SYNT - רוכבת בשרון וטובלת בים

נפתח ב: 22/07/2015

YY

מאחר שנדחה טיולנו עם אוטובוס לאצבע הגליל בשל מיעוט משתתפים פתחה יעלי טיול חלופי באזור השרון והים. התקבצנו לנו 10 רוכבות ורוכבים בחנית הבריכה העירונית ברעננה בשעה מוקדמת של הבוקר לאחר התארגנות יצאנו בהובלת אריאל כאשר עלי במאסף ,רכבנו מעט מערבה ואח"כ צפונה בשולי שכונת לב הפארק ופנינו מערבה על דרך העפר שהובילה בינות לפרדסים כ 2 ק"מ עד לחציית מסילת הברזל של]פני רשפון ואז פנינו דרומה במקביל לפסי הרכבת במגמת תנועה בכיוון דר' מערב כ 2 ק"מ עד למחלף הרכבת של כבפר שמרייהו ופנינו מזרחה עד לצומת שליד ש"ת הרצליה משם חצינו את הכביש ונכנסנו לפארק הרצליה היפה ,הרבה ירק עצים קנה סוף ומים זורמים בחלק מהמקומות פנינו בשולי הפארק מערבה וטיפסנו על גשר הרכבת ועברנו לצד השני מה שנקרא הרצליה ג' טיפסנו ליד המשטרה וחצינו בגשר את כביש 2 דרך חיפה והגענו להרצליה פיתוח אזור ההייטק רכבנו בשבילי האופניים עד לצומת הליוויתן משם מערבה עד למרינה של הרצליה חלפנו בינות לסירות והיכטות היפות שבמעגן צפונה לכיוון הטיילת שלאורך חופי הרצליה היפים ואחרי כ 10 ק"מ ,הפסקה של בוקר לרחצה מרעננת בים השקט ללא מדוזות מים בטמפ חמימה ונעימה ,אריאל הכין קפה מהביל ויעלי חיקה עוגה טעימה פישקו עם הפיצוחים והרי לך הפסקה מושלמת. בסיומה המשכנו צפונה טיפסנו למעלה ורכבנו ברחוב מלונות הרצליה עד לחוף אכדיה משם דרך הוילות המפוארות ובתי השגרירים לאזור נוף ים וסידני עלי ויציאה לכיוון החולות בכיוון שפיים אחרי 1 ק"מ של רכיבה ודשדוש מידי פעם בחולות עברנו ליד פארק הפסלים היפה ,החום הכבד החל לתת את אותותיו ,המשכנו צפונה עד פארק המים של שפיים משם בחצייה המנהרה בכביש 2 ,נפרדנו מחזוש שהגיע ברכיבה מהוד השרון וכבר רצה הבייתה. המשכנו צפונה על הכביש המוביל לבונו בדרך פנינו מזרחה לכיוון אזור חוות רונית חצינו שוב את מסילת הרכבת וחיכינו לאחרונים. פנינו דרומה לכיוון בני ציון פתאם שמנו לב שמושון חסר ,חלקינו המשיך עד הכניסה למושב והאחרים חיכו למושון שיגיע. סוף טוב מושון הגיע טיפסנו במעלה הכביש עד לכניסה המערבית של המושב ומשם הישר לבריכת השחיה בריכה מטופחת אויר טוב מים מאד נעימים. התיישבנו שתינו אכלנו והתרחצנו כייף אמיתי והתרעננות בחום הכבד. המשך תאור הטיול למטה

YY
נכתב ב - 22/07/2015 18:36:09

המשך תיאור הטיול ....

לאחר האתנחתא הארוכה המשכנו בדרכינו חזרה לרעננה דרך שולי המושב בצרה דרך נחל רעננה עד לאזור התעשיה של רעננה דרך שדרות וויצמן וחזרה לנקודת ההתחלה בחניון הבריכה של רעננה
תודה ליעלי שפתחה את הטיול ולאריאל שהוביל אותנו בבטחה ועלי המאסף ,בטיול משולב ים בריכה שטח ואורבאני היה כייף ונחמד למרות החום בדרך. ולכל החבורה הנהדרת על עוד יום שלישי נהדר.
נכתב ב - 22/07/2015 19:18:48

יופי של תאור

מעטים מול רבים, אבל יכול נוכל להם. אני קורא ומרגיש רטוב...