נושא: מאמר מדאיג על מצב ענף האופניים באתר בייק פאנל

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 25/06/2018 08:55:05
תאריך הצטרפות
27/10/2015
נושאים
42
תגובות
68
במייל האחרון שקיבלתי מאתר בייק פאנל מופיע מאמר תחת הכותרת 
״החנויות ריקות - למה ענף האופניים נכנס למשבר ? ״

המאמר מאד הפתיע אותי בנתונים שהוא מספק , למרות שסימנים לכך יכולתי לחוש 
בעצמי מהפעילות הדלה שיש בפורום הזה .
בעבר ציינתי שהגופים הציבוריים ( כג׳ ממשלה ועיריות ) אינם עושים די לעודד את התפתחות הענף 
וחבל שכך . 
הנכם מוזמנים לעיין במאמר שנמצא כאמור באתר www.bikepanel.com 
תחת הכותרת שמופיעה באדום בהודעתי .
אשמח לתגובתכם 

 

נכתב ב - 25/06/2018 09:20:19
תאריך הצטרפות
10/04/2011
נושאים
99
תגובות
1288
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
כנראה שכל מי שהיה צריך לגלות את עולם הרכיבה כבר גילה, הטרנד
הגדול התחיל לפני עשר שנים וכנראה הגיע לרוויה.

קישור לכתבה למי שלא רוצה לחפש יותר מידי.

.
נכתב ב - 25/06/2018 11:09:08
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
יש למשבר מס סיבות.
1 מה שרחי כתב
2. אף אחד לא קונה יותר חלקי חילוף בארץ. הכל באינטרנט. ואני גאה להיות הראשון שדחף לקנות ברשת כבר לפני שנים.
3. הרבה שרכבו על אופניים רגילים עברו לחשמליים.
4. השינ י יכול להגיע רק בהורדת המחיר ים בחצי על חלקי חילוף. והורדת משעותית של מחיר אופניים שלמים.
5. אם איזהיבואן או שתיים יפשטו רגל, אני האחרון שיזיל דמעה.
6. אתר בייק פאנל זה אתר זה שעיקר תכליתו קידום מכירות. האתר הכי מיותר בתחום האופניים בארץ. אתר בלתי נסבל !!!

נכתב ב - 25/06/2018 15:17:38
תאריך הצטרפות
07/03/2004
נושאים
55
תגובות
696
המצב "המדאיג" לדעתי רלוונטי לבעלי חנויות וסוחרים בענף וכרגע לא ממש רלוונטי לנו הרוכבים.
נפילה של כמה יבואנים/חנויות פחות תורגש בעידן המודרני בשל חלופות היבוא באינטרנט.
גם לפי שוק יד2 יש כמות עצומה של זוגות אופניים שנקנו כחדשות וכעת הבעלים מנסים למחזר בשיווק עקיף לשוק.
זה חלק מהמטוטלת הקיימת בשלבי 'פריחה/ שינוי/ דעיכה' וחוזר חלילה בחיי החידושים בתחום האופניים המודרניות וכניסה/יציאה של בעלי עניין בתחום במקביל למחזור החיים של המוצר/שוק.

בהתייחס להערה מעלה של התנועה בפורום ובאתר, כחבר וותיק לדעתי בשנים הראשונות הייתה הרבה יותר תנועה באתר למרות שהשוק היה הרבה יותר קטן.  היום כניראה תנועת המידע מתחלקת על פני הרבה יותר פלטפורמות.

נכתב ב - 25/06/2018 17:14:29
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
4
תגובות
114
כתבה טובה וניתן להוסיף עוד סיבה (גם מצויין בכתבה ובתגובות שם):
7. רוכבים שהגיעו לסטאפ המתאים (שילדה וגודל גלגל) לא רואים צורך להחליף אופניים.

 

נכתב ב - 26/06/2018 07:19:03
תאריך הצטרפות
14/08/2014
נושאים
24
תגובות
88
אני מקפיד מידי פעם לקנות חלקים ו\או אביזרים בחנות האופניים שלי. אני מוכרח לציין שההפרשים במחירים בין החנות לבין אתרי האינטרנט הם כמעט זניחים.
למשל, לאחרונה החלפתי מעביר אחורי, הפער במחיר  החלק (לא כולל עבודה) עמד על כ 60 ש"ח. בתור אחד שמחזיק אופניים של 120000 ש"ח, אני לא אחסוך בסכום כזה. לא מזמן החלפתי גם שרשרת, הפעם במחיר היה כ 30 ש"ח. ראוי לציין שבעל החנות מאוד הוגן וישיר ולפעמים אף שולח אותי לקנות חלקים באינטרנט ומוכן שאשלם רק על ההרכבה. אני משלם בכיף ובשמחה בידיעה שאני מקבל עבודה מקצועית וזו הפרנסה שלו - אני לא מצפה מאף אחד לעבוד בחינם!

למה חשוב לי כן לקנות בחנות האופניים?
כי המוכר באינטרנט לא יתקן לי שמיניות בגלגל; המוכר באינטרנט לא יתקין ויכוון לי את המעביר החדש שזה עתה קניתי; כי המוכר באינטרנט לא יתקן לי כבל הילוכים קרוע ביום חמישי בערב שניה לפני הסגירה והעיקר שלא אפסיד את רכיבת שישי בבוקר; כי המוכר באינטרנט נמצא במרחק של חודש אספקה מהיום, וחודש ללא רכיבה (אם חסר לי חלק קריטי) זה פשוט סיוט. כי אני זוכר "חסדים" ואת היחס המעולה והמקצועי שאני מקבל בחנות בה אני מטפל וכי אני מאמין ויודע שבעל החנות יעשה כל שביכולתי כדי לתת לי מענה. אז למה לא לתת ולתמוך? אני לא אהיה "עני" בזכות כמה מאות שקלים בשנה שאשלם יותר.

חשוב לי מאוד לשמר את הענף בארץ ולשמור על בעלי מקצוע טובים. כולם כאן רוכבים על כלים ששווים לפחות 5 ספרות, אבל על הפרש של שקלים בודדים יילכו ויקנו באינטרנט.

מנגד, ישנם בעלי חנויות לא מקצועים ולא שירותיים בכלל. ככאלה, כף רגלי לא תדרוך בחנות שלהם ואפילו לא אקנה אצלהם פקק לווטיל ב 10 אגורות.

לגבי הכתבה - נשמעת לי מתבכיינת ופופוליסטית. כמו שכתבו, אני לא אבכה על אף יבואן שייעלם מהארץ. זו הברירה הטבעית - מי שיציע את השירות הטוב ביותר ואת התמורה הטובה ביותר למחיר - ישרוד. מי שמגיע ומסתכל על הענף בתור "עוד עסק", כנראה שימשיך לממן כתבות כאלה.

גילוי נאות: אין לי שום "מניות" באף חנות אופניים. אני לא בתחום ולא מרוויח כלום מענף (מלבד ההנאה הצרופה שברכיבה wink)

נכתב ב - 26/06/2018 08:59:19
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
חלק בלתי נפרד מהכתבה זה התגובות  יש תגובות רציניות 
בקיצור השוק הבשיל וזו המציאות העכשיות שתלווה אותנו לא מעט זמן 
לדעתי כתבה חשובה לבעלי חנויות אופניים 
מי שישכיל לתת מגוון שירותים סביב האופניים יצליח למשל מועדוני רכיבה , הדרכות שונות , טיולים 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 26/06/2018 10:51:27
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
לפני כשנה-  הוצאתי פוסט פה בפורום -על זה שאין הצדקה למחירים הגבוהים של  אופניי הרים -שטח-  כעבור זמן מה הפוסט נחסם על ידי מנהל האתר-   חשבתי בזמנו לעבור לאופניי הרים-29  -אבל כשראיתי את מחירי האופניים  אמרתי שזה לא בשבילי- זה מיועד לעשירון עליון-  או לאנשי הייטק-  -ואני לא זה -ולא זה- ומסתפק במה שיש לי  -נשארתי עם אופניי ה-26  -שלי שעושים את עבודתם נאמנה -כבר- -14 שנה-  היום הכל יקר-  אופניים יקרות-  הציוד הנלווה יקר- וכולה  זה להנות מרכיבת אופניים בשעות הפנאי בטבע.-  לעניות דעתי  יבואני  האופניים  צריכים  להוריד את מחירי האופניים  שלהם- - ולתת לנו רוכבי האופניים  אפשרות  לקנות אופניים במחיר סביר.

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 26/06/2018 18:49:15
תאריך הצטרפות
20/08/2016
נושאים
1
תגובות
5
בגלל שהשוק בירידה אז יש מבצעים מצויינים על האופנים, צריך רק לפשפש בחנויות (זה בשביל מייק)

נכתב ב - 26/06/2018 19:51:49
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
היי עומר- זה לא רק אני-   יש אלפי רוכבי אופניים כמוני שלא קונים  אופניי בוטיק-טובות- שהמחיר שלהן מתחיל- מ-12.000 שח-  צריך לקחת משכתנא לקנות אופניי הרים טובות-   ומי כמוני יודע  מה טוב לרכיבות שטח 

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 26/06/2018 21:18:10
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מי צריך אופני בוטיק שיש מבצעים חבל"ז  גיאיינט מארין גוסט ועוד ועוד
אופניים מאובזרים כדבעי וחדשים מהנילונים כולל אחריות וכ"ו  
השוק רווי , מפוכח ועתיר משומשים 
בוצעו כמה חידושים שהטריפו את האנשים לשדרג ועכשיו התפכחו 
אין כמו ימי ה 26" העליזים בעלי חישוקים וצמיגים צנועים והטריפל  , האנשים היו פחות היסטריים ושפויים [פחות או יותר devil]
בנוסף לכל זה נכנסו יבואנים חדשים שהוסיפו טלטלה לא קטנה לגיגית המקומית 

השלב הבא "אופניים חשמליים יהיה משחק אחר לגמרי כבר אי אפשר להעסיק מכונאים זבי חוטם 
רק מקצוענים ישרדו הן טכנית והן ניהולית אחריות על מוצר כבר תהיה משהו כבד 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 27/06/2018 08:38:05
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
נפתחו מאות חנויות לאופניים חשמליים, אלו לקחו חלק ניכר מהפרנסה ומהלקוחות לאופני ילדים, אופני עיר וגם אופניים חשמליים לשטח.
יש עתיד מבטיח לחשמליים. היבואנים והחנויות הוותיקות פספסו במידת מה את הרכבת.

לחופש נולד
נכתב ב - 28/06/2018 00:36:48
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
היי מייק! קראתי את מה שכתבת, ואתה לא חייב להיות איש הייטק או עשירון עליון כדי להנות מאופניים מודרניים....
אז הם לא יהיו אופני בוטיק, לא שילדת קרבון ואפילו לא עם החלקים הכי טובים שאפשר להשיג - נו אז מה? אבל כן יהיו לך אופניים חדשים וטובים - אפילו די טובים שאני בטוח שישרתו אותך שנים רבות. הנה 2 דוגמאות שמראות שבהחלט אפשר להשיג אופניים ראויים במחיר סביר.  כל רוכב ותקציבו...

במצמן למשל תוכל לקנות את האופניים האלה תמורת 6,600 ש"ח ואפילו לקבל קצת עודף
https://www.matzman-merutz.co.il/camber-fsr-29-2018-2

אצל רוזן תוכל לקבל את האופניים האלה תמורת 7,400 וגם פה גם לקבל קצת עודף:
https://www.rosen-meents.co.il/index.php?dir=site&page=catalog&op=item&cs=11192

דרך אגב, לפני כ-3 שנים הייתי בארה"ב ורכבתי שם 3 ימים, כל יום במסלול אחר. החלטתי לפנק את עצמי ושכרתי בכל יום אופני בוטיק 29.
אז יצא לי לרכב על סנטה קרוז, ניינר ואייביס שהם אופניים של 5 ספרות. תכל'ס נהניתי מהם מאוד, במיוחד מהאייביס שהיו מ-ד-ה-י-מ-י-ם, אבל - מבחינתי האישית לא הבדל של שמיים וארץ בינם לבין אופני 29 ממוצעים. אם האופנים ששכרתי היו נניח בציון 9-10 אז אופני 29 ממוצעים שעליהם יצא לי לרכב היו משהו כמו  7.5-8. מבחינתי לא כזה הבדל ששווה תוספת של אלפי ש"ח. 

נכתב ב - 28/06/2018 09:08:46
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
שלום מוטי- מנסיון שלי  ברכיבות שטח  אופניים טובות וקלות-במשקל- זה לפחות- 13 -וחצי קילו-   יותר מזה במשקל האופניים-  מעל המשקל הזה , האופניים  פשוט כבדים יותר  ואני מדבר על אופניי שיכוח מלא-  הכוונה שלי לאופניי בוטיק זה אופניים טובות קלות  -עם מכלולים  סופר מקצועיים-  ובנושא הזה אין פשרות- אני רוכב כבר-27 שנים  בשטח- ואני יודע מה זה אופניים טובות-   ב-6.000-שיכוח מלא-  זה אופניים כבדים-  אני בא להנות ברכיבה- אני לא מדבר על אופניים  במחיר של -40.000- אופניי בוטיק כמו סנטה קרוז-  יש גם אופניי  אלומניום -29- שיכוח  מלא-  שמתחילים במחיר של-10.000- ומעלה  ועדיין נחשבים אופניים מצוינים לרכיבות שטח-  אבל עדיין לשלם  סכום של-  10.000- זה די יקר-    שכל יבואני  האופניים יבואו  לקראתנו  רוכבי השטח .ויורידו  את מחירי האופניי מותג שלהם.  מה שבאמת  מקומם אותי  זה החוצפה של  בעלי חנויות אופניים של  יבואני אופניים-  לפני שנה הלכתי  בתל אביב- לכמה חנויות של יבואני אופניים  לנסות  לעשות טרייד אין  על האופני הרים שלי-26- שיכוח מלא - שעלו בזמנו בשנת-2005.- 10.000- שח-   במשך שנים תיחזקתי את האופניים- כמו חדש-   בעלי החנויות  הציעו  לי בטרייד-אין-  על האופניים שלי- 1.000-שח-  אמרתי להם מה פתאום מחיר כזה- הם שוות יותר-  אבל אחר כך התברר לי שאופניי מותג שיכוח מלא- -26-  נמכרות  בחנויות במחיר- של-2.500 שח-    זה הכל ענין של אופנה-גם זה יעבור.

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 28/06/2018 13:48:55
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
מייק , אל תיכנס שוב לתהליך התבכינות , מה זה קשור לנושא השירשור ???
חוץ מיזה מה נדבקת למושג אופני בוטיק  , אני יכול לשלוח אותך לחנות שתקבל ג'איינט אנטם קרבון קלים במחיר שפוי 
אבל אתה לא תקנה אפילו שהם יותר טובים מאופני בוטיק 

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 28/06/2018 17:32:57
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
היי צביקה- התכוונתי  לאופניי מותג  -ולא לאופניי בוטיק= גם אופניי מותג אלומניום-29 -גייאנט אנטם- עולים -13.000- שח- זה עדיין נחשב מחיר יקר- 

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 29/06/2018 08:47:54
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
טוב מייק, אתה קצת מצחיק.... רוצה לקבל אופניים 29 שיכוך מלא, עם מכלולים מקצועיים בסכום נמוך.
גם אני הייתי רוצה לקנות פיבוט 429 או אייביס ריפליי במחיר של ג'יאנט או ספשלייזד, או אופני אלומיניום של מותג עם חלקי קצה במחיר של 4 ספרות...

אתה מעוניין שהיבואנים יבואו לקראת הרוכבים ויורידו את המחירים. בוא ניקח למשל את הטרק FUEL EX 8 שנת 2018, שהם אופני 29 חדישים, מודרניים עם מכלולים די טובים (מע' סראם איגל 12 הילוכים, מוט אוכף מתכוונן, בלמים טובים וכו').  האופניים האלה עולים בארה"ב 3,300$ שהם כ-12,000 ש"ח (לפי השער של היום בבוקר). בארץ ניתן להשיג אותם ב- 13,175 ש"ח. אז ההפרש ביננו לארה"ב הוא רק כ- 1,000 ש"ח, כלומר לא כזה הבדל ולא נראה לי שהיבואן בארץ ימכור אותם בפחות ממה שמוכרים אותם בארה"ב, פשוט מכיוון שהיצרן לא יאפשר לו למכור בכאלה מחירים. 

לגבי ה"חוצפה" של בעלי החנויות של היבואנים שהציעו לך בטרייד-אין "רק" 1,000 ש"ח, אני יכול אולי להבין את האכזבה שלך לאור זה שהאופניים עלו לך בזמנו 10,000 ש"ח אבל מצד שני אתה חייב להיות מציאותי, לנתק את הרגש ולהבין שעם כל הכבוד לאופניים שמשרתים אותך נאמנה, עדיין מדובר באופניים בני 14 שנה, עם גלגלי 26 שלא נמצאים בחנויות כבר 3-4 שנים והביקוש להם הוא אפסי - אם בכלל. בכלכלה זה פשוט מאוד, כשיש ביקוש קטן והיצע גדול המחיר מתרסק וזה לא קשור כמה עלו לך לפני 14 שנה.... מוזמן לבדוק למשל מחירי יד 2 של רכב יפני לעומת צרפתי למשל. ליפני יש ביקוש ולכן שומר על ערכו, לעומת רכב יד 2 צרפתי בן 4-5 שנים שאפשר להשיג בחצי ממה שעלה בזמנו כזה חדש.

אז יכול להיות שבשנת 2005 האופניים שלך היו שיא הטכנולוגיה, הנוחות והאמינות, אבל עברו מאז 14 שנה וזה מלא זמן! המון דברים השתנו מאז בשוק האופניים (טכנולוגיה, שילדות, מערכות הינע, בלמים וכו') ואתה חייב להבין את זה ולא להישאר "תקוע" על מה שהיה אז ולראות את הדברים בשחור או לבן. 

דרך אגב, אתה לא חייב לקבל את ההצעה ה"מעליבה" של היבואנים בטרייד אין. נסה לפרסם את האופניים ביד 2 ואולי תצליח לקבל מחיר יותר טוב, אבל אני די סקפטי אם זה יקרה כי בכל זאת מדובר באופניים ישנים. מאוד מאוד מאוד. 

אז במצב הנוכחי ומנק' ההשקפה שלך חושב שיש לך רק 2 אופציות:
1. לשנות את החשיבה ולהבין שאם תשלם היום 10,000 או 12,000 ש"ח תקבל אופניים שישרתו אותך בשנים הבאות. יהיו לך אופניים חדשים, מודרניים עם טכנולוגיה עכשווית שיאפשרו לך להנות מהם מאוד ואני בטוח שתרגיש את זה בכל רכיבה. מה שצביקה הציע נשמע מעניין, הייתי יוצר איתו קשר לקבל פרטים!!! 
2. פשוט לרדת מהעניין ולהישאר לנצח נצחים עם הג'יאנט הישנים והטובים. 
 

נכתב ב - 29/06/2018 10:42:50
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
היי  מוטי-  אני  שלושים  שנה עובד באופניים-  בשנת 1990 -פתחתי חנות אופניים  במרכז תל-אביב  -הייתי שם בחנות- 5 שנים- ושם דרך החנות  הקמתי קבוצה לטיולי שטח- טיילנו בכל הארץ  עם אופניי הרים -21 הילוכים -ללא בולמים כלל-  עם השנים התפתח  ענף  אופניי ההרים -וכיום יש  בארץ  כ-200.000 אלף  רוכבי שטח בשעות הפנאי-  וכ-50.000- רוכבי כביש בשעות הפנאי-  שלא לדבר על  רוכבי העיר- האורבן  .-  כן אני מעוניין  שיבואני האופניים יבואו  לקראת  הרוכבים ויורידו  את מחירי  אופניי המותג  שלהם -שנראה  לי שאין הצדקה  למחירים הגבוהים שהם דורשים  מאיתנו-  יש עדיין דרישה  לאופניי שטח -26-  אני עוד רואה כאלה אופניים  בטיולי שטח  -זה עדיין לא פאסה-  תקח לדוגמא  את אופניי הסינגל אופניי הפלדה -שנמכרים היום ב-1.000 שח- אין בהם כלום רק כתוב עליהם אופניי ראלי-  לעומת אופניי הרים מקצועיות -26 עם מכלולים של בולמי אויר- קדימה ואחורה- ברקסים הידראולים  -27 הילוכים ועוד שיפורים  עדיין  הם נחשבים אופניים טובות-  ומי שמוכר אותם באלף שח  -הוא פרייר.כי הם שוים  לפחות-2.500  שח-  אני יודע מה המחיר הראלי שלהם כי אני עובד באופניים- חנויות  האופניים מנצלים  את תמימות  הלקוח  שלהם שלא מבין באופניים  - ואומרים לו שהם שווים אלף שח אף על פי שהם שווים  יותר, מה שחשוב זה הגינות-  פתחתי  בגרופי קבוצה  לרוכבים  מתחילים - רובם של הרוכבים  בקבוצה רוכבים עם זנב קשיח -26- אם יש לך כושר זה לא משנה על איזה אופניים אתה רוכב-  העיקר  זה להנות  ולרכוב בטבע  - 

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 29/06/2018 14:36:00
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
טוב, 30 שנה זה בהחלט ותק רב שנים בענף, בטוח יותר ממני smiley
אז אם רואה במסגרת עבודתך שהשוק של 26 עדיין חי ובועט וניתן לקבל על האופניים 2500 ש"ח אולי שווה למכור אותם. 
ואז מה? כשיהיו לך ביד 2,500 ש"ח עדיין תצטרך להוסיף עוד כ- 10,000-12,000 כדי לקבל אופניים טובים, אבל מכיוון שאתה חושב שהמחירים מאוד גבוהים אני מבין מדבריך שלא תקנה.

תכל'ס - אני מודה שלא כל כך הצלחתי להבין מה מטרת הדיון.
אופניים חדשים ברמת הבסיס כבדים מידי ולא יתאימו אז לא תקנה, אופני מותג טובים יקרים מידי והיבואנים עושקים את הרוכבים אז לא תקנה, אז מה כן?
לא נותר לך אלא להישאר עם ה- 26 הטובים והאמינים (או לחכות שמחיר אופני קרבון 29/27.5 של מותג מוכר ירדו לאיזור 7,000-8,000...)

סופש נעים ותהנה ברכיבות!!! yes
 

נכתב ב - 29/06/2018 16:30:04
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
אני כרגע  טוב לי עם ה-26-  במחירים  שהם מציעים היבואנים אני לא אקנה-  הענין זה לא אני-  אני יכול להסתדר עם מה שיש לי-  אפילו חושב לעבור- לאופניי כרומולי-  29- זנב קשיח-הייתי בכמה חנויות  אבל אין כל כך מבחר-   יש הרבה מאוד  רוכבי אופניים  שאין להם את התקציב הזה  לקנות שיכוח מלא- ב-12.000-ושוב פעם   צריך לעשות  משהו  כדי שיבואני האופניים יבואו לקראת  רוכבי האופניים -

אופניים כדרך חיים
נכתב ב - 29/06/2018 18:31:03
תאריך הצטרפות
20/08/2016
נושאים
1
תגובות
5
תשכח מזה שהחנויות יבואו לקראתנו, אם אתה רוצה לקנות אז תנצל הזדמנויות ותחכה למבצעים מטורפים שהם עושים במהלך ימות השנה, הם דואגים לכיס שלהם ולאחוזים מכל זוג אופניים

נכתב ב - 29/06/2018 19:07:49
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
מייק - אני מצטער לומר שוב, אבל אתה רואה את התמונה בשחור ולבן בלבד, לי מאוד קשה לראות את הדברים כמוך ולכן לא מסכים עם חלק מדבריך.

בגלל שיש רוכבים שאין להם 12,000 לשיכוך מלא, הבאתי את שתי הדוגמאות של אופני שיכוך מלא 29 חדשים, אחד ב- 6,600 והשני ב- 7,400, אבל אתה רוצה את הכי טוב (אופנים יקרים) או כלום (נשאר עם ה- 26 שלך)  ומתעלם מזה שלכל מותג יש כמה אופניים בכל ליין, במחירים שונים.

כאשר יש ליין אופניים רחב ממותג מסויים אז גם מי שקשה לו לגייס סכום גבוה יכול להנות מאופניים חדישים ומפנקים. גם אם הם קצת כבדים וגם אם אין להם את המערכות הכי טובות. אותו דבר תקף כמובן גם לז"ק, יש רמת כניסה בסכום נמוך, יש את דגמי הביניים מאלומיניום, יש דגמי אלומיניום עם מע' קצה ויש את הקצפת - דגמי קרבון יקרים וקלים. כנראה שיש רוכבים (ואפילו הרבה) שקונים את דגמי הביניים, אחרת היצרנים היו מייצרים בכל ליין רק 2 דגמים: דגם רמת כניסה ודגם קרבון עם מערכות קצה.  אבל כמובן שזה לא המצב וויש יצרנים שיש להם בליין 8-10 דגמים, וכך כל אחד יכול לבחור את מה שמתאים לו, לפי תקציבו ויכולתו.

אתה בעצמך כתבת בשירשור למעלה: 
"אם יש לך כושר זה לא משנה על איזה אופניים אתה רוכב-  העיקר  זה להנות  ולרכוב בטבע"
"טיילנו בכל הארץ  עם אופניי הרים -21 הילוכים -ללא בולמים כלל"


אז כנראה שגם אופניים חדשים ברמת המחיר שציינתי למעלה יכולים לגרום לרוכב בכושר סביר/בינוני להנות ברכיבה, ואני חושב שאופניים מודרניים וחדישים (גיאומטריה, שילדה, מכלולים), עם גלגלי 29 או 27.5 יהיו לא פחות טובים מאופני הג'יאנט שלך בני ה-14. לפני כ-8 שנים עשיתי רכיבה של חציית המכתש הגדול, 42 ק"מ עם הטרק 4300 שלי, מע' בסיסיות ומשקל לא קליל- רכבתי כמו גדול ונהניתי מכל רגע!

זהו, לא הצלחתי לרדת לסוף דעתך מייק... אז חותך כאן. סופ"ש נעים ורכיבות בטוחות לכולכם! 
 

נכתב ב - 30/06/2018 08:44:59
תאריך הצטרפות
16/05/2004
נושאים
225
תגובות
1564
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
הרי  יש כותרת  בתחילת הפוסט -החנויות ריקות למה ענף האופניים נכנס למשבר ?     אז שיבואו היבואנים  לקראת רוכבי האופניים ויעשו מבצעים עכשיו .במחירים הוגנים- 

אופניים כדרך חיים