סכנת חיים לדווש בתל אביב על הכביש – 12.7.2021.

פרטים

נפתח ב: 12/07/2021
סוג: טיול בארץ
 126 תמונות
 1 תגובות
 282 צפיות

נפתח ע"י

קבוצה

מסלול

לא נבחר מסלול
סיפור רכיבת הבוקר: אומנם בתל אביב נסללו מסלולי אופניים רבים, אני יכול לספר לכם על מצב בלתי נסבל בו הולכי הרגל צועדים על המסלולים הייעודיים ומאלצים אותם לרכב על המדרכה או על הכביש - ואיפה משטרת ישראל בכל הסיפור? זה פשוט אבסורד, הולכי הרגל סבורים כי מדובר במדרכה לכל עניין ודבר, והם צועדים בבטחה על המסלול כאילו אין מדובר על מסלול רכיבה, אלא על הרחבה של המדרכה. לאחר התאונה שעברתי, וקיבלתי חיים חדשים, לא מתפתה יותר לרדת לכביש, משתדל להתרחק ממדרכות, מהכביש יש מספיק שבילי אופניים לדווש. חזרתי הביתה לאחר ניסיון מאתגר של חווית הרכיבה, נהנתי ממזג האוויר הקריר של הבוקר. • זמן דווש: (4:38) ארבע שעות, שלושים ושמונה דקות. • תוספת של עוד כמה ק"מ לרפרטואר: 50.31 קילומטרי. • קלוריות 1470 KCAL קלוריות. • עלייה: טיפוס מצטברת 255 מטר. • ירידה: ירידה מצטברת: 220 מטר. • מאחל לכם תחילת שבוע מהנה ושקט, נתראה בשבילים. פיירו קישור מצורף לגלריה:

שאלות ותגובות

נכתב ב - 12/07/2021 13:37:00

סכנת חיים לדווש בתל אביב על הכביש – 12.7.2021.

מצטער, אני לא רוצה למות - מאז שעברתי לגור בתל אביב, כבר זמן רב אני מוצא עצמי עוסק בתגובותיו השליליות של העולם כלפי, רוכב אופניים מושבע שבוחר לדווש מדי בוקר, בוחר לא רק כי אני אוהב לדווש, אלא גם כי האפשרויות האחרות הן להעמיס את האופניים על האוטו, לצאת מהעיר ולהגיע לשבילים בהרי ירושלים.

קשה מאוד מדי יום להעמיס את האופניים לצאת לשבילים של הרי ירושלים, זה יקר מדי, דורשות יותר מדי התעסקות, זמן נסיעה, מאוחר מדי החזרה הביתה בחום הלוהט לאחר הרכיבה, או כל הסיבות המוזכרות גם יחד.

מדי פעם שביל האופניים נגמרים צריך לעבור למדרכה, וכאן היא הדילמה הקשה: זריקת כל הרוכבים המוצאים עצמם על מדרכה בטוחה, לעבר מוות במקרה הרע, או פציעה קשה אם יצאנו בנס. "אפידמיה" אני מכנה את העניין, מגיפה, טרנד חולף.

מי שבאמת מפריע ומפגע באיכות חיינו בתל אביב , אינם זוגות האופניים על המדרכה - זו עיריית תל אביב. אכן, אותה העירייה סללה את כבישי ונתיבי האופניים המבורכים לכל אורכה ורוחבה של תל-אביב. עירייה שצעדה כנדרש עם העידן הנוכחי של איכות חיים מעל הכל.
כן, אותה עירייה מאשרת לבתי קפה ומסעדות ופאבים לחרוג לתוך אזור ההליכה (והרכיבה). לעיתים באופן מעורר גיחוך. אותה עירייה חמדנית מצד אחד נותנת לנו אפשרות לרכוב (וללכת), ומצד שני מפריעה בכל דרך אפשרית, ובלבד שתגבה כסף טוב מבעלי עסקים המנסים בכל דרך אפשרית להגדיל את מקום עבודתם.

ועוד מילה לסיום על מודל הרכיבה בתל-אביב, דווקא בהקשר של מי שאינם תושבי העיר. בשנתיים האחרונות, עיריות רבות דוגמת בת-ים, הרצליה ורעננה, אימצו בשמחה את המודל, והחלו אף הן לרשת את העיר בשבילי אופניים. לכן, לכנות את המודל התל-אביבי טרנד, יהיה במקרה הטוב מוטעה. מדובר בדרך חיים של ממש, וכל שנותר לקוות הוא שהמיזם המעולה הזה יזכה לחיקויים, וכמה שיותר.

הוספת תגובה

להוספת הודעה הנך חייב להיות מחובר לאתר