נושא: צמיג עמיד לרכיבת כביש?

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 14/11/2018 22:22:16
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
היי חבר'ה
אני לא רוכב כביש וכנראה שגם לא ארכב (פחד אלוהים...) אבל מעלה פה שאלה בשביל חבר שהתחיל כביש אחרי הג'ירו איטליה שהיה פה במאי האחרון.
הוא רוכב על אופני מרידה כביש שהגיעו עם צמיגים Maxxis Detonator 25 fold.
בדר"כ לאורך כביש 4 מצומת רעננה צפונה וחזרה , וכבר חטף 3 פנצ'רים, באחרון הצמיג נחתך והוא צריך להזמין צמיג חדש.

בצמיגי שטח אני יודע שיש כל מיני פטנטים ליצרנים השונים שמפחיתים את הסיכוי לפנצ'ר כמו דופן עבה יותר וכו'.
האם זה קיים גם בצמיגי כביש? יש צמיגים עמידים יותר לפנצ'רים מאשר המקסיס הזה?
אם כן - האם הם גם יותר כבדים ולכן דורשים יותר מאמץ בדיווש? ברמה שהמאמץ לא שווה את זה?

האם תוכלו בבקשה להמליץ על דגם של צמיג/ים מהסוג של המקסיס שיתאימו לאופניים האלה? האם שווה לקנות בארץ או שעדיף להזמין מחו"ל? 
הוא רוצה להזמין שני צמיגים וגם פנימיות. האם שווה לחכות למבצעי ה- BLACK FRIDAY או שזה לא חל על צמיגים ופנימיות

תודה רבה!
 

נכתב ב - 15/11/2018 00:19:39
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
לדעתי צמיג הכביש הכי טוב שעומד בשחיקה  גם גמיש שווה מחיר מול תמורה  ...
MAXXIS COLUMBIERE 130PSI  - מניסיון של שנים  מצורף תמונה ...
נמכר בחנויות בארץ ב 180 ₪ לצמיג  כרגע חסר במלאי ברשת לא מצאתי את הדגם במחיר זול . 

לאינפורמציה - הסבר לחתך הצמיג באופני כביש שבנוי משכבות ...
TPI גבוהה  בצמיגים  נותן יותר גמישות ,נוחות ,אחיזה משופרת והקטנת ההתנגדות
TPI  = יותר חוטים לאינטש . שנמצאים בשכבות הפנימיות ... 
אבל השכבה העליונה היא גומי והיא צריכה להיות תקינה .
השכבה העליונה החיצונית זה כמו סוליה של נעל  היא באה במגע עם האספלט
שכבה זו אמורה להגן על  השכבות הפנימיות ברגע שהיא נשחקת ונפגעת הצמיג איבד את ערכו ...

אופי הרכיבה והמסלולים זה הגורם העיקרי לבלאי בצמיגי כביש
בארץ בהרבה כבישים השולים ממש משובשים חורים בליטות לכלוך זכוכיות אבנים קטנות וכו'
רוב הרוכבים קונים צמיגם רב שכבתים  בגלל כל נושא הנוחות, הגמישות ,אחיזה וכו' שהסברתי......
לכבשים בעיתים  צמיגים רב שכבתים גם הטובים ביותר נפגעים יחסית מהר בגלל הסוליה.
 
הקולומביר בעיקרון  צמיג עם שכבה של סוליה עמידה - זה גם יתרונו בשחיקה  בכבשים משובשים .
היתרון נוסף הצמיג יחסית לא כבד מתקפל וניתן בקלות יחסית להחליף בדרך כתוצאה מפנצר  .
 
אריה סדובניק

 
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 15/11/2018 09:36:44
תאריך הצטרפות
28/10/2011
נושאים
84
תגובות
1487
פתח מעל 100 רכיבות
מעל 10000 ק'מ בגרופי
אריה,
ראיתי שיש פה את הדגם שרשמת

נכתב ב - 15/11/2018 12:58:11
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
תודה 
הצמיג  הנ"ל לא קיים במלאי  זה כתוב גם באותיות הקטנות 
אני לפני כחודש נסתי להזמין  אצל היבואן  כמה צמגים  כאלו ולא היה 
יש מצב שנשאר בחניות  שמחזקים מקסיס אבל באזור שלי קניתי כל מה שהיה ...

אני מצרף תמונה להשלמת הסבר שכבות הצמיג 
אלו תמונות של  צמגי Continental שזה נחשב לפירמה טובה לצמגים לאופני כביש
תמונה 1 צמיג פשוט 
תמונה 2 צמיג יותר טוב 
תמונה 3 הצמיג הטוב והיקר של החברה אבל זה Tubular


כפי שכתבתי  מה שצריך לעמוד בשחיקה זה רק שכבת הסוליה  הגומי העליון 
גם עם צמיג רב שכבתי בעל תכונות מעולות לגלגול 
רק הסוליה קובעת לעמידות 

אריה סדובניק

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 15/11/2018 15:08:16
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
לגבי הצמיג הנ"ל (COLUMBIERE). אין שום מצב בעולם שצמיג של 205 גרם הוא צמיג מעולה כנגד תקרים.
הוא אולי צמיג שאינו נשחק לאורך קילומטראג' רב, אבל לא כנגד תקרים. ואלו שתי תכונות נפרדות לגמרי. נא לא להתבלבל. כדי שצמיג יהיה כנגד תקרים הוא חייב להיות עבה לפני הכל, ואם הוא עבה אז הוא גם שוקל יותר.

לא קיים בכדור הארץ ואשתו - צמיג קל משקל עמיד כנגד תקרים. זה אוקסימורון. עמיד בפני שחיקה- בהחלט יכול להיות, עמיד בפני תקרים - נאדה!!  ופותח השרשור ביקש צמיג עמיד כנגד תקרים!!

אם אתם רוצים צמיג כביש רציני כנגד תקרים אז תלכו על משהו אחר. יותר כבד.  לדוגמה: Pirelli Cinturato Velo TLR צמיג במשקל 306 גרם. ותקנו כאן.

וכאן זאת מעבדת הצמיגים היחידה באינטרנט שבוחנת צמיגים. תיכנסו ותקראו. מאד מעניין. האתר היחיד המקצועי שבוחן בצורה מדעית רצינית צמיגים. מדובר בבחור שהוא בעצמו מהנדס בתחום ויש לו מעבדה עם הציוד המתאים.. אבל זה אתר פרטי שלו. רק הובי. הוא לא מתפרנס מזה. הכל וולונטארי. ללא שום הטיות פרסומיות. אתר פנטסטי. אפשר לשקוע שם שעות בנתונים שהוא מספק כולל טבלאות. אני מכיר ת'אתר כבר שנים, אבל זה פעם ראשונה, נדמה לי, שאני מפרסם בפורום. תהנו...
 

נכתב ב - 15/11/2018 16:07:48
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
אני הסברתי ש COLUMBIERE הוא בעל שכבת סוליה עבה מגומי - היא השכבה העיקרית והקובעת לשחיקה ולפנצ'רים
השכבות הנוספות הם מנימליות  ולכן גם משקלו קל .
זה הפטנט של הצמיג הזה שהגומי הסוליה עבה עם  תכונות גמישות ...
 
אני עם ניסיון שנים ברכבות בארץ בכל הכבישים האפשריים  עם 4 זוגות אופני כביש פעילים  בעשור האחרון...
היה לי את כל סוגי הצמיגים  גם המשוריינים וגם היקרים ביותר עם ריבוי שכבות גדול
מה שגורם למשקל זה ריבוי שכבות לצרכי גלגול הצמיג אבל אם הסוליה לא עבה היא נשחקת והצמיג גמור ...
 
נגד פנצ'רים מזכוכיות שפיציות או מסמרים וכו'  אין מה לעשות גם הצמיג המגושם ארמדילו לא מחזיק והיה לי
אבל כתשובה כללית לעמידות בשחיקה ונגד כל המגרעות בדרך הCOLUMBIERE הוא שכלול ומענה טוב ביחס למחיר
זה הניסיון שלי  בנושא
 
אם תמצא לי מקום שאפשר לקנות במחיר סביר COLUMBIERE  אני אפילו טס לשם לקנות
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 15/11/2018 16:56:02
תאריך הצטרפות
07/03/2004
נושאים
55
תגובות
696
maxxis refuse צמיג עמיד יחסית
לעיתים פנימיות מאוד דקות גם מהוות גורם לפינצור מהיר יותר, או קרע באיזור הונטיל

רגישות לפנצרים תלויה מאוד גם בלחץ האויר בצמיג!

המלצה כללית לפני שיורדים יותר לעומק לאופי הכביש וסוג הצמיג:
בסביבה רטובה (חורפית) לחץ 90 - 95
בקיץ 100 - 110

ולסיום, לפתוח עיניים על מצב השול

נכתב ב - 15/11/2018 21:18:48
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
מצורף  תמונה
מקסיס רפיוז שהוא חדש הוא עמד שהוא מתישן ונשחק  הוא ממש מתפרק  גם עליו רכבתי
למקסיס יש עוד צמיגים דומים לרפיוז  שהם שכבות  הכל אותו דבר רק שזה חדש זה טוב ועמיד

בתאוריה צמגי השכבות  המסבים נחשבים לעמדים 
... 
במציאות בגלל שהסוליה לא מספיק עבה  לאחר זמן הצמיג גמור  ...
 
מצורף תמונה 
ספשלייזד ארמדילו  גם עליו רכבתי   
נחשב כצמיג הכביש הכי מסיבי ועמיד לפנצ'רים אבל מסורבל בגלגול ....
משקלו של הצמיג למידה 23 כ 375 גרם  ...
גם בארמדילו שכבת הסוליה נשחקת  אחר זמן   ומגעים השכבות הנוספות 

היה לי גם צמיגים  מפירמות נוספות מפורסמות 
היקרים היו טובים ...
Continental 
Grand Prix 4-Season

מצורף לינק לאופציה מס' 2 שלי  אפשר לראות  בתמונת החתך שיש לו גם סוליה עבה יחסית
משקל הצמיג  כ 230 גרם - מחוות דעת של רוכבי כביש בכל חלקי הארץ זה צמיג הכביש המקובל לכל עונות השנה...
https://www.probikekit.com/bicycle-tyres/continental-grand-prix-4-season-clincher-road-tyre/10780038.html?affil=thggpsad&switchcurrency=USD&shipping

אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 15/11/2018 23:12:26
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
אריה - תודה רבה על ההסברים וכמובן על ההמלצה! אעביר לו את הדברים או שפשוט אראה לו את מה שרשמת עם התמונות.
כרוכב שטח ההסברים שלך עניינו גם אותי, אז יצא לי ככה על הדרך ללמוד ולהכיר משהו חדש.

ושוב תודה וסופ"ש נעים

נכתב ב - 16/11/2018 11:22:13
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
ע"פ תוצאות מעבדת הצמיגים אלה ארבעת הצמיגים הטובים בעולם כיום כנגד תקרים. כאשר הצמיג הראשון המומלץ הוא ליגה בפני עצמה.
המהנדס Jarno Bierman שעושה את הבדיקות, טוען שרמת הגנה כזאת של הצמיג הראשון  (פירלי) נגד פאנצ'רים וגם עם יכולת גלגול טובה לא היתה עד היום בעולם הצמיגים.

1.  Pirelli Cinturato Velo TLR
2.Michelin Pro 4 Endurance v2
3.Continental Grand Prix 4 Season
4. Panaracer Race A Evo 3


והיכן לקנות הצמיגים בזול:
1 עולה פחות מ-38 יורו
2. עולה 27 עד 29 יורו
3. עולה 33.5 יורו   
4.  לא מצאתי...
 
לגבי מה שאריה המליץ Maxxis Columbiere כמובן שיש אינספור טענות באינטרנט  של רוכבים, על התקרים בצמיג הזה, בגלל הצדדים של הצמיגים שמאוד דקים. הוא מקבל ציון של 3.3 בלבד ע"י כלל הרוכבים באתר ROAD BIKE REVIEW  הם מתלוננים על תקרים בלי סוף בצידי הצמיג.
בגלל זה אמרתי בדיוק מה שאמרתי. אין מצב לצמיג טוב כנגד פאנצ'רים במשקל 205 גרם. אין חיה כזאת. וכל זה אני כותב למרות שאיני רוכב כביש, אבל רוכב על הכביש עם צמיגים אחרים (צמיגי טורינג מסוגים שונים) כבר כמעט 30 שנה מעל 300 אלף ק"מ. צמיג הוא צמיג והחוקים על צמיגים דומים.

בהצלחה.....

נכתב ב - 16/11/2018 14:47:12
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
צריך לבדוק צמיגים במציאות אחרי כמה חודשים עם כ 1500ק"מ לפחות
צמיגים שעברו שינוי תנאי מזג אויר במגוון כבישים ובארץ ...
לי אין שום אחוזים במקסיס ורוב הצמיגים שלהם שבדקתי לא מתאימים לי הם נשחקים .

אחרי פסח החלפתי  ב2 זוגות אופנים צמיגים הורכב צמיג קולומביר וצמיג רולר פעם קדמי ופעם אחורי
ניסיתי צמיג נוסף מקסיס רולר  הדפנות שלו חדשות  רואים בתמונה הוא נשחק רק בחלק העליון
בהרבה מקומות ממש קבל פיצוצים  לאורך הצמיג ...
בתמונות המצורפות אפשר לראות את ההבדל בינו  לבין צמיג הקולומביר שעדין תקין 
שנהם אותו זמן וקלומטרז

פגיעה בדופן צמיג ופנצ'ר מהדופן לא זכור לי כל הפנצ'רים היו מהחלק העליון שהסוליה הייתה שחוקה .
 
חוות דעתי מבוססת על רכיבה באופני כביש על כבישים ולא במעבדה כולל ממצאים ודוגמאות לשחיקת צמיגים ...

אריה סדובניק
 

י
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 16/11/2018 15:10:09
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
אפשר לראות בתמונה המוגדלת 
את השחיקה בחלק העליון  כולל פיצוצים זה מהיום אחרי הרכיבה 
אפשר לראות שהדפנות ממש חדשות
בדפנות אף פעם לא נתקלתי בבעיות בכל סוגי הצמיגים שהיו לי

זה צמיג שעבד כחצי שנה  קוותי שיחזק יותר ...

אריה סדובניק

 
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 16/11/2018 17:29:07
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אריה אני מאמין בכנות דבריך. אין לאף אחד צל של ספק בכך.
אבל זה לא מסתדר עם מה שרוכבים אחרים כותבים על הMaxxis Columbiere הזה. כי חלק מהם כותב בשפה ברורה, שזה הצמיג הכי גרוע כנגד תקרים, שהם נתקלו בו מעולם. כאמור, לי זה מהרגע הראשון נשמע מדע בדיוני. צמיג 205 גרם - כנגד תקרים???
הנה קצת תגובות מכותבים בשפת המקור: וכל זה מאתר אחד במקום אחד בלבד. ללא שום חיפוש באינטרנט. הכל ממקום אחד ע"י מספר רב של רוכבים חובבים ללא שום אינטרסים זרים. לא כותבים מטעם, לא רוכבים "מקצועיים" ולא נעליים...
Terrible puncture resistance
Flats flats flats
I'm around 160 lbs. I rarely flat but I do commute in Seattle on these and of course the roads are wet and have plenty of grit. These tires seem to attract punctures like no others I've tried.
No puncture protection, the only tire able to provide two or three consicutive flats during the same ride.. a commuter nightmare
it has absolutely NO protection against puncture, so each time the tire sees a debris it punctures.
I my humble opinion, it's a tire to avoid even if its a peasant product between two flat.
To be noticed : the rythm of punctures accelerated after 900 km, when new it was "less worse".
I have the 700 x 32. I loved them at first fast, light and grippy, however I have had a flat 5 out of my last 6 rides. I am taking these off my bike and never riding them again.
Flats galore!
They failed in less than one month.
puncture at the mere sight of debris
get a flat just looking at debris
Not durable. Got a flat in less than one hour of riding
cornering and puncture problems

ואגב משהו לגבי האמינות של המעבדה הנ"ל. הצמיגי טורינג שאני רוכב איתם עושים קרוב לוודאי פי 7-8 קילומטראג' מאשר צמיגי כביש בעובי נייר. ובכל הקשור לצמיגי טורינג - אני מאסטר. והצמיגים שהם ממליצים במעבדה כצמיגים הכי טובים לטורינג, הם אכן כאלה.  אז נכון שהם לא בודקים צמיגים ישנים, אבל אם הם קולעים למטרה לצמיגים, שעושים 25 אלף ק"מ לפחות, אני מניח שהם גם קולעים למטרה עם צמיגים שעושים רק 3000 ק"מ. כי בכל מה שקשור לטסטים שלהם בצמיגי טורינג, שאני מכיר- המבחנים שלהם סופר מהימנים, אם לא מושלמים.

נכתב ב - 16/11/2018 18:15:43
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
Grand Prix 4-Season   שוקל 230 גרם זה לא הבדל גדול
הוא נחשב לצמיג  טוב ועמיד אצל רוב רוכבי הכביש בארץ ...
 
לגבי הקולומביר עבורי זה הצמיג הטוב ביותר - את הסיבות הסברתי  
בעשור הזה רכבתי כ 80 אלף ק"מ מעל 60% עם הקולומביר ...
זה כמות ק"מ שגם הפקט המזל נבלע ואפשר להסיק מסקנות ולתת חוות דעת אמינה ...
 
אם אתה בתור מומחה תמצא לי מקום לקנות במחיר סביר אני מזמין לפחות  6 יחידות
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 16/11/2018 19:09:14
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אריה מכיון שביקשת כל כך יפה לקנות, אז איך אפשר לסרב לך....smiley
26.81 יורו עבור צמיג 25 ממ וזה שלך. יש שם כרגע 10 חתיכות במלאי. אז תמהר....laugh ומשלוח עולה 20 יורו בלבד על כל כמות שתזמין. גם אם תזמין 10 חתיכות תשלם רק 20 יורו עבור המשלוח... שים לב ברגע שאתה מעדכן שאתה קונה מישראל, המחיר יורד ל-26.81 יורו, מכיון שאנו פטורים ממע"מ בגרמניה. בארץ אתה תשלם מעמ בכל מקרה. אלא אם כן זה יעבור במכס חלק. בטוח שתשלם מעמ במכס מכיון, שזה נשלח בארגז לא קטן בכלל.

Grand Prix 4-Season נמצא ברשימה של המעבדה. שים לב. מקום שלישי. ואגב הוא מקבל רק 4 כוכבים בסיכום הכולל של כל המאפיינים שלו, כאשר שני הראשונים 5 כוכבים כל אחד. והא מקבל ציון נמוך ב25% מהפירלי בקשר למניעת תקרים. הפירלי 20 והגראנד פרי 15, שזה עדיין נחשב טוב. והוא בהחלט מומלץ כבר שלוש שנים לפחות באתר שם. הפירלי במקום הראשון עבר טסט רק לפני כמה שבועות אגב. זה ממש טרי שם. והם מגדירים אותו כמונע תקרים תקדימי משהו שלא היה מעולם עד היום בתעשיית הצמיגים. שוב אני לא מבין בצמיגי כביש. אבל אם הם מדייקים כמו בצמיגי טורינג, אז אפשר מאוד לסמוך עליהם... מאוד!

נכתב ב - 16/11/2018 21:25:07
תאריך הצטרפות
06/11/2011
נושאים
131
תגובות
430
תודה אופנוחן! ✔
העברתי לו את 2 הדגמים שרשמת. הוא יבדוק אותם ואת המקסיס ויחליט מה לקנות.

נכתב ב - 18/11/2018 20:55:18
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
תודה על הלינק   
הזמנתי בשלב זה 2 צמגים יצא מחיר כללי  כ 320 ש"ח  כולל משלוח  לא זול .
מצורף  צילום ההזמנה  נשאר במלאי 8 ...
​בארץ בחניות מכרו ב 180 ש"ח לצמיג  אבל צמיג טרי מאותה שנה  -  אין כרגע במלאי בארץ
לפי התאור במפרט הצמיג יוצר ב2017  אנחנו עוד מעט ב 2019 ..

זמן הספקה  2-3 שבועות  שנקבל נבדוק אם זה טוב נזמין עוד כמה ...

שאלה אם אני קונה בסכום מעל 75$  נניח  4 צמגים מה הדין לגבי המס ...


אריה סדובניק 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 18/11/2018 22:00:15
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אריה, מעל 75 דולר, בערך 65 יורו - אתה משלם מע"מ. הסחורה תגיע כעבור חודש בערך. תזדיין בסבלנות. זה אתר מעולה, הבעיה זה זמן המשלוח מגרמניה לארץ. כך זה בכל האתרים הגרמנים. אין להם שום השפעה. זה סיפורים של שנים בין דואר ישראל לדואר הגרמני. בנוסף במקרה שזה עולה מעל 75 דולר, יכול להיות גם תוספת קבועה של 135 שח, כי זה חברת שילוח פרטית בבעלות הדואר הגרמני DHL. בכל מקרה אם אתה רואה שהסחורה טובה (מעולם לא נפלתי בסחורה שלהם. מעולם) אז תזמין כמות מקסימלית, כדי שיצא לך בסופו של דבר יחסית יותר זול. אכן 160 שח זה לא מציאה והייתי אומר אפילו יקר. אבל זה יותר זול מישראל, ובכלל אין להשיג את זה במקום אחר .  בגדול הצמיגים של הכבשונים יקרים רצח. עולה לייצר אותם כמה סנט, ומוכרים כל כך יקר. איך יכול להיות שצמיגי טורינג הכי טובים בעולם, שזה באמת מלאכת מחשבת. צמיגים שמונעים לחלוטין פאנצ'ר ל25 אלף ק"מ עולים 15-20 יורו והדרק הזה עולה 27 יורו. זה שוד ללא בושה לאור היום. אנשים רוכבים על צמיגי טורינג ברמה גבוהה במשך שנה שלמה, נניח מאירופה לסין, ויש להם בקושי תקר אחד לכל אורך הדרך. והצמיגי נייר האלה, שוחטים במחיר את הרוכבים. נשגב מבינתי מדוע כולם משתפים איתם פעולה.

נכתב ב - 23/12/2018 16:59:23
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
בשעה טובה
לאחר חודש וקצת הצמיגים הגיעו - היה גם 
קצת בלגן בדואר ישראל  בסניף כרכור 

לפי בדיקה באתר נשאר 8 צמיגים  כלומר בחודש האחרון אף אחד לא קנה
המחיר עדיין אותו דבר  320 ₪ לזוג  כולל המשלוח .
לפי מה שאמרו לי שבסוף השנה יש סיכוי להנחות מעל 50%  היום ההנחה היא רק 21%
אני ממתין לראות  - כנראה שהקנה עוד גם עם המחיר לא ירד...
בשבילי זה הצמיג הכי מתאם  הרבה שנים משרת אותי בנאמנות רבה לכול מגוון הרכיבות בכביש...
לאופנוחן  תודה רבה על הלינק  ...
 
במשך החודש חיפשתי בכל החניות שמשווקות מקסיס  בארץ
נשאר רק  זוג אחד מ2017 וקניתי אותו  ב 180 ₪  
מבירור נאמר לי שכנראה  לא יבאו לארץ את הדגם הזה בזמן הקרוב  ...
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 23/12/2018 17:21:15
תאריך הצטרפות
03/09/2005
נושאים
25
תגובות
1719
אריה, אני שמח שעזרתי.. עזרתי פה למאות אנשים לקנות במהלך השנים....(אפילו כרטיס טיסה ליפן מישהו קנה כאן בזכותי השבוע...)
חכה עד שתהיה הנחה. זה אתר גדול. הם מוכרים כמויות של סחורה, ורוצים להיפטר מהשנה האחרונה, כדי למלא המחסנים בשנת 2019.
בקיצור תזדיין בסבלנות, ואל תרוץ לקנות. פשוט תציץ מידי יום מה המחיר, וכשתהיה ירידה - תקנה. הירידה תהיה להערכתי סביב השבוע השני של ינואר. אחרי הקניות ההיסטריות של חג המולד וסוף השנה האזרחית. סבלנות!
נ.ב לגבי זמן ההגעה.. אמרתי והיזהרתי. ראה לעיל.