נושא: בעיה בהחלפת דיסקים

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 13/06/2018 12:51:08
תאריך הצטרפות
13/06/2018
נושאים
1
תגובות
2
היי,
קניתי את הדיסקים הנ"ל באמאזון- https://www.amazon.com/gp/product/B077B9Q7KZ/ref=oh_aui_detailpage_o04_s00?ie=UTF8&psc=1
הטבעות המחברות את שתי הפלטות נוגעות בלחי של הקליפר. שיניתי את סדר הטבעות על ברגי ההידוק של הקליפרים כדי להרים אותם קצת יותר רחוק מהדיסק. האם יש איזה חשיבות בסדר הרכבתם והאם בכלל מותר לשנות את המרחק הזה?
תודה מראש לעונים

נכתב ב - 13/06/2018 14:00:05
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
אתה מדבר על הטבעות שמחברות בין החלק המרכזי ( האדום) לשולי הדיסק?

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 13/06/2018 14:19:17
תאריך הצטרפות
13/06/2018
נושאים
1
תגובות
2
כן. אלו הטבעות שאני מדבר עליהן

נכתב ב - 13/06/2018 23:20:27
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
אם בלמי אוויד, יש חשיבות לסדר הרכבת הטבעות של הקליפרים כי הן בנויות כמכתש ועילי למרכוז עצמי. תרחיק את הקליפרים במרחק המינמאלי האפשרי כדי למנוע מגע עם טבעות הדיסק על ידי הוספת שייבות ישרות מתחת לקליפר.

Work Less Ride More
נכתב ב - 20/06/2018 15:56:37
תאריך הצטרפות
13/06/2018
נושאים
1
תגובות
2
תודה עופר. הטבעות אכן בצורת שקע. קראתי באחד הפורומים האחרים (של HOPE) על בעיות דומות שנפתרו ע"י שיוף עדין של פתח הקליפר עם פצירה. עוד לא הגעתי להסתכל על זה שוב ולבדוק אם אפשרי ו/או לא מסוכן. אעדכן

נכתב ב - 20/06/2018 16:07:35
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
שיוף צד אחד של הקליפר זה קל אבל זה אומר שבוכנה אחת תצא יותר מהבוכנה השניה 
הייתי שומר את השיוף לפתרון האחרון , באיזה צד של הקליפר נוצר מגע , חיצוני או פנימי ? 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 21/06/2018 19:57:01
תאריך הצטרפות
11/10/2006
נושאים
50
תגובות
1735
פתח מעל 300 רכיבות
מעל 25000 ק'מ בגרופי
גיל, אתה כותב ששיניתי את סדר הטבעות הבעיה נפתרה, כלומר הגבהה קלה פתרה את הבעיה?  להחזיר למצב המקורי ולהוסיף שייבות מתחת לקליפר אמור לפתור את הבעיה? הגבהה של 1-2 מ''מ, לא יותר!

Work Less Ride More