נושא: רכיבת יום הולדת כרכור מצודת ביריה - בדרך המלך

רד לסוף השרשור
facebook
נכתב ב - 23/08/2020 15:18:08
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
דרך המלך זה הדרך הישנה כביש 65 , 85 , 866 עליה דרך מירון  ...
עדין אין מגבלות לרכיבת אופנים בתווי המסלול הזה למרות ששידרגו חלק מהכבשים
 
לאחר שחרור סגר הקורונה  רכבתי בהתמדה  ושמרתי על רצף  רכיבות
שיגרת הרכיבה בשבוע בכללי  יומיים רוכב שטח , ובימי שיש רוכב כביש
מסלול סיבובי גבעות כ 8 ק"מ לסיבוב - בקיץ 9 סיבובים כ 72 ק"מ  כ  3 שעות
 
לרכיבת הזו  הגעתי יחסית בכושר טוב , כולל תכנון מתאם לחלוקת הכוח  ברכיבה ...
בדרך כלל במסלול סיבובי הגובה המצטבר העולה די דומה לגובה המצטבר היורד
במסלול הזה כרכור למצודת בירייה  הגובה המצטבר העולה  יותר מכפול מהגובה היורד
 
כ 113 ק"מ  בזמן כ 5:26  שעות ברוטו כולל הפסקות בתנאי חודש אוגוסט 
רכיבה בגיל השלישי  בקצב הרכיבה הזה  נחשב  טוב  גם לגלאי 50  רוכבים מיומנים  ...
הכושר כמו האושר זה דבר זמני  קשה לשמור אבל שווה לשמור...

מצורף צילום מסך- מאפליקצית  GPS בפלפון  
zeopoxa cycling
 
בחוזר ירדתי למתחם קבר רבי יהודה בר אלעאי  שם המתנו  המשפחה ...

בהמשך נתייחס  לחלוקת המאמץ ברכיבה  , ליווי כללי  , הפסקות  וכו' ...
 
לפני סגר הקורונה הייתי בכושר שיא  ביחס לגיל  עשיתי רכיבה קשה יותר
אבל בתנאי מזג אוויר נוחים מאוד הלינק ...
http://www.groopy.co.il/forummessage.aspx?messageid=435440

אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 30/08/2020 11:38:29
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
מצורף תמונה מהתצפית בביריה לכיוון מערב
אפשר לראות בתמונה דרך העצים את הר מירון באופק

אריה סדובניק

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות
נכתב ב - 08/09/2020 21:35:24
תאריך הצטרפות
09/05/2010
נושאים
147
תגובות
1656
כפי שכתבתי בתגובה בהתחלה
במסלול הזה כרכור מצודת בירייה  הגובה המצטבר העולה  יותר מכפול מהגובה היורד
לכן אני רוצה להדגיש  שדרוש  לא רק כושר רכיבה - אלה תכנון מתאם לעומס הרכיבה וחלוקת כוח בהתאם .
הערה - מד  וואטים  זה כלי שיכול לעזור מאוד לתכנון חלוקת המאמץ ברכיבה ...

הקטע הדומיננטי במסלול זה צומת  קדרים למצודת ברייה כ 29 ק"מ כ 1000 מ' גובה מצטבר מבוסס על עליה
מכרכור עד צ' קדרים יש כ 84 ק"מ  גובה מצטבר כ 800 מ'  מבוסס על גבהות  דבר שגורם לעיפות מצטברת
לכן בקטע הראשון הארוך צריך לשמור על רזרוות  , להוריד את העצימות  ברכיבה אחרת לא יישאר כוח לגמור
 
מצורף  תמונת הגדלה  מאפליקציה בפלפון לקטע  הדומיננטי במסלול (צ' קדרים  דרך מרון לבירייה ) ...
 
אריה סדובניק

 

חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות