הדרך חזרה מגבעת יערים בין הטיפות 21.4.2018

קבוצה

מסלול

לא נבחר מסלול
קו חדש נכתב על כף היד שלי, אני כל הזמן אני, אבל תמיד אחר, ואני כמו העננים משתנה מהר. יש מי ששומר תמונות בתוך אלבום ישן, אבל אני זוכר הן הולכות איתי לא משנה לאן. אוו תן לי זמן לגלות, אני רוצה ללמוד לשמוח בהרבה צורות לטעות ולסלוח, אוו תן לי לטייל בין הטיפות, להתעורר בכל יום טיפה אחר... טיפה אחר. סיפור הדרך בנעימה אופטימית זו, יצאתי לפגוש את החברים בצומת שמשון, ויצאנו יחד בטיפוס אינטנסיבי עד גבעת יערים. למרות שהתחלנו רק בשמונה בבוקר, חששתי קצת שהשמש תזרח על עמק ועל הר, ובזהב קרניה כל היקום יזהר, יום צלול וזך כבדולח ובהיר, אך למרבה המזל מזג האוויר העיר לנו פנים, לאורך כול הרכיבה, נשבה רוח גבית שרק קרירה את הגוף, והקלה בטיפוס לאורך כול המסלול. בגבעת יערים, נפרדתי מהחברים, ודהרתי חזרה לצומת הנחלים, משם המשכתי דרך כרמילה – מהפך פה אחל לרדת טיפות גשם, שלא הרתיעו אותי, והמשכתי בין הטיפות עד מסילת ציון, התחברתי מיד ליער אשתאול ברכס העליון המקביל לכביש 38, ודרך הישוב אשתאול, דהרתי חזרה בין הטיפות עד תחנת הדלק בצומת שמשון, שם המתין לי הרכב. חזרתי מאושר, ועליז, נהניתי, מהמסלול שלקח אותי לטיול בין תצפיות נהדרות שמשלבות נוף הרים - הטיפוס המצטבר ברכיבה במסלול הוא לגובה כבערך 675 מטרים, ברמת קושי גבוה עד בינונית, המיועדת לרוכבים מיומנים יחסית. הסיום היה, עוד כמה קילומטרים נוספים לרפרטואר 36.31 ק"מ, וטיפוס מצטבר של 675 מטר גובה, ברכיבה של שלוש שעות, חמישים וארבע דקות כולל עצירות והמתנות. שבת שלום, ותחילת שבוע טוב לכולם, נתראה שוב בשבילים. פיירו מצ"ב לינק לגלריה: