נושא: האם מעביר סראם 11\1 יעבוד טוב עם קסטת שימאנו 11\1?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 30/03/2018 11:03:46
תאריך הצטרפות
30/03/2018
נושאים
1
תגובות
2
כותרת
 

נכתב ב - 30/03/2018 12:57:40
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
כן, המרחק בין הגגשים זהה 3.9 ממ.

לחופש נולד
נכתב ב - 30/03/2018 13:21:26
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
מעביר סראם 11 יעבוד עם קסטה  11-46 שימאנו וגם עם קסטה 11-46  sunrace 
האם ה freehub שלך תקן שימאנו או XD?, אם הוא XD לא תוכל להתקין קסטה שימאנו או sunrace!

Work Less Ride More
נכתב ב - 30/03/2018 14:12:03
תאריך הצטרפות
30/03/2018
נושאים
1
תגובות
2
אני שואל את זה בגלל שאני מתכוון לקנות גלגלים חדשים שאפשר לשים עליהם רק שימאנו :)
והמעביר שלי הוא של סראם 

נכתב ב - 30/03/2018 14:13:03
תאריך הצטרפות
30/03/2018
נושאים
1
תגובות
2
מעולה, תודה על העזרה.

נכתב ב - 31/03/2018 11:52:00
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
מנסיוני האישי אני ממליץ על sunrace 11-46.
עובד מעולה, נראה הרבה יותר יפה משימאנו 11-46, חלוקה יותר הגיונית לדעתי:
 11-13-15-18-21-24-28-32-36-40-46 לעומת שימאנו 11-13-15-17-19-21-24-28-32-37-46
https://www.bike-discount.de/en/buy/sunrace-mx8-11-speed-cassette-11-46-581966
https://www.bike-discount.de/en/buy/sunrace-mx8-11-speed-cassette-11-46-535478
Compatibility
  • Shimano XTR RD-M9000-SGS
  • Shimano XT RD-M8000-SGS
  • Shimano SLX RD-M7000-11-SGS
  • SRAM X1 RD-X-1A2 2015 (Type 2.1)-LD
  • SRAM NX RD-NX-1-A1 (Type 3.0)

השחור יותר יקרה בגלל הלוק, לא בגלל האיכות.

Work Less Ride More
נכתב ב - 31/03/2018 14:52:08
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
למה לא 11-50 סנרייס ?

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 31/03/2018 17:45:24
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
עם פלטה 32, 11-46 מספק.
עם פלטה 36, רצוי 11-50.

לחופש נולד
נכתב ב - 31/03/2018 18:49:19
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
מעביר סראם 11 לא יקח גג''ש 50, בלחץ יקח 49?
אני רוכב עם 11-46 וקדמי 34 וזה טווח מספיק בשבילי.

Work Less Ride More
נכתב ב - 01/04/2018 06:58:41
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מעביר שימנו לוקח 11-50 ?

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 01/04/2018 07:29:42
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
לפי הצהרת יצרן, לא!
http://bike.shimano.com.sg/content/bike/asia/sg/en/homepage/product.P-RD-M8000-GS.html
LOW SPROCKET_MAX
42T(2X11-SPEED) 46T(1X11-SPEED)

לפי wolftooth עם קיט!
https://www.wolftoothcomponents.com/collections/cassette-cogs/products/49t-gc-cog-and-wolfcage-kit-for-shimano-11-speed

לפי  youtube נבדק עם כלוב ארוך למרות שתיאורטית מספיק כלוב בינוני לטפל ב 39 הפרש ועובד יפה!
https://www.youtube.com/watch?v=rPDJHVgJIjE
הבחור קוסם!!!, בפידול לאחור לא נופלת השרשרת!
אני הסטטי פלאטה NW בקראנק שימאנו  2X10   ב 2 ממ פנימה  עם שימסים, בקסטה 11-40 10 הילוכים השרשרת יציבה בפידול לאחור ולמרות זאת  בקסטה 11-46  11 הילוכים נופלת בפידול לאחור, לא מפריע ברכיבה!.
 

Work Less Ride More
נכתב ב - 01/04/2018 09:07:29
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
תודה - נעיין בזה yes  

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 01/04/2018 16:58:15
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
יש כבר תקופה ארוכה מתאם מאריך אוזן, אוניברסלי, שעולה גרושים, שלמעשה מאפשר לכל מעביר, כולל ישנים מלפני 10 שנים ויותר, לעבוד עם כל קסטה בשוק. 46 או 50 או כל דבר יותר גדול, באם יהיה.
והמחיר 8 שקלים כולל משלוח. זה פותר את כל הבעיות. לא צריך לחשוש אם הגיר יעבוד או לא יעבוד. מחברים לחור של האוזן האורגינלית, ואת הגיר לחור של האביזר. קל ופשוט.
במגוון צבעים....

