph
KENDA Nevegal
Continental Mountain King II 29
Maxxis Ardent
Maxxis Forekaster (מורכבות על סקוט ספארק)
WTB Ranger
עוד ?
עדיפות ל 2.4 מקדימה במשקל סביר ו 2.2 מאחורה
אשמח לתגובות במידה ויש רוכבים על האחד מהצמיגים האלו


 

נכתב ב - 17/12/2017 07:17:16
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
דיון ? סתם לדבר על צמיגים ? 
אולי אתה מתכוון להמלצה , אז מה רע לך בזוג הצמיגים הנוכחי ?
הרי כל דבר הוא יחסי ומצד שני אישי 
חסר נתונים
- על אלו אופניים מדובר 
-איך ואיפא וכמה אתה רוכב  
- במה אתה רוצה להשתפר 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 17/12/2017 20:44:25
תאריך הצטרפות
05/02/2016
נושאים
9
תגובות
129
כיום אני רוכב עם (schwalbe racing ralph 2.25 (light skin קדמי ואחורי. היתרון הגדול שלהם לטעמי הוא הפשרה בין אחיזה סבירה פלוס לגלגול מהיר. למרות שמרבית הרכיבות שלי הן קרוס קאנטרי ונפח אך גם בסינגלים טכנים אין בעיה מיוחדת עם אחיזה. גם בתנאים רטובים האחיזה סבירה יחסית. יתרון נוסף שהם לא צוברים איתם בוץ ומתנקים תוך כדי רכיבה די מהר.

החסרונות העיקריים הם האמידות שלהם, צמיגים דקים (יתרון; קלים בהתאם) במיוחד בדפנות וכתוצאה מכך רגישים לתקרים. יש דגם snake skin שלהבנתי אמיד יותר.
חסרון נוסף, לא מחזיקים היטב טיובלס. מצריכים הוספת אויר באופן תדיר, במיוחד כשהטיובלס חדש. בקיצור הטיובלס צריך להיות מושלם וגם אז צריך סבלנות. אגב, המצחיק הוא שגם באתר של החברה כתוב שצריך סבלנות עם הטיובלס. 
חסרון נוסף, מחיר. 

יש לי גם ניסיון קצר עם דגם nobby nic 2.25 כצמיג אחורי, פחות אהבתי כי מבחינת אמידות הוא לא שונה מהנ״ל אך איטי יותר. הוא כנראה אוחז יותר אבל אצלי שימש כאחורי ולכן קשה לשפוט. גם פה היו לי קשיים עם טיובלס. 

בזכותם הפחתי לאלוף תיקוני פנצ׳רים מכל הסוגים והמינים. laugh

I want to ride my bicycle I want to ride my bike I want to ride it where I like
נכתב ב - 17/12/2017 23:09:14
תאריך הצטרפות
02/12/2008
נושאים
9
תגובות
34
חונך
תודה השתמשתי בעבר בנובי-ניק קדמי ואחורי והייתי מרוצה על 26" סנייק סקין היו עמידים בהחלט.
אולי באמת אנסה רייסינג ראלף אחורי ונובי ניק קדמי
מה עם WTB ועוד ...

נכתב ב - 18/12/2017 07:58:32
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
כדאי לחשוב גם על שילוב של:
maxxis ardent 2.25 exo tr מאחורה
maxxis minion dhr ii 2.3 3C / exo tr מקדימה

נכתב ב - 18/12/2017 08:12:17
תאריך הצטרפות
09/10/2014
נושאים
31
תגובות
328
חונך
מישהו מכיר או יודע איך ה Maxxis Minion SS
מתנהג כצמיג אחורי?

be vewi vewi quiet, I'm twaing to catch a wabit
נכתב ב - 19/12/2017 08:40:19
תאריך הצטרפות
02/12/2008
נושאים
9
תגובות
34
חונך
לידיעתי החבר'ה של KONA נותנים למיניון SS ביקורת ממש טובה כאחורי בארץ בסינגלים
 

נכתב ב - 25/12/2017 07:55:17
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כאחד שרוכב פעמיים בשבוע קרוס קאונטרי צנוע ופעם בשבוע טיול ברחבי הארץ 
מדבר יהודה גליל בנשמן ואוהב סינגלים בכל צורה וצבע 
לרכב על "מיניון" זה טרוף של אובר קיל [צמיג דאון היל] שיעיק ב98% מה600 ק"מ החדשיים שלי 
מי שרוכב רוב הזמן במדבר אגרסיבי שם תצורת השטח הכי קטלנית לצמיגים טוב שירכב עם כזה מיניון 
גם אני שמעתי עליו רק טובות מרוכבים ש"מדבר" זה כוס התה שלהם 
אני רוכב על צמיג מקסיס שבהיררכיה של הצמיגים נחשב המהיר ביותר ולא אגרסיבי "פאס"
וזה כיף גדול גם במדבר יהודה [רק לא באופן קבוע] 
מלפנים צמיג יותר משמעותי באחיזה "ארדנט רייס"  [שני הצמיגים TR EXO ]
נכון אלו צמיגים יקרים אבל מקסימום 3 צמיגים בשנה  בשביל הכיף זה שווה 
את הפס מאחור אפשר להחליף בקרוסמרק שיותר עמיד ואם רוצים 
תצורה יותר אגרסיבית זה ארדנט רייס מאחור ורגיל מלפנים לדעתי יותר מזה זה אובר קיל 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 25/12/2017 08:44:11
תאריך הצטרפות
02/12/2008
נושאים
9
תגובות
34
חונך
צביקה היי
"את הפס מאחור אפשר להחליף בקרוסמרק שיותר עמיד "
לא כ"כ הבנתי מה זה פאס ?
בנוסף מהירות יש גם לרסינג ראלף של שוואלב (או רוקט רון שטיפה יותר אגרסיבי) שנחשב בעל הגלגול הטוב ביותר
הם שיפרו השנה את העמידות
המיניון שהוא דיבר עליו הוא SS שבמרכז יחסית מהיר ובצדדים בעל קוביות. לדעתי בקיץ הישראלי הוא בעייתי (תנאים של דרדרת)
 

נכתב ב - 25/12/2017 09:24:42
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
[ראה קישוריות בתגובה הקודמת שלי]
הפס זה צמיג חדש שעדיין לא זמין בכל החנויות דומה לאייקון שלהם רק צפוף ועדין יותר.
קצת הזוי עניין של הפופולאריות של מקסיס בארץ והדרת המתחרים [לא אוהב את זה] אבל להצלחה הזו יש רגליים 
בטוח ששוולבה צמיגים טובים , ממה ששמעתי הרייסינג ראלף לא עמיד כמו הסדרה החדשה  TR EXO  של מקסיס 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 25/12/2017 17:17:19
תאריך הצטרפות
02/12/2008
נושאים
9
תגובות
34
חונך
היי,
החלטתי שהפעם אני אלך על שילוב של צמיגי שוואלב שבעבר מאד אהבתי בתרכובות החדשות (שהם עמידות יותר משמעותית)
Rocket Ron 2.25 מאחורה   AddixSpeedGrip
Nobby Nic 2.35 מקדימה   AddixSpeedGrip
אני לא מגיע למדבר אז אולי הקשיחות פחות נדרשת
החשיבה הייתה שהיכולת גלגול של שוואלב טובה יותר מזו של מקסיס ובתנאים של גשם ובוץ מקסיס די חלשים מרגישים את זה טוב בהשוואה לשילוב של אייקון מאחורה וארדנט מקדימה


 

נכתב ב - 26/12/2017 19:47:42
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אם כבר דיון , בקשר לבוץ ורטיבות 
מתוך 600 שעות רכיבה בשנה [בערך] כמה שעות בתנאי בוץ ורטיבות ? והאם בכלל שווה להתיחס לזה 
חוץ מיזה לא מצאתי שום צמיג חסין מפני הבוץ הדביק [הקטלני] שעוצר את האופניים 
כנ"ל ברכיבה על סלעים רטובים חלקלקים כל הצמיגים מחליקים אם כי הייתי שמח להשתתף בניסיון שמוכיח אחרת

יפה שאתה דבק ב שוולבה מגיע להם גם נתח נכבד מהשוק בזמנו שהעדפתי צמיגים יותר אגרסיבים ממה
שאני רוכב היום הם היו המועדפים עלי ואם הם בדגמים משופרים אז שווה לבדוק 
אני משוכנע שהם בעלי אחיזה טובה יותר ממקסיס אבל לא משוכנע במהירות הגילגול והרי הוכח שאחד בא על חשבון השני 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .