נושא: המרה לטיובלס אויר בורח מחיבור הונטיל

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 12/10/2019 21:39:19
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
4
תגובות
114
הי
כמו בכותרת, ביצעתי המרה לטיובלס בעזרת ערכה של JOE ושמתי לב שבורח אויר (רק) מהוונטיל (וונטיל שרדר/אמריקאי).
בסרטונים ביוטיוב עם ערכות אחרות קיימת טבעת O-RING שמוכנסת מבחוץ וההברגה לוחצת אותה לחישוק. כאמור אין לי את זה ואני תוהה אם מישהו נתקל והאם ה O-RING הזה צריך לפתור את זה.
לפי ההיגיון שלי הלחץ של ההברגה מושך את הונטיל החוצה וזה היה אמור לאטום. החור עצמו בחישוק לא גדול מידי.
ואם זה משהו שצריך להיות בחנויות אופניים.
מצ"ב תמונה מסרטון אמנם פרסטה.
תודה ניר.  

נכתב ב - 13/10/2019 00:58:40
תאריך הצטרפות
27/04/2019
נושאים
4
תגובות
30
לונטיל שרדר אין הברגה לטבעת חיצונית שמצמידה אותו לחישוק, תבדוק אפשרות איכשהו להצמיד את הונטיל מבפנים, או לשים את הונטיל קודם ואז סרט אטימה עליו ופשוט לחורר אותו בעדינות כדי שיוכל להיכנס אוויר בניפוח.
בכל מקרה כמעט בכל זוגות האופניים שעולים מעל 5k היום- משתמשים בונטיל צרפתי, כנראה בכלל ההצמדה החיצונית שלו עם האום לחישוק.

נכתב ב - 13/10/2019 07:09:24
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
4
תגובות
114
תודה על המידע. 
אני אנסה להצמיד את זה יותר מבפנים ולמצוא גומיה מתאימה (יש הברגה).

נכתב ב - 14/10/2019 09:36:08
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
יש שתי שיטות בסיסיות בטיובלס אחת שהוונטיל חלק בלתי נפרד מסרט האטימה והשניה שהוונטיל נפרד בשיטה זו חייבים אום שיהדק את הוונטיל לחור הפנימי בכדי להגיע לאטימה בשיטה שלך הוונטיל לא צריך להתהדק לחישוק הדליפה כנראה או מקרע בסרט או מחדירת אוויר בינו ובין החישוק האוויר זורם לחלל הפנימי של החישוק ויוצא מהמקום שהכי קל לו לצאת . תצטרך לפרק ולבדוק שאין קרע בסרט האטימה בעיקר בחיבור לוונטיל ושרוחבו של הסרט תואם את רוחב החישוק

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 14/10/2019 21:55:34
תאריך הצטרפות
06/04/2006
נושאים
78
תגובות
3934
מעל 35000 ק'מ בגרופי
בוונטיל שרדר, גרמני לטיובלס יש הברגה, הגומיה בחלק הפנימי נצמד לסרט האטימה ואום הנעילה לוחץ אותה מהצד החיצוני לסרט .

לחופש נולד
נכתב ב - 14/10/2019 23:32:37
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
4
תגובות
114
תודה על המידע, אני בהחלט מתחיל בתחום.
אז אני מבין שיש שתי שיטות: אחת - מה שאצלי פס דמוי פנימית חתוכה שמחובר לונטיל והשיטה השנייה - בלי הפס רק ונטיל קבוע והצמיד יושב ישירות על החישוק. חייב LUST כדי שהשיטה השנייה תעבוד? 
ניסיתי להדביק את כל האיזור של הונטיל לחור ולתת לזה להתיייבש כמה שעות תחת לחץ עדיין יש בריחה. 
גלגל אחד הצלחתי איכשהו לנפח עם משאבה רגילה אחרי הרבה ניסיונות, ברגע של חסד הצמיג התחיל להתמלא וכאמור בורח אויר.
גלגל שני לא הצלחתי למלא עדיין.
מקווה שלא אתייאש ואחזור לפנימיות (-:
 

נכתב ב - 15/10/2019 06:16:38
תאריך הצטרפות
12/08/2006
נושאים
428
תגובות
11304
פתח מעל 400 רכיבות
מעל 40000 ק'מ בגרופי
חפש סירטוני הדרכה ברשת או תפנה לחנות מקצועית לביצוע הטיובלס

"רוכב את עצמי לדעת" . . . . . . . . . . . . . . . . . . . הפרק האחרון בבלוג "סיוט במסלול הירקון" .
נכתב ב - 15/10/2019 20:49:29
תאריך הצטרפות
07/07/2014
נושאים
4
תגובות
114
בהחלט אצפה בעוד סרטונים. 
תודה רבה.