• Groopy
  • Groopy
  • Groopy
  • Groopy
Groopy

נושא: יותר הילוכים = יותר טוב?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 18/10/2018 12:24:11
תאריך הצטרפות
16/10/2018
נושאים
2
תגובות
2
תודה לעונים

נכתב ב - 18/10/2018 13:01:52
תאריך הצטרפות
14/08/2014
נושאים
24
תגובות
79
כן

נכתב ב - 18/10/2018 15:14:53
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
85
תגובות
944
ממש לא זה תלוי אך מסתכלים על הנושא  ...

זה שיש הרבה הילוכים כתוצאה  מקומבינציות  בין קראנק טריפל  לקסטה
לא הופך את זה ליותר טוב נהפכו זה מסורבל עם הרבה כפילויות ,  הצלבות, וכו' ...

זה היה הסטנדרט של  המאה הקודמת  כדי להגיע לטווח יחסי העברה  משני הקצוות בסקלה
בעיקר לצרכים בשטח  וגם לצורך בכביש ...
-------------------------------------------------------------------------------------
היסטורית הילוכים באופני שטח  בכללי  היה קראנק טריפל  9*3 = 27  הילוכים  וכו' ...
בשנים מסיימות עברו לקארנק  דאבל  2*10 = 20  הילוכים
הקסטות היו בהתאם לטריפל היו  11-34.. 11-36.הקסטות לדבאל היו  11-40 11-42 וכו' , .
 
באופני שטח ממזמן הגיעו למסקנה שמספיק 11  בקונפיגורציה של קראנק בודד
היום עוברים  ל 12 הילוכים  בהתיחס לקרנאק בודד ...  
זה נותן  מענה לכל האפשריות כמעט בתפעול הילוכים פשוט ...

עדין מוכרים דגמים ל
אופנים  פשוטים עם טריפל  או דאבל ...
אבל רוב אופני השטח  הטובים משווקים  עם  קראנק בודד 11 או 12 הילוכים ...


בשטח האבולוציה הייתה מהירה  בגלל שיווק אגרסיבי  גם  רוב הרוכבים חשבו  שזה יותר טוב והחליפו ...  
אבל עדין יש רוכבים עם אופנים  
אולד פאשן  משיקולים  שונים  ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

באופני כביש  היה גם טריפל – 30 הילוכים במאה הקודמת  במטרה לאפשר יחס העברה קל ...
גם היום מוכרים אופנים פשוטות עם טריפל אבל אלו אופנים מתחת לסטנדרט הבסיס ...

היום הסטנדרט 11*2=22 הילוכים  עם קראנק  קומפקט  50/34 ...

היום הקסטות מספיק גדולות לתת מענה ליחס העברה ...
סוגי גודל  הקסטה והצפיפות  בין  בגלשים  יוצרים אופציות ליחסי העברה  לשימושים שונים לדוגמה
בקסטה 11-28 הטווח  מתחיל בגלש 11 ויש חורים
בקסטה 14-28 הטווח  מתחיל בגלש 14 והצפיפות גדולה יותר .

אני מניח שאתה לא רוכב כביש  אז לא נרחב הסברים בנושא  כי זה עולם אחר מאופני שטח ...


גם בכביש יש התקדמות לקראנק  בודד 11 או 12 הילוכים
זה נכנס חלקית לתחום המעורב כביש שבילים  וכו' כלומר באופני גראבל /  סייקלוס  / עיר וכו'


אריה סדובניק
 
 

 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 18/10/2018 15:34:41
תאריך הצטרפות
16/10/2018
נושאים
2
תגובות
2
קודם כל תודה על התגובה.
אריה , באמת שקטונתי מלהבין כמוך, יש לי אפשרות לרכוש אופניים עם מערכת שימאנו ד'אור, אך 20 הילוכים.
ברוב האופניים האחרות בקטגוריה שאני בודק זה יותר , 24 או 27 הילוכים - זה למה אני שואל.
אלה אופני הרים.
ודרך אגב, אני מתכוון לנסוע כביש + שטח, 27.5 אינץ' זה בסדר או כדאי 29 באופן מובהק? (כמובן שאעשה סיבוב לפני, אבל טוב לשמוע מהמומחים)

נכתב ב - 18/10/2018 15:42:39
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5380
חונך
לא על כל דבר צריך לחבר מאמר מרובה פסקאות, הדגשות צבעוניות והכי גרוע גם לפספס את מהות השאלה
ולשאלה עצמה-לא בהכרח טוב יותר אבל יותר נחשב זה בטוח, מערכות עם יותר הילוכים אחוריים  עולות יותר מסדרות זהות עם פחות הילוכים.
בשביל לקבל תשובה אמיתית אתה צריך לשאול שאלה ממוקדת שכוללת דגמי אופניים וסגנון רכיבה

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 18/10/2018 15:46:31
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5380
חונך
את התגובה הקודמת כתבתי לפני שראיתי את האחרונה שלך, רצוי 29 , כדאי ללכת רק על הילוכים אחוריים, לסגנון הזה כמה שיותר כן ייטב

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 18/10/2018 19:49:22
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3868
מעל 35000 ק'מ בגרופי
עולם הכביש עם 22 שהם 2x11 כנראה ישאר שם עוד שנים רבות.
עולם השטח עובר ל 12 שהם 12x1 יש בעיה קטנה בתחום ההילוכים וגודל הקפיצה בין ההילוכים, בשטח הבעיה תיפתר במעבר ל 15x1 בעולם הכביש יעברו בעתיד הרחוק לתחום של 18x1.
לא מתחייב לתחומים, זו רק הערכתי..

לחופש נולד
נכתב ב - 18/10/2018 20:32:31
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
24
תגובות
1409
1. כל הבעייה של כמות הגלגשים, היא שיווקית, גרידא. אין לזה שום קשר, כן, שום קשר עם הצרכים של הרוכבים. הכל בלופים שיווקיים, כדי לעשות עוד ועוד כסף, ולחלוב עוד ועוד את הכיס של הלקוחות הטיפשים. כי ברגע שמוסיפים גלג"ש, אתם צריכים לקנות את הדברים הבאים: קסטה חדשה, שיפטרים חדשים, גיר חדש (משנים את יחס ההעברה כל פעם, כדי שתהיו חייבים לקנות חדש. פעם זה לא היה כך) ושרשרת. וכעת הטינופות מסראם, אפילו שינו את גודל הפריילוף, כדי שתצטרכו נבה חדשה, ולכן בעצם גלגל חדש. ואני בטוח ששימנו יעשו את הטריק הזה בעתיד גם כן. ואגב, אין להם ברירה, כי בסופו של דבר מספר יותר גדול של גלגשים, יצטרך יותר מרווח בנבה. כעת הם הסתדרו עם הקטנה של המרווח בין הגלגשים. אבל גם זה עומד להסתיים. יש גבול לכל תעלול.

2. כל עליה מעל 9 גלגשים, חסרת כל משמעות, כאשר יש שתי פלטות מקדימה.

3. כיום כבר יש קסטות 9 עם 40 שיניים, וחלק גדול מהרוכבים יסתדרו מצויין עם 1X9.

4. ולא אמרתי מילה, על חוזק השרשראות של 9 מול 11. ומי שרוצה שרשרת 9 הכי חזקה בשוק (18 שנות ניסיון איתה), אז רק סראם (951, 931 או 971. אבל לא לקנות את ה-991). לא שום דבר אחר. השרשרת אגב מיוצרת בפורטוגל.

נכתב ב - 18/10/2018 20:38:53
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2469
חונך
בלי שום קשר לשיקולים הפיננסים הליגיטימים של סראם ושימנו, יש יתרון מובהק לרכיבה עם פלטה אחת מקדימה כאשר סיגנון הרכיבה הוא סינגלים.
עכשיו, ברגע שעוברים לפלטה אחת, צריך להגדיל את הטווח של הקסטה, כלומר להגדיל את גלגל השיניים הגדול ולהקטין את הקטן. ברגע שנשארים עם קסטה של 9 ומנסים להגדיל את הגלגלש הגדול לנגיד 42 שיניים יש בעיה עם המעביר האחורי שלא תוכנן לטווח כזה. כל מי שעשה את המעבר הזה, יודע על מה אני מדבר. לכן בכל מקרה מי שעושה מעבר למערכת 1/9 או 1/10 צריך לבצע שינויים במעביר האחורי במידה הוא מעוניין בטווח שעולה על 42 שיניים.
במערכות 11 אין בעיה כיוון שהמעביר כבר מתוכנן לקסטות עם טווח גדול.

נכתב ב - 18/10/2018 20:42:27
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3868
מעל 35000 ק'מ בגרופי
גם אני על 9x3 עם קסטה 11-34 וזה מספק אותי בכל מצב.
אבל אני דינוזאור 😥

לחופש נולד
נכתב ב - 18/10/2018 21:51:49
תאריך הצטרפות
06/09/2017
נושאים
9
תגובות
33
בשבילי (חובבן בתוך חובבנים)

כמה שיותר הילוכים יותר טוב.

החוויה גוברת.

מאפשר לי להרחיק יותר ולראות יותר לטפס יותר.

וכו'

נכתב ב - 18/10/2018 22:18:38
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
24
תגובות
1409
אחינו, דן - המנוע....
רק לפני יומיים הסברתי בשרשור אחר כיצד לפתור את בעיית אורך הגירים הישנים. יש תוספת מיוחדת אוניברסלית לאוזן עבור קסטות גדולות. היא מורידה את הגיר שני ס"מ, וזה נותן אפשרות להשתמש בגירים הישנים גם בגלגש 50 שיניים.
הנה כאן, אתה מוזמן לקנות ולנסות. חמישה שקלים וזה שלך. זה קיים כבר שנתיים וזה להיט. הפיתוח של SUNRACE למורת רוחם של שימנו וסראם.
יורם, אחי לסטיה.....
אנחנו שנינו דינוזאורים, ולכן אנחנו שורדים כל כך הרבה שנים על האופניים.

וזה המתאם לקסטות גדולות למי שרוצה. מתאים גם לגירים של לפני 15 שנה עבור 9 גלגשים. בשלל צבעי הקשת....
https://i.ebayimg.com/images/g/4fQAAOSwzc1bo94A/s-l1600.jpg
https://i.ebayimg.com/images/g/SUMAAOSw43Jbo94B/s-l1600.jpg

 

נכתב ב - 19/10/2018 00:00:47
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
85
תגובות
944
פותח השרשור לפי השאלה והשאלות הנוספות  חדש בתחום לא מכיר את הנושא...
לכן  תשובתי  הייתה כללית להסבר  גם את ההיסטוריה  של התפתחות ההילוכים ...
גם המאמר עם ההדגשות  לא עזר  להבנת הנושא – זה סגנון הכתבה שלי  לחפות על השפה  ...
 
במהות המטרה להראות שכמות הילוכים גדולה
זה בלוף זה הכפלת פלטות בקראנק  בקסטה
24 , 27 , 30 הילוכים זה רק בטריפל  60% זה אותם הילוכים בתצורה שונה...

זה הפואנטה מי שלא מבין זאת הוא מפספס את העניין  ...
באופני שטח  שמוכרים היום עם
קראנק בודד אין קשר בין כמות הילוכים לסגנון רכיבה
קראנק בודד 1/11  1/12   מתאם לכולם ויותר טוב מטריפל ומדאבל ...
 
