נושא: מעצורי שימנו XT ראו הוזהרתם

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 16/03/2018 13:33:23
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מעצורי XT 8000 בוכנות הקליפר קרמיות [למה זה טוב , לא יודע]
בכל מקרה הגעתי לרגע שצריך להחליף רפידות אולי קצת הגעתי לקצה מידי .
כשהוצאתי את הרפידות בוכנה ימין היתה תקועה , זה כבר קרה בדגמים ישנים יותר של שימנו , 
קצת ניקוי דוחפים את הבוכנה פנימה בזהירות שלא תיפול החוצה והכל חוזר לקדמותו 
אלא מה הדגם הזה הבוכנות מקרמיקה והבוכנה השניה נסדקה בגלל קיבלה לחיצה קטנה 
וכל השמן נשפך כמובן שהייתי צריך להחליף את הקליפר [שמתי SLX] 
מי שמטפל לבד שיזהר sad
 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 16/03/2018 15:13:27
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
קרמיות מבודדות טוב יותר מאלומיניום בין הרפידות לנוזל ההידראולי, להערכתי זו הסיבה להתקנה במכלולים יקרים.

לחופש נולד
נכתב ב - 16/03/2018 17:55:54
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
גם בXT הקודמים הבוכנות קרמיות, מפעילים לחץ רק באמצע הבוכנה

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 18/03/2018 14:12:55
תאריך הצטרפות
25/02/2006
נושאים
66
תגובות
1003
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
אם עושים את התהליך נכון - לא צריך ממש להפעיל לחץ.
ראשית - יש ספייסר מיוחד לנושא, בכל ערכת בלידינג ראויה לשמה.
שנית - ברגע שמשחררים את הבורג בבוכנה - לא צריך אפילו להפעיל לחץ - ודאי אם הספייסר הנכון - והבוכנה נכנסת פנימה.

שבירת בוכנה קרמית היא תוצאה של מניפולציה לא נכונה עליה - ולא אמורה לקרות.

לכל הסיפור הזה אין קשר לסוג הבלמים, אלא אך ורק לידע ולמיומנות של המשתמש.

יותם.

נכתב ב - 18/03/2018 15:47:32
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
אם הייתי יודע שהבוכנה קרמית הייתי נזהר שבעתיים 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 19/03/2018 14:45:03
תאריך הצטרפות
25/02/2006
נושאים
66
תגובות
1003
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
זה לא קשור בהכרח לזה שהיא קרמית.  כן, היא נשברה - וזה לא היה קורה אם הייתה עשויה ברזל או טיטניום...

אבל העיקר הוא שאין צורך להשתמש בכוח בשום שלב שקשור לבלידינג או לכוונון הבלמים.  אם אתה מרגיש שאתה עושה משהו בכוח - אתה עושה משהו לא נכון.  בוכנה שהוחזרה לאחור בכוח - תשוב למקומה הבולט בסופו של דבר.

יותם.

נכתב ב - 19/03/2018 15:42:50
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
כשמחליפים רפידות ורוצים לאפס את המערכת, צריך לדחוף את הבוכנה

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 19/03/2018 16:00:21
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
צרות של מעושרים...
עניי העיר קונים סט שלם איכותי ב-144 שח - פחות ממחיר תיקון צעצוע של מעושרים...

https://i.ebayimg.com/images/g/74wAAOSw-3FZD~Oc/s-l1600.jpg

נכתב ב - 20/03/2018 10:53:43
תאריך הצטרפות
25/02/2006
נושאים
66
תגובות
1003
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
ראשית - אל תשווה בין הסט הזה לסט XT.  זה שעל שניהם רשום שימאנו זה כמו שגם על אקספלורר וגם על פיאסטה רשום פורד...

שנית - להשוות בין לעשות בלידינג לבין להחליף סט שלם (שלא לדבר על חיווט פנימי, רחמנא לצלן...) זה שוב, כמו להשוות....

יותם.

נכתב ב - 14/04/2019 15:57:36
תאריך הצטרפות
07/08/2015
נושאים
0
תגובות
1
חונך
איך בוחרים מעצורי דיסק שמן? מה ההבדל בין כל הדגמים השונים? האם יש דגמים  שונים לגודל דיסק שונה? האם זה מצויין על הערכה? 
אני רוצה לקנות ערכה למעצורי שמן ומצאתי עשרות דגמים. איך מוצאים דגם מומלץ? מה ההבדל בין ערכה ב150 ש"ח לערכה ב300 ש"ח? 

נכתב ב - 14/04/2019 19:15:01
תאריך הצטרפות
25/02/2006
נושאים
66
תגובות
1003
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
ההבדלים רבים.  ראשית - לדגמים שונים יש ייעוד שונה - זה נוגע בכוח העצירה, בעיקר - אך גם באמינות ובמשקל.

ממליץ, בשלב של שאלות כאלה - להיכנס לחנות טובה, ולשאול....

יותם.

נכתב ב - 15/04/2019 15:40:49
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
איזה מעצורים יש לך עכשיו ?

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .