147
1654
הסבר בנוגע לקניית אופני בסיס או אופני בסיס משופרות במציאות הקיימת היום 2022
כל הדגמים שרשומים בהודעה שלך הם אופני בסיס עם מערכת דאבל שמתאימה לשנתון 2015
אנחנו כבר ב 2022 עידן הדאבל באופני שטח - עבר זמנו היום משתמשים במערכת עם פלטה בודדת
מינימום 11 הילוכים עם קסטה 11/51 והכי מתאם וטוב זה 12 הילוכים עם קסטה 10/51
בהתאם לרמת האופנים , סוג אפיון האופנים (זנב קשיח או שיכוך מלא ) ומטרת השימוש ...
הנקודה שהמותגים ממשכים למכור אופנים ברמות מחיר בערך 2500-3200 עם שילוב מערכת דאבל
אותו דבר נעשה ברמות מחיר בערך 1000-2300 עם שילוב מערכת טריפל של שנות ה80
הסיבה לנ"ל למותגים המערכות עולת מינימום יש במלאים לכן הם משארים את קטגורית הדאבל
גם את קטגורית הטריפל ברמות מחיר נמוכות עבור רוכבים מתחילים ...
אופני בסיס כאלו עם אותה שלדה אבל עם מערכת 12 הילוכים מודרנית צריך להוסיף מינימום 1500 ₪
על מנת לקבל אופני בסיס משופרות 12 הילוכים מודרניות מתאמות לסטנדרט בשנת 2022
שאתה קונה דגם בסיס במחיר מוגדל יחסית עד 3200 ש"ח - עם מערכת דאבל מיושנת ברמה נמוכה מדור קודם
אתה צריך לקחת בחשבון ששדרוג עתידי לפלטה למערכת מודרנית קראנק בודד , 12 הילוכים 10-51
זה לא אפשרי יותר נכון לא כדאי - ולכן תישאר תקוע עם האופנים הנ"ל ...
הסיבה ששדרוג למערכת 12 מודרנית ידרוש החלפת המערכת וכנראה גם גלגלים תואמים...
על כל אופנים גם ברמת בסיס אפשר לרכב - ההבדל ביחס לאופני בסיס משופרות 12 הילוכים
זה הסטנדרט המודרני בהתאמה לשנתון שיוצר דרייב , נותן חשק , מוטיבציה, דחף , לצאת לרכב ...
היתרונות בחלק הפרקטי
במערכת פלטה בודדת ובמיוחד עם קסטה 12 תפעול פשוט אמין ונוח לכל סוגי הרוכבים וסוגי האופנים ...
כולל כיסוי מלה לכל טווח הספקטרום - ליחס העברה עבור טיפוס וגם ליחס העברה עבור מהירות
היום הפער הכספי הצטמצם מאוד - בין אופני בסיס עם מערכת דאבל מיושנת
לאופני בסיס משופרות מודל 2022 עם מערכת 12 הילוכים וקסטה 10-51 מודרנית
כל רוכב שנכנס לתחום או חוזר - יעשה את החשבון שלו בהתאם לצרכים ובהתחשב בבעיית השדרוג
אני רק כותב את המצב במציאות הקימת נכון להיום ....
אריה סדובניק
חיים בשביל לרכב רוכבים בשביל לחיות