בעולם אופני השטח  על כל התצורות טריפל ,דאבל ,ובודד  יחס העברה הקל תמיד נשמר
המעבר לדאבל  ובעיקר לקראנק בודד  הצריך להגדיל את הקסטה  כדי לשמור יחס העברה קל
 
אני ממש מופתע שלא מבינים את משמעות הגדלות הקסטה  וחושבים שזה רק מטרה שיווקית
הסבר הטכני פשוט  כדי ליצור יתר אופטימיזציה והגדלת האופציה לטובת מהירות
מגדלים את הפלטה בקראנק  מ 28 ,30, 32 , 34  לטובת יחס העברה למהירות  
כדי לשמור את היחס הקל  מגדלים את הקסטה ...
היום קראנק 34 עם קסטה 10/52 מאזן את ההילוכים  ב2 קצוות הסקלה  .
 
המעבר לפלטה בודדת קיים שנים זה לא רק אופנה והשפעה שיווקית של היצרנים ...
טכנית זה יותר טוב מפשט את העברת ההילוכים ללא הצלבות וגם מורד משקל
מיליוני רוכבים  בעולם עברו  לפלטה בודדת שמורכבת היום על  כל הדגמים הטובים


כמו בעולם הרכב לא ניתן לעצור את  התפתחות המודרניזציה  
אין יותר סוברו לאונה או וולבו 144 מכוניות טובות ואמינות בתקופתם ...
  
טריפל שייך למאה הקודמת נמכר רק באופנים פשוטות וזולות
על הדאבל באופני שטח דילגו מהר...

התוספת לאוזן  מיועדת למטרה אחת  להישאר עם המעביר הישן  בהגדלת קסטה ...
הגדלת קסטה דרושה בעיקר במעבר מטריפל  לשמירת יחס העברה נמוך ...
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 19/10/2018 05:46:33
תאריך הצטרפות
11/06/2009
נושאים
20
תגובות
2469
חונך
אני מכיר את התוספת לאוזן, הבעיה, מניסיון אישי, שהיא לא מתאימה לכל שלדה.

נכתב ב - 19/10/2018 10:29:58
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5380
חונך
1.הדגשות מרובות וצבעים זה כמו לצעוק בפורום זה צורם ומעיק, שים לב שאתה היחיד שעושה כך.
2. לעיתים אפשר להסתפק בפסקה אחת לא תמיד צריך תשובה מלאה
3. אין חוקים, לשיקולך

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 19/10/2018 10:52:55
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
24
תגובות
1409
זאת השיטה שלו תמיד. הפעלת טרור - אלימות תגובתית על הפורום.
הגדלת האותיות, צבעים עזים, בולד, רקע צבעוני.
הארכה מכוונת של התגובה.
חזרה מספר פעמים על אותה עמדה או תגובה.
המטרה- הפעלת טרור, כדי "לשכנע" שהוא צודק.
כותרת השרשור: יותר הילוכים, יותר טוב? הוא כנראה התבלבל עם "יותר מילים - יותר טוב".
בקיצור, טיפוס כפייתי. אבל זה כבר שייך לפורום אחר, לא לאופניים.

נכתב ב - 19/10/2018 12:25:57
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
85
תגובות
944
במקום להתעסק ולהתמודד בעיקר במהות מה נכון   
מתעסקים בטפל שאין תשובה רלוונטית בנושא ...
 
זאת השיטה שלי לכתוב  ולהדגיש מה חשוב מבחינתי  לנושא ...

בנוסף  לתשובות  לאחרים :
כתבתי פוסטים  על כל מסלולי הכביש בארץ  על כל הקירות  בארץ
לא תמצאו דברים כאלו באף מקום  באף אתר ...
.
אני כותב גם על מסלולי אופני כביש מפורסמים באירופה
שמתאמים  לשבוע עד 10 ימי רכיבה  ...
תיאור  עניני מפורט ,מפות ,גריפים , תמונות רלוונטיות למסלול ...

אני תורם את כל הידע והניסיון שלי בתחום  ...
 
לכל המגבים  אני מצפה לתגובה עניינית בנושא אופנים ...
לזה נועד פורום ולא להשמצות ...

לאופנוחן  תוכיח שאתה אמיתי ולא אנונמי שמוסתר אחרי מקלדת
תראה קבלות  לפנטזיות הדמיוניות שלך ולא רק מילים כמו הציטוט
"אני רוכב למרחקים עצומים... הרבה מעבר ל360 קמ ביומיים. יותר מ4500 קמ בשמונים יום" ...

אריה סדובניק ...
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 19/10/2018 12:33:21
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3868
מעל 35000 ק'מ בגרופי
אריה היקר, מערכת טריפל גם באופניים יקרים וטובים, גם דגם 2019.
https://www.cyclingabout.com/2019-kona-sutra-ltd-touring-bikes/

לחופש נולד
נכתב ב - 19/10/2018 12:53:33
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5380
חונך
אריה, שלא תבין לא נכון, אני חושב שלך ודורון יש ידע עצום בתחומים מסויימים, ידע ברזולוציה עצומה!
אבל לעיתים אתם ׳מזבלים׳ בנושאים שאין לכם ממש מושג בהם.
אגב, הפוסט האחרון שכתבת יכול היה להסתכם בשתי שורות, זה טרחני ומעיק לראות הרבה מלל מיותר, תודה שויתרת על הצבעוניות.
קבל את זה כביקורת בונה ועשה עם זה מה שרק תרצה

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 19/10/2018 12:55:49
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
85
תגובות
944
ההתיחסות שלי היתה לאופני שטח  וגם לאופני כביש

זה אופני טורינד  וגם לא יקרות בהשוואה לאופני כביש ושטח  טובות...
זה נשיה  ששם הכללים ומהות הרכיבה שונה  ...

באופני שטח היום אין מצב  ש27 הילוכים  בטריפל עם סרבול והצלבות ...
זה יותר טוב  מ 11או 12 הילוכים  עם פלטה בודד.
כל אופני  הטריפל  שמוכרים בארץ הם ברמה הרבה יותר נחותה וזולה מאופני 1/12 , 1/11

בכביש  טריפל היום  זה ממש מתחת לסטנדרט  ביחס לקומפקט וכו' ..

אריה  סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 19/10/2018 16:22:37
תאריך הצטרפות
10/04/2011
נושאים
97
תגובות
1248
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 15000 ק'מ בגרופי
אני רק אגיד שהיו לי טריפל, אחר כך דבל, אחר כך עברתי ל - 11 הילוכים על פלטה קידמית אחת
ועכשיו אני מחכה ששימנו יצאו עם 12 הילוכים XT ומבחינתי כל המעברים האלו רק שידרגו לי את חווית
הרכיבה בכל פעם מחדש.

שלושה הם עיקרי האושר: משהו לעשות, מישהו לאהוב ומשהו לצפות לו .
נכתב ב - 21/10/2018 11:03:09
תאריך הצטרפות
14/08/2014
נושאים
24
תגובות
79
אז ככה..
כל העניין עם הצלבות ויחסים שחוזרים על עצמם הוא נכון לגמרי. אם נעשה חישוב של יחסי ההעברה (ראו המצ"ב) אז נבין שבמערכת "מסורתית" של 30 הילוכים יש בערך 8-9 הילוכים מיותרים.
אבל, וזה אבל גדול, כל ההילוכים המיותרים הם בשלבי הביניים. ולכן ויתור על פלטה כזו או אחרת בעצם מצמצם את ה"קצוות" - את הילוכי הקיצון.
וכך יוצא שביטול פלטות יוביל לאחת משתי העובדות או שילוב של שתיהן:
1. ביטול של הילוכים בתחום התחתון - פחות יכולת טיפוס\הפעלת כח
2. ביטול של הילוכים בתחום העליון - הפחתה במהירות המקסימלית במישור. כרגע מדובר בכ 10% הפחתה. המשמעות בפועל היא שעם אותם אופניים נגיע ל 50 קמ"ש במישור לעומת 55 עם מערכת של X3 

אני כרגע ביצעתי, לגמרי בעל-כורחי, מעבר משלוש פלטות מקדימה לשתיים. המהירות המקס' פחתה ואני רואה זאת בעיקר בסגמנטים מישוריים וישרים. יש רוכבים שיאמרו כי ההבדל אינו מורגש. לכן הדיון הוא חצי פילוסופי ותלוי מאוד באופי הרוכב וסגנון הרכיבה.

אם לסכם, עובדה: יש פחות יחסי העברה, דעה: לא לכולם זה משנה.

נכתב ב - 21/10/2018 11:59:46
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
85
תגובות
944
בשנים האחרונות במערכת 1/11  והיום ב 1/12 תחום הקצוות נסגר
ע"י הגדלת הפלטה בקראנק  והגדלת הקסטה
היום קראנק 34 עם קסטה 10/52 מאזן כמעט מושלם את ההילוכים  ב2 קצוות הסקלה
במערכת תפעול פשוטה  עם 12 הילוכים  ...
השימוש בפלטה בודדת בגדלים שונים עם כל האופציות שיש בקסטת גדולות
נותן היום מענה לכל סגנונות רכיבת השטח אין יותר צורך בטריפל  ובדאבל  באופני שטח ...

27 הילוכים  בטריפל מיושן  הרבה פחות טוב מ 12 הילוכים מודרנים לתפעול פשוט של האופנים ...

היום זה בדיוק הפוף  פחות הילוכים = יותר טוב  
העובדות הם שמיליוני רוכבים  בעולם
 קונים  היום ובשנים האחרונות רק עם פלטה בודדת  ...

מצורף תמונה להאבולוציה של גרופ השטח 


בכביש דאבל קומפקט עדיין שולט  2/11  אבל גם יומו יגיע להשתנות  לפלטה בודדת ...


אריה  סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 21/10/2018 13:08:32
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5380
חונך
ישנו עדיין פער בשילוב הגבוה והיכולת להגיע למהירויות גבוהות דרך הדיווש קצת נפגמת עם יחס של 3.4 לעומת 4
אבל מדובר בתהליך הכי מבורך בתחום אופני השטח בשנים האחרונות.

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 21/10/2018 13:34:45
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
24
תגובות
1409
מאות מיליוני אנשים בעולם אוכלים ג'אנק פוד מקדונאלדס...
מאות מילוני אנשים בעולם אלכוהולסטים מכורים....
מאות מיליוני אנשים בעולם לא מזיזים את התחת שלהם ולא עושים ספורט....
מאות מיליוני אנשים בעולם אוכלים בשר חזיר טעים מלא בשומן....
כל הגרמנים אוכלים וורסט, נקנקייה שמכילה 95% שומן עצמות ושיערות....
מאות מיליוני אנשים בעולם, הם צרכנים משובטים כמו אדון אריה....
.
.
.
.
.
מסקנה: כולם חייבים להיות כאלה...
ואם לא כולם כאלה, אז אריה יעשה לכם שטיפות מוח, כדי שתהיו כאלה.
הוא יחזור על משנתו אינספור פעמים, עד שתיהפך ל"אמת". העיקר שתזרקו כסף ותהיו כמוהו. העיקר שצרת הטפשים לא תהיה רק שלו, אלא גם שלכם.

 

נכתב ב - 21/10/2018 14:02:06
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
426
תגובות
11153
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
עובר אורח עבר לתומו בחלם נכנס לפאב וזרק לאוויר שאלה  יותר הילוכים = יותר טוב? מילא את כרסו והמשיך בדרכו 
מאז ועד היום חכמי חלם מתחבטים בסוגיה ואין פוסק 
ואני הייתי מנסח את השאלה כך יותר טווח הילוכים עם 15 הילוכים = יותר טוב ? והתשובה חיובית 
אם יעשו ב15 הילוכים טווח כמו שהיה באופני ה26 עם הטריפל זה יותר טוב כל השאר זה פשרה בהמתנה לדבר האמיתי 
זה כמו לרכוש היום מכונית הברידית במקום מכונית חשמלית אמיתית בעוד שלוש שנים ויש משהו בדבריו של העופנוחן frown

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 21/10/2018 14:53:34
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
85
תגובות
944
הרושם שמנסים לעשות טשטוש העובדות  כאלו אני אחראי על יבוא האופנים
לי אין אינטרס  אני לא קשור לשום יבואנן  ולא מיצג אף אחד
אני כתב רק עובדות  שקימות היום  והיסטוריה להתפתחות ההילוכים
אלו דברים ידועים כבר שנים  ...
מה שגרם לכל הרוכבים לקנות זה לא אופנה או שיווק  שזה גם משפיע  ומגביר
הסיבה העיקרית היא טכנית לקניה  או שדרוג 1/11 1/12 זה יותר טוב  יותר פשוט  לתפעול ...
 
כל אחד יעשה מה שמתאם לו אלו שקולים שתלויים   בצורך בתקציב וכו' ...

שאלת ההילוכים  של פותח השרשור היא לא כללית וסתמית  את כוונתו לשאלה כתב בתגובה נוספת  ...
הציטוט
"יש לי אפשרות לרכוש אופניים עם מערכת שימאנו ד'אור, אך 20 הילוכים
ברוב האופניים האחרות בקטגוריה שאני בודק זה יותר , 24 או 27 הילוכים - זה למה אני שואל"

 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 21/10/2018 18:37:46
תאריך הצטרפות
23/01/2009
נושאים
47
תגובות
473
כמה נמוך עוד אפשר לרדת ??
---------------------------------------


3X
2X
1X
.........?

נכתב ב - 21/10/2018 21:57:17
תאריך הצטרפות
29/04/2010
נושאים
7
תגובות
289
כולכם טועים, IGH רציף עדיף על כולם.
מערכת סגורה, תחזוקה אפסית, "הילוך" לכל קומבינה של שיפוע+רוכב.
רק צריך למצוא דרך להוריד משקל. 
וטריפל עדיף רק בבירה - באופניים רק סינגל (ספיד). wink

נכתב ב - 22/10/2018 08:20:53
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
2
תגובות
67
אני חושב שאפשר לסכם וזה יהיה מקובל על רוב האנשים פה שאם יש דבל או טריפל (לי, לי..) אפשר בהחלט להשאיר.
אם ממילא מחליפים קסטה בגלל בלאי ומתוכנן להישאר עם האופניים אפשר להחליף ל 1x בידיעה שזה יעלה יותר, לא חייב כמובן.
אם אופניים חדשות ממילא דבל ובטח טריפל הולכים ונעלמים.
 

נכתב ב - 24/10/2018 19:59:49
תאריך הצטרפות
13/02/2009
נושאים
30
תגובות
696
פתח מעל 200 רכיבות
מעל 30000 ק'מ בגרופי
חונך
על מה התחיל השירשור???
איזו עדת מומחים, תענוג :)
מאחר ואניני עדר, גם לא מומחה גדול, אומר לאלו שעדיין לא גיבשו דיעה
תתחילו עם מה שיש, תשתדלו ליהנות מכך, תשימו לב שמהר מאוד תתחילו לשדרג כי אמרו לכם....
בסוף אולי תגיעו למסקנה הנכונה
מה שבטוח שתיהנו מהדרך שעשיתם.
לבני גילי, וסיגנון הרכיבה שלי מוכך שעדיף שני גלגשים, פשוט קל יותר למתבגרים. 




 

כבד ואהוב את הזולת וחיה את היום כאילו אין מחר!!
נכתב ב - 24/10/2018 21:41:12
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
426
תגובות
11153
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 35000 ק'מ בגרופי
מתבגר !?!?!?! אתה מזמין לבר מיצווה ???

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
Groopy
Groopy
Groopy