נושא: בשולי הג׳ירו

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 06/05/2018 08:46:03
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
42
תגובות
68
אתמול , צפיתי ברוכבי הג׳ירו כאשר חלפו סמוך לביתי באיזור רחוב רוקח . היה מדהים לראות את כמות הצופים שהתגודדו באזור , אבל היה מעניין עוד יותר לראות את כמות הרוכבים שחלפו על המסלול המתוכנן של המתחרים , לפני שאלו חלפו על פנינו . היו רוכבים שהתארגנו בקבוצות והיו בודדים , רבים  מהם היו מצוידים באופניים איכותיים גם לרכיבת כביש וגם לרכיבת שטח . זה מוכיח לי שענף האופניים בארץ תופס נתח נכבד מחובבי הספורט בארץ . ברור לי כמו לרבים מכם , שהבאת התחרות הזו לארץ , תגביר עוד יותר את ההתלהבות לענף ספורט זה ותסחוף עוד ועוד אנשים לפעילות בתחום   .  הלוואי  שגופי הספורט  בארץ , יצליחו לארגן וליזום סוג כזה של מירוץ , שיהיה עממי במהותו ושימשך מספר ימים והשתרע על פני המדינה כולה . בעבר הרחוק (בשנות השישים בעיקר ) התקיימו בארץ צעדות עממיות בחסות ובעידוד המדינה וזכור לי אירוע השיא שהיה מתקיים בסביבות פסח שכונה ״ צעדת ארבעת הימים״ והיה מסתיים ברחובות ירושליים , אני בתור חייל בצבא , נטלתי חלק בצעדה כזו באותם ימים רחוקים . 

נכתב ב - 06/05/2018 21:16:33
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
 הג'ירו  שהתחיל בארץ  הוא הצלחה  גדולה  של היזמים  והמארגנים  ...
מעל  12 שעות שידור  שבכל העולם רואים את ישראל מהצפון לדרום  וירושלים ...

ההשפעה  היא יותר על  התדמית של ישראל  והתוצאות אולי יגיעו בתחום התירות ..
.
השפעה כרגע על תחום אופני הכביש  היא שולית  לדעתי ...
סטטיסטית  %  גדול יותר באופן משמעותי זה תחום רוכבי אופני השטח ...
רכיבה באופני כביש  היום הכבישים  בעיתיים  בכל מקום יש עבודות שידרוג  שסוגרים שולים .

יש תדמית שלילת  לנהגי ישראל  על סבלנות לרוכבים מצב שיוצר סיכון ברמה גבוהה לרכיבה בכביש ...

גם סטטיסטית בחניות האופנים הכלליות וחניות של המותגים  רואים כמויות הרבה יותר גדולות של אופני שטח ...

בנוסף  התחום התחרותי  השפיץ של הפרמידה  הוא % מזערי של כמות רוכבי הכביש הארץ 
לדעתי אחד  הסיבות המשמעותיות  זה זמני הרכיבה בתחום התחרותי  
התחלה הרכיבה התחרותית בשבתות  בשעות הבוקר המוקדמות 7:00 בבוקר מצריך  לקום בחושך ...

בכל אירופה רוכבים כולל התחריות  היומיות והטורים אחרי שעה 12:00 
כך גם  קהל  יכול להגיע ולצפות -  בשבת בבוקר הישראלים  רוצים לישון לקום לארוחת בוקר משפחתית  ...
אי לכך אין סיכוי להביא קהל צופים בשעות הבוקר בשבת אפילו אם ישלמו להם ...

כל תחום ספורט  לא יכול להתקיים ללא קהל  זה  תנאי חשוב ומשמעותי ביותר  לקיום ענף אופני הכביש ...

אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 06/05/2018 23:32:33
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
הבעיה בארץ: אין מסלולי אופניים יעודיים מאספלט. פה מתחיל ונגמר תחום אופני הכביש בישראל.
במדינות כמו אוסטריה, גרמניה, צ'כיה, צפון איטליה, ובלגיה קיימים מסלולי אופניים לטורינג וכבישונים מדוגמים עשויים אספלט משובח. ואני מדבר על עשרות אלפי ק"מ כאלה בכל מדינה. במדינה כמו גרמניה ניתן לרכב רצוף במשך שנה על מסלול אספלט ייעודי לאופניים ולא לחזור אפילו פעם אחת על אותו מסלול.  גם באוסטריה קיימים אלפי קמ של מסלולי אספלט לאופניים, אמנם לא בכמות של  גרמניה, אבל יותר איכותיים ועם נוף פי אלף יותר שווה.
לגבי אופני השטח, ובניגוד לכבישונים, תחום החובבים בארץ מהמפותחים בעולם.
אין אף מדינה באירופה עם שטחים פתוחים כאלה הנגישים לכל אחד. באירופה רוב השטח הפתוח - פרטי, ואין אפשרות לרכב בו. גם בצרפת וגם בגרמניה לדוגמה - אותה בעיה. בישראל לעומת זאת רוב השטח הפתוח בבעלות המדינה, ולכן כל אחד יכול לרכב בו חופשי. בנוסף יש לנו מדבר, שאין לאף אחד באירופה. שזה בונוס עצום.

נכתב ב - 07/05/2018 23:17:04
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
בקשר לרוכבי שטח
אני מסכים אתך לפרשנות ...
גם רואים  בעניים את ההבדלים בכמות של רוכבים  ודרישה לקנות אופני שטח  ...
 
בקשר לאופני כביש    
זה יותר מורכב לדעתי  מאשר כבשים ומסלולים יעודים  מאספלט ...
זה אומנם יעזור לפלח מסוים  רוכבי כביש לייט  סוג של חובבי אופנים ורכיבה
ישמש גם לאימונים  אבל לא יהיה תחליף  לכביש רגיל במיוחד בסופי השבוע
מכוון שלא ניתן  לעשות כביש ייעודי לאופנים שווה ערך בנתונים ובתחושות כמו
למסלול כביש רגיל  מבחינת מרחק  טופוגרפיה וריגוש   וכו' ...  

ניתן לך דוגמא  בימי ששי ובעיקר בשבתות אלו הימים שרוב רוכבי הכביש יוצאם לרכיבה
אתה יכול לראות בעניים עשרות רוכבים בודדים ובקבוצות טסים על כביש 4 לכיוון חיפה
לכרמל , בית אורן ,נשר ,דליה ,עוספיה , מכל הכיוונים אם כל הסיכון שיש בזה בכביש .

מצד שני  קריטריום קיסריה שזה מסלול סיבוב של  כ 3 ק"מ כביש טוב  בששי ובשבת
אין בו תנועה  וגם אין רצון  וחשק לרוכבים לרכב שם במקום על כבש 4 לכרמל  כי קריטריום זה משעמם  ..
בששי שבת חצי מהרכבה שלי העברתי לקרטריום  לצמצם סיכונים ואין כלב שמסתובב שם ...
 
באירופה שוויץ , צרפת, ,איטליה  יש אומנם מסלולי אספלט   יעודים  לאופני כביש אבל
גם הם מוגבלים למרחקים לא ארוכים  רוב הרכיבות של רוכבי הכביש הם במסלולים  
של כביש מכניות רגיל  ההבדל זה תרבות הרכיבה הכולל התייחסות של הנהגים בכבוד לרוכבים ...

גם כל המסלולים שמשמשים לתחרויות יומיות קלסיקות וטורים הם על כבישים  רגלים .
שם יש תרבות רכיבה  קהל צופים אוהד  ומגיע  לראות תחרויות בשעות  נורמליות  בשונה מישראל .
 
כדי שתהיה בארץ  תרבות אופנים  אופני כביש  והתייחסות של נהגים בכבוד לרוכבים
הקשר זה השפעת רכיבת אופני כביש על קהל  
הביאו את הג'ירו  לישראל כולל שיתוף  קבוצה ישראלית בין לאומית  זה קשר ישיר עם קהל ....
בנית וולודרום  זה קשר ישיר עם קהל ...

הנקודה הבעייתית נשארה מיעוט תחרות   
קיום התחרויות בשעות מוקדמות בשבתות  
זה הסיבה שמקהל לא מגיע  ....

בכל ענף ספורט אם בקדקוד הפירמידה יש הצלחה  יש קהל זה מחלחל לבסיס  ...

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 08/05/2018 12:30:18
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
נו  באמת, רוכבי הכביש במדינות שהזכרתי באירופה, משתמשים כמעט אך ורק במסלולים ייעודיים. סע לאירופה לרכב על מסלוליים ייעודיים לפני שאתה יודע במה מדובר.
הכי "אהבתי" את המשפט הבא: "לא ניתן  לעשות כביש ייעודי לאופנים שווה ערך בנתונים ובתחושות כמו למסלול כביש רגיל  מבחינת מרחק  טופוגרפיה וריגוש".
הפוך גוטה, הפוך. 

הכבישים היעודיים הם בעלי רמת הריגוש הכי גבוהה, מכיון שהם עוברים באיזורים שלמכוניות אסור לעבור עם טופוגרפיה הכי קשה, באזורים סגורים למכוניות ולדרכים רחבות עקב רצון לשמור על ערכי טבע. כמו ביערות, לחופי אגמים, פסגות הרים, לגדת נהרות, לצידי קניונים ועוד. 
חוץ מזה שמדובר במסלולים של אלפי קמ, כמו שכתבתי.
ודבר האחרון, אני רוכב במסלולים הללו 18 שנה. אתה - לא!
 


נ.ב הכבישים  בעליה לכרמל, הם בדיחה לעומת המסלולים הייעודיים באירופה.
נ.ב 2 אתה לא מבין מה זה מסלול טורינג אספלט בכלל. סע לאירופה בקייץ ותרכב על מסלולי אספלט כאלה, ואז ייפתחו לך העיניים כמו ילד שמגלה צעצוע חדש. לא תבין מה אתה  בכלל רוכב בארץ.
נ.ב 3 לא קראת בכלל את מה שכתבתי בתגובה הקודמת. העיקר רצת לכתוב.
נ.ב 3 הכבישונים באירופה משתמשים ב-95% מהזמן במסלולים הללו.

נכתב ב - 08/05/2018 14:16:50
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אני כבר מרגיש שיש בכתבה שלך התחלה של כעס  וגם זלזול...
בוא נרגיע  אפשר ליצור ויכוח על בסיס מחלוקת עניינית  ...
אבל תן גיבו לטעונים שלך לא רק במיילים אלה בהוכחות ...

המשפט שכתבתי
לא ניתן  לעשות כביש ייעודי לאופנים שווה ערך בנתונים ובתחושות כמו למסלול כביש רגיל  מבחינת מרחק  טופוגרפיה וריגוש  ...
אני מוסף אף גורם בארץ לא יסלול כביש אספלט מיוחד לאופני כביש באזורי הרכיבה המקובלים ובכלל ...
לא לחרמון,לא בגליל ,לא בכרמל, לא ,בנס הרים  וכו' בקצור לא יסללו כבשים יעודים שווה ערך לכבשים הרגילים
 
אני רכבתי כמעט בכל מסלולי העליות של הטורים הגדולים במסגרות שונות טיולים שיצאו מהארץ וגם באופן פרטי עם חברים שזה כולל :
מסלולי הטור דפרנס שוויץ צרפת , חלק מסלולי הג'ירו באיטליה   וגם העליה האמתנית אנגילרו בספרד...

נצרף טעימה תמונה מאלפ דואז אחד העליות המפרסמות בטור דפרנס ...
זה תמונה של הצלמים המקומים  (מתוך אתר האלפ דואז ) שמעוננים למכור קבצי צילום ברזולוציה גבוהה .
 
בו תראה לנו על מפה של באירופה מסלולים יעודים  לאופני כביש  כפי שאתה כותב באורך אלפי ק"מ  שלמכוניות אסור לנסוע ...

לדעתי אתה  לא מכיר מה זה רכיבה באופני כביש  ואתה משווה כל הזמן לרכיבות טורינג שזה שונה במהות ...
אם אתה רוכב 18 שנים במסלולי טורינג  אני מניח שיש לך עשרות מסלולים ...
אני חוזר שוב לכתוב במילים זה לא הוכחה - תראה לנו על מפה  מסלולים שמיועדים רק לאופנים  ללא מכוניות ...
תצרף ליניק ממפת גוגל למיקום המסלולים - 
אז אפשר לבדוק אם זה שווה ערך למסלולי הכביש שפתוחים למכוניות ...

אני יודע שיש מסלולים יעודים וגם ראיתי ורכבי  בהם בקטעי קישור ...
אבל זה ממש לא דומה  למה שאתה כותב ורוצה לשכנע זה תחליף למסלולי  הכביש המקובלים שגם מוכניות נוסעות   ...

נ.ב אני פרסמתי בפורום פוסט גדול של כל מסלולי הכביש בארץ במשך חודשים אני משלים מסלולים לפי אזורים 
כל הקומבינציות  האפשריות שיש את רובם הגדול רכבתי כמה פעמים ...
שנגמור אותו נתחיל לפרסם מסלולים לכביש מקובלים ומתאמים לישראלים באירופה - באיטליה ,שווץ ,צרפת ,וגם ספרד ...


אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 08/05/2018 16:28:34
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אני לא צריך להוכיח דבר. אני הרוכב הכי וותיק בישראל במסלולים באירופה. אף אחד לא מכיר את אירופה על אופניים יותר טוב ממני. מעבר לזה שכל הגולשים הוותיקים כאן מכירים את השרשורים שלי בנושא במשך הרבה שנים.  חלק גדול מהתגובות שלי במהלך השנים היו בנושאי טיולי טורינג. אם אתה מתעניין ,חפש בגוגל את התגובות שלי ותשכיל. אתה פשוט לא מכיר את נושא מסלולי האופניים באירופה. רכבת באירופה בכביש וזהו.  רכבתי די הרבה כבישים באלפים האוסטריים- זה לא מתקרב בכלל לכל מסלול ייעודי ממוצע באוסטריה. אתה משווה בכלל רכיבה שקטה בטבע על אספלט לרכיבה בכביש פתוח עם מכוניות שהרסו את הטבע עבורו???? ואגב כשאני אומר מסלול ייעודי, אני מדבר על מאות קמ למסלול. קיימים מאות רבות כאלה באירופה, כשרובם למעשה מחוברים ברשת מדינתית אחת גדולה (חלקם ברשת בינמדינית), ואתה יכול לתפור לך מסלולים כאוות נפשך. בצרפת אגב כל נושא המסלולים היעודיים כמעט ולא קיים. בגלל זה אין לרוכבי אופניים שום מוטיבציה אמיתית לרכב שם. למעט כל מיני כבישונים שבאים בד"כ בקבוצה מאורגנת לרכב חלקים מה"טור", זה לא מעניין אף אחד.
לגבי זה שלעולם לא יהיה בישראל מסלולים משובחים כאלה- אני להסכים. לא ב-25 שנה הקרובות כנראה. ואגב, זה רק קשור בתרבות שלטונית ותרבות בכלל. אין לזה קשר לכסף. ישראל כיום מדינה עשירה עם הרבה מאוד כסף. אין כל בעיה תקציבית לרשת את כל ישראל במסלולי אופניים ייעודיים בתוך פחות מעשר שנים. זו רק החלטה פוליטית. יש כאן כסף כמו זבל. עלות 1 קמ בנייה של מסלול ברוחב 1.5 מטר  - כסף קטן במונחים של תקציב משרד התחבורה. מעבר לזה שמבחינה אקולוגית ושמירה על השטחים הפותחים- מסלול אופניים זה קלאסי. פגיעה מינימאלית בטבע, כמעט אפס פגיעה בבעלי חיים.
ודבר אחרון אם לא הבנת: רוכבי הטורינג ורוכבי הכביש משתמשים בדיוק באותם מסלולים. במרכז אירופה על כל רוכב טורינג שאני פוגש, אני רואה לפחות עשרה כבישונים. מדובר באנשים שחיים כמובן שם, ושיוצאים לסיבוב התאווררות של 50-100 קמ. אבל יש גם סוג טיול שמשלב בין אופני כביש לטורינג. כלומר רוכבים על אופני קרבון נוצצים, אבל עם תיק גב קטן, בדרך כלל עד 8 קילו. ומשתדלים לרכב כל יום קרוב ל-200 ק"מ. אלו טיולים מאוד מתוכננים, שהרוכבים ידעים כל יום בדיוק היכן הם ישנים בלילה הבא. והטיולים הללו נמשכים לרוב 7-14 יום. לא יותר מזה. גם על זה כתבתי בעבר הרבה כאן באתר. לרוכב הטורינג המנוסה הממוצע- אין מושג היכן הוא ישים תראש עד השעה 17:00 לפחות. לפעמים אפילו ב-20:00 עדיין אינני יודע היכן אשן.

ואם אתה רוצה חלק מרשת המסלולים הייעודיים לאופניים, אז הנה כאן כמה מאות מסלולים מתוך אלפים. זאת מפה עם 100 אלף קמ בקלות של מסלולים ייעודיים. וכאן מדובר לרוב רק על מסלולים גדולים של 100 ק"מ ומעלה. אגב לעיתים חלק קטן מהמסלול עובר בכבישים (מאוד מאוד שקטים).  המפה הזאת אינטראקטיבית. אתה לוחץ על המסלול וזה מעביר אותך לפרטים שלו. ויש שם גם GPX ו-KML להורדה. גם תאור של המסלול וכן כל יישוב שאתה מגיע אליו. כל האתר בגרמנית, אגב. (תעשה עליו גוגל תרגום).
האתר הנל טוב בעיקר לגרמניה ואוסטריה. למדינות אחרות יש אתרים אחרים. אבל אתה לא רוצה שאני אגלה יותר מידי סודות.....:-) בכל אופן גם לגבי גרמניה ואוסטריה זה להערכתי רק 50% ממה שקיים.

וכאן הגלריות הצנועות שלי מהטיול בן השלושה חודשים בקייץ האחרון למתעניינים. שווה ביותרsmiley (כל הגלריות למעט הראשונה והאחרונה הם מהטיול בקייץ האחרון).
כל התמונות להלן - מסלולים ייעודיים לאופניים ללא מכוניות ורחוק מכל כביש למכוניות. דוגמאות הכי אקראיות מאוסטריה:

http://www.groopy.co.il/files/gallery/35723/2024115.jpg


http://www.groopy.co.il/files/gallery/35723/2024125.jpg
 המשך בתגובה הבאה:
 

נכתב ב - 08/05/2018 16:36:12
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
וכאן המסלול על הגשר. מפחיד ביותר. ומכיון שאני סובל מפחד גבהים, עשיתי סיבוב של 25 קמ נוספים כדי להגיע לנקודה מהצד השני.

http://www.groopy.co.il/files/gallery/35723/2024158.jpg
זה מסלול מיוחד. כאילו שטח, אבל מעולה לכבישונים. הם עפים על זה במהירויות. יש כאלה רבים באירופה. עושים זאת במקום שלא רוצים להרוס את הטבע. בכל מקרה במקביל לדרך הזאת (20 מטר מקסימום) יש עוד כביש מאספלט עם אפס תנועת מכוניות.
http://www.groopy.co.il/files/gallery/35723/2024150.jpg

http://www.groopy.co.il/files/gallery/35723/2024161.jpg



 

נכתב ב - 08/05/2018 18:00:18
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
יפה שאתה משקיע  
אבל כפי שציפתי  זה לא מסלולים שווה ערך למסלולי הכביש המקובלים 
זה מסלולי טיול , אימון  וגם לשימוש טורינג ...
תודה רבה שאתה משתף
הכל יפה גם הצילומים אבל זה הכול רכיבת טורינג לטיול שונה באופן משמעותי מרכיבות במסלולי כביש מקובלים ...

במפה שמצורפת לאחד הקישורים  זה גם כבישים שמכניות יכולת לנסוע לדעתי או שבילים לבנים בחלקם שלא מיועדים לאופני כביש ...
 
אני לא ראיתי באירופה שום שביל אספלט יחודי שידמה עליה ארוכה באלפים בפרניים וכו' ....
ויש באלפי הרבה מסלולי עליות מקובלות שקשורות למסלול שכולו בכביש עם מכוניות 
כל הישראלים רוכבי הכביש שמגעים לאירופה  לא באים בשביל לרכב בשבלים האלו ...
זה מתאם לרוכבים  שמגים לטיול ...

אנחנו בווכוח לא על אותו תדר אתה משדר תחום אחר ...
רכבה באופני כביש זה דבר אחר כל מה שאתה מראה אני לא מכיר כי זה לא שייך למסלולי אופני כביש מקובלים ...
לא תמצא שם רוכבי כביש  עם אופני כבש למעט רק לצורך קטעי קישור או אימון ...
לאומת זאת אני מכיר עשורות מסלולי כביש שמקובלים על כל רוכבי הכביש שמגעים מכל העולם לאירופה ...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
לא צריך להתווכח על דברים שהם שונים אתה לא רוכב כביש לא מבין בזה אני לא רוכב טורינג ולא מבין בזה... 

אני כתבית בתגובות שלי התיחסות  מהם הגורמים  להתעוררות ענף אופני הכביש בארץ 
גם כתבתי בתגובות התיחסות שמסלולי  אספלט יחודים שזה עוזר לפלח מסוים ולאימון ...
אבל לא תחליף למסלולי כביש שמכוניות נוסעות ...
לא יסללו בארץ מסלולים שווה ערך לטיפוס לחרמון ,לגליל , לכרמל , לגלבע , לדרום וכו...................

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
גם אני הצרף אתר עם כל העליות ויש לזה חיבור למסלולים מקובלים שרוכבי כביש עושים  באירופה ...
זה כבשים שגם מכניות נוסעות ...

https://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Alpe-dHuez&qryMountainID=5

תוכל להשוות למסלולי הטורינג והשבילים היעודים באספלט  זה הבדל שמים וארץ ..
זה שייך לתחום אופני הכביש ...
מה שאתה מצרף שייך לתחום הטורינג והטיול ...

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 08/05/2018 19:40:08
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
תפנים שוב, למרות שלא בא לך: על כל רוכב טורינג יש עשרה רוכבי כביש במסלולים הללו.
ואלו המסלולים שצריך בארץ, אם רוצים לקדם את נושא האופניים. אנשים לא רוצים למות בכבישים.
ויש באירופה מסלולים כאלה שאי אפשר לטפס גם עם קרבון 6.8 קילו. מסלולים שאתה יורד מהאופניים ודוחף אותם לעיתים במשך רבע שעה.  תפסיק לזרוק מילים על משהו שאתה לא מכיר בכלל. אלו מסלולים נהדרים גם לכבישונים.  ואל תלך לי על כל מיני דברים קיצוניים, כמו לטפס איזה הר גבוה בפרינאים. כמה פעמים חובב אופניים מגיע לשם בחיים שלו כדי לרכב? פעם? פעמיים?. זה לא מקדם את תרבות האופניים. זה חרטוטים. רוכב אופניים צריך את הכל נגיש ליד הבית שלו. אף רוכב אופניים לא ייסע עם האוטו 5 שעות ביום ראשון בשביל לרכב 3 שעות על איזה פיסטין. זה לא מקדם דבר.
אני יודע מה אני אומר, מכיון שאני רואה את הכבישונים הללו בלי סוף. ואל תפרש משהו, שאתה לא מכיר בכלל. אל תגיד לי מה המסלולים האלה, עד שתגיע ותרכב אותם. אלו המסלולים שבונים את הבסיס של כל ספורט האופניים. וזה מה שישראל צריכה. וכן, חלק מהמסלולים הללו באירופה קשים רצח אפילו לרוכבים מקצועיים. אוסטריה מוצפת במסלולים כאלה. גם צ'כיה. אני רוכב שם שנים. בגרמניה -בעיקר בדרום בוואריה, אבל ממש לא רק.  גרמניה ברובה מדינה שטוחה.

 

נכתב ב - 08/05/2018 22:03:09
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אני הפנמתי ורואה טוב מה אתה מראה התמונות זה מסלולי טיול לטורינג .
גם במפות לא ראיתי שום מסלול יעודי לאופנים שמכוניות לא נוסעות ששווה ערך למסלולי הכביש המקובלים ...

תראה לי מסלולי אספלט יעוד תלול ללא מכוניות  כפי שאתה כותב שרוכבי כביש יורדים והולכים ברגל ...
אז בשביל מה סללו אותו ...

אתה רוצה לדחוף את ענף הטורינג  זה לא בשביל רוכבי כביש אותי זה לא שכנע ...
ולכן כפי שאני רואה אנחנו לא משדרים על אותו תדר ...

כל רוכבי הכביש שמגעים מהארץ וממדינות אחרות לרכיבה באירופה ...
מיעדים את הרכיבות למסלולים שיש בהם שילוב של עליות מפורסמות או קשות בכביש עם מכוניות .
מתמקמים  במלונות באזורים שיש עליות ומתקדמים כל הזמן בהתאם לעליות באזור ובהמשכו ...

מהארץ יצאו קבוצות או רוכבים בודדים  לרכיבות בעקבות הטור דפרנס , בעקבות הג'ירו . לוולטה בספרד...
טרנס אלפ  מגרמניה לאיטליה ועוד אתגרי רכיבות כביש שלא קשורים למסלולי שבילים ...
זה המטרה של רוכבי הכביש  להרגיש את חווית הרכיבה הטיפוס כמו הרוכבים המתחרים בקבוצות ...

לגבי ישראל אני חוזר וכותב שוב את סיכום התזה שלי לגבי קידום ענף אופני הכביש
מסלולים יעודים ושבילים יעודים לאופני כביש זה חלק מסוים שמתאם לאימונים  ולרוכבים כללים 
לא יחליף את המסלולים המקובלים  בגלל שלא יעשו מסלולים יעודים שווה ערך ...
אתה חושב שמסלולים יעודים זה רק הפיתרון היחיד  ואני חשב שזה חלק מסוים ולכן ...
דעתי שונה משלך אך לשנות את ההתיחסות לתרבות אופני כביש .
להביא אירועי אופנים בין לאומים ... להביא קבוצות שיתחרו בארץ  ...
לתמוך בתחם התחרותי  בתקצבים- שקודקוד הפרמידה מצליח זה מחליל לבסיס 
העיקר וחשוב לצור תשתית שקהל יגיע לתחריות   שעות מתאמות , פרסום וכו'...
הסברה לנהגים  שהם גם חלק מקהל  שדרוש סובלנות  וכבוד לרוכבים הכביש 
מכלול כל הדברים האלה יכול אולי לשנות את ענף אופני הכביש בישראל ...

רוכבי הכביש בסופי השבוע לא יותרו על המסלולים המקובלים בארץ באזורים השונים 
ויעברו לטובת שבילים יעודים   ...
זה הסיכום שלי ... אתה מוזמן לשכנע  רוכבי כביש אחרים לעבור לטורינג ...
או  לתת עצות -לפוסט שפתח יותם דרעי בנושא הצעה למסע טורינג בחו"ל ....

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 09/05/2018 00:33:34
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
טורינג/טורר זה מטייל על/עם אופניים. אופני כביש זה פרארי של אופניים עם רוכב מרוץ, שבילי אופניים בדרך כל לא מותאמים ומתאימים לרכיבות פלטון ולא מתאימים למהירויות גבוהות, רכבתי עשרות אלפי ק"מ בעולם בטורינג ואופני כביש, עולם אחר, תענוג אחר וחוויה שונה. מציע לכולם לנסות מכל (גם אופני הרים) העולמות.

יוצא בשבוע הבא לטיול טורינג ממלטה עד נורווגיה, כולל מלטה סיציליה, איטליה, אוסטריה, צ'כיה, גרמניה, דנמרק, שבדיה, נורווגיה, פינלנד, נורווגיה.

לחופש נולד
נכתב ב - 09/05/2018 09:10:30
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
יורם,
חלק נכיר משבילי אופניים בהחלט מתאימים למהירויות גבוהות. ולגבי קבוצות רכיבה: יש כאלה שמתאימים יותר, ויש כאלה שפחות. אני פגשתי הרבה פלטונים על המסלולים הללו. נכון שאי אפשר פלטונים של 100 רוכבים. אבל מי מתאמן עם 100 רוכבים בכלל. קבוצות של 5-10 רוכבים יש בשפע במסלולים הללו.
אריה,
אין לי מה להוסיף דבר על מה שכתבתי. אתה מחרבן שרשורים מקצועי. מדבר על דברים שאין לך מושג בהם. סובל מקשקשת וברברת אינסופית של מלל כפייתי. כל השרשור הזה מבחינתי - טעות גדולה. אין לך מושג מהחיים שלך לגבי המסלולים שאני מדבר עליהם. אני שם 18 שנה כל שנה (סך כל ימי הטיולים לפחות שנתיים וחצי). אתה לא היית שם מעולם. אתה מברבר ומקשקש עצמך לדעת בצורה בלתי נסבלת. ואני בניגוד אליך מכיר את הרכיבה על הכביש אפילו יותר טוב ממך, למרות שאני לא רוכב כביש. ומהסיבה ש75% מהדרך, שאני עושה כל שנה באירופה הם על כביש, והשאר על שבילים יעודיים.
אתה מוזמן להמשיך לחרבן את השרשור לעד. אני סיימתי ת'שרשור הזה. אתה טרחן וקשקשן כפייתי ובן אדם בלתי נסבל.

נ.ב
יורם,
אני טס ב-4 ליוני לטיול שלי.... והכיוון:... סודי laugh... בינתיים...

נכתב ב - 09/05/2018 13:04:57
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
נראה שהפיוז נשרף  וחזרנו לסיגנון בוטה ומעלב ולא עניני ...
של כותב אלמוני מאחרי מקלדת  שאין פריטים  לגביו ...
כל הרזומה שלך מבוסס על כתיבה וגלריות של תמונות נוף ..
.
 
ממני תקבל רק תשובות עניניות  ...
דעתך נכתבה כנ"ל דעתי שחולק עליך בנקודות מסוימות זה פורום חופשי
כל אחד יכול להביע את דעתו ...

למרות שאני שחקן שחמט טוב 
אני עדין לא מצליח להבין  מה גורם לך לכזה כעס  ורוגז ...
שכותבים דעה שונה משלך  עם נמוקים אחרים ...

זה חוזר  בהרבה שרשורים נראה שיש לך משהוא נגדי  ...

אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 10/05/2018 12:11:08
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
כדי להחזיר את נושא רכיבת הכביש למסלול המתאם  ומה זה רוכבי כביש

אני מצרף דוגמה לאיזה מטרה רוכבי כביש מגיעים  לרכיבה באירופה ועוד משלמים במיטב כספם ...
לנושא העסקי אין לי קשר זה מפורסם גם באתר הפורום  כפרסומת ...
מצורף תמונה מוגדלת  לפרסום באתר גרופי ...
 

רוכבי הכביש  - בודדים או קבוצות מאורגנות 
עושים טיול רכבה במסלולים בעקבות הרוכבים המקצוענים להרגיש את התחושות והריגוש ...
בלינק המצורף זה בעקבות הטור דפרנס  2018
http://www.kokopeliadventure.com/he/our-tours/%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%A8%D7%9B%D7%99%D7%91%D7%94-%D7%98%D7%95%D7%A8-%D7%93%D7%94-%D7%A4%D7%A8%D7%90%D7%A0%D7%A1/

ב2007 גם אני הצטרפתי למשלחת רוכבים שיצאה מישראל (הארגון יובל גולן וגונן הרפז ) בעקבות הטור דפרנס
לפני זה נעשו רכבות הכנה בהדרגתיות בארץ במסלולי עליות כולל מחנות אימונים במיוחד באזור הגולן והחרמון .
כדי להתרגל שכמות טיפוס  מתמשך באלפיים  .

בדרך כלל רוכבי כביש ואוהבי עליות שהיו פעם במסע מאורגן מבינים את הפרנציפ  ואחר כך יוצאים לבד
למקומות אחרים  זה קצת לדעת יותר מורכב  אבל  חוסך במחיר משמעותית ...
קשה למדוד ולהשוות במדויק  תימכר רכיבה פרטית מול קבוצתי  שזה מקומות שונים באירופה  ...

אבל לנושא הרכיבה הפרנציפ דומה בחורים אזור שיש בו עליות מפורסמות או קשות ומתכננים מסלול מהמלון ובחזרה  ...
כאשר מתקדמים ועוברים לאזור אחר מחלפים מלונות בהתאם  ...

עשית את זה כמה פעמים נוספות עם חברים בשיווץ צרפת  באיטליה  ובספרד ...
כול הנושא של רכיבות באופני כביש לא קשור לרכבות שבילים בטוריניג  שלא תתבלבלו ...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
לקטע הכתבה הבוטה של אופנוחן  בדקתי זה דפוס שחוזר על עצמו  שנים בכול ויכוח איתו בסוף .
זה הפוף להיות תגובה לא קונבנציונלית  הוא מרשה לעצמו להשתלח בגלל שהוא אנונימי לא ידוע עליו כלום .

רוכב שמציג את עצמו הכי וותיק בישראל במסלולים באירופה 18  שנים בוותיק באירופה .
נחשב לאנונימי - רוכב בכל הפסגות הקשות ללא תיעוד למיקום הפסגה  רק גלריות של תמונות נוף 
יש בזה ריח של  סיפורים תיירים שנוסעים לאירופה  לרכיבות טיול טורינג - ומדמינים רכיבות וירטואליות בפסגות ...


אם אין דרך מנהלית לעצור את הכתיבה הבוטה והמעליבה 
אני המצא דרך להוכיח שכול הרכיבות לפסגות אירופה 
זה רק דיבורים של הרוכב האנונמי אופנוחן ...

אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 10/05/2018 18:09:35
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כנגד שני טיפשים דיברה התורה 
אחד טיפש רשע והשני טיפש שאינו יודע להמנע מוויכוח
אני לא יודע מה יותר גרוע 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 10/05/2018 21:48:01
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
אחד הדברים שמחזיקים פורום  בחיים  זה הויכוח  
אבל זה צריך להתקיים  בצורה תרבותית  וענינית ...
הבעת דעה  זה דבר חיוני וחשוב כל אחד בכיוון שמועניין לקדם ... 
ויכוח יוצר  חשיבה  מחדד את המוח ומיצר רעיונות חוץ מצבירת ידע  ...

תבוא לחדרה תתקשר אלי 054-4868216 נזמין אתך לקפה משובח...
תראה את הפרויקטים שאני מנהל תיכנונית בתחום הבניה ...
תראה אך אני מוביל ומנהל את כל היועצים מהנדסים מכל התחומים  מתעקש ומוביל לפי דרכי 
תראה גם את התוצאות  בשטח תשאל את כל היזמים באזור חדרה מי נותן פיתרונות לכל הבעיות

להמנע מויכוח   משדר חולשה מי שמפחד ונמנע מאבד את היכולת   ... 
קראתי הרבה פוסטים ותגובות של אופנוחן  
גם אותך   תקף בבוטות הרבה פעמים וגם אחרים  להמנע זה לא עוזר 
יגיע הקורבן  הבא  שיחטוף גידופים והשפלות אישים ולא ענינים ... 
הדרך זה לתקוף  ענינית להראות שאתה מבין יותר . 
בהרבה התקלויות בנינו הוא התקפל בסוף  שהיה צריך להביא הוכחות ..
.
בפורמים אחרים מונעים מנהלית ממי שכותב בבוטות   בתדירות קבוע ...
​אם הבוטות תמשיך  אני המצא את הדרך לשנות זאת ..
נתקוף בחזרה ענינית לנקודות התורפה שאני מזהה  אותם ...

בקשר לפתגם כנגד  שני טיפשים  דיברה תורה 
על עצמי אני נותן לכלום לשפוט ...
לגבי אופנוחן לא הייתי מגדיר אותו כטיפש  יש לו הרבה ידע בהרבה תחומים  כללים וטכנים 
אבל שהפיוז מתחמם יש איבוד שליטה  ...  

העברית היא קצת קשה בשבלי הכתבה זה לא שפת אמי  ...
בעבודה יש לי מזכירה שיודעת עברית על בוריה  ...

אריה סדובניק

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/05/2018 15:42:45
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
א' - אין קשר בין ידע או מיומנות עילאית וכדומה לבין חכמה וטיפשות 
תופעה מסוימת רווחת בפורומים אינטרנטיים שחבר המצטיין בתחום מסויים [כאילו ולא כאילו] מנחס לעצמו חכמה יתרה גם לשאר תחומי החיים בעוד שהוא 0 ביחסי אנוש ועיוור לתחושות שאר החברים 
ב' - להמנע מוויכוח אינו בהכרח וויתור ולהביס את המתווכח בוודאי רק מחריף ומדרדר את העימות עד כדי שיכחת המטרה הראשונית 
יש אנשים שלעולם לא מובסים [למראית עין] ורק שואבים כוחות מההתקפה ויוצאים להתקפת נגד 
ג'- אומרים שבעידן הטכנולוגיה הזה דפוס המוח האנושי השתנה ורוב הציבור כבר לא מעוניין ומוותר על קריאת פוסטים ארוכים 
אתה מוציא את נשמתך על פוסטים ארוכים ומייגעים המכילים כמה נושאים גדולים וזה משמש חמר רב למחרחרי מדון 
בפורומים כאלו עדיף ללמוד את אמנות הצימצום וההתמקדות בנושא שיש סיכוי לדון בו ולא להתייחס לנימה אישית.
התמדה , סבלנות וסובלנות עשויים להקטין את התופעות השליליות אם כי לעולם לא ניפטר מהן .

ד' - במקרה זה הארכתי כי אני בטוח שלפחות אחד יקרא את זה בעיון .
 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 11/05/2018 19:11:20
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
 
השכלה וידע רוכשים ...
חוכמה מגיעה עם ניסיון  חיים
עם טיפשות נולדים - בארץ נתנו תווית של טיפשים לכורדים ולא בצדק ...
 
אם משהוא מתמחה ומצטיין בתחום מסוים  ומיחס לעצמו חכמה  בתחום הספציפי
עם כל הנושאים הנלווים מסביב אין בזה בעיה  זה הגיוני  .
אני כותב רק על תחום אופני הכביש  וכל מה שקשור בנושא  אופני כביש
ציוד ,אופנים , מסלולים , מדידות  המלצות לקניה, שדרוג  ,תאונות אופני כביש .
שיטות אימון , תחרויות אופנים בארץ בטורים  עקרונות לקידום הענף ...
 
לאומת זאת אופנוחן  שמציג את עצמו כרוכב הטוריינג  הוותיק בארץ
נכנס לתחומים של אופני כביש שמעולם לא רכב באופני כביש ...
 
על נושא הוויכוח  דברתי בתגובה קודמת  ...
 
בבדיקה לתגובות בפורום שלך  מול אופנוחן  יש תחושה שאתה מאוים  ולא יודע מאיפו תגיע המכה
על נושא  הכתיבה הבוטה  אני מבטיח לך אם זה ממשיך 
אני המפצח את  תעלומת  הרוכב המסתורי הבוטה אופנוחן ...
להוכיח לכולם מי יושב מוסתר מאחורי מקלדת  סופר  או רוכב ...
 
לנושא כתיבה  מרובה  יש דברים  שקשה להסבר בתמצות  אצלי יש הרבה רווחים בין השורות
בנוסף זה בעיה שלי  גם בגלל  השפה העברית ...

יש פוסטים גדולים מתגלגלים שאני כתבתי לא במטרה  שזה יצור דיון 
אלו פוסטים של אינפורמציה שאני מכיר מהניסיון  יותר טוב מכולם ...
זה גם  הזיכרונות שלי  שפורום גרופי משמש כפלטפורמה  לכתיבה
1 - כל הקירות התלולים  והמיוחדים בארץ עיקר בכפרים  
2- מסלולים בארץ לרכיבה בכביש – מפות .

פוסט נוסף שאני גורר זה נושא מוות מתאונות  אופנים בכביש ובדום לב
בהתייחס למבוגרים . לפי הסטטיסטיקה בשנה אחרונה ...
מטרתו של פוסט  התאונות  להזכיר את הסכנות  ברכיבה  ולהשתתף בצער ....

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 11/05/2018 22:55:40
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
אריה, אתה אריה...
אתה נושא מטען חיובי גם דורון נושא מטען חיובי, לכן אתה דוחים אחד את השני😉
תמשיך לכתוב לספר ולהסביר, הפורום רק מרוויח, גם דורון כותב לעניין וניתן ללמוד ממנו הרבה, רצוי שלא תכנסו לפוסטים אחד של השני והשלום ישרור בארץ😃
אגב, רצוי שתצמצמו את היקף החפירה, קצר ולעניין.

לחופש נולד
נכתב ב - 12/05/2018 11:39:54
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
צודק - עם הטיפשות נולדים ומכיוון שחכמה זה ההפך אז גם עם חכמה נולדים 
טעות לחשוב שגיל וניסיון יביאו לך את החכמה 
עובדה שאתה נופל לאותה מלכודת שוב ושוב 
צריך להודות על העובדה ש
כולנו טיפשים רק גודל הטיפשות מבדיל בינינו 
עצם זה שאני עדיין כאן בפורום הזה ומתקשקש על שטויות מוכיח שאני מתנהג בטיפשות 
עצם זה שאתה לא מסוגל להמנע מלהיכנס לעימות מיותר זו הוכחה להתנהגות מטופשת 
נחמד וכיף להוציא אנרגיות אפילו שנחשבות שטויות על תחביבים וכו' 
אבל לתת למישהו אחר לשאוב ממך את האנרגיות זו טיפשות 
צפיתי בשירשור מהתחלה והיה ברור שתגיעו לעימות כמו 2 דגי קרב מול נקבה אחת 
ויותר טיפשי מיזה לא תמצא 

דרך אגב : בעימותים יש סיכוי גדול מאד שהמנצח יהיה המטורף הגדול יותר ולא החכם או הצודק יותר 
 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 12/05/2018 12:45:00
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
את הנושא בצורך בוויכוח  הסברתי  

העניין מה שמפריע בוויכוח  זהה חלק הלא עניני הבוטות  שחוזרת בהרבה פעמים בהרבה תגובות ...
דובר בנושא  בפורום כמה פעמים וכלום לא השתנה זה לא נעצר המנעות לא תעצור זאת ...

אני לא מתקופף ונמנע במיוחד שמעלבים אותי בבוטות פעם אחרי פעם
כמו שהעליבו אותך ולכן אתה נמנע  לא להסתבך  ...

אצלי הספוג מלה  ולכן  המשכתי  כדי שיצא המרצע מן השק והבוטות תשתלט ...
כך יהיה לי הצדקה  להסיר את הכפפות  ...

בפוסט הבא שאני יעלה  תראה את אחד הדרכים  לחשוף מי מוסתר שנים מאחרי המקלדת ...
משתלח בבוטות בכול מי שכותב מולו ושונה מדעתו ...

אני לא  עושה זאת כדי לנצח בתחרות אלה להשתיק ולמנוע מהצד הבוטה להמשיך להשתלח ...
גילוי נאות אם הבוטות לא הייתה מגיע אלי  לא הייתי  נלחם במלחמות של אחרים ...

למנוע המשך עימות  זה שונה מלהימנע מעימות ...

אריה סדובניק

  
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 12/05/2018 23:35:54
תאריך הצטרפות
05/09/2015
נושאים
3
תגובות
14
לפעמים קצת הומור עצמי, ויכולת לשים דברים בפרופורציות - יכול לעזור.....
לשני המתעמתים: שניכם חכמים, ושניכם בעלי ניסיון,  והאחד אינו בהכרח צריך לבוא על חשבון השני.

It's never too late
נכתב ב - 13/05/2018 13:14:33
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
למען המעטים שנשארו בפורום הזה ממליץ להפסיק את ההתנצחות המטופשת 
אם ההתנצחות תמשיך אני אישית מוחק את המתנצחים מהתודעה שלי לא אקרא מילה נוספת שלהם 
ולא אכפת לי מי אשם ומי צודק אם הייתי מנהל הפורום הייתי משעה את שניכם לפרק זמן הגון 
אף אחד לא עובד אצלכם במשרת שופט צדק 
יותר פשוט לא להגיב  אחד לשני ,
ובשפה ברורה של ילדים 
אם אתה לא מסוגל לעשות את זה בשבילי לא רוצה להיות חבר שלך

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 13/05/2018 17:19:13
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
תעשה מה שאתה מבין לנכון   
אתה לא נותן סיכוי לפיתרון - 
בפורום חופשי מי שרוצה קורא או כותב לא חייבם ...
לא ניתן למנוע תגובה אלה בצורה מנהלית ...

הבוטות בכתבה של אופנוחן מגיעה בצורה מחזורית  יש תקופות של רגיעה וזה חוזר לא רק אלי ...
בדרך הזו - להמנע מלהגיב זה יחזור במוקדם או מאוחר גם לאחרים בסרט הזה הרבה פעמים היינו ...

הדרך לעצור את הבוטות של כותב אנונימי זה לערער את היותו רוכב אופנים
כפי שהוא מציג מתגאה ומתימר בקרדיט ורזומה ליכולת רכיבה -  את זה אפשר להוכיח ...
 
מנהלית היה צריך לעצור את ההשתלחות הבוטה  ממזמן עוד בשנים קודמות ולתת התראות ...
 
אני לא יתן יותר להשתלח בי בצורה בוטה  ואישית  ובחוסר כבוד ...
לכותב אנונימי שמסתתר אחרי מקלדת גם מזלזל ומביע חוסר הערכה ...
מתגאה ומיחס לעצמו רזומה של הרוכב הכי וותיק בישראל במסלולים באירופה  
סיפורים שאף אחד לא ראה על רכיבה בפסגות האלפים  שזה הכול בדיה של פנטזיונר ...
 
ידע כללי וידע טכני בתחומי האופנים ובכלל  לא נותן גושפנקה להיות רוכב אופנים אמתי...
במיוחד לא נותן זכות  לכתוב בצורה בוטה ומעליבה ...

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 13/05/2018 17:25:00
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
כל מה שכתבתי כאן זה למען הפורום וגם למענך כי אתה משקיען 
אחזור ואומר פעם נוספת אתה טועה בגישה הלוחמנית אם תתעקש לדון איתי אז רק בפרטי 
כי כאן סיימתי 
 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 13/05/2018 19:31:09
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
שלום אריה- אופנוחן הוא  באמת אחד מן  הרוכבי  הטורינג- הוותיקים בארץ-  ובאירופה- אני מכיר אותו אישית הרבה שנים- אופנוחן הוא  מקצוען בתחום  בניית אופניי טורינג -ותכנון מסלולים  בארץ- ובאירופה- ובכלל-  במשך שנים רוכבי הגרופי  הוותיקים  וגם החדשים  נהנו לקרוא את הפוסטים שלו   בנושאים של בניית אופניי טורניג -בפורום בגרופי-ויש לא מעט רוכבים  מן הגרופי שנעזרו בו כדי  שיתכנן להם  מסלול טיול אופניים באירופה- לפעמים  ברכיבות כביש שאני עושה בשבתות  אני פוגש אותו  באיזור לטרון -  ואנו מנהלים  שיחות על נושאי אופניים- ומסלולי אופניים- ובכלל  - לענין הבוטות  וההתלהמות- שנוצרה פה בפוסט הזה- זה לא לענין בכלל - וזה לא צריך היה להגיע למצבים האלה-  וכבר ציינתי בעבר  שמישהו פה היה צריך להתנצל  וזה לא נעשה- וחבל-  ומשפט לסיום-    אתה לא חייב לענות לו בתשובות שלו  ובזה נגמר העניין- ואז גם לא תגיע לוויכוחים  מיותרים  - בסך הכל הגענו לפה  לגרופי לעשות תרבות  של אופניים בשעות הפנאי-  בזמנו  היה פה  מנהל פורום- וכבר שנים שאין  אחד כזה  שיכול  לעשות קצת סדר  - צריך לבקש  ממנהל הגרופי   שימנה  פה מנהל פורום חדש-  ואולי אז  דברים ישתנו  והשלום ישרור  גם בין כותבי הפורום-  בכבוד רב-  מייק-עוז

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 13/05/2018 22:11:14
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1657
זה שהוא ותיק בפורום  זה עובדה .
זה שאתה פוגש אותו  בלטרון ומדבר על אופנים זה לא כמו לראות אותו רוכב ...
זה שהוא נוסע לח"ול לטיולי טורינג ומצלם גלריות של תמונות נוף 
זה לא תואם  
את  המסלולים הקשים שהוא מפנטז שעשה  (מטפס כמו משוגע לפסגות עם 35 ק"ג ) ...

קראתי את כל הפוסטים  שפתח בגרופי  בשיטה של חיפוש לפי כינוי וגם תגובות .
כול הכתיבה היא  בנושא הטכני  בניית אופניי טורינג והסברים  כללים  בנושאים שונים ...
על זה אין מחלוקת שהוא יודע טוב וזה עוזר לרוכבים ...
 
אבל אין שום תיאור של מסלול הררי שעשה שווה ערך למסלולי הכביש כפי שהוא  מיחס שטיפס לפסגות .
אני יודע לקרוא בין השורות  
הוא הצליח לסנוור  את כולם אם יכולת כתיבה בנושאם הכללים והטכניים  ...
בכל  מיני תגובות בתדיריות השחלו  משפטים  כמו כמה קשה המסלולים הטיפוסים הפסגות שעשה בח"ול...
כך שהדימיון והפנטזיה הפכו עם הזמן לעובדה אצלו ...
 
מה שהדליק לי נורה אדומה
זה הזלזול  באתגרים  קשים של טיפוס בח"ול  זה נראה שאין לו שמץ של מוסג קלוש מה זה קושי ברכיבה ...
דוגמה הכי פשוטה מהשרשור הזה  
"הכבישים  בעליה לכרמל, הם בדיחה לעומת המסלולים הייעודיים באירופה."
אני רוכב במסלולים הללו 18 שנה.

לכול רוכב כביש לא יראה הגיוני  לטפס  מכביש 4  לצ' דמון אם אופנים וציוד של 35 ק"ג .
זה יקח שעות לעלות לכרמל  אם בכלל  והכרמל זה בדיחה לפי אופנוחן ...
יש עוד הרבה דוגמאות שמראות חוסר היגיון והבניה ברמות קושי ברכיבה ...

טורינג עם 35 ק"ג זה רכיבת  טיול בקצב צב  אין אפשרות לשווה למסלולי אופני כביש ...
בשביל לקבל קרדיט  צריך להוכיח  מילים ותמונות נוף  זה מראה בבירור שמדובר בתירות טורינג...
זה לא רכיבות אתגר לפסגות  כפי שנכתב לצורך יצרת תדמית  ...
ברגע שמשתמשים בכוח התדמית  כדי להשתלח לתקוף מילולית לרמוס להעליב בבוטות  ...
 

הבוטות  וההתלהמות  זה לא דבר חד פעמי זה חוזר שוב ושוב וצריך לעצור את ההתקפה המילולית  ...
ע"י דרך שתערער את התדמית שלו כרוכב אופנים 
כפי שהוא מציג ומתיימר ברזומה  ...
את זה אפשר להוכיח או לסתור למרות שהוא  אנונמי מאחרי מקלדת ...

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות