סינגל תמרת וטיול אורבני בנצרת

נפתח ב: 07/08/2015

יום שישי 6 בבוקר נפגשנו קבוצת רוכבים "מרוחות הצפון "בחנייה של תל שימרון. התארגנות כמה מילים על מסלול מיוחד מהמוביל יהודה ויוצאים לדרך. אורך המסלול:26 ק"מ . גובה מצטבר :492 מטר. יצאנו מתל שימרון והתחלנו לטפס עד למחנה תנועת הנוער משם המשכנו לעילוט הנוף שנשקף מההר מדהים למרות שהראות לא הייתה משהו . מכאן בדרך 4X4 להר צמרת רכבנו בכביש ברחובות שקטים בהר צמרת בנופים נהדרים של כל הצפון. עצרנו להפסקת בוקר לקפה ושאר נשנושים . מתארגנים ויוצאים ברכיבת האורבן ירדנו ירידה חדה ומדהימה בכביש צר ומתפתל עד עין מרים ,עצירה לקבלת הסברים כמה תמונות ויוצאים לרכיבה בין סמטאות נצרת עוברים בתוך סמטאות צרות מרוצפות אבן עם קטעי מדרגות חווייתיים לרכיבה וסיום בקטע קצר בתוך השוק שהיה ריק כמעט ולכן היה רכיב בשעות המוקדמות של הבוקר עד כנסיית הבשורה . עצירה לתמונות וממשיכים בשכונות נצרת ומתחילים בטיפוס ארוך ומתמשך עד כפר החורש ליד מה שהיה בעבר בית הבראה . הפסקה קצרה להשלים כוחות . מתחילים לרדת בירידה טכנית לוואדי ואז מטפסים בשיפוע מתון עד למפגש עם כביש המשכנו ליער כפר החורש נכנסנו לסינגל טכני בנוני בירידה עם כמה אפקטים של לונה פארק. משם המשכנו לקטע מאוד חמוד בסינגל תמרת ירידה כייפית ובנויה היטב עד לרכבים . לסיכום: ברצוני להודות ליהודה על מסלול לא כל כך קל אבל חוויתי . מאוד נהניתי לרכב לציידכם . לחברותא הייתם 10. להתראות בשבילים.

נכתב ב - 07/08/2015 18:58:49

גלריה יפיפייה , פשוט תענוג !!!!