נושא: טריינר צמיגים

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 10/12/2018 09:54:05
תאריך הצטרפות
12/12/2012
נושאים
27
תגובות
33
התחלתי לרכב על טריינר שאליו אני מחבר את אופני הכביש שלי.
מבין שאמורה להיות שחיקת צמיג אחורי מוגברת בטריינר מה הפתרון הזול והמומלץ להתמודדות עם תופעה זו.
אני מתכנן מידי פעם גם לנתק את האופניים מהטריינר ולצאת לרכוב איתם בחוץ ולא להשאיר אותם מקובעות לטרינר כל החורף.
בתודה מראש.
 

נכתב ב - 10/12/2018 16:00:30
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
צריך גלגל אחורי נוסף תואם עם צמיג יעודי לטריינר  
יש גלגלים פשוטים וחזקים כמו שימנו R500 או שווה ערך 

לחברת Tacx יש צמיג כזה  מתאם 
https://shop.harim.co.il/product_info.php?products_id=7001
יכול להיות שתמצא אותו  ברשת במחיר יותר זול 
יש גם לחברות אחרות שווה ערך ...

זה הפיתרון שיש זוג אופנים אחד  קצת מסורבל הכול תלוי בכמות ההחלפות  שעושים...
 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
אם תחסוך בגלגל  צריך להשתמש בצמיג רגיל  אותו צמיג גם לטריינר וגם לכביש  יש לזה מחיר של שחיקת  יתר
פחות הגיוני להחליף צמיגים באותו גלגל  כל פעם שעוברים מטריינר לכביש או הפוך

אופציה נוספת שהרבה רוכבי אופני כביש  עושים  גם אני  ...
אופנים  נוספות בגודל המתאם פשוטות  מאלומניום  קבועות על הטריינר ...
כך אתה יכול להשתמש גם בצמגים ישנים שלא מתאמים לרכיבה בכביש עקב שחיחת יתר
היתרון נוסף אתה לא מפחד לעשות נזק מרכיבה בטריינר לאופנים העיקריות היקרות והטובות 

אריה  סדובניק 

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 12/12/2021 13:38:13
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
שבוע שעבר עקב הגשם  הוצאתי את הטריינר הישן מהמחסן
על הטריינר מורכב אופני כביש  קבועות  עם צמיג כביש שהיה לא בשימוש ברכיבה בכביש
צמיג הכביש הנ"ל זה ספשלייזד ארמדילו צמיג מהעשור הקודם
נחשב כצמיג הכביש הכי מסיבי ועמיד לפנצ'רים אבל מסורבל בגלגול בכביש
 
מרוב שימוש סולית הצמיג העליונה התקלפה -  זה מותאם לחריץ שנוצר בשחיקת גלגלת הפלדה
מצורף תמונה
עכשיו המגע הוא רך נעים ושקט יותר  ממש כף לרכב על הטריינר ...
המגבלה כאשר מודדים את הכוח המופעל במהלך הדיווש  זה מרגיש פחות עוצמה  - מספיק לגילי
המדידה היא  ע"י פדל וואטים - מראה את כמות הוואטים המיוצרת ברגל החזקה ...
 
מצרף למעוניינים  קשורים בנושא טריינר שכתבתי בעבר
החורף בפתח אך ליהנות מטריינר שיישאר טעם לעוד
http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=428130
 
שובו של הטריינר - טיימינג לאימון ומחשבון קלוריות
http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=429067
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 17/01/2022 09:26:51
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
התגובה הנ"ל לא קשורה לצמיגים  אבל קשורה לשימוש בטריינר בתקופת מזג אוויר בעיתי כמו השבוע
הגשם והקור מונעים רכיבה בחוץ במיוחד בגיל השלישי -
הסיכון להתקרר במיוחד בתקופה של קורונה לא נעים ...

ב2013 רכבתי בימים קרים  קבלתי דלקת ראות היה קשה להתאושש ולחזור לכושר רכיבה ...
הפתרון לימים גשומים וקרים זה טריינר
הבעיה באזור שלי כרכור פרדס חנה נוצר  צירוף מקרים הפסקות חשמל בימים גשומים וקרים ...

הטריינר היותר משוכלל עובד על אלקטרו מגנט חייב חיבור לחשמל ...
מה שמציל את המצב זה הטריינר הישן מגנטי פשוט שגם לאור נרות או תאורת חרום עובד ...
 
בנוסף רצוי תמיד שיהיה  סוללה מלאה בלפטופ כך גם אפשר לראות סרט או לשמוע מוזיקה


הערה יש רוכבים שיוצאים לרכיבה בכל מזג אוויר  עם ציוד וביגוד מתאם
אבל לרוב זה רכיבות בקצב עצמות נמוך 6-8 קמ"ש  ממוצע זה כמו  טיול  - במהירות נמוכה פחות מתקררים  
ביחס לרכיבות שטח במהירות ממוצעת  18-16 קמ"ש או רכיבות כביש באופני כביש במהירות ממוצעת 25-30 קמ"ש  

אריה סדובניק
 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות