נושא: מה קרה ל- WeRide ?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 24/10/2018 21:52:44
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
מישהו יודע? 

נכתב ב - 25/10/2018 08:26:02
תאריך הצטרפות
14/08/2014
נושאים
24
תגובות
88
יצא האוויר מהבלון המנופח.
אוסף של קלישאות, "כתבות" ממומנות והרבה More of the same - פשוט פרסומת אחת גדולה בשלושים עמודים וללא שום תוכן מועיל.

מניח שהקהל הצביע ברגליים וכך גם המפרסמים (זו רק הנחה שלי בתור אחד שהתחיל כקורא נלהב, והפסיק אחרי 4-5 גיליונות).

אגב, מי שרוצה מגזין אופניים טוב ואיכותי מוזמן לפנות לערוץ היוטיוב של GMBN. אין סוף תכנים מעניינים ומועילים במגוון נושאים שקשורים באופניים. שם התוכן הוא העיקר, והפרסומות הן האמצעי. אישית זה מה שהייתי מצפה ממגזין אופניים ולא להיפך

Alf
נכתב ב - 03/11/2018 19:18:23
תאריך הצטרפות
01/04/2003
נושאים
1047
תגובות
5440
פתח מעל 50 רכיבות
חונך
מעניין,  בא נתייחס יפה לדבריך.

מגזין של 140 עמודי תוכן שיש בו 16 עמודי פרסום - זה מבחינתך יותר מידי.
מגזין תוכן חינמי שצריך לממן עשרות כתבים צלמים ועורכי וידאו , רק על ידי 16 עמודי פרסום, כשזה בעצם מגזין דיגיטאלי שבלחיצת כפתור אתה אפילו יכול לדלג על הפרסום - זה משהו שנראה לך לא לעניין.
מקסים.

נכנסתי כרגע ל GMBN - כל הכתבות שם שבוחנות אופניים 
נניח זאת 
Neil's Moots Mountaineer YBB Titanium Softail MTB שפורסמה לא מזמן - אז אתה טוען שב WERIDE כל הכתבות מבחן היו קלישאות וממומנות אבל כתבה זו - שבוחנת אופניים בדיוק אותו דבר - לא .  ( ואני טוען שלא אל תתבלבל )  יש לך הסבר?
אישית הייתי מצפה מקורא להיות פחות קפוץ תחת ולהגיד תודה על כל תוכן שהוא מקבל חינם, אלא אם התוכן לא מקצועי בעיניו - שלח לי משהו לא מיקצועי ונוכל לבחון לגופו ...
איזה כיף להיות מגעיל מאחורי מקלדת


 

ההבדל בין מציאות לתיאוריה הוא שבתיאוריה אין הבדל בין מציאות לתיאוריה | טיפ : אל תכתבו בפורום משהו שלא הייתם אומרים לבנאדם בפנים...
נכתב ב - 04/11/2018 07:35:35
תאריך הצטרפות
03/05/2004
נושאים
341
תגובות
391
פתח מעל 150 רכיבות
מעל 20000 ק'מ בגרופי
היי 
אישית  מצאתי את We:ride מעניין ומוסיף ידע ולגבי  עמודי הפרסומת הם היו במינון סביר .
לגבי הפוסט של אלף- חסר בו העיקר-
מה עלה בגורלו של הירחון האם יהיה המשך או (שלצערי) הוא סיים את חייו.
 

נכתב ב - 04/11/2018 07:52:56
תאריך הצטרפות
14/08/2014
נושאים
24
תגובות
88
אלף, אין צורך לכעוס ולהתרגש. זו דעתי האישית ואני תומך בה בפה אחד.
אגב, ל GMBN יש כמה ערוצים בהם מכסים מגוון רחב של נושאים, אבל הם לא נושא השירשור ולא הייתי נסחף לשם.
ברור לי שכדי לממן תוכן נדרש את תמיכת המפרסמים ואין לי שום ספק כי תוכן איכותי לא מגיע בחינם. לא על זה אני מלין.

אם תקרא טוב את הודעתי הראשונה, כתבתי שהתחלתי כקורא נלהב כאשר סופסוף הופיע ירחון אופניים איכותי בעברית. בהמשך הפסקתי ברגע שהבנתי כי זה More of the same ואיני מפיק עניין או תועלת מהירחון. עם הנ"ל אפשר ללכת לשני כיוונים:
א. לכעוס ולנסות להסביר לי למה אני טועה
ב. לנסות להבין ולשנות


 

נכתב ב - 04/11/2018 10:00:17
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אני בגדול מסכים עם זוהר (JO). קיימת בעייה קשה עם חלק גדול מהאתרי אופניים בעולם. לא קיימת אבחנה ברורה (בכוונה) בין תוכן לשיווק. בחלק מהאתרים זה ממש לחרבן על האינטלגנציה על הקוראים. זה התחיל באתרים אמריקאים נמשך באתרים אנגליים, וכעת זה התפשט לארצות ושפות אחרות. בארץ מי שמשתין קבוע מהמקפצה על הקוראים הם BIKEPANEL. ואני כתבתי עליהם רבות כאן. פשוט אין מה לקרוא שם. זבל מסחרי.
הבעייה הכי גדולה זה כל נושא המבחנים: מי שמנסה לעבוד על כולם בעיניים קבוע זה BIKERADAR. היה לי פעם וויכוח עם מישהו כאן באתר על מבחן לשרשרת 11 שהם עשו בהשוואה לשרשראות עם פחות גלגשי"ם. הם טענו ששרשראות 11 של שימנו יותר חזקות ומחזיקות יותר זמן משרשראות 10 ו-9. שזה ביג בולשיט מכיון שהשרשראות של 9 הרבה יותר חזקות, כי הן יותר רחבות, עם יותר בשר. דופן יותר עבה (מאות עדויות באינטרנט של רוכבים פרטיים, וניסיון של 18 שנה שלי...). אגב, בסוף הכתבה הם הוסיפו שאת השרשראות לעשות את המבחן הם קיבלו משימנו.....
ולגבי WERIDE, אני אישית לא אהבתי את המגזין מתחילתו, בגלל הכתבות השטחיות. אני חייב לציין שהגרפיקה במגזין היתה ברמה מאוד גבוהה, ושאפו לעורך או העורכת הגראפית. אבל התכנים היו נמוכים לטעמי. מידי פעם היצצתי במגזין, אבל לא היה מעניין. מתוך חוברת שלמה אולי כתבה אחת היתה סבירה או מעניינת. אם כי אני בהחלט לא דוגמה אופיינית לרוכב אופניים. אחרי כמעט 30 שנות רכיבה, וכניסה לעומק לנושא רכיבה מאספקים שונים- קשה כבר לרגש אותי. סף הריגוש שלי עלה מאוד עם השנים. אין מה לעשות.....

נ.ב נכנסתי כעת לWERIDE וזה הקישור שנתקלתי בו מייד למעלה בדף הפתיחה לאתר................. לזה התכוון המשורר.

נ.ב 2 בגדול, לגבי הנעליים של שימנו (וללא קשר לשרשור הזה). 95% ממה שהם עושים זה זבל. חשוב להדגיש כי שימנו לא מייצרים בכלל נעליים. הם מייצרים בסין. בעבר ייצר להם מפעל בקוריאה והמוצרים שלהם היו פנטסטיים, אבל העבר הזה היה לפני 18 שנה. בשנת 2000 הם עברו לסין וב-15 השנה הראשונות הם ייצרו זבל במפעלי זבל סיניים. בלושש ארבע שנים האחרונות, הם החליפו כנראה מפעל. חלק מהסחורה טיפה השתפרה, אבל הרוב עדיין סחורה גרועה ביותר. פלסטיק זול שמחזיק מעמד עשירית מזמן של נעל עשוייה עור ומזיעים בזה בלי סוף. רוב הנעליים שלהם לא מתאימים למזג אוויר טרופי או סוב טרופי כמו אצלינו. גם הסוליה המוקצפת של חלק גדול מהנעליים, זה דרק אחד גדול. תקנו רק סוליית גומי מודבקת ותפורה. לא לקנות סולייה יצוקה. ואני אחד שהיו לו מעל 20 זוגות נעלי וסנדלי רכיבה, ובעשר השנים הראשונות רק שימנו....
 

Alf
נכתב ב - 04/11/2018 17:00:09
תאריך הצטרפות
01/04/2003
נושאים
1047
תגובות
5440
פתח מעל 50 רכיבות
חונך
JoRider

אני מצטט מה שכתבת 
"יצא האוויר מהבלון המנופח.
אוסף של קלישאות, "כתבות" ממומנות והרבה More of the same - פשוט פרסומת אחת גדולה בשלושים עמודים וללא שום תוכן מועיל."

איפה זה ואיפה מה שאתה מספר שכתבת ?

כן - כתיבה כזו אמורה לקבל בדיוק תשובה כזו .
אין לי בעיה עם זה שלא תאהב - ראה אחרים שכתבו פה - הכל סבבה , אבל תקרא שוב מה שצטטתי -  זאת הרמה .

ההבדל בין מציאות לתיאוריה הוא שבתיאוריה אין הבדל בין מציאות לתיאוריה | טיפ : אל תכתבו בפורום משהו שלא הייתם אומרים לבנאדם בפנים...
Alf
נכתב ב - 04/11/2018 17:00:57
תאריך הצטרפות
01/04/2003
נושאים
1047
תגובות
5440
פתח מעל 50 רכיבות
חונך
אבינועם , כרגע אנחנו מחשבים מסלול מחדש, המגזין לא החזיק עצמו כבר 3 שנים והגיע לתת דין וחשבון.

ההבדל בין מציאות לתיאוריה הוא שבתיאוריה אין הבדל בין מציאות לתיאוריה | טיפ : אל תכתבו בפורום משהו שלא הייתם אומרים לבנאדם בפנים...
נכתב ב - 04/11/2018 20:18:27
תאריך הצטרפות
14/08/2014
נושאים
24
תגובות
88
ALF,
בדיוק כמו החתימה שלך - אני לא כותב דברים שלא הייתי מסוגל להגיד בפנים. זו דעתי על המגזין וזה סגנון הכתיבה שלי. להתקטנן על איך שאני כותב את המסר שלי זו בדיוק הדרך להחטיא את הפואנטה.
אני יודע שלא קל לקבל ביקורת. להבנתי המגזין הוא פרוייקט חשוב עבורך, ונראה כי השקעת לא מעט בלהרים את הפרויקט הזה. אבל מה לעשות, אם משקיעים את מלוא המרץ והאנרגיה בדברים הלא נכונים אז מקבלים A for effort אבל נשארים בלי תוצאות.
לראייתי המגזין פשוט לא מספק תוכן מועיל לקוראיו וגם הקורא הנלהב ביותר מאבד בסופו של דבר את העניין.

Alf
נכתב ב - 04/11/2018 22:29:16
תאריך הצטרפות
01/04/2003
נושאים
1047
תגובות
5440
פתח מעל 50 רכיבות
חונך
כמו שכבר כתבתי. 
אין לי שום בעיה עם ביקורת או שלא תאהב. זה סבבה. 
יש לי בעיה אם איך שאתה מדבר, 
יפה שאתה מודה שככה אתה מדבר.כי ממש לפני שני פוסטים שלך כתבת ההפך.
 ואם אכן כך היית מדבר גם בפני - אתה די איש גועלי לא?
נראה לי שמיצינו. 

ההבדל בין מציאות לתיאוריה הוא שבתיאוריה אין הבדל בין מציאות לתיאוריה | טיפ : אל תכתבו בפורום משהו שלא הייתם אומרים לבנאדם בפנים...
נכתב ב - 05/11/2018 08:43:11
תאריך הצטרפות
08/11/2007
נושאים
55
תגובות
5427
חונך
עדי, אתה כבר שנים מספק לקהל מצרכים בחינם, הגיע הזמן שהתפישה הזו שכולם צריכים להיות מכירי תודה ולא להיות כפויי טובה ,תתמוסס אצלך.
זה פשוט לא עובד ולא נכון. האתר הזה קיים קודם כל בשבילך והמגזין היה עבור אלו שהקימו אותו וזה בסדר!
זהר, גם להגיד בפנים את מה שאתה חושב יש צורה.
לגבי המגזין, לדעתי אין סיכוי למיזם כזה להצליח אלא אם הוא בא מראש מפילנטרופיה עמוקת כיסים וללא ציפיות כלכליות כלל, השוק פה קטן, השחקנים מעטים והקהל לא טיפש, אם לוקחים את זה בחשבון אז סה״כ ניתן היה למצוא בווירייד כתבות מעניינות ומידע מועיל ,חבל שנעצר.

http://www.groopy.co.il/mainblog.aspx?uid=59699
נכתב ב - 07/11/2018 15:00:27
תאריך הצטרפות
07/03/2004
נושאים
55
תגובות
696
שאלה לעדי (ALF),

ראשית, אני מכיר את גרופי כ 15 שנה, אין מקום להשוות את ההתנהלות המילולית בנורמות של פעם,  עם כמה מאות חברים, מול גודל הקהילה כיום והאוירה בשיח הוירטואלי כיום. לצערינו/שמחתינו (כל אחד לפי טעמו) היום זה צורת ההתבטאות שונה,,,, 

ולעניין פוסט זה, משהו שמעט מסקרן אותי, אם WE-RIDE ממונף ממש בקטנה מפירסום מה בכלל המדד להצלחה או אי-הצלחה של מגזין כזה ומה המשמעות "לבחון את דרכינו מחדש". למעשה מתקשר עם הסיפא של הפוסט מעלי.

Alf
נכתב ב - 07/11/2018 17:34:21
תאריך הצטרפות
01/04/2003
נושאים
1047
תגובות
5440
פתח מעל 50 רכיבות
חונך
פשוט פרוייקט די פילנטרופי שבא מאהבה ותופעל על ידי צוות מדהים שעשה הכל מאהבת האופנייים,
המון המון עבודה שמחייבת משאבים רבים ( צלמים , כתבים ואנשי מקצוע ) , עבודה שלא מפסיקה ומתחילה כל חודש מחדש .
וכיוון שהאתר לא מנוהל על ידי לבייב , ולא ייבאנו מספיק יהלומים, אחרי 3 שנים פשוט לא היה ניתן להמשיך.
"לבחון דרכינו מחדש"  אומר שהאהבה והרצון לעשות עדיין קיימים ומחפשים את הדרך הנכונה לקדם זאת אולי בדרכים קצת שונות. לקחת את מה שקבלנו פידבק טוב , להפסיק עם מה שאמרו לנו שלא טוב , ולנסות משהו חדש :) 

 

ההבדל בין מציאות לתיאוריה הוא שבתיאוריה אין הבדל בין מציאות לתיאוריה | טיפ : אל תכתבו בפורום משהו שלא הייתם אומרים לבנאדם בפנים...
נכתב ב - 08/11/2018 08:15:10
תאריך הצטרפות
20/11/2005
נושאים
13
תגובות
734
מעל 5000 ק'מ בגרופי
בהצלחה עדי, בכל אשר תעשה.
לימדו אותי ש"סוּס שֶׁנִּתַּן בְּמַתָּנָה אֵין בּוֹדְקִין אֶת שִׁנָּיו"

תודה על כל מה שנתת.


 

למה לשתות ולנהוג אם אפשר לעשן ולעוף
נכתב ב - 08/11/2018 09:15:17
תאריך הצטרפות
07/03/2004
נושאים
55
תגובות
696
בהצלחה