דבר לא יוכל לשבור את רוחי הלוחמת 17.2.2018

נפתח ב: 17/02/2018

סיפור הדרך למרות תחזית מזג האוויר הגשום פה, ושם בעיקר עד הצהריים, עם סיכוי לסופות רעמים, לא נרתעתי ויצאתי לרכיבת שבת כהרגלי - הפעם מסביב לביתי בגבעת זאב השכם בבוקר ניצלתי את הפוגת הגשמים של שעות הלילה, ועם זריחת השמש השכם בבוקר יצאתי לדווש בחיק הטבע, בסובב גבעת זאב, כחובב עליות טיפסתי לנבי סמואל, המתנשא לגובה 885 מטרים מעל פני הים, דהרתי חזרה על הכביש, לדווש לי סביב גדר ההפרדה של שכננו הפלסטיניים, ובתוך הישובים גבעון הישנה, והחדשה. ברכס גבעון החדשה מהפך במזג האוויר, החל לרדת גשם כבד בפתאומיות, מלווה בברד נוקש, ורוחות עזות, מיד התחלתי לדהור הביתה חזרה, יש לומר שיצאתי מוכן לרכיבה, ידעתי שמזג האוויר הפכפך, ועלול להשתנות. לא משנה מזג האוויר, לא משנה היום, אני קופץ מהמיטה, מוכן לקחת על עצמי את היום, הדרך לא תמיד קלה, אבל כל אתגר רק מחזק אותי, וגורם לי להפנים את היופי בחיים. דבר לא יוכל לשבור את רוחי הלוחמת. קֹהֶלֶת החכם אמר: "וּמָתוֹק הָאוֹר וְטוֹב לעיניים לִרְאוֹת אֶת הַשָּׁמֶשׁ, כִּי אִם שָׁנִים הַרְבֵּה יִחְיֶה הָאָדָם בְּכֻלָּם יִשְׂמָח" (קהלת, י"א ז-ח). אור השמש בו זכינו כולנו, הוא מקור של מתיקות ושמחה. שבת שלום, ותחילת שבוע נעים לכולם - נתראה בשבילים. אכן, חזרתי מאושר מרכיבה מאתגרת, עם עוד כמה קילומטר ים נוספים לרפרטואר: 19.51 ק"מ, וטיפוס מצטבר של 270 מטר גובה, ברכיבה של שעה, ושלושים ושמונה דקות נטו. שבת שלום מבורכת לכול החברים, נתראה בשבילים, פיירו