נכתב ב - 01/04/2018 19:02:59
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
רעיון פשוט וחכם, בהילוכים הגבוהים השרשרת אוחזת בפחות שיניים?
כולם רצים לכל מיני קסטות הזויות ואני עם 30-11 מסתדר מצוין.

לחופש נולד
נכתב ב - 01/04/2018 23:46:02
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
אומנם  אני רוכב רק כביש  אבל שמתי לב  למספר דברים שמודגשים בצהוב .
ההתייחסות שלי  לא לשאלת  פותח השרשור   אלה ליורם  ולדורון  

ליורם - הסיבה שכולם  רצים לקסטות דגולות שנראות הזיות  ביחס לקראנק
נובעת  מהמעבר  לקראנק בודד ...
במצב של קראנק בודד יש בעיית איזון  בין יחסי העברה  בקצוות ...

המהפכה בגיר באופני השטח  היא מהפכה חזותית ובעיקר נוחיות תפעול ההילוכים
אין שינוים בנושא  יחס העברה הקל  נשאר בכל התקופות על כ 0.65  כלומר  
הקומבינציות העיקריות ליצירת  היחס הקל בתצורות השונות של קראנקים
בקראנק  X3  22/34
בקראנק  X3  24/36
בקראנק  X2  28/42
בקראנק  X1  30/46
בקראנק  X1  32/50
בכל המצבים האלו היחס הקל הוא כ 0.65
תופעה משנית השרשרת מסתובבת על  כמות שניים  שונה מ 56 שינים עד  82 שינים ...
בהיגיון שהשרשרת מסתובבת על יותר שיניים זה צריך לעבוד יותר טוב ...
 
הבעיה נוצרה בקראנק פלטה בודדת  במידה ומגדלים את הפלטה על מנת לקבל יותר מהירות במישור .
דרוש קסטה גדולה יותר כדי לשמור על פרופורציית היחס הקל ...
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לדורון הפטנט של מתאם מאריך אוזן 
להבנתי נועד  לתת פיתרון למעבירים הישנים שמשכו קסטות עד 36 שיניים  באופני שטח .
להבנתי  גם למתאם הזה יש מגבלה במעברים ישנים עד תחום קסטה  46 נראה לי ממש גבולי ...
בקסטה 50  עדין לא ראיתי שעשו לזה שימוש  עם מעביר ישן  אלה מעביר מודרני 
מהדור החדש.מתאם ל 50 ..
 
באופני כביש  עושים שימוש  למתאם מאריך האוזן  על מנת להרכיב קסטת שטח 
36 ואולי עד  40?
שמעביר הכביש הוא בנוני ומושך במקור עד קסטה 28 ...

לכל שינוי עם מאריך האוזן  דרוש גם התאמת אורך שרשרת ...
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 02/04/2018 15:54:30
תאריך הצטרפות
16/10/2008
נושאים
8
תגובות
94
את הקסטה שעופר הציע ניתן להשיג הרבה יותר זול:
https://www.bike24.com/1.php?content=8;product=213694;menu=1000,2,82

נכתב ב - 02/04/2018 21:33:08
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
מאריך האוזן עושה דבר מאוד פשוט: מוריד בציר האנכי את הגיר ב2 ס"מ לערך. זהו. הציר האופקי נשאר בדיוק כמו מקודם. ההזזה הזאת גורמת לפולי העליון להיות 2 ס"מ יותר למטה, ולכן הפולי מגיע בקלות מתחת לגלגש הגדול, ומסית את השרשרת לשם. זה כל הסיפור.
זה מתאים לכל הגירים הישנים בלי יוצא מן הכלל.
לגבי גלגש 40 שיניים, זה אמור לעבוד עם כל הדריליאורים הישנים ללא מאריך. אבל ניתן כמובן לשים את המאריך. זה לא מזיק, רק מקל.
ואגב, יש כבר 11-52 למי שרוצה.
לבסוף גילוי נאות: אני עם 9 הילוכים 11-32 מלפני 15 שנה, גם היום, וגם בעוד 15 שנה. מבסוט עד השמיים.

נכתב ב - 03/04/2018 19:37:48
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
לאופנוחן  
לגבי גילוי נאות  תגלה את כל סוד הגרופ 
תמיד צריך 2  לטנגו   מה הקראנק  ...
כידוע  הכל עניין של  שימוש  באופנים : שטח ,  שבילים , כביש , וכו' ...


לגבי קסטה 9  הילוכים  מלפני 15 שנים
גם לי היתה חיבה להשאר עם ציוד ישן ואמין  ...    
למזלי השתחררתי  מזה  - החיים נראים אחרת ....
אין לי יותר סנטימנטים לנוסטלגיה ...

אריה סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות